Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 maart 2004

Even een vraagje. Welke skill is verantwoordelijk voor de fouten van mijn koerier??

Qlap1: "It was a good lap but I think I made a mess of turn 2."
Qlap2: "It was a good lap but I think I made a mess of turn 4."
Qlap3: "I'm still a little hesitant braking for turn 8. I know I can go deeper."
Qlap4: "The kerbing in 1 caught me out. I'll be faster there next time."

Normaal gesproken, kan ik wel wat hebben, maar dit is nu al voor de derde keer op rij dat ik bij alle vier de Q rondjes dit soort ongein zie. Begin me er nu toch wel aan te irriteren. Is dit concentratie? op Pole?

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
j1nx schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:34:
Even een vraagje. Welke skill is verantwoordelijk voor de fouten van mijn koerier??

Qlap1: "It was a good lap but I think I made a mess of turn 2."
Qlap2: "It was a good lap but I think I made a mess of turn 4."
Qlap3: "I'm still a little hesitant braking for turn 8. I know I can go deeper."
Qlap4: "The kerbing in 1 caught me out. I'll be faster there next time."

Normaal gesproken, kan ik wel wat hebben, maar dit is nu al voor de derde keer op rij dat ik bij alle vier de Q rondjes dit soort ongein zie. Begin me er nu toch wel aan te irriteren. Is dit concentratie? op Pole?
Concentratie dacht ik, pole kan er ook mee te maken hebben. Maar wat jij nu hebt is vrij normaal dacht ik. Ik heb het ook 3 van de 4 keer dat het niet perfect is.

En rené wel doorgaan met die berichtjes ;) Altijd vermakelijk!

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Angelina Jolie Addict

*O*

Voor het eerst dit seizoen op het podium :P 21 seconden voor op de #4 :)

Eindelijk een goed resultaat na een reeks van 6e, 5e, 4e, 5e, 6e :P Nu vorm vasthouden en meer winnen :D

In het kampioenschap sta ik nu 5e met 25 punten:

# Manager Engine Gearbox Tyres Points
1 Tony Lawowski 39
2 Jurgen Thijs 36
3 Gianni Mortachi 33
4 Mihai-Cristian Pripas 27
5 Vincent Dinkela 25
6 Ovidijus Vai¨vila 24
7 Evaldas Skackauskas 20
8 Thomas Radioyes 19
9 Jeroen Voet 10
10 Fahad Ahmad 1

De #4 is mijn teamgenoot. In de steam standing zijn we nu ook opgeschoven, we staan 1 punt voor op de #3 :P

Angeloonie wijzigde dit bericht 06-12-2007 16:55 (84%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Yes, m'n eerste 100% DQP in de Q :D Eerste lap was nog 97%, vervolgens 1 ding met 1 verhoogd en ik kwam 3x op 100% uit \o/ Dat is nog 's revanche nemen op een mislukte vorige race :Y)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 06-12-2007 19:10 (20%)

Imitation is the sincerest form of flattery

AA plz

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:10:
Yes, m'n eerste 100% DQP in de Q :D Eerste lap was nog 97%, vervolgens 1 ding met 1 verhoogd en ik kwam 3x op 100% uit \o/ Dat is nog 's revanche nemen op een mislukte vorige race :Y)
:D

En nu vlammen in de race!! :D

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Doe m'n best. Bizarre is dat ik 2 punten over had, maar dat kan door afronding komen, want als ik m'n DRP uitreken hoef ik de getallen amper af te ronden :)

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:21:
Doe m'n best. Bizarre is dat ik 2 punten over had, maar dat kan door afronding komen, want als ik m'n DRP uitreken hoef ik de getallen amper af te ronden :)
Wel gerepaired? :> En ja, je kan 100% hebben en punten over hebben. :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Jup, gerepareerd, nieuwe onderdelen besteld, designorders uitgedeeld, race orders ingevuld _en_ gesubmit allemaal... Kan niks meer fout gaan, behalve uitvallen natuurlijk :(

* Grrrrrene blijft hoopvol :)

Edit: Oh, LOL, ook ff snel m'n staff een nieuw contract aangeboden :X Waren nog 1 race onder contract :o

Grrrrrene wijzigde dit bericht 06-12-2007 19:33 (20%)

AA plz

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:26:
Jup, gerepareerd, nieuwe onderdelen besteld, designorders uitgedeeld, race orders ingevuld _en_ gesubmit allemaal... Kan niks meer fout gaan, behalve uitvallen natuurlijk :(

* Grrrrrene blijft hoopvol :)

Edit: Oh, LOL, ook ff snel m'n staff een nieuw contract aangeboden :X Waren nog 1 race onder contract :o
damn hé!! Volgens mij ben je een keer serieus niets vergeten ;) haha je gaat vooruit _/-\o_

Brid heeft zn karretje voor ons geparkeerd. Moeten we het elastiek maar hem vast leggen René ;)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Zit er inderdaad goed uit.....alleen drp kan een probleem worden, zit hij aan de boven kant van de dqp dan zit ik goed, zit hij aan de lage kant dan heb ik waarschijnlijk een probleem.

Wel handig om het forum in de gaten te houden, was zowat m'n design vergeten :)

Hoop dat er deze race weer een mooi resultaat komt......de 2 uitval beurten zijn zwaar gevallen.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Zo, nu is het wel duidelijk dat de eerste upgrades zijn geweest. Er komen andere rijders naar voren op de grid. Mijn teamy schijnbaar ook, maar die laat niet zo veel los(niet dat dat iets uitmaakt, zit op dit moment in de gevarenzone, en heeft een gemiddelde drp van 75...) Ze zijn toch allemaal zo dankbaar dat je ze naar voren helpt.. |:( Tot aan mijn geplande upgrade moet ik maar zien waar ik kan eindigen, mijn tijd komt nog >:) Deze race vertrek ik tot nu toe vanaf plek 9, punten zijn dus in zicht..

Good luck!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Reg. datum: 05 oktober 2005

Mijn beste Q tot nu toe. Voorlopig p4. Voor bart en voor Rene :O Nu hopen dat mijn tacktiek deze race wel eens een keer goed uitpakt !

mhans wijzigde dit bericht 07-12-2007 06:58 (35%)

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

Hmmz, gister vrij waardeloze race gehad.
Begon goed, met mijn 1e pole, maar zoals verwacht in de race al redelijk snel door 2 man ingehaald.
Geen probleem, ik was iets zwaarder, en zou misschien op die manier de mensen voorbij kunnen.
Dat gebeurde dus ook, en in ronde 22 kwam ik op P1 terecht.... en zonder fuel :(
Het was de bedoeling om in ronde 23 binnen te komen, maar helaas....

Snap die fuelconsumption nog niet helemaal. De ene keer doe ik er voor de zekerheid 5 liter bij op het eind, en heb ik na de race 20+ liter over, doe ik er niks bij sta ik voor mijn 1e stop al aan de kant.

Eens zien of we dit volgende race beter kunnen doen. Zal wel moeten, want mijn financieen zijn aardig beroerd op dit moment, kon vorige race nieteens meer onderdelen bestellen omdat ik in de min stond :o
Angelina Jolie Addict

quote:
BM schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 07:52:
Snap die fuelconsumption nog niet helemaal. De ene keer doe ik er voor de zekerheid 5 liter bij op het eind, en heb ik na de race 20+ liter over, doe ik er niks bij sta ik voor mijn 1e stop al aan de kant.
:P Simpel, tijdens de warmup gewoon 15 laps met 60 fuel rijden. Dan fuel aan het begin van lap 2 pakken en het einde van lap 14 er af halen, en delen door 13..

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Reg. datum: 06 april 2007

quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:11:
[...]

:P Simpel, tijdens de warmup gewoon 15 laps met 60 fuel rijden. Dan fuel aan het begin van lap 1 pakken en het einde van lap 14 er af halen, en delen door 13..
Daar mis je toch nog wel even wat in.. niet alleen lap 15 gaat eraf :)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Tim M.

Sowieso is het zonde om daar 15 rondjes voor te gebruiken :)

quote:
mhans schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 06:58:
Mijn beste Q tot nu toe. Voorlopig p4. Voor bart en voor Rene :O Nu hopen dat mijn tacktiek deze race wel eens een keer goed uitpakt !
We zullen zien. Je hebt een enorme snelheidsboost gemaakt, da's heel mooi :) Ik hoop een beetje dat iedereen voor ons op een veelstopper staat, zodat ik ze in de race vanzelf wel voorbij ga :) Ik sta inmiddels alweer 9e in de Q, valt toch een beetje tegen, maar ik had weer geen perfect rondje gereden :/ Ik zal dus in de race weer 't een en ander aan plekken goed moeten maken :)
quote:
Requiem19 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:39:
Sowieso is het zonde om daar 15 rondjes voor te gebruiken :)
Hoe meer je er doet, hoe nauwkeuriger je het verbruik weet, maar op een gegeven moment weegt dat niet meer op tegen de slijtage aan je auto, dan kun je beter gewoon een liter extra doen voor de zekerheid :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 07-12-2007 08:44 (23%)

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

Mja, die taktiek heb ik meestal wel gebruikt, maar vaak heb ik dan aan het eind flink over, OF ik haal de 1e stop net niet, zoals afgelopen race.

Wel zonde, had volgens mij een erg goed resultaat kunnen worden, Q was met een zwaardere auto dan de concurrentie al erg goed.
Reg. datum: 03 september 2007

Volgens mij zijn er wat vrachtwagens van motorleveranciers op het circuit aangekomen, het lijkt er op dat een aantal mensen een nieuw package hebben..... Ach, so be it.

ff een quote:
quote:
andrestouwe schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 06:54:
Tot aan mijn geplande upgrade moet ik maar zien waar ik kan eindigen, mijn tijd komt nog >:)
I know the feeling.... :O

Sta momenteel 15e, op een baan die m'n bejaarde driver niet echt leuk vindt, zie hem maar als een Couldhard, te koppig om te stoppen...(mannetje is 36) Maar ach.., zo slecht is ie ook nog niet, en ik zit nog een seizoen aan hem vast......
Daarnaast rijd ie zo ongeveer voor een appel en een ei, dus zo ontevreden ben ik nog niet, als ie volgens seizoen maar niet met een rollator aan komt zetten......

Ach, het kan ook zijn dat iedereen vooraan op een 3- of 4-stopper staat ofzo :)

Car Modeller

Ook wat bizars bij mijn groep (C3G2) een degradant van C2 rijd geen P, 3 rondjes WU en knalt em op pole in ze eerste rondje. Ik weet dat je data kan "recyclen" mar dit is toch wel erg extreem, vooral omdat ie er gewoon de pole uitknalt. Of hij is erg licht mar normaal rijdt ie toch wel redelijk gewoon.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:53:
Ach, het kan ook zijn dat iedereen vooraan op een 3- of 4-stopper staat ofzo :)
Dat weet ik nog niet zo zeer, als ik kijk naar de tijden in WU en de kwallificatie, en dat in verhouding zie t.o.v. mijn tijden, zouden er een behoorlijk aantal voor me op een stop meer moeten staan. En dat lijkt me sterk.
Ik geloof dat iedereen wel weet dat je vooraan moet staan in monaco, maar als je wat meer stops maakt, is de kans groot dat je al vroeg klem komt te zitten achter iemand na je 1e of 2e stop. Ach ja, we zien wel, dat wordt weer fijn foeteren tijdens de race...... :X :Y

FC Strijen

Zo, de Q zit er weer op. En wat voor één :) P3 van 19, 0.005 achter de #2 (erg jammer, plek 2 zat er zeker in gezien de sectortijden en de fouten die mn coureur maakte). Ik verwacht ook niet echt snellere gasten meer, dus misschien zak ik af naar 4 of 5, maar slechter zal het zeker niet worden.

Voor de race verwacht ik wel iets minder, maar hoop na 2 puntloze races iig weer minimaal 1 punt te pakken :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
roeloffie schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:15:
[...]

Dat weet ik nog niet zo zeer, als ik kijk naar de tijden in WU en de kwallificatie, en dat in verhouding zie t.o.v. mijn tijden, zouden er een behoorlijk aantal voor me op een stop meer moeten staan. En dat lijkt me sterk.
Ik geloof dat iedereen wel weet dat je vooraan moet staan in monaco, maar als je wat meer stops maakt, is de kans groot dat je al vroeg klem komt te zitten achter iemand na je 1e of 2e stop. Ach ja, we zien wel, dat wordt weer fijn foeteren tijdens de race...... :X :Y
Ik sta in de practice 2e, in de WU 8e maar in de kwalificatie gewoon 21e. :'(
Ik snap daar helemaal niks meer van. Kan me niet voorstellen dat al die lui die ineens voor me staan 3 of meer keer gaan stoppen.

F1Time - Arnoud Douma (C2G3)

Reg. datum: 06 april 2007

quote:
GaMbiNo schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:53:
[...]

Ik sta in de practice 2e, in de WU 8e maar in de kwalificatie gewoon 21e. :'(
Ik snap daar helemaal niks meer van. Kan me niet voorstellen dat al die lui die ineens voor me staan 3 of meer keer gaan stoppen.
Hoe krijg je dat voor mekaar? 100% rijden in de P soms? Echt heel raar :?

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: