Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
SuperKneus was here
Reg. datum: 13 augustus 2001

quote:
irvin de brouwe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:11:
Hoi,

Heb nu sinds een paar weken een viewty.
Ben er prima over te spreken, alhoewel een touch screen niet zo secuur is als een telefoon met alleen knoppen (kan ook aan mijn dikke vingers liggen)

Nu heb ik het volgende probleem: sinds gisteren maakt de telefoon bij het maken van een lange sms van de sms een mms
nou is er een instelling in de telefoon waar je kunt kiezen of een lange sms verzonden wordt als meerdere sms of als mms, deze instelling staat op meerdere sms.
Weet iemand of er misschien nog een instelling is die niet goed zou kunnen staan of is er iets anders aan de hand?

Alvast bedankt,

Irvin
Dit wil ik ook wel graag weten. Het maakt bij mij niet uit welke optie ik bij lange berichten kies. Ik heb altijd de mogelijkheid om 2 smsjes vol te typen en daarna gaat hij over naar een mms. Het maakt mij niet zo veel uit maar ik weet niet hoe hij dan aankomt bij de persoon waar ik hem heen stuur.

De groente en tot sinas

Wallllll - Eeeee...
Reg. datum: 22 februari 2004

quote:
-Thunder- schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:37:
Zal iemand mij kunnen vertellen of deze mobiel goed werkt met een Nokia CK-7W carkit ?
Reg. datum: 27 juli 2005

meer dan 1000 posts, tijd voor een deeltje 3?

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 11 december 2007

Ik heb een sd kaartje van 2 Gig. Als ik een filmpje heb bekeken die op op het sd kaartje staat opgeslagen, herkent de telefoon daarna het sd kaartje niet meer. Alle bestanden die op het sd kaartje staan worden dan niet meer weergegeven. Als ik de telefoon opnieuw opstart doet ie het wel weer gewoon, maar dit is super irritant. Heeft iemand dit probleem ook of heeft iemand een oplossing hiervoor?

Reg. datum: 15 december 2007

Hey Viewty gebruikers.

Ik heb de Duitse Vodafone (?) versie via GSMWEB met een Telfort abo dat na een bezoekje aan de telfortshop eindelijk ook kan internetten.

Heeft iemand ervaring met youtube? Het lukt mij niet om youtubefilmpjes te openen. Ik krijg na ongeveer 30 seconden een foutmelding 'Timeout 408' als ik een filmpje in de player probeer te openen vanaf Youtube. Heb de downloadsnelheid wel eventjes getest via speedtest.bbned.nl Die is 41 KB / sec via HSDPA verbinding.

En heeft iemand wel eens wat geupload? Het lukt mij niet om filmpjes te uploaden via de ingebakken functie. Maar het lukt me ook niet om video's of foto's via de ingebakken blogger te versturen. De mailinstellingen via POP zijn me ook nog een raadsel.

Ik hoop dat het me lukt om op de een of andere manier direkt te kunnen bloggen met deze telefoon. Zou moeten kunnen toch?

Reg. datum: 15 juli 2007

Ikzelf heb het toestel een maand geleden al gekocht via Orange. Toen was ie simlockvrij.

Kan het kloppen dat er nu ook Viewty's zijn met Orange simlock?

Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com

SuperKneus was here

Bij de t-mobile telefoons staat de volgende regel
code:
1
NVDB_SMS_CONCAT_MAX_I=2

In het bestandje /LGAPP/Media/Flex/Flex_GB.ini

Als je van de 2 een 5 maakt en je doet vervolgens een factory reset dan heb je geen last meer van het feit dat je bericht maar 2 smsjes lang mag zijn.

De optie om een factory reset uit te voeren kan je in het service menu vinden. Deze open je door
code:
1
3845#*990#

in te geven. Na de factory reset heb je weer een kale telefoon dus zorg ervoor dat je eerst een backup hebt gemaakt van je contactpersonen, afbeeldingen, geluiden, etc. In het service menu moet je de joggle wheel gebruiken om te scrollen!! Als je met je vinger gaat scroll selecteer je al een optie.

LET OP: Bovenstaande op eigen risico uitvoeren.

Ik ga het uk forum nog een beetje doorlezen maar ga vanavond denk ik wel het bovenstaande testen.

SuperKneus wijzigde dit bericht 09-01-2008 14:52 (9%)

De groente en tot sinas

Reg. datum: 09 januari 2008

Hi,

Ik heb de LG Viewty nu enkele weken, alleen heb ik een aardig probleem, namelijk:

Na een stuk of 200 prachtige foto's geschoten te hebben, heeft mijn flitser het begeven. Ik heb alle soorten instellingen al geprobeerd, maar niks werkt. De flitser doet het niet vollop. Je ziet hem een heel klein beetje flitsen, maar dat heeft geen invloed op welke manier dan ook. Het lijkt net of de flitser z'n kracht kwijt is (leeg). Heeft iemand dit zelfde probleem of kan iemand mij met dit probleem helpen??

Groeten,

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
YordaI-B schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:03:
Hi,

Ik heb de LG Viewty nu enkele weken, alleen heb ik een aardig probleem, namelijk:

Na een stuk of 200 prachtige foto's geschoten te hebben, heeft mijn flitser het begeven. Ik heb alle soorten instellingen al geprobeerd, maar niks werkt. De flitser doet het niet vollop. Je ziet hem een heel klein beetje flitsen, maar dat heeft geen invloed op welke manier dan ook. Het lijkt net of de flitser z'n kracht kwijt is (leeg). Heeft iemand dit zelfde probleem of kan iemand mij met dit probleem helpen??

Groeten,
Het lijkt me dat hij gewoon kapot is, en dat een reparatie het enige is wat zal helpen, het lijkt me geen instelling in ieder geval. Je hebt toch niet de antishake aan staan he? Want dan doet de flits het niet, volgens mij ook niet als je de ISO instellingen veranderd.

Don't mess with the Fes

Reg. datum: 09 januari 2008

quote:
The_Fes schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:41:
[...]

Het lijkt me dat hij gewoon kapot is, en dat een reparatie het enige is wat zal helpen, het lijkt me geen instelling in ieder geval. Je hebt toch niet de antishake aan staan he? Want dan doet de flits het niet, volgens mij ook niet als je de ISO instellingen veranderd.
Ja dat dacht ik dus ook, maar zal de antishake straks even controlleren. Als dat het niet is ga ik er mee terug, toch weer typish LG. Ze zullen toch meer consistentie in hun kwaliteit moeten aanbrengen, maarjah.. Dit toestel wil ik behouden, vindt em erg goed.

Thanx in ieder geval.

Groetjes

Reg. datum: 04 januari 2008

weet iemand toevallig waar je deze theme kunt downloaden ?

http://www.youtube.com/watch?v=TUNknc6CG44

SuperKneus was here

quote:
Ga naar het uk forum en zoek naar Scrrible

SuperKneus wijzigde dit bericht 09-01-2008 16:43 (72%)

De groente en tot sinas

Reg. datum: 05 september 2007

ik heb een vraagje over msn via opera, ik ga altijd naar webmessenger.msn.nl maar dan moet je steeds per regel msnen. Is er nog geen applicatie te vinden waarbij je net zoon schrijfscherm krijgt als de msn op je PC? Want eigelijk werkt deze msn via opera hetzelfde als de browser die standaard op de viewty staat ( fullscreen met opera is niet mogelijk he) En ik had van een vriend gehoord dat je met opera extra kosten krijgt, klopt dit?

p.s

youtube site laad die wel maar dan begint hij over dat je iets moet installeren, dus via de echte youtube site is het dus onmogelijk om filmpjes te bekijken? dat vtap werkt namelijk wel bij mij maar is heel schokkerig, hier is ook niks aan te doen zeker?

Mikel007 wijzigde dit bericht 09-01-2008 18:47 (65%)

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
Mikel007 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:19:
ik heb een vraagje over msn via opera, ik ga altijd naar webmessenger.msn.nl maar dan moet je steeds per regel msnen. Is er nog geen applicatie te vinden waarbij je net zoon schrijfscherm krijgt als de msn op je PC? Want eigelijk werkt deze msn via opera hetzelfde als de browser die standaard op de viewty staat! En ik had van een vriend gehoord dat je met opera extra kosten krijgt, klopt dit?

p.s

youtube site laad die wel maar dan begint hij over dat je iets moet installeren, dus via de echte youtube site is het dus onmogelijk om filmpjes te bekijken? dat vtap werkt namelijk wel bij mij maar is heel schokkerig, hier is ook niks aan te doen zeker?
Je kunt ebuddy downloaden, dat is een stand alone applicatie voor instant messaging. Zie www.ebuddy.com. Of je met opera extra kosten krijgt ligt helemaal aan je instellingen en en provider, maar in principe hoeft internetten via opera mini niet meer te kosten dan via de standaard browser.

Don't mess with the Fes

Reg. datum: 05 september 2007

okeej tnx, ik heb t-mobile en betaal 10eu per maand onbeperkt internetten dus dan zal het wel niet denk ik :) nog een klein vraagje, kost dingen downloaden als opera en ebuddy dan wel geld? sorry dat ik niks snap, maar heb geen ervaring met internet op mobiel! ebuddy werkt idd wel super:D en nu had ik weer gehoord dat ej dan ook weer per bericht betaald wat je verstuurd maar dit is vast ook onzin ( ik wil t weten omdat ik niet opeesn voor onverwachte rekeningen komt te staan ;)

Mikel007 wijzigde dit bericht 09-01-2008 19:01 (29%)

Reg. datum: 08 januari 2008

quote:
SuperKneus schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:01:
Bij de t-mobile telefoons staat de volgende regel
code:
1
NVDB_SMS_CONCAT_MAX_I=2

In het bestandje /LGAPP/Media/Flex/Flex_GB.ini

Als je van de 2 een 5 maakt en je doet vervolgens een factory reset dan heb je geen last meer van het feit dat je bericht maar 2 smsjes lang mag zijn.

De optie om een factory reset uit te voeren kan je in het service menu vinden. Deze open je door
code:
1
3845#*990#

in te geven. Na de factory reset heb je weer een kale telefoon dus zorg ervoor dat je eerst een backup hebt gemaakt van je contactpersonen, afbeeldingen, geluiden, etc. In het service menu moet je de joggle wheel gebruiken om te scrollen!! Als je met je vinger gaat scroll selecteer je al een optie.

LET OP: Bovenstaande op eigen risico uitvoeren.

Ik ga het uk forum nog een beetje doorlezen maar ga vanavond denk ik wel het bovenstaande testen.
Geld dit ook voor een vodafone telefoon?
Mijn telefoon heeft het overigens niet altijd gedaan dus denk niet dat dit de oplossing is, de telefoon kan neem ik aan niet zelf dit soort instellingen veraderen.
En laat maar horen of het idd werkt als je het gedaan hebt.

Reg. datum: 21 december 2007

Kan je een flash file ook als achtergrond gebruiken?
Maurice Geraets

SuperKneus was here

Ik heb de sms hack uitgevoerd en hij werkt als een trein >:)

Volgens mij maakt het niet uit welke provider je hebt. Alleen de naam van de folder/bestandje zal dan net iets anders zijn. Op mijn telefoon ging het om het bestand Flex_NL.ini en die kon ik in de folder Media/Flex/TMO vinden. Als je vodafone hebt dan gok ik dat de folder TMO en andere naam heeft

Ik heb de sms setting van 2 berichten aangepast naar 7. Na deze aanpassing was er niets veranderd, de factory reset is dus echt nodig. Na de reset was de telefoon helemaal leeg maar dat maakte niet uit omdat ik hem pas een paar dagen heb.

Let wel op als je daarna via de LG PC suite je contactpersonen van Outlook naar je gsm wel kopieren. Standaard staat de sync optie aan en dan worden alle contactpersonen in je Outlook overschreven met die van je gsm ( na de reset dus 0 ). Gelukkig had ik nog een backup dus kon ik ze nog terug zetten.

De groente en tot sinas

Reg. datum: 21 september 2006

dan kan die hack in de nieuwe startpost lijkt mij

[T-Mobile MDA Vario 2] [LG KU990 Viewty]

Oke zo je ff stap voor stap uit kunnen leggen hoe ik die hack uit moet voeren?
stanks

SuperKneus was here

Oke hier is de uitleg. Let op je zal na de factory reset met een kale telefoon zitten dus zorg ervoor dat je een backup hebt gemaakt van alle belangrijke items in je telefoon(contacts, smsjes, emails, etc)

Download EFS Media Builder

Download een van de firmware's die zijn opgeslagen, ik heb deze gebruikt Maar je kan ook een andere downloaden, op dit moment staan er drie verschillende

Pak de firmware die je zojuist hebt gedownload uit en browse naar de folder /Media/Flex/TMO

Open nu het bestand Flex_NL.ini

Zoek de onderstaande regel op
code:
1
NVDB_SMS_CONCAT_MAX_I=2

Verander nu de 2 in een ander getal. Dit is dus de grote van een bericht die je kan versturen. Ik heb 7 gekozen maar misschien dat een hoger getal ook nog mogelijk is.

Save het bestand

Zet in je telefoon je USB-verbindingsmodus op gegevensservice

Sluit je telefoon aan via de usb kabel en start EFS Media Builder op. Klik rechts bovenin op EFS Explorer. Er zal nu een scherm naar voren komen, je moet hier het vakje aanvinken en op connect klikken.

Je zal nu een scherm open hebben staan met boven de folderstructuur van je telefoon en onder die van je computer.

Browse boven naar /LGAPP/Media/Flex/<afkorting van je provider>

Klik met je rechtermuisknop op Flex_NL.ini en kies delete.

Browse in het onderstaande scherm naar de folder waar de aangepast Flex_NL.ini staat en klik daar met de rechtermuisknop op. Kies nu voor Write

Sluit nu EFS Explorer je zal een vraag krijgen of je de telefoon wil resetten. Kies Ja

Koppel de telefoon los en wacht totdat hij is opgestart

Als de telefoon weer opgestart is ga je naar het menu waar je een nummer kan intoetsen. Geef hier de onderstaande code in
code:
1
3845#*990#

Je zit nu in het service menu. Scroll hier niet met je vingers want als je iets aanklikt zal het gestart worden. Gebruik dus de jog-wheel (zoom van de camera) om door het menu te scrollen naar de optie factory reset.

Klik de factory reset aan en voer die uit. Het status balkje kan even hangen maar zal uiteindelijk doorlopen. Na +/- 30 seconden zal je telefoon gereset zijn. Hij is nu helemaal kaal!

Als je nu een sms gaat typen zal je zien dat het er niet meer 2 zijn maar het aantal wat je hebt opgegeven in de Flex_NL.ini

SuperKneus wijzigde dit bericht 10-01-2008 19:55 (3%)

De groente en tot sinas

Thanks gast zal het zo eens proberen, eerst maar ff backup maken van de telefoon.

Reg. datum: 10 januari 2008

Hallo allemaal,
ik volg dit forum al een hele tijd en heb ook zo goed als alles gelezen.Ik ben sinds eind november in het bezit van de viewty en vind het echt een pracht toestel! Maar, ik heb wel een klein probleem. Er is stof onder mijn beelscherm gekomen ( dus niet onder de screen protector). Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en zou het een reden kunnen zijn om terug te gaan met de telefoon? Of wordt er met deze klacht waarschijnlijk niets gedaan? Ik zelf vind het behoorlijk storend, en ook niet echt netjes voor zon duur apparaat.

Reg. datum: 23 november 2007

Hallo mensen,
een ieder van deze kant nog een goed Viewty jaar toegewenst.

Hopelijk gaat LG als nog in 2008 overstag om een goede en op korte termijn een firmware update opbrengen.

Want ze hebben wel een naam hoog te houden, en dit is voor hun bestaande klanten en nieuwe klanten.

Ik heb namelijk het volgende en dan meer gericht aan Telfort gebruikers (anderen mogen natuurlijk ook reageren mits het bruikbaar is).

Wie heeft de settings/instellingen voor video calls via het Telfort netwerk?
Ik heb in de startpost en overige posts gekeken maar nog niets gevonden, miscchien heb ik het over het hoofd gezien 8)7 . Maar mocht iemand het antwoord weten dan hoor ik dat graag van jullie _/-\o_ .

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: