Reg. datum: 07 januari 2008
het LG KU990 Viewty topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Nieuw TopicBerichten: 2
Kleine update voor de sms hack. Het is waarschijnljik niet nodig om een factory reset uit te voeren. Een reset van de instellingen
Menu --> Telefoon Instellingen --> Instelling resetten
Zou voldoende moeten zijn. Het zou mooi zijn als iemand dat kan testen. Het voordeel is dat je dan niet al je gegevens kwijt bent.
Zou voldoende moeten zijn. Het zou mooi zijn als iemand dat kan testen. Het voordeel is dat je dan niet al je gegevens kwijt bent.
De groente en tot sinas
Reg. datum: 10 januari 2008
Hallo lezers,
Ik heb uiteraard ook de LG KU990 geweldige telefoon echter heb ik nu nog 2 problemen (heb een Telfort Abo).
Ik de handleiding staat beschreven hoe je de email gegevens kunt instellen.
er staat: Raak de enveloppe aan en vervolgens Email accounts.
Bij mijn telefoon staat nergens "Email accounts"
Wel heb ik staan Vodahone Mail, 2 mappen met de tekst: Telfort Mail en Prullenbak
Kan iemand mij hierbij helpen?
Verder heb ik in mijn auto de carkit Parrot CK 3100.
Via bluetooth kan ik hem wel aanmelden, echter kan ik geen nummer kiezen uit het telefoonboekje.
Het symbool telefoonboekje is ook grijs. en ook van de SIM!!
Iemand ideeen. Graag hoor ik het.
met vriendelijk groet,
Richard
I
Ik heb uiteraard ook de LG KU990 geweldige telefoon echter heb ik nu nog 2 problemen (heb een Telfort Abo).
Ik de handleiding staat beschreven hoe je de email gegevens kunt instellen.
er staat: Raak de enveloppe aan en vervolgens Email accounts.
Bij mijn telefoon staat nergens "Email accounts"
Wel heb ik staan Vodahone Mail, 2 mappen met de tekst: Telfort Mail en Prullenbak
Kan iemand mij hierbij helpen?
Verder heb ik in mijn auto de carkit Parrot CK 3100.
Via bluetooth kan ik hem wel aanmelden, echter kan ik geen nummer kiezen uit het telefoonboekje.
Het symbool telefoonboekje is ook grijs. en ook van de SIM!!
Iemand ideeen. Graag hoor ik het.
met vriendelijk groet,
Richard
I
bennink15 wijzigde dit bericht 10-01-2008 15:19 (16%)
Hoi Viewty-gebruikers,
Er is blijkbaar een firmware update!
Ik lees nu al een tijdje dit topic mee en ik moet zeggen; bedankt voor alle tips en hulp
.
Ik heb een week geleden evenals velen van jullie ook de brief verstuurd. Ik kreeg vrij snel een bericht dat het doorgestuurd nou worden naar de juiste afdeling en zowaar; ik heb een reactie!
Er stond in;
U kunt twee dingen doen. U kunt het toestel bij Uw dealer brengen en deze kan hem dan ter reparatie of voor een update opsturen naar een door LG geautoriseerd Service Centrum. U kunt dit ook rechtstreeks doen door contact op te nemen met DynaFix.
Customer Service DynaFix : 0900-3962349
Daalderweg 21
6361 HK Nuth
e-mail: support.helpdesk@dynafix.nl
Ik heb echter nog geen contact opgenomen omdat ik zelf niet veel problemen heb (vrijwel geen). Echter dacht ik dat jullie er wel iets aan zouden hebben. Succes en laat maar even weten of het heeft geholpen, anders ga ik er weer even achteraan!
Nick
Er is blijkbaar een firmware update!
Ik lees nu al een tijdje dit topic mee en ik moet zeggen; bedankt voor alle tips en hulp
Ik heb een week geleden evenals velen van jullie ook de brief verstuurd. Ik kreeg vrij snel een bericht dat het doorgestuurd nou worden naar de juiste afdeling en zowaar; ik heb een reactie!
Er stond in;
U kunt twee dingen doen. U kunt het toestel bij Uw dealer brengen en deze kan hem dan ter reparatie of voor een update opsturen naar een door LG geautoriseerd Service Centrum. U kunt dit ook rechtstreeks doen door contact op te nemen met DynaFix.
Customer Service DynaFix : 0900-3962349
Daalderweg 21
6361 HK Nuth
e-mail: support.helpdesk@dynafix.nl
Ik heb echter nog geen contact opgenomen omdat ik zelf niet veel problemen heb (vrijwel geen). Echter dacht ik dat jullie er wel iets aan zouden hebben. Succes en laat maar even weten of het heeft geholpen, anders ga ik er weer even achteraan!
Nick
Reg. datum: 20 november 2007
Dat vraag ik me ook af, krijg het ook niet voor elkaar...quote:Thaniels schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:48:
hoe installeer je die thema's van de ihpone?
Alles staat op het uk forum uitgelegd maar ik zal zo wel een uitleg postenquote:LoatGoan schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:41:
[...]
Dat vraag ik me ook af, krijg het ook niet voor elkaar...
De groente en tot sinas
Reg. datum: 08 januari 2008
geprobeert en in eerste instantie werkt het, kijken of het na een goeie sms-sessie nog steeds zo is.quote:SuperKneus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:48:
Kleine update voor de sms hack. Het is waarschijnljik niet nodig om een factory reset uit te voeren. Een reset van de instellingen
Thanksquote:SuperKneus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:42:
[...]
Alles staat op het uk forum uitgelegd maar ik zal zo wel een uitleg posten
Op dit moment is het mogelijk om een connectie met de viewty te maken en kunnen er bestanden toegevoegd en overschreven worden. Op deze manier is het mogelijk om de huidige thema's aan te passen als ook de shortcut theme (die zie je als je op de <<<< >>>> klikt op het begin scherm). Het is nog niet mogelijk om bestanden van de viewty af te kopieren. De huidige thema's zijn gemaakt door gebruik te maken van een firmware die gelekt is en op internet is verschenen.
Hieronder de uitleg om de iphone theme te installeren op je viewty. Een voorbeeld kan je hier op youtube bekijken
Download eerst EFS Media Builder
Download vervolgens de theme die je wil installeren. Wij gaan de iphone theme installeren en die kan je hier downloaden. Als je dit .rar bestand uitpakt zal je een aantal folders en bestanden zien en ook een .txt bestand met een uitleg
Er zitten wat verschillen in de firmware's. De persoon die de iphone theme heeft gemaakt heeft dit opgelost door voor elke firmware versie een apart config bestand mee te sturen. Controleer voordat je begint dus even welke firmware jou telefoon heeft (Menu --> Telefoon Instellingen --> Handsetinformatie)
Zet in je telefoon je USB-verbindingsmodus op gegevensservice
Sluit je telefoon aan via de usb kabel en start EFS Media Builder op. Klik rechts bovenin op EFS Explorer. Er zal nu een scherm naar voren komen, je moet hier het vakje aanvinken en op connect klikken.
Je zal nu een scherm open hebben staan met boven de folderstructuur van je telefoon en onder die van je computer.
Gebruik nu de uitleg om de bestanden op de juiste plek in je telefoon te plaatsen. Dit doe je door in het bovenste scherm eerst naar de juiste folder te browsen. In het onderste scherm zoek je vervolgens het bestandje op en klik die met je rechtermuisknop aan. Kies nu write en hij zal op je telefoon worden geplaatst.
*** 1) "theme_bg2.swf" gaat in "LGAPP/Media/swf/theme"
*** 2) "<firmware versie>/iphone.xml" gaat in "LGAPP/Media/swf"
*** 3) "ShortCut.swf" gaat in "LGAPP/Media/swf"
*** 4) Alle ".gif" plaatjes gaan in "LGAPP/Media/Images/Default Image"
*** 4) Kopieer de folder "1" naar "LGAPP/Media/theme"
Sluit nu EFS Explorer je zal een vraag krijgen of je de telefoon wil resetten. Kies Ja
Koppel de telefoon los en wacht totdat hij is opgestart
Geef je pincode in en ga naar het menu waar je een ander thema kan kiezen. Menu --> Weergeven --> Handsetthema. Kies hier nu het t-mobile of grijze thema. Als het thema ingesteld is kan je terug gaan naar het begin scherm. Druk hier nu op <<<< >>>> en het iphone menu zal naar voren komen. Om het allemaal nog mooier te maken kan je de iphone afbeelding van de visen als achtergrond instellen.
Er zitten nog een paar kleine bugs in en je zal merken dat je telefoon net iets langzamer is maar ik vind hem er erg cool uit zien. Houd het uk forum in de gaten want er zijn aardig wat mensen bezig om hele mooie thema's te maken. Er schijnt een deze dagen een betere versie van de iphone theme uit te komen. Deze uitleg kan je ook gebruiken om andere theme's te installeren. Let goed op de uitleg die meestal wordt meegepost.
Let op!!!
Ik heb nog geen berichten gelezen dat iemand zijn telefoon heeft gesloopt door het aanpassen van een thema maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat er wat fout gaat. Zorg er dus voor dat je eerst een soort backup hebt van alle belangrijke items in je telefoon(contacts, smsjes, emails, etc)
Hieronder de uitleg om de iphone theme te installeren op je viewty. Een voorbeeld kan je hier op youtube bekijken
Download eerst EFS Media Builder
Download vervolgens de theme die je wil installeren. Wij gaan de iphone theme installeren en die kan je hier downloaden. Als je dit .rar bestand uitpakt zal je een aantal folders en bestanden zien en ook een .txt bestand met een uitleg
Er zitten wat verschillen in de firmware's. De persoon die de iphone theme heeft gemaakt heeft dit opgelost door voor elke firmware versie een apart config bestand mee te sturen. Controleer voordat je begint dus even welke firmware jou telefoon heeft (Menu --> Telefoon Instellingen --> Handsetinformatie)
Zet in je telefoon je USB-verbindingsmodus op gegevensservice
Sluit je telefoon aan via de usb kabel en start EFS Media Builder op. Klik rechts bovenin op EFS Explorer. Er zal nu een scherm naar voren komen, je moet hier het vakje aanvinken en op connect klikken.
Je zal nu een scherm open hebben staan met boven de folderstructuur van je telefoon en onder die van je computer.
Gebruik nu de uitleg om de bestanden op de juiste plek in je telefoon te plaatsen. Dit doe je door in het bovenste scherm eerst naar de juiste folder te browsen. In het onderste scherm zoek je vervolgens het bestandje op en klik die met je rechtermuisknop aan. Kies nu write en hij zal op je telefoon worden geplaatst.
*** 1) "theme_bg2.swf" gaat in "LGAPP/Media/swf/theme"
*** 2) "<firmware versie>/iphone.xml" gaat in "LGAPP/Media/swf"
*** 3) "ShortCut.swf" gaat in "LGAPP/Media/swf"
*** 4) Alle ".gif" plaatjes gaan in "LGAPP/Media/Images/Default Image"
*** 4) Kopieer de folder "1" naar "LGAPP/Media/theme"
Sluit nu EFS Explorer je zal een vraag krijgen of je de telefoon wil resetten. Kies Ja
Koppel de telefoon los en wacht totdat hij is opgestart
Geef je pincode in en ga naar het menu waar je een ander thema kan kiezen. Menu --> Weergeven --> Handsetthema. Kies hier nu het t-mobile of grijze thema. Als het thema ingesteld is kan je terug gaan naar het begin scherm. Druk hier nu op <<<< >>>> en het iphone menu zal naar voren komen. Om het allemaal nog mooier te maken kan je de iphone afbeelding van de visen als achtergrond instellen.
Er zitten nog een paar kleine bugs in en je zal merken dat je telefoon net iets langzamer is maar ik vind hem er erg cool uit zien. Houd het uk forum in de gaten want er zijn aardig wat mensen bezig om hele mooie thema's te maken. Er schijnt een deze dagen een betere versie van de iphone theme uit te komen. Deze uitleg kan je ook gebruiken om andere theme's te installeren. Let goed op de uitleg die meestal wordt meegepost.
Let op!!!
Ik heb nog geen berichten gelezen dat iemand zijn telefoon heeft gesloopt door het aanpassen van een thema maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat er wat fout gaat. Zorg er dus voor dat je eerst een soort backup hebt van alle belangrijke items in je telefoon(contacts, smsjes, emails, etc)
De groente en tot sinas
Super thanks, ga het straks meteen proberen, zie al wat ik fout deed :-)
Reg. datum: 17 oktober 2004
dat stof is zeer vervelend , ik heb 2 viewtys in bezit gehad en bij beide heb ik er stof onder , zeer lelijk en jammer , het lijkt me heel sterk dat je een nieuwe kan krijgen , en ik denk dat de stof naar verloop van tijd alleen maar erger wordt .. En het lijkt me ook onmogelijk om te verwijderenquote:Koenu22 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:45:
Hallo allemaal,
ik volg dit forum al een hele tijd en heb ook zo goed als alles gelezen.Ik ben sinds eind november in het bezit van de viewty en vind het echt een pracht toestel! Maar, ik heb wel een klein probleem. Er is stof onder mijn beelscherm gekomen ( dus niet onder de screen protector). Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en zou het een reden kunnen zijn om terug te gaan met de telefoon? Of wordt er met deze klacht waarschijnlijk niets gedaan? Ik zelf vind het behoorlijk storend, en ook niet echt netjes voor zon duur apparaat.
Reg. datum: 08 december 2007
Ey mensen misschien een beetje raar maar ik kan die EFS media builder niet downloaden ik word elke keer doorverwezen naar iets waar ik dan de torent hiervan moet downloaden maar die doet het niet is er niet een andere manier om deze te downloaden...of iemand die hem ff kan posten? alvast bedankt!
Nog maar een poging dan...
Werkt deze telefoon op een Nokia CK 70W carkit ?
Werkt deze telefoon op een Nokia CK 70W carkit ?
Freude am fahren Weblog Thundercars updated!
Ik weet iig niet of ie op die carkit werkt en waarschijnlijk zijn er niet zoveel mensen die die carkit hebben maar als het een kliksysteem is denk ik niet dat ie werkt met bluethooth waarschijnlijk wel...
Het is een bluetooth carkit, maar ik heb nu een Samsung en die werkt niet goed er mee ( Echo echo en nog eens echo ) Er lastig om een gesprek te voeren. Ook al maakt hij verbinding, kan het nog zijn dat die niet goed werkt.
Zou kunnen kan ook zijn dat die echo komt doordat je telefoon ook nog het geluid oppikt wat jij zegt en die carkit dus ook. Zeg maar dubbel maar denk dat het aan de telefoon ligt want doet hij dat nie met andere telefoons?
Younes bedankt voor je antwoord.Het is inderdaad erg zonde, maar ik vind het appart dat vrijwel niemand anders er last van heeft ( ik heb op internet naar andere verhalen gezocht maar kan er niks over vinden) Ik denk dat ik toch ga proberen om hem te laten maken/ruilen want ik vind het gewoon niet kunnen..Voor zo'n duur apparaat mag je best wat kwaliteit verwachten lijkt mij. Het lijkt er trouwens ook op of mijn beeldscherm een beetje speling heeft..In de rechter bovenhoek steekt het scherm de ene keer iets uit, en de andere keer is het gewoon gelijk met het omhulsel..meer mensen met dit probleem
?
Heb net het Iphone thema geinstalleerd incl. de nieuwe shortcuts!

KLIK
De phone wordt er wel ietsje trager van, maar die shortcuts zijn echt onwijs relaxed!

KLIK
De phone wordt er wel ietsje trager van, maar die shortcuts zijn echt onwijs relaxed!
Crashy wijzigde dit bericht 10-01-2008 22:16 (10%)
Getest en tot op heden goed bevonden, heb zojuist nog een lul verhaal van 3 sms-jes verstuurt en geen problemen meer.quote:SuperKneus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:48:
Je bent alleen je instellingen kwijt dus tijd datum ed moet je opnieuw instellen, maar je bent geen gegevens of bestanden oid kwijt.
Reg. datum: 20 juni 2007
met de divx converter krijg ik, zodra ik een dvd wil converteren, de foutmelding dat hij geen .vob bestanden kan converteren.
Betekend dit dat je dus geen enkele dvd kan converteren? Ik heb nl meerdere films welke ik ooit op mijn viewty wil gaan bekijken. Wie o wie weet raad?
Betekend dit dat je dus geen enkele dvd kan converteren? Ik heb nl meerdere films welke ik ooit op mijn viewty wil gaan bekijken. Wie o wie weet raad?
Reg. datum: 22 juni 2001
Reg. datum: 22 juni 2001
Ik denk niet dat het gaat lukken met dat programma dan, wel zijn er vele andere programmas beschikbaar om dvd's naar divx te converten, zoek maar eens op "convert dvd divx" op google. Je kunt ze daarna nog door de LG converter gooien. Het is wat extra werk, maar als je graag je films op de viewty wil kijken moet je er toch aan geloven ben ik bang.quote:hewolar schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:00:
met de divx converter krijg ik, zodra ik een dvd wil converteren, de foutmelding dat hij geen .vob bestanden kan converteren.
Don't mess with the Fes
thnx fes! ik was er al bang voor.. ach 1 handeling extra, het is niet anders.quote:The_Fes schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:48:
[...]
Ik denk niet dat het gaat lukken met dat programma dan, wel zijn er vele andere programmas beschikbaar om dvd's naar divx te converten, zoek maar eens op "convert dvd divx" op google. Je kunt ze daarna nog door de LG converter gooien. Het is wat extra werk, maar als je graag je films op de viewty wil kijken moet je er toch aan geloven ben ik bang.
Nope, heb het met een oud Nokia toestel met bluetooth getest en werkte primá, echter is die telefoon overleden dus ben ik opzoek naar iets nieuws.quote:maybeme schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:22:
Zou kunnen kan ook zijn dat die echo komt doordat je telefoon ook nog het geluid oppikt wat jij zegt en die carkit dus ook. Zeg maar dubbel maar denk dat het aan de telefoon ligt want doet hij dat nie met andere telefoons?
Ik heb het zelfde probleem gehad met een bt-oortje. Probleem was verholpen toen ik het spraakvolume op het toestel zachter had gezet (ongeveer op de helft of nog zachter). Deed niet af aan de verstaanbaarheid. hoop dat je er wat aan hebt.quote:-Thunder- schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:42:
[...]
Nope, heb het met een oud Nokia toestel met bluetooth getest en werkte primá, echter is die telefoon overleden dus ben ik opzoek naar iets nieuws.
beste koen , laat aub horen hoe het gegaan is , en heb je een brandded of een simlock vrije telefoon ? Ik heb vodafone brandde (bij beide toestellen t zelde ?)quote:-Thunder- schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:03:
Het is een bluetooth carkit, maar ik heb nu een Samsung en die werkt niet goed er mee ( Echo echo en nog eens echo ) Er lastig om een gesprek te voeren. Ook al maakt hij verbinding, kan het nog zijn dat die niet goed werkt.
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.