Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicTer compensatie zijn er natuurlijk weer veel tweakers bijgekomen die zich nog niet gemeld hebben, dus...
***** Meld dan je NAAM en CLASS/GROUP en je wordt vereeuwigd in dé lijst. *****
Wellicht is het ook leuk als je een doelstelling vermeld voor komend seizoen!
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Me neitherquote:Sleepie schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:42:
[...]
Ik ben druk bezig geweest met andere dingen, dus ik heb het hele weekend niet naar F1Time gekeken. C3G6 dus, gezellig met de 'oude' bekenden. Helaas is F1Time hier op de zaak geblokkeerd, dus vanavond or morgen eens kijken naar suppliers en dergelijke.
BTW ... als er in C3G6 nog iemand is die een teammaatje zoekt, ik heb nog geen team.
Vrij simpel.quote:Joss schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:20:
Wellicht is het ook leuk als je een doelstelling vermeld voor komend seizoen!
In C3 blijven komend seizoen, en zorgen dat ik er financieel niet op achteruit ga. Zal lastig zat worden denk ik. Verder auto doorontwikkelen, efficiency moet omhoog, en liefst het gewicht beetje rond dezelfde koers houden. Heb een aantal onderdelen op mijn auto zitten die volgens mij bovengemiddeld zijn voor C3, echter ook een aantal (en dat zijn er helaas meer) die denk ik nog zwaar benedengemiddeld zijn.
Dus op een rijtje:
- In C3 blijven
- Enkele punten scoren (word lastig)
- Auto efficienter maken
Lekker standaard rijtje merk ik nu
BM wijzigde dit bericht 21-01-2008 11:29 (44%)
Reg. datum: 25 september 2002
I've Spoken Deal with it :D
Dat kunnen we bij deze regelen dan toch ?quote:
Doelstellingen liggen denk ik ongeveer gelijk, laten we elkaar helpen beter te worden. En wie weet kunnen we voor verrassingen zorgen in C3
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
Regelen we later buiten GoT om wel
Reg. datum: 08 maart 2007
checkquote:Joss schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:20:
[center][red]Ben je lid van GoT en F1Time? Sta je nog niet in de startpost?
Ik volg dit topic al een tijdje, zal me nu ook maar eens aanmelden:quote:***** Meld dan je NAAM en CLASS/GROUP en je wordt vereeuwigd in dé lijst. *****
Wellicht is het ook leuk als je een doelstelling vermeld voor komend seizoen![/red][/center]
Naam: Bart Clauwaert
Class/Group: C2G4
Doelstelling: In C2 blijven.
Het zal geen gemakkelijke opgave worden. Aan de polls te zien zit ik wat achter que design en mijn driver is ook niet van de beste. Ik hoop dus van een paar puntjes te sprokkelen en een deftige driver te vinden voor volgend seizoen.
Reg. datum: 12 februari 2000
Doelstelling voor seizoen 30 : titel in de groep en flink wat cash innen om het seizoen daarop weer terug te keren in C3 om vervolgens daar wel mee te kunnen doen.
Sidenote .. Heb m'n vader 't afgelopen seizoen zo gek weten te krijgen dat ie ook mee speelt, inmiddels heeft hij seizoen 29 als winnaar van de groep, cup winnaar en team winnaar afgesloten
Hij is gepromoveerd naar C3G8 ... hopen dat ie 't beter doet dan mij!
PC dood! Lang leve de laptop van de baas ...
Ohw ja, en for the record( en Joss
Top 5 eindigen (hoe en wat maakt me niet uit, kan met 5e plaatsen of met enkele overwinningen, da zal me aan m'n reet roesten..)
andrestouwe wijzigde dit bericht 21-01-2008 12:48 (38%)
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ik ben 9.5 Kg op parts zwaarder geworden maar ook wel 45K goedkoper dus ben wat dat betrefd niet ongelukkig geworden.
Mijn driver is helaas wel de allerslechtse in C2 zeg, dat gaat nog een hele kluif wordne om met hem maar met een goeie auto punten te gaan scoren. We gaan het gewoon proberen... mocht het niet lukken volgend seizoen of het seizoen daarna weer een kans.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Welkom in dit topic en in mijn groepquote:Nr. 9 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:09:
Naam: Bart Clauwaert
Class/Group: C2G4
Doelstelling: In C2 blijven.
Lekker bezitterig, is die groep van jou johquote:
[foutmodus] of own je die groep?! [/foutmodus]
Edit: Heb even gekeken wat er bijgekomen is in onze groep, maar daar wordt ik nou niet direct bang van... Niet de beste 2 uit C1, met ook nog eens slechte drivers. En de promovendi zitten een aantal redelijk snelle jongens bij, maar ook genoeg spul uit G11 en G12 die minder indruk op me maken, maar we zullen zien of ik het bij het rechte eind heb...
Wel blij m'n mattie Panther weer bij me te hebben, die had in het verleden toch een goede invloed op de prestaties van team "Be on Edge"!
PS. Joss, wat zijn jouw doelstellingen eigenlijk voor komend seizoen?
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 21-01-2008 14:09 (52%)
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Mijn naam is Sjaak Lagewaard en ik zit in C4G1
Mijn belangrijkste doelstelling is uiteraard; het spel leren
Ik heb aardig wat ervaring in F1-race-manager en GPRO, dus ik hoop ook F1Time redelijk snel onder de knie te krijgen.
Dus durf ik zelfs mijn doelstelling aan te scherpen tot: top 5
F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Daarnaast komt er ook nog een ex-F1time kampioen (heel erg ex, hij werd kampioen in het aller eerste seizoen van F1Time), die dus wel wat van het spelletje afweet.
Desalniettemin verandert dat mijn doelstelling niet:
- Promotie naar C1 afdwingen (ik mik op de derde plek, niet hoger)
- Één race winnen en met regelmaat (m.n. eind van het seizoen) op het podium eindigen
- Top 3 eindigen in het teamkampioenschap (wat natuurlijk niet alleen van mij afhangt)
Ik verwacht dat Payton en Aukstakalnis te snel zullen zijn en dat ik me moet richten op een gevecht met Koen de Vuyst, Clark en enkele C3-promovendi.
Doelstelling:
- Teammate vinden
- Eindigen in de top-10, moet te doen zijn alleen ontwikkeling gaat klote worden: designer van 52 skill
- 3 keer op podium eindigen
- Pole pakken, vorig seizoen dichtbij met een P2, P3, P4, P5 en een P6 in debuutseizoen...)
Verder: gemiddelde efficiency naar 60 jagen en gewicht van de auto naar 600 kg. Daarnaast driver ontwikkelen naar 300+ DQP
brid - Daniel van Brienen - doelstelling s30
Grrrrene - René Gerritsen
mhans - Hans van der Net
Roeloffie - Jos Roelofs
B-Force - Bart Rietveld - doelstelling s30
GaMbiNo - Arnoud Douma
Angeloonie - Vincent Dinkela
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Eindigen in de top 10 wordt ook weer mijn doelstelling (dit seizoen net gelukt), verder wil ik minimaal één podium (pole kan ik voorlopig vergeten).quote:B-Force schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:18:
C3G9 voor mij weer dit seizoen
Doelstelling:
- Teammate vinden
- Eindigen in de top-10, moet te doen zijn alleen ontwikkeling gaat klote worden: designer van 52 skill
- 3 keer op podium eindigen
- Pole pakken, vorig seizoen dichtbij met een P2, P3, P4, P5 en een P6 in debuutseizoen...)
Verder: gemiddelde efficiency naar 60 jagen en gewicht van de auto naar 600 kg. Daarnaast driver ontwikkelen naar 300+ DQP
Marzman wijzigde dit bericht 21-01-2008 17:55 (79%)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Ik zag je inderdaad gaan en was nog bang dat je me voorbij zou gaan in het kampioenschapquote:Sempy schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:48:
Dat is een snelle reset zeg, hulde voor Tadas !
Afgelopen vrijdag me op wonderbaarlijke wijze kunnen handhaven in C2, een nieuw chasis, voor het eerst 99% drp en de beslissing om revs in het vervolg op 100% te zetten leverde een 5e plek op wat genoeg is om me als nr 18 in C2 te handhaven.
Voor komend seizoen ga ik voor een plek in de middenmoot (rond p12). Het afgelopen seizoen heb ik met m'n topdesigner al veel ontwikkelingsachterstand op de andere C2-ers ingelopen en nu zou ik op dat gebied gewoon goed mee moeten kunnen komen.
Mijn doelstelling voor dit seizoen: In C2 blijven en driver goed trainen. Tweede helft van het seizoen hoop ik regelmatig in de top 10 te finishen.
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
1tje maar? Zitten er relatief veel van in C2 en C1...quote:Wes46 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:01:
Lol, ik heb iemand in mijn groep zitten die heeft tot nu toe alle seizoenen nog meegedraaid vanaf seizoen nummer 1 tot aan nu geen 1 seizoen gemist.
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Reg. datum: 19 oktober 2001
Halverwege het seizoen voor het eerst ingestapt en ging wel aardig, elke race in de punten en kon op het einde mee doen om het podium. Helaas was P4 3x het beste resultaat.
Uiteindelijk 7e geworden en dus onverwacht in C3 geplaatst.
Je mag mij dus ook bij de lijst zetten:
C3G14
Thary Drienhuizen
Mijn doel voor dit seizoen? Nog maar wat ervaring op doen, hier en daar een paar punten halen en in de groep blijven.
Heb vanavond even snel een excel sheet in elkaar gedraait om snel te kunnen zien hoeveel dit seizoen me gaat kosten aan vaste lasten bij bepaalde keuzes.
De ingevulde gegevens van de suppliers zijn gebasseerd op de kosten in G3, ik heb geen flauw idee hoe dat in C2 en C1 zit, maar voor C3 zou het sowieso bruikbaar moeten zijn
Je zult wel Macros moeten enablen voor het ding zal werken (gemaakt en getest in Office 2007, gesaved als office 2003 file)
Link naar excel sheet
Reg. datum: 09 augustus 2005
Nouja misschien nog wel meer maar van 1 is het me nog maar opgevallen.quote:Luuk_Luchtloper schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:10:
[...]
1tje maar? Zitten er relatief veel van in C2 en C1...
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
lol, dit gaat een heel duur jaartje wordenquote:
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.