Blinkenlights!
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
dat sommige dingen loskwamen had ik al ondervonden
merci voor de opmerking
Backup not found: (A)bort, (R)etry, (G)et a beer.
kan je ipv het kroonsteentje geen molex gebruiken?
mooie garage btw
'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)
Veel succes met de examens trouwens
hopelijk komen er na de examens snel terug updates.. ben benieuwd hoe het er verder gaat uitzien.
Keep up the good work
msicaron wijzigde dit bericht 15-06-2008 17:27 (71%)
'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)
Een van de betere MDF projecten!
Ga zo door.
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
Reg. datum: 09 oktober 2007
E6850 @ 3.8 GHz - 4GB 1066 MHz G.E.I.L. - Club3D 4870 1GB @ 800 MHz core - P35 DS3R - 2x 500GB RAID 0 - Creative Xfi Fatal1ty - Antec Ninehundred
De voeding heb ik gekocht zodat er een nieuwe voeding inzit. waardoor je alle soorten hardware erin kan zetten. En met 500W komt een normale gebruiker nog toe
vuurwerk was het inderdaad met die voeding mod
maar goed dat hij nog gaat
Reg. datum: 20 juli 2006
Dat logo heb ik inderdaad met een decoupeerzaag gemaakt. Ik gebruik MDF 12mm (weet je misschien al
om de binnenkanten van de 2de layer te zagen heb ik eerst gewoon gaten gezaagd
http://i183.photobucket.c...t175/HELGHAN/DSC03393.jpg
en vervolgens vanuit die gaten ook weer met de wipzaag (decoupeerzaag) de stukjes eruit gezaagd;
dit moet ik nog afwerken met de vijl. Maar momenteel heb ik nog enkele examens te gaan ... en daarna weer een update
Het is Vakantie !! oléy
En dat wil zeggen: veel tijd om te modden
Eerst en vooral heb ik het standaard sidepanel ter hand genomen samen met mijn dremel.
Dit is het resultaat: Een gat waar je de elektriciteit kan zien

Dan heb ik een plaat gezaagd die even groot is als het sidepanel. Hierop komen dan de steunen voor de pilaren, en het logo van de helghast
MDF hout brokkelt snel af als je hoeken moet zagen en smalle kantjes … daarom heb ik gekozen voor een ander soort hout:

Dit heb ik vervolgens gezaagd, precies hetzelfde systeem als het andere sidepanel

Aan beide kanten (boven en onder)

Schuin zagen doe ik met een afkortzaag (Einheil),

De rest gebeurd met vijl en bankschroef

Ook zie je dat ik de achterste pilaar al voor een deel heb gemaakt:

Het teken zit bij de volgende pilaren in de weg, daarom heb ik ze maar een deel gemaakt.

De bovenste delen heb ik dan ook maar gemaakt, deze moeten nog worden aangepast aan het logo / teken.
Ik heb ook nog de bestelling ontvangen van samenkopen:

Dat deed me denken aan mijn logo dat ik nog moet afwerken

Volgende update komt eraan
HaPPy MoDD!nG
Reg. datum: 16 juni 2006
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Reg. datum: 09 oktober 2007
Maar ff on topic.
Waarom heb je dat gat in de case gemaakt in het andere zij paneel? gwn om de bekabeling te zien ofwat? Het is me nog niet echt duidelijk maar ik moet nog maar eens zelf komen kijken zeker
Ah ja en proficiat met uw A-attest
E6850 @ 3.8 GHz - 4GB 1066 MHz G.E.I.L. - Club3D 4870 1GB @ 800 MHz core - P35 DS3R - 2x 500GB RAID 0 - Creative Xfi Fatal1ty - Antec Ninehundred
Reg. datum: 03 november 2007
6dequote:SouLLeSSportal schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:21:
he die tekening op de 5de foto van onder , heb je die zelf gemaakt? indien very niceje blijft goed bezig!
It is possible that we live in a world that has more than the usual 1 time + 3 space dimensions of everyday experience. Indeed, one way to explain the peculiar properties of gravity is that the universe extends in 4+n dimensional space.
gat heb ik gemaakt om de weerstanden airflow mee te geven die het logo helpen belichten.
Ik heb dat probleem nu verholpen door alles nog eens goed na te tellen ivm volts enzo...
het gat is terug dichtgemaakt hoor ^^
maar nu tijd voor :

het is geen grote update omdat de vakantie drukker is dan verwacht...
Aan de kant met het logo heb ik dezelfde vormen moeten maken die de casemod ook wel op een "kasteel" deden denken.

deze dan afwerken, (schuren en plamuren komt later voor de verf)

rechtop gezet geeft dat dit resultaat:

afwerking van de cellen... daar ben ik momenteel nog aan bezig

en ook het logo wordt vastgemaakt, nu de bekabeling eindelijk in orde is.

verder heb ik de windows gemaakt: het zijn er 3. Ik heb ze moeten buigen voor ze te laten passen.
Over het buigen ben ik zeer tevreden, maar over het zagen niet
je ziet er niets van , maar er zijn veel barsten aan de zijkanten van de plexi,
daarom ga ik de ramen nadien nog eens opnieuw doen met de overschot van de plexi.

als je goed kijkt zie je velcro strips, dit zijn er voor de CCFLs van IT-Service.be aan vast te maken. De UVUV 20cm CCFLs zullen de grafische kaart en het logo belichten... je ziet de lampen nu nog als je bovenop de case kijkt, dus ga ik er wat metaal rond maken zodat alleen het nodige het UV licht krijgt

don't mind the power supply and stuff in the bottom of the case
KeeP on MoDD!nG - Tomcatt
Reg. datum: 20 juli 2006
Wordt echt mooi! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
En dat van die scheurtjes in het plexiglas, het zagen kan je het besten met een handzaagje (figuurzaagje of ijzerzaagje) doen, en dan heel rustig op en neer op een langzaam tempo. Dan heb je de minste kans op scheurtjes etc.
bedankt voor reactie
ik zal dat in gedachten houden van het zagen de volgende keer ; wipzaagje gaat snel, maar dan krijg je natuurlijk een gebroken resultaat. Thanks
Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot