Backup not found: (A)bort, (R)etry, (G)et a beer.
Wie helpt me van dit stuk antiek af? :-P
jaaaajaaa, mijn nick is idd lame :+
Je ziet de laatste tijd best wel veel kasten van mdf. Maar deze springt er echt tussen uit op het moment i.m.o.quote:tomcat175 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:17:
inderdaad ediejo![]()
Ik heb er al aan gedacht maar het enigste probleem is vervoer
deze middag weer wat tijd om verder te modden ... school is jammer genoeg altijd veel werk opt einde van het jaar
en nog allemaal bedankt voor comments
Ik zag je zelf ook al iets posten over deelname tbcl. Dus vandaar mijn reactie.
Kijk uit na het multi media event 2009!

Super mooie mod!
Once you go Mac you never go back!!
En een huge
Blinkenlights!
Ziet er gaaf uit dit ding, zet 'm op!
qed
Reg. datum: 21 augustus 2007
Alcohol, the cause and solution to all of life's problems
Reg. datum: 11 november 2007
ik zou de eerste kiezen, past meer bij het thema van de mod, daarbij is de 2e nogal weinig lucht doorlatend, hoewel ik m wel vet vind
tralies is misschien wat?
Reg. datum: 16 juni 2006
mijn idee ook, vaak is het terugkeren van details aantrekkelijker dan elke keer (leuke) andere vormen.quote:Joopieboy schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:36:
Ik zou voor de 2e gaan, maar eerlijk gezecht zou ik een grilletje maken zoals de voeding ook heeft, horizontale spijlen dus, misschien staat dat wat strakker?
2 is wel de betere qua design dan 1 uit esthetisch oogpunt.
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Nee 1 laat lekker veel door met die vier dikke stukken hout? Daar is het sowieso niet om te doen bij zo'n casemod, maar in dit geval maakt het toch nauwelijks uitquote:The_Maxx schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:58:
daarbij is de 2e nogal weinig lucht doorlatend, hoewel ik m wel vet vind
qed
Reg. datum: 20 februari 2008
TheField wijzigde dit bericht 27-05-2008 17:44 (50%)
Ik heb net weer is het hele topic doorgebladerd en ik krijg zo'n zin om zelf een case build te doen
Amd Phenom Agena X9500, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, Asus 8800GT, OCZ 2 GB DDR2-800 Kit, Apevia Xcruiser case, Yamaha RX-V459, B&M DM2, Nikon D40 + 18-55 Nikkor kitlens & Tokina AT-X 100 PRO Macro
My cases; R2-D2, Sting, Wall-E, Hovermax, Charge! etc etc
maar ik ga er inderdaad wat spatie tussenlaten
Aan de andere zijde is er geen venster en daarom ga ik er het helghast teken maken in het groot.
Ik heb alvast de schetsen gemaakt:

nu nog even wachten totdat ons ma weer hout heeft gehaalt in de gamma
Reg. datum: 31 oktober 2002
Het lijkt me een fan uitgang.... ivm met de beste airflow zou ik voor de linkse (1e) gaan. Design wize zou ik voor de 2e gaan en dan net (nét) iets kleiner.quote:tomcat175 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:49:
zit met een raadsel... welke zou ik kiezen ?![]()
[afbeelding]
http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm
Als je nr 2 neemt zou ik er een aantal spacers tussen zetten zodat er wat meer flow mogelijk is. En ik zou ook even testen of je, je fan niet in een grasmachiene veranderd door de fangrill..
Verder: Prachtige mod doe zo voort en plaats zo snel mogleijk nog een een update online eh;)
grtz
'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)
Waarom gebruik je dat ontwerp niet ook voor je fanguard?quote:tomcat175 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:38:
Het wordt waarschijnlijk numero 2 ...
maar ik ga er inderdaad wat spatie tussenlaten![]()
Aan de andere zijde is er geen venster en daarom ga ik er het helghast teken maken in het groot.
Ik heb alvast de schetsen gemaakt:
[afbeelding]
"Bonken op de muur helpt niet, een goedgericht nekschot wel" - Sjaak Bral
is misschien ook een goed idee... ik zal het morgen eens proberenquote:Waarom gebruik je dat ontwerp niet ook voor je fanguard?
nu slapekes doen
Enkele foto's die ik hier nog niet had geplaatst. Bij deze update doe ik dat dus
Het logo van de Helghast heb ik dan uitgetekend op het hout, en gezaagd.

met de frees heb ik een egale ronde rand gemaakt. Voor de onderste laag.

dan heb ik de 2de laag gemaakt, en die 2 lagen komen dan natuurlijk op elkaar te liggen

daar komt dan een plexi laag tussen. Hierdoor zal het teken oplichten. De plexi heb ik besteld bijIT-Service natuurlijk.
Dezelfde vorm gezaagd uit plexi.

Dit wordt verlicht via LED. De LEDs heb ik in de onderste laag gezet.

bezoekers van andere forums zullen dit misschien al gezien hebben maar dat wil niet zeggen tweakers het niet te zien krijgt
de examens zijn nu bezig voor mij. Dus is er de voorbije week niet veel modding geweest. mijn werkplaats (garage) heb ik ondertussen wel opgeruimd