Gathering of Tweakers

Quicksearch
Thnx Joss!
Ik was er wel, maar na een paar minuten was er op geen van de chats actie, dus ben ik weer afgetaaid...

Ben iig happy met m'n 4e stekkie, goed genoeg... Heb m'n engine ontwikkeld tot 4 races voor het einde ofzo...

Jammer voor Dauthi dat ie weer net naast de pot piste en degradeerd. Succes kerel, volgend jaar met wat extra centen gewoon teugkomen!

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Mijn opzet is geslaagd (zeg ik met enige spijt), 7e geworden (had 6e willen worden) en daardoor gedeeld 5e in de eindstand (met 1 punt meer was ik 4e geweest).

Wel apart dat ik met 92% revs 7e wordt :/

Edit: Mn coureur wil voor nog een verlenging 3.378.995 per race :P

Joss wijzigde dit bericht 18-01-2008 19:08 (16%)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

De boer dat is de kerel...

Zo, deze keer eens een laptoppie mee genomen naar de stal, om zo nu en dan eens een blik te werpen op de race. Moet ik blijkbaar vaker doen, een solide race, van begin tot eind op kop gelegen, m.u.v. de pitstops. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat op 1 of andere onverklaarbare reden de nummers 1 en 2 uit het kampioenschap zich niet gekwallificeerd hadden. Raar eigenlijk, ze stonden gedeeld eerste met beide 91 punten, de nummer 3 had er 1 minder. Die is vandaag 2e geworden, dus kampioen....
Maar ja, i don't give a f**k, ik heb in de laatste race van het seizoen eindelijk een overwinning te pakken,en als het goed is heb ik m'n doel bereikt, top 8 eindigen.... *O*

Ohw, en ehh, m'n (stille)teamy kan ik uitzwaaien, die is 19e gebleven in de stand, dus die gaat terug naar C4. Tja, als je geen advies wil... |:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Nogmaals feli's aan mijn teamgenoot die op miraculeuze wijze precies genoeg punten heeft gescoord om in C2 te blijven. Knap!

Mijn eigen race ging ook redelijk goed, P7 dankzij twee uitvallers. De ene uitvaller was mijn tegenstander in de cup, waardoor ik dus de Cup gewonnen heb, Jippie :).

Op naar volgend seizoen, hopelijk wordt het weer net zo'n leuk en spannend seizoen.

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

Reg. datum: 11 september 2001

Jammer, geen punt behaald deze race, kreeg de DQP niet goed voor elkaar, dus volgend seizoen terug naar C3 :( Volgend seizoen cash opbouwen en de driver en auto goed ontwikkelen (volgens mij zit ik qua ontwikkeling al redelijk op C2 niveau) en dan na komend seizoen terug naar C2! (en dan wel met >96 revs rijden ;))

Nu hopen dat de nieuwe driver (274/344) goed ontwikkelt en ik niet zoek gereden wordt, weet niet of iemand hier op mijn driver heeft zitten bieden...Montgomerie-Charring..?

and I was like...whatever!

Nou ik heb er ook weinig van gebakken de laatste race van het seizoen. Ik heb de laatste wedstrijden alles verloren wat ik nog kon winnen 8)7

Ben 3e geworden in de eindstand, 2e in de cup en 3e in het teamkampioenschap. Op zich nog niet eens zo heel slecht als je kijkt hoeveel seizoenen de nummers 1 en 2 al racen. Zij hebben al een veel betere ontwikkelde auto (normaal gesproken).

Mijn driver wil ook contract verlenging voor een jaar. Als ik zijn eisen ok vindt is het dan het beste om maar gelijk het contract te verlengen?

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

quote:
Wes46 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 09:42:
Mijn driver wil ook contract verlenging voor een jaar. Als ik zijn eisen ok vindt is het dan het beste om maar gelijk het contract te verlengen?
Normaal gesproken maakt het niet uit, omdat het salaris aan de hand van zn stats in het begin van het seizoen gerekend zou moeten worden. Echter, volgens Tadas komen er nu markets vanaf race 1, dus dan moet je voor die tijd verlengd hebben.

Ik vind het wel een moeilijke keus... Als ik naar C1 ga, wil ik graag mijn coureur behouden. Dat kost echter wel 3.7M per race, tegen die tijd. Nu zit ik om geld niet verlegen, maar om m'n coureur nou 62M in een seizoen te betalen om alleen maar op te komen dagen is ook weer zo overdreven. Bovendien, als ik niet zou promoveren, wil ik liever op zoek naar een nieuwe coureur.

Vond het toch handiger als we 5 races bedenktijd kregen :P

Dan verleng ik het gewoon nu gelijk. Mijn driver vraagt om 2.7Mil per race, dat valt op zich nog wel mee. :)

Reg. datum: 24 mei 2007

Het seizoen is afgelopen, laatste race een nette 4e plaats. Het is nu tijd om eens terug te kijken naar de gestelde doelen:

Dit waren in eerste instantie mijn doelstellingen:
quote:
Saev schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:41:
Vorig seizoen was mijn eerste volledige seizoen, ik had nog geen doelstelling. Nu stel ik mezelf wel een doelstellingen:

Stand: Top 5.

Lijkt me een logische stap na mijn 6e plaats dit seizoen.

Races: Minimaal eenmaal een podium.

Ook een logische stap.

Financien: Efficient met mijn geld omspringen.
Naar aandringen van een aantal mensen werd het dit:
quote:
Saev schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:34:
Stand: Top 3.
Race: Minimaal 1 overwinning.
Het was lastiger dan ik dacht dit seizoen, resultaat: een 6e plaats en eenmaal op het podium (3e). Kwa financien heb ik een minimale winst over het seizoen heen (enkele miljoenen). Al met al dus net niet mijn originele doelstellingen gehaald.

Toch redelijk tevreden, gezien het feit dat ik pas dit seizoen goed aan het ontwikkelen ben. Daarnaast is mijn gemiddelde DQP/DRP van 96% van dit seizoen ook netjes (ik ben dit seizoen pas begonnen met het opslaan van gegevens zoals DQP/DRP, dus ben elke race vanaf 0 begonnen kwa DQP/DRP afstelling).

Ik denk dat ik in C2 nog niet veel te zoeken heb atm, dus komend jaar word een jaar om verder te bouwen aan een goede basis. Mijn huidige DDD gaan nog 1 seizoen mee, mocht komend seizoen kwa resultaten een stapje hoger zijn dan is eind volgend seizoen een mooi moment om kwa DDD een stapje hoger te doen en echt voor C2 te gaan (direct als ik promotie bewerkstellig of het seizoen daarna mocht dat nog niet lukken komend seizoen).

F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (VIII.2006)

Hmm, misschien wel leuk als ik van "iedereen" een linkje naar hun verwachtingen voor komend seizoen in de OP zet. Kunnen we er altijd aan het eind van het seizoen op terug komen :)

Goed idee Joss, ik zal dan maar beginnen:

Reed in m'n 1e seizoen C2 (s28): 4 keer podium, waarvan 1 keer winst. Totaal van 41 pnt en een 7e plek overall.
In s29 reed ik: 1 podium, was ook meteen winst. Aantal keer net naast het podium. Totaal van 35
pnt, maar wel weer 7e plek overall.

De doelstelling voor komend seizoen is om de auto veel meer efficient te maken en aansluiting te vinden met de top van onze groep. De doelstelling is dan ook om het eerste seizoen te overtreffen:

Minimaal 5 keer podium, waarvan 2 keer winst. Totaal aantal van meer dan 60 pnt en in de top 5 overall.

Is het voor mij ook nog nodig om te vertellen wat mijn doelstelling zal zijn voor volgend seizoen, jullie kunnen het misschien al wel raden? :+

Het volgende seizoen wordt mijn eerste seizoen in C3.

Ik heb geen idee hoe C3 zich verhoudt tot C4, dus het is moeilijk om reeele doelstellingen te stellen.
Dus houd ik het bij in C3 blijven en daarbij financieel gezond blijven, met een paar top 10 finishes.

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

quote:
Wes46 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:57:
Is het voor mij ook nog nodig om te vertellen wat mijn doelstelling zal zijn voor volgend seizoen, jullie kunnen het misschien al wel raden? :+
Kampioen in C2? :+

Terug naar C3, achteraf bekijkend was dit niet nodig geweest :(

Concrete doelstellingen:
Promotie naar C2
Iedere race minimaal P5
Driver ontwikkelen
Auto door-ontwikkelen met meer nadruk op kosten
Sponsorpakket verbeteren
Balans terug naar 70M krijgen

Aangezien ik duidelijk "best of the rest" was in mijn groep (en 5 managers die erin blijven versloeg ik zelfs regelmatig...) en de ontwikkeling van mijn auto gewoon goed is denk ik dat dit realistische doelstellingen zijn, alhoewel het afhangt van de nieuwe driver natuurlijk.

SanderF1 wijzigde dit bericht 19-01-2008 15:57 (34%)

quote:
SanderF1 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:54:
Terug naar C3, achteraf bekijkend was dit niet nodig geweest :(

Concrete doelstellingen:
Promotie naar C2
Iedere race minimaal P5
Driver ontwikkelen
Auto door-ontwikkelen met meer nadruk op kosten
Sponsorpakket verbeteren
Balans terug naar 70M krijgen

Aangezien ik duidelijk "best of the rest" was in mijn groep (en 5 managers die erin blijven versloeg ik zelfs regelmatig...) en de ontwikkeling van mijn auto gewoon goed is denk ik dat dit realistische doelstellingen zijn, alhoewel het afhangt van de nieuwe driver natuurlijk.
Als jij weer terug gaat naar C3G1 krijg je een makkie denk ik. Dit jaar was er eigenlijk nauwelijks concurrentie voor de top 3. Maar goed wie weet de rijders die dit seizoen uit c4 kwamen kunnen volgend jaar ook goed gaan natuurlijk.

Enne Joss, hoe raad je het :P

quote:
Wes46 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:57:
Nou, kom maar met een paar hard meetbare doelstellingen, ben wel benieuwd...

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:28:
[...]

Nou, kom maar met een paar hard meetbare doelstellingen, ben wel benieuwd...
Inderdaad Wes, kom eens met een concrete (, reële) doelstelling :P

Gezien mijn mindere designer ga ik voor een voorzichtige doelstelling:

Top 10 eindklassering - Rond de 30-40 punten - Elke race top 10 - 1,2 podia. Balans opschroeven en S31 (?) flink investeren om mee te strijden voor promotie.

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

quote:
Joss schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:06:
[...]

Inderdaad Wes, kom eens met een concrete (, reële) doelstelling :P
Ik wil gewoon zeggen kampioen worden maar dan krijg je weer hetzelfde als aan het begin van dit seizoen en dat wil ik niet. :P

Top 12 eindklassering, 90% van de wedstrijden die ik uitrijd zonder problemen in top 10. 30 punten moet haalbaar zijn. ;)

Nouja, je bent 3e geworden (en dat zonder ook maar één race met pech :P ), dus we hadden het wel bij het juiste eind >:)

Edit: Ik zie onder community nu trouwens een ToDo list (http://www.f1time.com/todo.php). Dat werkt dan weer mee aan de openheid en de vraag of Tadas een bepaald topic wel gezien heeft :)

Joss wijzigde dit bericht 19-01-2008 18:20 (47%)

Iemand enig idee wanneer het nieuwe seizoen begint?

Wes: Ik ben bang dat je het volgend jaar erg zwaar gaat krijgen maar bij deze alvast de eerste tip: Rij je races met de revs >96 :D

quote:
SanderF1 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:43:

Wes: Ik ben bang dat je het volgend jaar erg zwaar gaat krijgen maar bij deze alvast de eerste tip: Rij je races met de revs >96 :D
Misschien wordt het zwaar maar zeker niet onmogelijk. Als ik naar de tijden kijk die jullie groep reed op monza en onze groep zit ik gewoon in de middenmoot. Deze races werden bijna tegelijk gereden dus jullie hadden ook nog iets meer vermogen neem ik aan.

En ik rijd het hele seizoen al op 97 revs en de laatste wedstrijd reed ik op 100 ;)

quote:
SanderF1 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:43:

Season will start Monday, January 28th, 2008.
End of season maintenance will be performed on weekend January 19-20
Offices will open on Monday, January 21.

Hmmm ik ben uiteindelijk 4e geworden in het C4G7 kampioenschap. Ben benieuwd of ik nu naar C3 zal gaan, ik vermoed van wel, maar hoop het eigenlijk nog niet :P Heb geen zin in herhaling van vorige pogingen :P

Verschil is wel dat ik nu mijn auto beter heb ontwikkeld dan eerst (ook op gewicht designen :+) en ik heb ook een lekkere balans om mee te beginnen (40M), dus hopelijk komt het wel goed als ik toch naar C3 ga..

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws