Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 mei 2007

Mijn doelstellingen blijven eigenlijk zo'n beetje hetzelfde, aangezien ik ze niet gehaald heb dit jaar. Ik zat er dichtbij dus ik schroef ze wel ietsje op:

Stand: Top 5.
Races: Minimaal 2 podium plaatsen.
Financieel: +10M

Wat betreft de winst heb ik net een leuke stap gezet. Ik heb namelijk een sponsor getekend van 903,360 per race voor 18 races lang :D

F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (VIII.2006)

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Saev schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:23:
Wat betreft de winst heb ik net een leuke stap gezet. Ik heb namelijk een sponsor getekend van 903,360 per race voor 18 races lang :D
:o

Edit: Hoe doe je dat? Flink wat onderhandelen zeker, aangezien ik met mn redelijk respectabele uitslagen en klote (ex) CD niet verder kwam dan 500k

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 19-01-2008 23:14 (23%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Op het juiste moment, de juiste resultaten halen en een goede director kan geen kwaad ;) Ik onderhandel maximaal 1x en mijn beste aanbod is 839k per race. Gemiddelde is 650k zo'n beetje. Heb inmiddels ook structuur in de sponsor aangebracht, overal 3 races tussen (op 1 na, omdat 20 niet door 7 deelbaar is). Bevalt wel goed :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:13:
[...]

:o

Edit: Hoe doe je dat? Flink wat onderhandelen zeker, aangezien ik met mn redelijk respectabele uitslagen en klote (ex) CD niet verder kwam dan 500k
Ik heb hier 2 of 3 keer mee onderhandeld en idd bij de laatste race een 4e stek deed het aanbod aanzienlijk verhogen :D

Zoals Jos zegt, ik probeer ook overal een paar races of meer tussen te krijgen. Op die manier heb je mooi wat ruimte om met nieuwe sponsors te onderhandelen.

FC Strijen

Ik vind het raar dat de site nog open is... Als morgen het nieuwe seizoen begint, zouden nu toch onderhand de "end-of-season" scripts moeten gaan draaien.

Maargoed, vorige keer kwam Tadas zijn woord ook na, dan nu er ook maar op vertrouwen :P

Ik rijd nu voor de 3e keer in C3 en nu ik een wat betere driver heb als vorige keren dat ik in de top 10 eindig.

De enige doelstelling die ik vorig seizoen had is om wat geld bij te verdienen. Is niet echt gelukt want volgens mij heb ik er maar 10m bij ^.^

En ja... van mij mag volgend seizoen wel beginnen :P Ik ben er klaar voor.

Ook hoop ik dat er wat C4ers van Tweakers in C3G14 komen. Het is al lekker nederlands in die groep :).

EDIT: Laatste race reed ik met 98% om te zien of het dan beter ging.

Lap 6: Randy Ruiterkamp The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.

Lap 25: Randy Ruiterkamp crashes heavily, car suffers heavy damage but the driver walks away unhurt.

Dat doe ik nooit meer aangezien ik het hele seizoen niks aan mijn auto heb gehad ;)

Kroketje wijzigde dit bericht 20-01-2008 12:38 (43%)

Ja het zou ook leuk zijn als er wat tweakers in C3G12 kwamen, die zijn er naast mij niet namelijk.

Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
Kroketje schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:30:
Ik rijd nu voor de 3e keer in C3 en nu ik een wat betere driver heb als vorige keren dat ik in de top 10 eindig.

De enige doelstelling die ik vorig seizoen had is om wat geld bij te verdienen. Is niet echt gelukt want volgens mij heb ik er maar 10m bij ^.^

En ja... van mij mag volgend seizoen wel beginnen :P Ik ben er klaar voor.

Ook hoop ik dat er wat C4ers van Tweakers in C3G14 komen. Het is al lekker nederlands in die groep :).

EDIT: Laatste race reed ik met 98% om te zien of het dan beter ging.

Lap 6: Randy Ruiterkamp The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.

Lap 25: Randy Ruiterkamp crashes heavily, car suffers heavy damage but the driver walks away unhurt.

Dat doe ik nooit meer aangezien ik het hele seizoen niks aan mijn auto heb gehad ;)
Dat kan ook gewoon dikke pech zijn hoor :P Ik heb het hele seizoen op 97% gereden en de laatste wedstrijd op 100% en ik ben geen 1x uitgevallen ;)

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

F1Time C3G6

quote:
Saev schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:35:
Ja het zou ook leuk zijn als er wat tweakers in C3G12 kwamen, die zijn er naast mij niet namelijk.
Ik promoveer iig naar C3 ... welke group is afwachten :)

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Dit seizoen eindelijk een keer goed gedraaid.
Lekkere winst gepakt en als ik zelf geen domme dingen deed of de auto kapot ging altijd op het podium :)

Target voor aankomend seizoen is promoveren naaar c2, Moet echt haalbaar zijn, aangezien ik dit seizoen op p4 eindigde.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Reg. datum: 22 juli 2002

Aangezien ik nogal naast de pot gepiest heb in de drivers market is mijn doelstelling erg simpel: overleven in C3.., zal nog moeilijk zat worden
(159/214 lijkt me in ieder geval geen potentieel kampioen ;) )

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Reg. datum: 01 juli 2001

Hmm, met twee 2e plaatsen in de laatste 2 races ben ik alsnog van P5 naar P3 van de ranglijst geschoven. Nu zit ik volgend seizoen dus in C2! Jammer genoeg zit ik nog een seizoen met mn 62 designer opgescheept ... dus qua design is mn auto nog echt prut. Vrees daarom na volgend seizoen weer te degraderen.

Kortom: mijn doelstelling wordt "niet degraderen" ...

F1Time C2G2

Car Modeller

Doelstelling voor afgelopen seizoen gehaald, ik ga promoveren naar C2, zelfs flink boven de verwachting uit. Ik had als verwachting staan promoveren (gelukt), constante puntenfinishes (alles in de punten behalve 1), en 3 podia... wat zelfs 5 overwinningen werd.

Nu voor volgend seizoen in C2... .behoud... en dat zal al moeilijk worden met die taxichauffeur van mij :(

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

De boer dat is de kerel...

For the record, F1time is down, het lijkt er op dat Bubblefiets woord houdt. Alleen vraag ik me af of hij de "to do list" al bijgewerkt heeft. Voor 2 problemen moest hij de hele boel opnieuw laten verwerken...

Let's wait and see..... :+

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Ik krijg net een mailtje van F1time dat het nieuwe seizoen begonnen is, maar de site ligt nog plat achter het inlogscherm. Dat zou ook wel heel snel zijn geweest ;)

Mijn doelstelling was P10, die heb ik ook gehaald. Volgend seizoen even kijken wat mogelijk is.

Marzman wijzigde dit bericht 21-01-2008 07:44 (23%)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

quote:
Marzman schreef op maandag 21 januari 2008 @ 07:43:
Ik krijg net een mailtje van F1time dat het nieuwe seizoen begonnen is, maar de site ligt nog plat achter het inlogscherm. Dat zou ook wel heel snel zijn geweest ;)
Site doet het wel hoor ;)
quote:
Sleepie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:23:
[...]

Ik promoveer iig naar C3 ... welke group is afwachten :)
C3G6 vermoed ik zomaar :p
Wel leuk dat alle3 de personen welke promoveerden uit onze groep weer in dezelfde groep terechtkomen, heb ik iig iets om mijn prestaties aan te vergelijken.

Net wel ff snel door de suppliers heengeklikt, maar damn...
Als je net uit C4 komt is dat allemaal wel heel erg duur :o

2,75M voor een motor, das toch niet te betalen :)
Toyota ziet er wel interessant uit, lichte motor die vast nog wel wat pk's erbij zal krijgen met wat testen.

Merk dat het wel tijd word dat ik serieuze budgetplannen ga maken, alles op de gok doen zoals in C4 zit er niet meer in volgens mij :)

BM wijzigde dit bericht 21-01-2008 07:58 (14%)

Car Modeller

Ik mag mij dit seizoen op gaan maken voor C2G1.... leuk suppliers uitzoeken.... het leukste van het hele seizoen en meest belangrijke ook.

Hmmm lijkt erop dat ik dit jaar geen belasting heb hoeven afdragen.... Vreemd maar waar.

JesterRace wijzigde dit bericht 21-01-2008 08:32 (25%)

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
JesterRace schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:29:
Ik mag mij dit seizoen op gaan maken voor C2G1.... leuk suppliers uitzoeken.... het leukste van het hele seizoen en meest belangrijke ook.

Hmmm lijkt erop dat ik dit jaar geen belasting heb hoeven afdragen.... Vreemd maar waar.
Dan mag ik het komende seizoen dus tegen jou racen 8)

Ik snap eigenlijk niet goed wat iedereen klaagt over designer. Ik heb er 1 van 65 en ik ben er wel tevreden over. Laag loon en doet wat ik verwacht :)

In C2 zijn de suppliers wel een stuk moeilijker kiezen zeg, vooral de motor wel want wat de ene als voordeel heeft, heeft de andere weer als nadeel dus moet ik nog maar even over na denken.

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Dat is een snelle reset zeg, hulde voor Tadas !

Afgelopen vrijdag me op wonderbaarlijke wijze kunnen handhaven in C2, een nieuw chasis, voor het eerst 99% drp en de beslissing om revs in het vervolg op 100% te zetten leverde een 5e plek op wat genoeg is om me als nr 18 in C2 te handhaven.

Voor komend seizoen ga ik voor een plek in de middenmoot (rond p12). Het afgelopen seizoen heb ik met m'n topdesigner al veel ontwikkelingsachterstand op de andere C2-ers ingelopen en nu zou ik op dat gebied gewoon goed mee moeten kunnen komen.

FC Strijen

Ik had niet verwacht dat de suppliers hetzelfde zouden blijven dit seizoen, omdat het toch ook dit seizoen vooral 1 supplier was die door 75% van het veld werd gekozen en een paar uitzonderingen...

Maakt de keus iig dit seizoen wel makkelijker :P

Tim M.

Godver godverdomme, wat een enorm klote spel is dit als er bugs inzitten. Ik heb dus, zoals ik al eerder heb gezegd, een randomdesigner toegewezen gekregen van 56. Dat is niet erg voor een seizoen.. maar nu blijkt dat de designer met wie ik in onderhandeling was alvast voor het volgende seizoen is vastgelegd! Nu heb ik dus 2 seizoenen lang achter elkaar een waardeloze designer :( En dan wil Tadas er ook nog eens niets aan doen. Sjezus.
FC Strijen

Hele vage reply van Tadas, ik zou toch een nieuwe thread openen, want dit hoort niet zo.

Edit: Dat heb je dus net gedaan :P

Joss wijzigde dit bericht 21-01-2008 10:10 (17%)

trotse papa x3

Met een 6e plek in C4, dacht ik dat ik nog wel een seizoen C4 zou mogen blijven doen, maar ze vonden me zo goed dat het C3 is geworden en wel G3. ;)

We zien wel waar het schip strandt. Hopelijk hier en daar een puntje halen. Veel meer verwacht ik niet echt.

Zo op het eerste gezicht veel onbekende gezichten in die groep.

Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C2G1

F1Time C3G6

quote:
BM schreef op maandag 21 januari 2008 @ 07:58:
[...]
C3G6 vermoed ik zomaar :p
Wel leuk dat alle3 de personen welke promoveerden uit onze groep weer in dezelfde groep terechtkomen, heb ik iig iets om mijn prestaties aan te vergelijken.

Net wel ff snel door de suppliers heengeklikt, maar damn...
Als je net uit C4 komt is dat allemaal wel heel erg duur :o

2,75M voor een motor, das toch niet te betalen :)
Toyota ziet er wel interessant uit, lichte motor die vast nog wel wat pk's erbij zal krijgen met wat testen.

Merk dat het wel tijd word dat ik serieuze budgetplannen ga maken, alles op de gok doen zoals in C4 zit er niet meer in volgens mij :)
Ik ben druk bezig geweest met andere dingen, dus ik heb het hele weekend niet naar F1Time gekeken. C3G6 dus, gezellig met de 'oude' bekenden. Helaas is F1Time hier op de zaak geblokkeerd, dus vanavond or morgen eens kijken naar suppliers en dergelijke.

BTW ... als er in C3G6 nog iemand is die een teammaatje zoekt, ik heb nog geen team.

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Reg. datum: 14 april 2006

Doelstelling voor dit jaar is Top 5 te rijden in C3G1 en niet zoals afgelopen seizoen de eerste race vorin en steeds verder terug zakken. Ook is me doelstelling om me monocoque onder de 50 kg te krijgen(iig in de komende 3 seizoenen onder de 40KG)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: