Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 april 2002

@Darryl

Die laatste kun je downloaden van:
ku990.co.uk

Die eerste ben ik nog niet tegengekomen.

RobinSas wijzigde dit bericht 06-01-2008 20:04 (18%)

Asus W2V + Acer TravelMate 803Lci + Sony Picturebook + SPV-C500 + MDA-Vario + Nikon D70s / Sigma DC 18-200

Kind of Blue
Reg. datum: 03 juni 2003

quote:
TimDux schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:42:
Ha mensen, ik heb sinds enkele dagen ook de viewty en het is een prachtapparaat.

Dan nu wel even vraagje: is het gezond dat je muziek maar met 100kbs kan overzetten naar de mobiel via usb en het meegeleverde progje?..
Dit is al enkele keren vermeld:Ga naar menu/telefooninstellingen/verbindingen/usb-verbindingsmodus, en kies voor Massaopslag.

You got a letter from headquarters this morning. / What is it? / It's a big building where generals meet, but that's not important.

Reg. datum: 04 januari 2008

quote:
RobinSas schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:03:
@Darryl

Die laatste kun je downloaden van:
ku990.co.uk

Die eerste ben ik nog niet tegengekomen.
Die kun je daar inderdaad downloaden, heb zelf ook al paar keer geprobeert maar tot nu toe zonder enig resultaat. Dus als iemand het wel voor elkaar krijg, laat dan aub weten hoe je dat gedaan hebt!!

SuperKneus was here
Reg. datum: 13 augustus 2001

Ik heb de telefoon op 12 december besteld en kreeg hem afgelopen weekend binnen. Mooie telefoon, wel erg wennen na 2 jaar met wm5 gewerkt te hebben. De plus en min punten zijn nu wel bekend dus daar ga ik het niet over hebben. Nog niet veel hacks geprobeerd, alleen via EFS Media Builder de shuttersound uitgezet.

Het eerste youtube filmpje is geen thema maar een animated background, die kan je ook op het ku990.co.uk forum vinden. In dat forum wordt in het theme gedeelte ook duidelijk uitgelegd hoe je die iphone theme kan instaleren. Ik wacht nog even op de 3.0 versie want er zitten nu nog wat kleine bugs in (klok die het niet goed doet).

Ik heb de invisible shield besteld. Zodra ik hem binnen heb post ik hier wel een reactie.

SuperKneus wijzigde dit bericht 07-01-2008 09:59 (11%)

De groente en tot sinas

Reg. datum: 20 juni 2007

quote:
frankvanwessel schreef op zondag 06 januari 2008 @ 05:24:
De oplossing voor mensen met een Telfort mobiel internet abo:

de netwerkinstellingen staan bij aanschaf van de viewty op "automatisch" Wijzig dit in handmatig en kies voor KPN G2 of G3. de gegevens met telfort worden opnieuw uitgewisseld.

internet werkt nu gewoon

succes!!
Tnhx voor de tip! Deze methode zorgt er echter (bij mij althans) wel voor dat je af en toe geen bereik hebt. Je selecteerd immers slechts één bepaald netwerk. Wel is dit een methode om je internet met Telfort werkend te krijgen. Na afloop gewoon even je netwerkinstellingen weer op automatisch zetten.

Reg. datum: 15 november 2007

quote:
SuperKneus schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:17:
Ik heb de telefoon op 12 december besteld en kreeg hem afgelopen weekend binnen. Mooie telefoon, wel erg wennen na 2 jaar met wm5 gewerkt te hebben. De plus en min punten zijn nu wel bekend dus daar ga ik het niet over hebben. Nog niet veel hacks geprobeerd, alleen via EFS Media Builder de shuttersound uitgezet.

Het eerste youtube filmpje is geen thema maar een animated background, die kan je ook op het ku990.co.uk forum vinden. In dat forum wordt in het theme gedeelte ook duidelijk uitgelegd hoe je die iphone theme kan instaleren. Ik wacht nog even op de 3.0 versie want er zitten nu nog wat kleine bugs in (klok die het niet goed doet).

Ik heb de invisible shield besteld. Zodra ik hem binnen heb post ik hier wel een reactie.
ik ben benieuwd naar dat invisible shield, aangezien ik daar op zat te wachten en zelfs een mail had gestuurd. Toen zeiden ze dat er nog niks op de planning stond :? voor de LG viewty.

Kun je misschien fotos maken met hoe goed hij gecoverd word? Als je em binnenhebt ofcourse.

quote:
SYQ schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:24:
iemand ervaring met "mini dual-sim" voor op de lg viewty????

[afbeelding]
http://mob-com.nl/product..._309&products_id=1589

lijkt me vet handig dit, switchen tussen zakelijk en prive nr
iemand hier ervaring mee? Met viewty of andere telefoon?

SuperKneus was here

quote:
w0oT schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:59:
[...]

ik ben benieuwd naar dat invisible shield, aangezien ik daar op zat te wachten en zelfs een mail had gestuurd. Toen zeiden ze dat er nog niks op de planning stond :? voor de LG viewty.

Kun je misschien fotos maken met hoe goed hij gecoverd word? Als je em binnenhebt ofcourse.
Ja zal wel wat foto's maken als ik hem binnen heb, waarschijnlijk pas over 3 weken |:( . Ik ben gewoon naar de site gegaan en daar heb ik de viewty opgezocht, zover ik weet stond hij al een tijdje op de site. Ik had op mijn vario een "shield" van Brando, deze was perfect alleen nog niet leverbaar voor de viewty.

De groente en tot sinas

ik heb de telefoon eind november, en tot ergens december hadden ze geloof ik nog geen invisible shield ervoor, want ik wilde deze heel graag.
I.p.v dat heb ik zon cover (alleen voor scherm) op ebay (hongkong XD) gekocht voor 3,50 (incl verzendkoste) ofzo. en dit werkte echt perfect, zelfs zonder bubbels! Maar voor mij is dit een tijdelijke oplossing, tot invisible shield eindelijk iets zou hebben. Want 1 kras op het scherm vind ik al teveel :X

Ik vraag me af hoe het eruit ziet aangezien de vorm van de lg viewty niet echt makkelijk is?
Dus ik wacht nog wel even af :9

w0oT wijzigde dit bericht 07-01-2008 16:48 (16%)

Reg. datum: 21 april 2002

Ik heb gisteren mijn Viewty gekocht bij Vodafone.
Het is echt een top-toestel !

Ik heb alleen 1 vraag...

Internet is niet echt lekker snel...

Als ik een speed test doe op speedtest.bbned.nl dan kom ik op een download snelheid van 111.10 kb/sec dus op 13.89 KB/sec.

Ik had gelezen op de website van vodafone dat de internetsnelheid van 'zorgeloos internet blox' op 1800 kbps zou moeten zitten.

Als ik een webpage bezoek krijg ik wel een rood 'h-tje' te zien linsbovenin.
Dus zou hsdpa toch actief moeten zijn?

RobinSas wijzigde dit bericht 07-01-2008 18:12 (3%)

Asus W2V + Acer TravelMate 803Lci + Sony Picturebook + SPV-C500 + MDA-Vario + Nikon D70s / Sigma DC 18-200

iemand ervaring met de leverancier "durasec" van de screenprotector (zie start van dit forum).
hoe lang is de gemiddelde levertijd?

Reg. datum: 07 januari 2008

heeft er iemand meer last van dat zijn kalender het niet doet op maandoverzicht!
zoja is hier een update voor??

Reg. datum: 20 november 2007

quote:
hewolar schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:10:
iemand ervaring met de leverancier "durasec" van de screenprotector (zie start van dit forum).
hoe lang is de gemiddelde levertijd?
Heb ik besteld, had ze met een weekje binnen dacht ik.

Reg. datum: 03 december 2007

quote:
RobinSas schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:11:
Ik heb gisteren mijn Viewty gekocht bij Vodafone.
Het is echt een top-toestel !

Ik heb alleen 1 vraag...

Internet is niet echt lekker snel...

Als ik een speed test doe op speedtest.bbned.nl dan kom ik op een download snelheid van 111.10 kb/sec dus op 13.89 KB/sec.

Ik had gelezen op de website van vodafone dat de internetsnelheid van 'zorgeloos internet blox' op 1800 kbps zou moeten zitten.

Als ik een webpage bezoek krijg ik wel een rood 'h-tje' te zien linsbovenin.
Dus zou hsdpa toch actief moeten zijn?
Ik heb ook vodafone en het getest via die site, ik kwam maximaal uit op 98.1 kb/sec

Wallllll - Eeeee...
Reg. datum: 22 februari 2004

Zal iemand mij kunnen vertellen of deze mobiel goed werkt met een Nokia CK-7W carkit ?
Tao of Mac
Reg. datum: 31 augustus 2005

Ik weet niet of men blind is maar ik had 2 pagina's geleden een simpele vraag gesteld en iedereen leest er overheen of reageert om een of andere reden er niet op alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Dus bij deze nog maar een keer de vragen en mischien dat het nu wel beantwoord kan worden.

Hoi allemaal en ook nog de beste wensen voor 2008. Ik heb een aantal vragen en hopelijk zijn ze nog niet beantwoord.

1: is er een mogelijkheid om Google mail op je LG te installeren want mij lukt het niet. D.w.z. hij zegt bij installatie dat het niet geschikt is voor dit systeem. Rare is wel dat m'n normale mail(provider) wel prima werkt maar die speciale google mail dus niet en met een gewone pop-mail ook niet.

2: kun je wel uberhaupt een lichte opname krijgen in de avond of in een wat schemerige ruimte want de optie op de telefoon bij belichting-opties helpen geen zier en ik krijg vrij donkere opnames in een schemerige ruimte. Alles is ook rood e.d. Opnames overdags zijn prima.

Dank alvast.
Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
MM2005 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:02:
Ik weet niet of men blind is maar ik had 2 pagina's geleden een simpele vraag gesteld en iedereen leest er overheen of reageert om een of andere reden er niet op alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Dus bij deze nog maar een keer de vragen en mischien dat het nu wel beantwoord kan worden.

Hoi allemaal en ook nog de beste wensen voor 2008. Ik heb een aantal vragen en hopelijk zijn ze nog niet beantwoord.

1: is er een mogelijkheid om Google mail op je LG te installeren want mij lukt het niet. D.w.z. hij zegt bij installatie dat het niet geschikt is voor dit systeem. Rare is wel dat m'n normale mail(provider) wel prima werkt maar die speciale google mail dus niet en met een gewone pop-mail ook niet.

2: kun je wel uberhaupt een lichte opname krijgen in de avond of in een wat schemerige ruimte want de optie op de telefoon bij belichting-opties helpen geen zier en ik krijg vrij donkere opnames in een schemerige ruimte. Alles is ook rood e.d. Opnames overdags zijn prima.

Dank alvast.
Het is hier niet zo dat mensen het "recht" hebben om geholpen te worden hoor? En vooral niet als je met zo'n toon begint.

1. Hij zegt dat hij niet geschikt is voor dit systeem. Weinig dan aan te doen he.
2. Bedek je met je handen niet de licht sensor aan de achterkant bij de lens in de buurt?

File not found: Loading something that looked similar.

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
MM2005 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:02:

Dank alvast.
Wellicht heeft niemand een passend antwoord op je vragen, als het zo'n simpele vraag is zou je het antwoord zelf al wel gevonden hebben. En als we allemaal op elke vraag waarvan we het antwoord niet (of niet goed) weten daadwerkelijk moeten gaan reageren komt dit topic nogal snel vol te staan met reacties als "sorry, daar kan ik je niet meer helpen" of "nou dat weet ik echt niet hoor". Lijkt me ook niet echt bevordelijk voor het praktisch nut van dit forum.

Verder: wat bedoel je precies met Google Mail? Want er staat als het goed is standaard een gmail applicatie geinstalleerd op de telefoon. De email functie ondersteund gmail volgens mij niet, vanwege het beveiligingsprotocol wat google gebruikt, maar daar weet ik het fijne ook niet van

Op je tweede vraag kan ik antwoorden dat ik de foto's die ik tot nu toe gemaakt heb in het donker (vooral in de kroeg) echt buiten heb ik nog niet veel opnames gemaakt.

Ennuh jij ook de beste wensen voor 2008 he

Don't mess with the Fes

haha, iedereen reageert ook echt ineens...

oke, gmail staat inderdaad standaard op de telefoon (of ja iig op de mijne).
Bij mij werkt het ook.

Verder heb ik soms een probleem met Opera Mini (versie 4 MIDP 2)
Soms als ik Opera Mini opstart (schat 1 van de 10x) dan gaat hij het vervolgens opnieuw installeren, waardoor ik dus mijn favorieten en geschiedenis en instellingen kwijt raak. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Reg. datum: 11 november 2007

quote:
IN het eerste filmpje draait het beeldscherm van de viewty automatisch wanneer je de handset 90 graden draait, is dat echt mogelijk of moet je daarvoor op het knopje landscape drukken??

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
w0oT schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:22:
haha, iedereen reageert ook echt ineens...

oke, gmail staat inderdaad standaard op de telefoon (of ja iig op de mijne).
Bij mij werkt het ook.

Verder heb ik soms een probleem met Opera Mini (versie 4 MIDP 2)
Soms als ik Opera Mini opstart (schat 1 van de 10x) dan gaat hij het vervolgens opnieuw installeren, waardoor ik dus mijn favorieten en geschiedenis en instellingen kwijt raak. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb dat in het begin ook gehad, ik had het idee dat het vooral gebeurt als je opera mini niet netjes afsluit (via de optie in opera zelf) Als je op het rode hoorntje drukt en dan opera afsluit gebeurt het dus wel. Maar dat was maar een gedachtenkronkel, weet wel dat sinds ik opera mini via menu en dan afsluiten afsluit het niet meer voorgekomen is.

Don't mess with the Fes

SuperKneus was here

Mmm ik zou niet weten hoe hij dit gedaan heeft. Deze persoon heeft eerder al een een iphone filmpje gemaakt. Hierop was te zien dat hij de viewty unlocked dmv de slider van de iphone. Later was duidelijk te zien dat hij gewoon een swf had opgestart. Het zou best kunnen dat dit ook een swf is.

Op dit moment heb ik de Iphone theme van Uxy draaien en die doet het goed.

De groente en tot sinas

Reg. datum: 08 januari 2008

Hoi,

Heb nu sinds een paar weken een viewty.
Ben er prima over te spreken, alhoewel een touch screen niet zo secuur is als een telefoon met alleen knoppen (kan ook aan mijn dikke vingers liggen)

Nu heb ik het volgende probleem: sinds gisteren maakt de telefoon bij het maken van een lange sms van de sms een mms
nou is er een instelling in de telefoon waar je kunt kiezen of een lange sms verzonden wordt als meerdere sms of als mms, deze instelling staat op meerdere sms.
Weet iemand of er misschien nog een instelling is die niet goed zou kunnen staan of is er iets anders aan de hand?

Alvast bedankt,

Irvin

quote:
SuperKneus schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:12:
Mmm ik zou niet weten hoe hij dit gedaan heeft. Deze persoon heeft eerder al een een iphone filmpje gemaakt. Hierop was te zien dat hij de viewty unlocked dmv de slider van de iphone. Later was duidelijk te zien dat hij gewoon een swf had opgestart. Het zou best kunnen dat dit ook een swf is.

Op dit moment heb ik de Iphone theme van Uxy draaien en die doet het goed.
kan iemand deze iphone theme ook ergens ter download aanbieden? ik kan me met mijn laptop op één of andere wijze niet registreren op die ku990.

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
hewolar schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:30:
[...]

kan iemand deze iphone theme ook ergens ter download aanbieden? ik kan me met mijn laptop op één of andere wijze niet registreren op die ku990.
Iphone classic theme: http://uuxy1.free.fr/Ipho...y_with_abcde_firmware.rar
Iphone fish theme: http://uuxy1.free.fr/viewty/

File not found: Loading something that looked similar.

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: