Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
ThaMadD3ViL schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:54:
- hij pakt geen hoofdletters na een .
na een punt hoort normaal gesproken een spatie, kan na die spatie geen hoofdletter of direct na de punt?
quote:
sjakietrekhakie schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:39:
Viewty FTW.

Stond op het punt een K850 te halen, maar toen ik de Viewty zag was ik verkocht.

(bijna) Gelijkwaardige camera, en ook nog eens mooie filmpjes kunnen maken. En dat geile touchscreen natuurlijk.
dat had ik net zo, wou ook eerst de k850i halen.

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 12 december 2005

Ik heb zojuist DieHard 4.0 op m'n Viewty in .divx formaat gezet. Maar hij werkt niet. :S
Weet iemand de juiste instellingen om te converten?
quote:
[...]
dat had ik net zo, wou ook eerst de k850i halen.
Ik denk dat Sony-Ericsson wel een dalende verkoop heeft voor de K850, dankzij de Viewty. :P

Froggle wijzigde dit bericht 01-12-2007 14:26 (37%)

Meen je dat nou?

Reg. datum: 17 oktober 2005

Op de site van LG staan accessoires voor de KU990, zoals een video-out kabel en een hoesje, waar kan ik deze kopen? Dit kan volgens mij niet op de site zelf?

Weet iemand waar ik games kan vinden voor de KU990?

Weet iemand hoe ik msn werkend op mijn telefoon krijg?

Reg. datum: 01 december 2007

Gisteren mij viewty ontvangen. Helaas lijkt het belangrijkste onderdeel niet te werken: de camera. Als ik op het camera knopje druk, dan wel via het menu de camera oproep verschijnt er een wit icoontje van een camera met daaronder laden. Na 30 seconden wordt het scherm zwart en volgt er een reset... Het lijkt windows wel...

Heb ik pech (toestel terugsturen, lang wachten, bah bah) , en is er iets stuk, of iemand nog een tip ?

Nog enkele gegevens:

- gaat fout zonder en met sd kaartje
- software versie v10a
- de rest werkt wel....
quote:
BasNation schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:54:
[...]

Klinkt niet goed, als ik jou was zou ik het volgende doen:
3845#*990# intoetsen >> Factory reset

Als dit niets oplost is hij hoogstwaarschijnlijk echt kapot en zou ik terug naar de winkel gaan / retourneren.
Bedankt voor je tip.

Helaas, geen verbetering. Intussen heb ik op een buitenlands forum over een soort gelijke probleem wat gelezen. Deze is ingeruild voor een werkend exemplaar. Dat wordt dus terug sturen. En gezien de schaarste die ik zo her en der lees, ff wachten. En daar ben ik niet goed in....

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
Jongen schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:44:
Op de site van LG staan accessoires voor de KU990, zoals een video-out kabel en een hoesje, waar kan ik deze kopen? Dit kan volgens mij niet op de site zelf?

Weet iemand waar ik games kan vinden voor de KU990?

Weet iemand hoe ik msn werkend op mijn telefoon krijg?
Games kan je downloaden via je bookmarks van opera mini, daar staat gamejump als het goed is tussen, heel veel spellen gratis te downloaden :) Msnen doe ik ook via opera mini, surf naar webmessenger.msn.nl

De .com versie van webmessenger werkt niet bij mij!

quote:
Froggle schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:24:
Ik heb zojuist DieHard 4.0 op m'n Viewty in .divx formaat gezet. Maar hij werkt niet. :S
Weet iemand de juiste instellingen om te converten?
volgens mij moet het juist een .avi bestand zijn met divx codering, die werken in ieder geval wel

KillaH87 wijzigde dit bericht 01-12-2007 16:20 (4%)

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 28 november 2007

LG KU990 Viewty

Kan iemand die deze gsm in zijn bezit heeft bevestigen dat de gsm werkt met een Micro SD 4 GB kaartje ?

MotionStyle wijzigde dit bericht 01-12-2007 18:10 (11%)

quote:
BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:50:
Oke weet niet zeker of dit al gepost is maar:

Edit: Oppassen, je kan hem hier flink mee verkloten 8)7

Viewty Service Menu:
3845#*990#

Unlocking Menu:
2945#*990#

Werken allebij, zelf getest.
Iemand enig idee hoe je de lg viewty simlock vrij kan maken? Of waar ze dat voor je kunnen regelen?
Mijn viewty is gelocked door t-mobile.

Ik kreeg overigens bij t-mobile geen lg viewty met een logo erin gebrandt :) Er zit dus wel een simlock op maar is gelukkig niet te zien dat ie bij t-mobile vandaan komt. De reden dat ik hem sim-lock vrij wil krijgen is omdat ik via vodafone wil gaan i-netten (heb 2 abo's ) dat toch een stuk sneller is dan de 64kbit van t-mobile ...

Reg. datum: 21 april 2003

Welke instellingen gebruiken jullie bij Auto Grodian Knot?! ben beetje aan het uitproberen...

Reg. datum: 17 oktober 2005

Weet iemand leuke spellen voor de Viewty? Ik kan wel wat gaan downloaden maar weet niet wat. Voor de rest nog leuke programma's om te installeren?

Reg. datum: 27 november 2007

Ik heb de Logitech In-ear dopjes voor de PSP, deze vind ik echt een super prijs/kwaliteit verhouding hebben, ze kosten dacht ik nog rond de ¤10 ander merk kost al snel ¤30 en die zijn gelijk of maar fractioneel beter

Weet iemand waar deze in ear te koop is?

Reg. datum: 16 november 2002

Ik heb zojuist een tweetal videofragmenten met de divx converter naar divx omgezet. Het kleine fragment was een avi, de grote was een mpeg. Ik heb beide fragmenten op mijn telefoon gezet, maar de grote kan ik nergens vinden, terwijl ze in dezelfde map staan.

Enig idee wat het probleem is ? De grootte kan het niet zijn, want ik heb eens een trailer van stage6 erop gehad van 50 mb ofzo.

quote:
Sanctify schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:40:
Ik heb de Logitech In-ear dopjes voor de PSP, deze vind ik echt een super prijs/kwaliteit verhouding hebben, ze kosten dacht ik nog rond de ¤10 ander merk kost al snel ¤30 en die zijn gelijk of maar fractioneel beter

Weet iemand waar deze in ear te koop is?
ik weet weer hoe ze heten:

Logitech Playgear Stealth oordopjes, ze zijn nu wel erg slecht verkrijgbaar als ik het even intyp op google. hier kun je ze nog wel krijgen:

Amazon.com

misschien moet je even op marktplaats rondkijken

quote:
KillaH87 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:20:
[...]

volgens mij moet het juist een .avi bestand zijn met divx codering, die werken in ieder geval wel
Zojuist even wat anders geprobeerd.
Nogmaals als .divx geconverteerd, maar dan een slag kleiner (300x240). Kwaliteitsverslies is er wel, maar niet heel erg merkbaar, plus dat het bestand ook stukken kleiner is. (eerst was de film 1200MB en nu 550MB).

Meen je dat nou?

quote:
Froggle schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:50:
[...]

Zojuist even wat anders geprobeerd.
Nogmaals als .divx geconverteerd, maar dan een slag kleiner (300x240). Kwaliteitsverslies is er wel, maar niet heel erg merkbaar, plus dat het bestand ook stukken kleiner is. (eerst was de film 1200MB en nu 550MB).
is nog veel.

ik heb superbad.avi van 700MB in xvid codec 608x336 gecoverteerd naar divx5/6 op een lagere resolutie van 400x221 hij is nu 390MB kwaliteit is gewoon goed voor op zo'n apparaat. (film is bijna 2 uur)

ik gebruik het gratis converteerprogramma SUPER deze kan alle codecs naar alle codecs converteren met veel opties zoals de naam al zegt is het programma super

KillaH87 wijzigde dit bericht 01-12-2007 20:01 (13%)

Reg. datum: 06 februari 2004

quote:
edsan07 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:00:
Gisteren mij viewty ontvangen. Helaas lijkt het belangrijkste onderdeel niet te werken: de camera. Als ik op het camera knopje druk, dan wel via het menu de camera oproep verschijnt er een wit icoontje van een camera met daaronder laden. Na 30 seconden wordt het scherm zwart en volgt er een reset... Het lijkt windows wel...

Heb ik pech (toestel terugsturen, lang wachten, bah bah) , en is er iets stuk, of iemand nog een tip ?

Nog enkele gegevens:

- gaat fout zonder en met sd kaartje
- software versie v10a
- de rest werkt wel....
Ik had ook zoiets als jou! Als ik een foto wou maken dan ging hij weer terug naar het bureaublad. Als ik een video wou maken dan zag ik 1 seconde een groen beeld en daarna ook weer terug naar het bureaublad. Ook wou de telefoon het demo filmpje wat op de telefoon stond niet afspelen en ook geen eigen opgenomen filmpjes. Wel speelde hij .3gp en .mp4 af. Ook zag hij het micro sd kaartje niet meer na deze foutjes en zette hij de bureaublad achtergrond weer op standaard. Zelfs na opnieuw opstarten deed hij het nog niet goed. Ik heb hem afgelopen dinsdag weer bij de orange shop ingeleverd en omdat ze hem niet meer op voorraad hadden moest de telefoon voor reparatie opgestuurd worden. Kan ook slecht tegen het wachten maar ja tis niet anders. Hoop dat ik hem volgende week weer kan ophalen.

Ik had ook software versie v10a

Reg. datum: 25 november 2007

hey, ik heb dat gecontroleerd bij de mijne, maar ik heb software versie v10b :| . Waar zit hem het verschil in?? Tenminste, van alles wat ik hier lees, heb ik gewoon hetzelfde....

Zo te lezen hebben de fouten niets met de software versie te maken, want ik heb v10a en nergens last van. :S

Meen je dat nou?

Reg. datum: 24 mei 2004

v10a is standaard

v10b is branded

v10c is buitenlands

volgens mij hoor, weet niet zeker :)

Reg. datum: 06 februari 2004

nou ja dan zal ik wel een misproductie, hopelijk krijg ik hem perfect terug van de reparatieservice en kan ik er lekker mee pielen.

Reg. datum: 20 november 2007

quote:
Froggle schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:52:
Zo te lezen hebben de fouten niets met de software versie te maken, want ik heb v10a en nergens last van. :S
Die heb ik ook, heb tot nu toe ook nog nergens last van :)

quote:
LoatGoan schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:25:
[...]

Die heb ik ook, heb tot nu toe ook nog nergens last van :)
die van mij werkt ook perfect

Reg. datum: 20 november 2007

Snap trouwens ook niet wat de mensen hier voor problemen hebben met PC suite. Bij mij maakt hij gewoon contact, en kan in de telefoon nieuwe mapjes aanmaken, alles verplaatseb, contacten bewerken enz...

Reg. datum: 27 februari 2003

quote:
ThaMadD3ViL schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:54:
Hoelanger ik de telefoon in gebruik heb hoe meer fouten ik begin te vinden. :(

Mijn lijstje:
- bij sms typen met qwerty-toetsenbord, als ergens bij spatie klik sluit hij het venster af. :?
Geen probleem, bij mijn exemplaar werkt dit gewoon goed.
quote:
- en heb automatisch netwerk selecteren aan staan, elke keer wanneer ik in buitenland kom zoekt hij geen netwerk. me d900 deed dat wel met hetzelfde abbonement.
Ik ben vandaag naar Parijs geweest met de auto. In Belgie en Frankrijk werd er automatisch verbinding met andere netwerken gemaakt (ik heb T-Mobile).
quote:
- bij e-mail bericht maken kan geen qwerty-toetsenbord gebruiken, dus kan geen fatsoenlijke mail schrijven met enters 8)7
Vreemd, ik heb hier de Viewty voor me liggen en ik kan wel degelijk een Qwerty toetsenbord oproepen bij het schrijven van een mailtje. Het is wel zo dat het Qwerty toetsenbord niet werkt in de webbrowser.
quote:
- hij pakt geen hoofdletters na een .
Dat werkt inderdaad niet bij het Qwerty toetsenbord, wel met het numerieke toetsenbord.

Canon EOS 5D MkI Pentax *ist DS AF360FGZ F28/2.8 F50/1.4 F50/1.7 F50/2.8macro F100/2.8macro F135/2.8 F*300/4.5 FA77/1.8 Limited Sigma10-20 4-5.6 EX DG Sigma500/4.5 APO EX

Ik lees wel weer dat er nog wel een firmware update'tje aan moet komen om wat problemen van dat QWERTY-toetsenbord op te lossen. ;)

Meen je dat nou?

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: