Dan zal dat in de C1 moeten gebeuren, of het promotie/degradatiesysteem moet worden aangepast. Het klinkt overigens wel arrogant weer hoorquote:
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Dan zal dat in de C1 moeten gebeuren, of het promotie/degradatiesysteem moet worden aangepast. Het klinkt overigens wel arrogant weer hoorquote:Wes46 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:12:
[...]
Ik hoop dat wij ooit nog een keer een seizoen tegen elkaar moeten![]()
Ik zal wel niks meer zeggenquote:Joss schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:23:
[...]
Dan zal dat in de C1 moeten gebeuren, of het promotie/degradatiesysteem moet worden aangepast. Het klinkt overigens wel arrogant weer hoor![]()
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Komt goed, Bart. Heb het me nu fysiek onmogelijk gemaakt de race weer zo te verprutsen als vorige keer. Een typo in de DRP-verdeling heeft me de laagste DRP ooit gegeven (durf hem hier niet eens te postenquote:Bluepanther schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:13:
[...]
en zo zijn er nog wel meer posts....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een arrogantie... blegh
of ben ik de enige die er aan stoort?
Maargoed volgende race Monaco, gelukkig een redelijk DQP kunnen vinden. Wellicht dat we wederom het podium kunnen behalen, verwacht dit keer wel wat meer van Brid en Grrrrrene
Imitation is the sincerest form of flattery
Ja leuk pers bericht had je naar buiten gebrachtquote:Grrrrrene schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:20:
[...]
Komt goed, Bart. Heb het me nu fysiek onmogelijk gemaakt de race weer zo te verprutsen als vorige keer. Een typo in de DRP-verdeling heeft me de laagste DRP ooit gegeven (durf hem hier niet eens te posten), dus vandaar dat m'n bandjes zo hard gingen
Komende race weer 100% geconcentreerd ertegenaanM'n driver heeft amper vorm verloren, dus hij kon er goed tegen. 't Is natuurlijk ook gewoon zijn stomme fout om nog voor de mechanics de auto konden repareren al de baan op te rijden om de kwalificatierondjes te rijden
Prutser
![]()
Maar goed, die zit vanavond in de zak van Sinterklaas naar Spanje en zien we op 25 december op Circuit de Catalunya in Barcelona wel weer
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
nee, nee, niet mee stoppen! We zijn niet allemaal van die vlotte babbelaars, maar ik vermaak me altijd kostelijk met de teksten van jouw en rene. Rene heb ik zelfs al een soort van compliment gegeven op het f1time forum.quote:Joss schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:41:
Ik heb het altijd gedaan maar ben nu eigenlijk daarmee bijna gestopt omdat het niet echt leuk is als je de enige bent.
Daar rijdt men best hard...quote:Joss schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:33:
[...]
alhoewel ik niet weet hoe goed/slecht de C2G1 is.
and I was like...whatever!
Nouja, dat is wel heel relatief. Jij hebt 'slechts' 39 races achter je naam dus als mijn teamgenoot met ruim 50 races achter zijn naam bij ons 15e wordt schat ik onze groep hoger in dan die van jullie. Maar ook dat is relatief bekeken natuurlijk.quote:
Grrrrrene wijzigde dit bericht 06-12-2007 00:29 (18%)
Ik lees ze ook altijd door met veel plezier ^^. Geeft toch een beetje aan hoe de manager zijn race heeft ervaren, en dus ook wat zijn verwachtingen warenquote:j1nx schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:24:
[...]
Nee echt, het wordt zeer gewaardeerd. In ieder geval door mij, maar weet bijna zeker dat dat voor iedereen geld
Damn das echt absurd. Mijn mono+chassis wegen totaal 130kilo... dus er komt echt 30-40% bij joh, haha das balen. Is er geen mogelijkheid om je oude chassis en mono te repareren (die hebben maar 30% nodig totaal ofzo) en de rest te kopen? Of scheelt dat net zoveel?quote:lameeuw schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:41:
ik heb het even uitgerekend, totaal is het 38 en nog een beetje.... dus een "grove" 40 kg...... Mono en chassis repairen had gekund ja, maar daar had ik niet aan gedacht, baalde al stevig genoeg van deze extra kostenpost. Najah, ik zie wel waar ik eindig met deze Minardi 2-seater
jwisgerhof wijzigde dit bericht 06-12-2007 01:19 (28%)
F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)
Dat kan ik me best voorstellen. Ik vind het ontzettend jammer dat er zulke grote verschillen zijn tussen alle groepen. Vorig jaar hadden we echt een paar heeeeeeeele snelle rijders in onze groep zitten. Een van hen is door stom management (vind ik) nu zo goed als failliet, de andere drie zijn gepromoveerd. Maar ook tussen de C2's zit verschil, volgens mij. No offense voor de promoters, maar als je uit C3 naar C2 promoveert is het niet normaal als je meteen voor de punten en de podia meedoet, toch? Ik had dat iig niet verwachtquote:jwisgerhof schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:58:
Wes: Aangezien ik zelf niet beter ben gaan rijden dan vorig jaar maar nu elke race meer dan een seconde sneller ben per rondje dan de #2 heeft het volgens mij weinig met arrogantie te maken. Ik baal er gewoon van dat mijn groep best slecht is. Van een aantal mensen kan ik het begrijpen omdat hun auto slecht is, maar een C2 meneer die met 80% DRP rijd gemiddeld en dan gaat klagen in het groupforum vind ik toch wel triest.
Onze groep zit nog steeds best goed in elkaar toch? Laatste Q stond p2 - p17 binnen een seconde (tot 6 uur voor de race, daarna niet meer gekeken). Anyways, laatste 2 races was een absoluut drama. Typo in me DQP > DRP, slechte tacktiek. Komende race gaan we het beter doen.quote:Grrrrrene schreef op donderdag 06 december 2007 @ 07:16:
[...]
Dat kan ik me best voorstellen. Ik vind het ontzettend jammer dat er zulke grote verschillen zijn tussen alle groepen. Vorig jaar hadden we echt een paar heeeeeeeele snelle rijders in onze groep zitten. Een van hen is door stom management (vind ik) nu zo goed als failliet, de andere drie zijn gepromoveerd. Maar ook tussen de C2's zit verschil, volgens mij. No offense voor de promoters, maar als je uit C3 naar C2 promoveert is het niet normaal als je meteen voor de punten en de podia meedoet, toch? Ik had dat iig niet verwacht
F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)
Niet om heel arrogant te lijken (en heb het al eerder gezegd), maar denk dat ik vorig seizoen in de aller-aller sterkste C2 groep zat. Als je ziet wat de Nrs 1&2 van vorig jaar in C1 klaarspelen. Ze rijden iedereen gewoon helemaal weg. Valiukas is achtereenvolgens 1-1-2-1-3 geworden. En Dagys heeft 2 x pech gehad, maar als hij finishte werd hij of 1e, of 2e. Binette blijft wat achter. Bijzonder knap van Valiukas vind ik vooral, omdat ik weet dat hij vorig jaar een designer van 57 heeft gecontracteerd....quote:Grrrrrene schreef op donderdag 06 december 2007 @ 07:16:
[...]
Dat kan ik me best voorstellen. Ik vind het ontzettend jammer dat er zulke grote verschillen zijn tussen alle groepen. Vorig jaar hadden we echt een paar heeeeeeeele snelle rijders in onze groep zitten. Een van hen is door stom management (vind ik) nu zo goed als failliet, de andere drie zijn gepromoveerd. Maar ook tussen de C2's zit verschil, volgens mij. No offense voor de promoters, maar als je uit C3 naar C2 promoveert is het niet normaal als je meteen voor de punten en de podia meedoet, toch? Ik had dat iig niet verwacht
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
Ja, in onze groep is het ook OK Vorig seizoen was niet leuk met die Griek en die twee Roemenen, maar dit seizoen ligt het dichter op elkaar. We hebben dit seizoen niet 1 manager die duidelijk gaat promoveren ofzoquote:mhans schreef op donderdag 06 december 2007 @ 07:51:
[...]
Onze groep zit nog steeds best goed in elkaar toch? Laatste Q stond p2 - p17 binnen een seconde (tot 6 uur voor de race, daarna niet meer gekeken). Anyways, laatste 2 races was een absoluut drama. Typo in me DQP > DRP, slechte tacktiek. Komende race gaan we het beter doen.
Hij lijkt een beetje afwezig ja. Z'n laatste dingetjes zijn van 20 november, voor de visueel gehandicapten onder ons. Daarna heeft ie wel iets van 8 posts gedaan in het adminforum, maarja, dat kunnen we niet lezen. Iig lang geleden dat ie een bugreport heeft beantwoord. Wat betreft die kerst/nieuwjaar dingen heeft hij wel een poll opgestart (die eerste vond hij toen te warrig), maar die wijst wel uit dat we waarschijnlijk gewoon doorgaan tijdens de vakantie.quote:jwisgerhof schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:58:
Iemand ook opgevallen dat Tadas een beetje afwezig lijkt? Hij reageert niet meer op bugposts terwijl hij dat meestal in een dag of 2 gefixed had. Ook de suggestions over de races tijdens kerst en oud-en-nieuw zijn niet beantwoord door hem (of heb ik iets gemist?). Hoop dat hij wel goede support blijft geven, niet alleen tijdens een seizoenswissel..
Kijk dan niet !quote:Joss schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:36:
[...]
Belangrijkste 'bug' vind ik eigenlijk wel de balance/statistics die te zijn blijven tijdens de calculatie/race. Zwaar irritant.
mhans wijzigde dit bericht 06-12-2007 14:12 (46%)
Topoplossing, had ik nog niet aan gedachtquote:
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
In het topic is de laatste reply nu van iemand die zegt dat het opgelost is. Wellicht een C4er die dit kan bevestigen?quote:JesterRace schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:28:
Rond die tijd plak ik een postit rechtsboven kan ik ook niet per ongeluk kijkenTis een noodoplosing maar tot nu toe werkt het.
Zozo!quote:Ixion schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:46:
Race: 4d 13min 3s
Office close: closed
Balance: unknown
Das dan weer jammer, halve fix enzo. Maargoed, het meest prominente is opgelostquote:Ixion schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:13:
Daar kan ik bij.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos