Backup not found: (A)bort, (R)etry, (G)et a beer.
Wie helpt me van dit stuk antiek af? :-P
Inderdaad, proxxon biedt er een aantal, maar die hebben de voordelen van dat scrollstation nietquote:Demoniac schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:21:
Waarom wil je per sé de scrollstation? Voor heel veel minder geld heb je ook een prima figuurzaag.
zoals het snel verwisselen van zaagbladen, stofwegblazen, grote arm zodat je grotere stukken kan zagen ...
en Dremel is gewoon .... Dremel
als je andere goede alternatieve weet, dan mag je dat altijd zeggen natuurlijk
hegner is me iets te duur
tomcat175 wijzigde dit bericht 03-10-2008 15:45 (15%)
Kijk uit na het multi media event 2009!
Verven neemt veel tijd in beslag, dat heb ik nu ook ondervonden
Maar ik heb evengoed toch heel wat klaar gekregen. Weg met die witte grondlaag – hier komt de vervuilde bamboekleur !
Maar voor dat we daar aan beginnen … nog even laten weten dat ik de anderen stofzuigerbuizen ook donkerder gemaakt heb.

En hier komen dan de screens van de resultaten.
Foto’s van het werk zelf heb ik niet maar dat ging moeilijk met vuile handen
Dit is een fangril voor achteraan de kast, hij zal wat vooruit komen zodat er nog meer lucht door kan.

Dit komt vooraan, voor de lampjes aan en uit te zetten.

Verder waren er nog spleetjes open bij de voeding, die heb ik moeten dichtplamuren, schuren en terug moeten verven.

De bovenkant met de bamboekleur.

Een laagje zwart erover (verdund met synth. thinner)

Ook op de zijkant dezelfde verfmethode toegepast.

Verder nog afwerking van de intake (bekijk de zandzakjes ^^)

Maar die worden nog geschuurd en geplakt zodat je geen spleetjes meer ziet.
Dit zullen de kleuren worden van de case

Het lijkt een donker geheel … dat weet ik zelf ook, maar op de foto’s is het ook lichtjes anders als in het echt. Verder vind ik het best mooi, en als de verlichting er in komt dan mag het best wat donkerder zijn
greetings
Tomcatt
Ga zo door, meer kan ik niet zeggen.
Ow wacht, toch wel. GAAAAAAAAF!
GamerTag: BurntIcecOld ♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ PSN-id: Icec_Old
Die zandzakjes komen mij bekend voor. Van die soldaatjes van Soldier Force ofzo?quote:tomcat175 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:32:
Verder nog afwerking van de intake (bekijk de zandzakjes ^^)
Neem bovenstaande niet al te serieus. Alvast bedankt.
hehe - een echte kennerquote:TKing schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 08:09:
[...]
Die zandzakjes komen mij bekend voor. Van die soldaatjes van Soldier Force ofzo?Verder mooi ding!
Ze komen inderdaad van soldier force , Hoe geweldig was dat toch in die tijd !
Kijk uit na het multi media event 2009!
Groep Luchtmacht Reserve - Vrijwillig, niet vrijblijvend
Kassa te koop met touchscreen!
De voorlaatste update van het project
Enkele dagen geleden heb ik het wapen volledig afgemaakt, hieronder zie je hoe het verliep

Ik heb de tekeningen er terug bijgenomen, vervolgens een stukje hout genomen en eraan begonnen

Het handvat van het wapen

Dit heb ik dus aan beide kanten van het wapen gedaan. Het was niet nodig aangezien je de andere kant toch niet zag… maar zelfs onzichtbare details zijn details

Daarna heb ik de intake koeler afgewerkt. De stoffilter bevestigen viel goed mee.
Het is gewoon vastgemaakt met enkele boutjes op een op maat gemaakt stuk mdf.

De intake opnieuw kleur gegeven aangezien er heel veel stof opzat.

Nadien vastgemaakt met bison houtlijm.

Aan de binnenkant zie je er weinig van. Maar ik heb toch heel wat moeite gedaan om hem goed af te werken.

Het zijpaneel met logo kreeg ook de nodige aandacht
Eerst het logo verven:

Het paneel heb ik ook moeten schuren, plamuren en verven. Net als de eerste zijkant.

Deze zaterdagmorgen keek ik mijn mails na en bleek dat ik voor zondag 2 foto’s moest hebben voor de website hardware.info ivm “the benelux casemod league”
Daarom heb ik de case al gedeeltelijk in elkaar gestoken.
Hier enkele foto’s waarvan ik er 2 moet opsturen.

De andere kant is nog niet helemaal afgewerkt en dus vind ik het ook niet slim om daarom foto’s van te maken
Nog te doen:
- Zijpanneel verven
- Elektronica aansluiten
- Hoofdje afmaken
Ook zal ik waarschijnlijk nog oranje sleeving kopen. Waarom ? omdat ik een heleboel kabels gewoon niet weg kan werken omdat de case te klein is. Sleeven van kabels is ook mooi en zal goed uitkomen nu er toch ccfl UV lampjes inhangen
Tot de volgende
Tomcatt
Voor de geïnteresseerden is er nog een realtime filmpje van Killzone2

en ik heb ook al nagedacht om de DVD te stealten, binnekort wat foto's
Verder sta ik ook bij de inschrijvingen van The Benelux Casemod League op hardware.info
En nu maar hopen dat ik doorkom
Greetings
Op naar Het Multimedia Event !

Reg. datum: 09 oktober 2007
E6850 @ 3.8 GHz - 4GB 1066 MHz G.E.I.L. - Club3D 4870 1GB @ 800 MHz core - P35 DS3R - 2x 500GB RAID 0 - Creative Xfi Fatal1ty - Antec Ninehundred
Ik ga er niet te veel woorden aan vuil maken. Het heeft gewoon te lang geduurd
Inside:

Outside:

En foto’s in het donker zijn moeilijk te maken.
Ik heb mijn best gedaan maar de werkelijke lichtintensiteit is komt niet helemaal overeen

Binnekort nog wat foto’s met goede achtergrond enzo,
Maar nu ben ik gewoon te moe en wil ik deze update achter de rug hebben
Cheers
Commentaar is altijd welkom
Net zoals kritiek
Amd Phenom Agena X9500, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, Asus 8800GT, OCZ 2 GB DDR2-800 Kit, Apevia Xcruiser case, Yamaha RX-V459, B&M DM2, Nikon D40 + 18-55 Nikkor kitlens & Tokina AT-X 100 PRO Macro
Een familielid of kennis heb ik niet direct maar ik zal wel zien
thx for info
* brinkdinges gaat nog even aan z'n eigen kast werken
Echt geniaal!
Hit Me!
De oogjes moeten nog van licht voorzien
en de details wil ik er echt nog wel inhebben ... je ziet ze niet, maar ik moet er zeker van zijn dat hij zelfs daar in orde is
en nu nog zoeken naar een goede cameraman
hartelijk bedankt voor de commentaar
Verder vind ik dit een hele inspirerende casemod
Amd Phenom Agena X9500, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, Asus 8800GT, OCZ 2 GB DDR2-800 Kit, Apevia Xcruiser case, Yamaha RX-V459, B&M DM2, Nikon D40 + 18-55 Nikkor kitlens & Tokina AT-X 100 PRO Macro
Reg. datum: 01 februari 2006
De omgeving is wel nog niet aangepast maar daar heb ik weinig tijd voor.
hier nog enkele screens
Ik had nog enkele dagen om mijn details te verzorgen zoals brink al zei
Hierdoor heb ik een hele reeks LEDs vervangen waardoor de cellen op de zijkant van het logo ook beter oplichten.
De ogen zijn aangesloten en het manneke leeft nu ! - ook de lichtcontroller is van licht voorzien door middel van LEDs
verder heb ik mijn vlaggen toch nog in het project gestoken aangezien dat het geheel wat beter van vorm maakt (ook vlaggen reageren op de koeler als ie snel draait.
morgen krijgen ze laatste verflaag want nu zitten ze te lijmen.
Ook de converter voor de CCFL nam wat plaats in, deze heb ik dan via een doosje buiten de case afgewerkt (kabels)
remember - pictures op a dolly

zonder belichting (camerastandpunt met TL licht)

zonder belichting (camerastandpunt met 500w gedimde hallogeen licht - sluitertijd 5s)

met belichting

met belichting en open DVD station, drukken op rechteronderkant is voldoende voor open/close

vlaggen in progress

kastje voor CCFL controller en schakelaar. (er was niet veel mogelijkheid binnen de case)

Denk niet dat het elke keer relaxt meenemen is naar een LAN ofzo.