F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Imitation is the sincerest form of flattery
Riskante strategiequote:Grrrrrene schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:38:
Zo, P, WU en Q gedaan. Net als Joss meteen eerste rondje een geweldige DQPZelfde coureur, vorig seizoen ook hier geraced op Kyalami en ook nog 's met dezelfde banden + dezelfde wear indicator. Dat betekent dat ik tot op de ronde nauwkeurig kan voorspellen hoe het met wear gaat tijdens de race, waardoor ik een nogal riskante tactiek aandurf
Vorige race ging dit ook prima: ik kon goed meekomen en had slechts 3 rondjes (1x1 en 1x2) wear
2 en 3 stopper is totaal niet riskant voor de banden en een 1 stopper ga je denk niet doen
Dqp is zeker super, had in het begin een klein foutje gemaakt, maar na de correctie weer netjes een dqp van 99%
Mario is trouwens maar 0.1s sneller, ziet er dus goed uit of hij moet een compleet andere strategie hebben.
brid wijzigde dit bericht 25-11-2007 15:41 (6%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Ben niet actief in dit topic (postend), maar probeer het wel bij te houden met lezen.
Ben actief in C4G22, sinds halfweg vorig seizoen ongeveer.
Momenteel in Q net achter mede-GoT'er Sleepie.
Helaas niet echt veel mensen actief in deze competitie
En de naam is? Maykel Melis of Bart Verbruggen?quote:BM schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:49:
Ik kan ook toegevoegd worden aan het lijstje met GoT'ers
Ben niet actief in dit topic (postend), maar probeer het wel bij te houden met lezen.
Ben actief in C4G22, sinds halfweg vorig seizoen ongeveer.
Momenteel in Q net achter mede-GoT'er Sleepie.
Helaas niet echt veel mensen actief in deze competitie
Joss wijzigde dit bericht 25-11-2007 15:56 (3%)
Mijn DQP is 98%, maar dat varieert wat, dus het is weer afwachten wat het wordt... Volgens mij moet je trouwens 's naar de temperaturen kijken na 20 minutenquote:brid schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:40:
[...]
Riskante strategie
2 en 3 stopper is totaal niet riskant voor de banden en een 1 stopper ga je denk niet doen
Dqp is zeker super, had in het begin een klein foutje gemaakt, maar na de correctie weer netjes een dqp van 99%
Mario is trouwens maar 0.1s sneller, ziet er dus goed uit of hij moet een compleet andere strategie hebben.
F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)
Das balen, alhoewel ik niet volledig doorheb waarom je mij aanspreektquote:jwisgerhof schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:13:
Argh echt een bagger qualification gereden, lijkt erop dat ik nu al afhaak Joss
Ik rij samen met Reamon van Ruiswijk in een team.
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
hmmmm.....leuk dat onze sheets verschillen.....die van mij geeft aan dat 2 stopper met gemak kan.
En dit is ook al eens gelukt met nog hogere temperaturen dan de temp van na 20 minuten.
Maar das ook het leuke van het spelletje, iedereen heeft net iets andere data.
De ene keer neem je een juiste beslissing de andere keer ben je net iets te optimistisch
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
*** Als je in de startpost wilt, vermeld dan je naam (die je gebruikt op F1Time enCxGxx ***quote:Darkdemoman schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:21:
Joss, kan je me nog toevoegen aan C3G5
Ik rij samen met Reamon van Ruiswijk in een team.
ik heb geen zin om het iedere keer op te gaan zoeken hoor
Maykel Melis it isquote:Joss schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:55:
[...]
En de naam is? Maykel Melis of Bart Verbruggen?
Dat had je al gevonden zag ik
BM wijzigde dit bericht 25-11-2007 18:43 (9%)
Rijdt je teamgenoot doodleuk 0.912 van je (ex)pole-quali tijd af
Bijna 1 seconde sneller
http://www.f1time.com/sta...=qualify&league_id=28
Verschil tussen mij en de #3 is ook minimaal, en hij kan nog 3 rondjes
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Wat? Op mediums?quote:brid schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:43:
@ rene
hmmmm.....leuk dat onze sheets verschillen.....die van mij geeft aan dat 2 stopper met gemak kan.
En dit is ook al eens gelukt met nog hogere temperaturen dan de temp van na 20 minuten.
True, we zullen zien. Hoe dan ook: dit wordt een informatieve race, net als de vorige en die daarvoorquote:Maar das ook het leuke van het spelletje, iedereen heeft net iets andere data.
De ene keer neem je een juiste beslissing de andere keer ben je net iets te optimistisch
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Reg. datum: 08 maart 2002
Antec P160 / Coolermaster 450Watt / MSI MS-7058 / P4 - 3.4 Ghz / 2x1Gb PC4200 / Asus X850XT 256 Mb / WD 320 Gb SATA / Hitachi 250 Gb SATA / NEC DVD-RW / Lite-on DVD-Rom / Terratec Cinergy 400
Volgens mij houd jij het record voor overwinningen en pole positions van GoT (in C3) dus tja..quote:Joss schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:58:
[...]
Das balen, alhoewel ik niet volledig doorheb waarom je mij aanspreekt
F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)
Na fluitend door C4 en C3 gereden te zijn was ik erg gelukkig met mijn P13 vorige race...
Goed, het blijkt nu duidelijk dat ik e.e.a. mis qua ontwikkeling in mijn auto en team, de zeepkist is nogal overgewicht en qua efficiency is het niet ook geen toppertje, hopen dat ik een puntje kan halen dit seizoen om degradatie te voorkomen. Ik hoop dat ik een punt kan halen, momenteel ziet het er erg lastig uit vanwege een hele zware engine (Honda works), designuren die verdeeld worden over minder relevante onderdelen om de balans qua efficiency verdeeld te houden, en mijn bejaarde driver natuurlijk...
and I was like...whatever!
Maar 7 races in C4, en dan direct van C3 naar C2. Maar i.p.v een bejaarde heb ik een brookie die zijn eerste rijles nog moet hebben.
F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)
sorry hoor maar staat in mijn handtekening (michel Schatens C3G5)quote:Joss schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:47:
[...]
*** Als je in de startpost wilt, vermeld dan je naam (die je gebruikt op F1Time enCxGxx ***
ik heb geen zin om het iedere keer op te gaan zoeken hoor
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Watch mequote:brid schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:12:
Grapjas.....bij die temperaturen denk je niet eens aan mediums of je moet een 5 of 6 stopper willen doen
Kunnen we hier een leuke sidebet verwachten?quote:
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Ohja, das waarquote:jwisgerhof schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:35:
[...]
Volgens mij houd jij het record voor overwinningen en pole positions van GoT (in C3) dus tja..
En wat als ik signatures uit heb staan?quote:Darkdemoman schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:31:
[...]
sorry hoor maar staat in mijn handtekening (michel Schatens C3G5)
Volgens mij moeten dat er 64 zijn.quote:Hoeveel klasses zijn er?
Op het moment 4. Deze zijn in piramide vorm opgedeeld (1e klasse, 2e klasse met 4 groepen, 3e klasse met 16 groepen, 4e klasse met 256 groepen). Elke groep heeft 30 rijders/managers
Dit topic is gesloten. ![]()