Het seizoen is afgelopen, laatste race een nette 4e plaats. Het is nu tijd om eens terug te kijken naar de gestelde doelen:
Dit waren in eerste instantie mijn doelstellingen:
quote:
Saev schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:41:
Vorig seizoen was mijn eerste volledige seizoen, ik had nog geen doelstelling. Nu stel ik mezelf wel een doelstellingen:
Stand: Top 5.
Lijkt me een logische stap na mijn 6e plaats dit seizoen.
Races: Minimaal eenmaal een podium.
Ook een logische stap.
Financien: Efficient met mijn geld omspringen.
Naar aandringen van een aantal mensen werd het dit:
quote:
Saev schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:34:
Stand: Top 3.
Race: Minimaal 1 overwinning.
Het was lastiger dan ik dacht dit seizoen, resultaat: een 6e plaats en eenmaal op het podium (3e). Kwa financien heb ik een minimale winst over het seizoen heen (enkele miljoenen). Al met al dus net niet mijn originele doelstellingen gehaald.
Toch redelijk tevreden, gezien het feit dat ik pas dit seizoen goed aan het ontwikkelen ben. Daarnaast is mijn gemiddelde DQP/DRP van 96% van dit seizoen ook netjes (ik ben dit seizoen pas begonnen met het opslaan van gegevens zoals DQP/DRP, dus ben elke race vanaf 0 begonnen kwa DQP/DRP afstelling).
Ik denk dat ik in C2 nog niet veel te zoeken heb atm, dus komend jaar word een jaar om verder te bouwen aan een goede basis. Mijn huidige DDD gaan nog 1 seizoen mee, mocht komend seizoen kwa resultaten een stapje hoger zijn dan is eind volgend seizoen een mooi moment om kwa DDD een stapje hoger te doen en echt voor C2 te gaan (direct als ik promotie bewerkstellig of het seizoen daarna mocht dat nog niet lukken komend seizoen).