Gathering of Tweakers

Quicksearch
De P zit er weer op denk ik :P Eerste rondje 93% DQP, zelfde coureur als vorig seizoen en het was toen één van de laatste 3 races, dus dan is alles zo'n beetje hetzelfde he :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Doet weer iets met vezels...

Zo, P, WU en Q gedaan. Net als Joss meteen eerste rondje een geweldige DQP :D Zelfde coureur, vorig seizoen ook hier geraced op Kyalami en ook nog 's met dezelfde banden + dezelfde wear indicator. Dat betekent dat ik tot op de ronde nauwkeurig kan voorspellen hoe het met wear gaat tijdens de race, waardoor ik een nogal riskante tactiek aandurf *D Vorige race ging dit ook prima: ik kon goed meekomen en had slechts 3 rondjes (1x1 en 1x2) wear :)

Imitation is the sincerest form of flattery

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:38:
Zo, P, WU en Q gedaan. Net als Joss meteen eerste rondje een geweldige DQP :D Zelfde coureur, vorig seizoen ook hier geraced op Kyalami en ook nog 's met dezelfde banden + dezelfde wear indicator. Dat betekent dat ik tot op de ronde nauwkeurig kan voorspellen hoe het met wear gaat tijdens de race, waardoor ik een nogal riskante tactiek aandurf *D Vorige race ging dit ook prima: ik kon goed meekomen en had slechts 3 rondjes (1x1 en 1x2) wear :)
Riskante strategie :s

2 en 3 stopper is totaal niet riskant voor de banden en een 1 stopper ga je denk niet doen :)

Dqp is zeker super, had in het begin een klein foutje gemaakt, maar na de correctie weer netjes een dqp van 99%

Mario is trouwens maar 0.1s sneller, ziet er dus goed uit of hij moet een compleet andere strategie hebben.

brid wijzigde dit bericht 25-11-2007 15:41 (6%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

Ik kan ook toegevoegd worden aan het lijstje met GoT'ers :)
Ben niet actief in dit topic (postend), maar probeer het wel bij te houden met lezen.
Ben actief in C4G22, sinds halfweg vorig seizoen ongeveer.

Momenteel in Q net achter mede-GoT'er Sleepie.

Helaas niet echt veel mensen actief in deze competitie :(
quote:
BM schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:49:
Ik kan ook toegevoegd worden aan het lijstje met GoT'ers :)
Ben niet actief in dit topic (postend), maar probeer het wel bij te houden met lezen.
Ben actief in C4G22, sinds halfweg vorig seizoen ongeveer.

Momenteel in Q net achter mede-GoT'er Sleepie.

Helaas niet echt veel mensen actief in deze competitie :(
En de naam is? Maykel Melis of Bart Verbruggen? :)

Joss wijzigde dit bericht 25-11-2007 15:56 (3%)

quote:
brid schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:40:
[...]

Riskante strategie :s

2 en 3 stopper is totaal niet riskant voor de banden en een 1 stopper ga je denk niet doen :)

Dqp is zeker super, had in het begin een klein foutje gemaakt, maar na de correctie weer netjes een dqp van 99%

Mario is trouwens maar 0.1s sneller, ziet er dus goed uit of hij moet een compleet andere strategie hebben.
Mijn DQP is 98%, maar dat varieert wat, dus het is weer afwachten wat het wordt... Volgens mij moet je trouwens 's naar de temperaturen kijken na 20 minuten :* Volgens mijn Excel-sheet is het helemaal niet zo vanzelfsprekend dat het goed gaat :)

Argh echt een bagger qualification gereden, lijkt erop dat ik nu al afhaak Joss :D

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Ach, mijn Q was ook drama, komt in de race wel weer goed hoor :)

quote:
jwisgerhof schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:13:
Argh echt een bagger qualification gereden, lijkt erop dat ik nu al afhaak Joss :D
Das balen, alhoewel ik niet volledig doorheb waarom je mij aanspreekt :P

Joss, kan je me nog toevoegen aan C3G5
Ik rij samen met Reamon van Ruiswijk in een team.

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

Biertje ???

@ rene

hmmmm.....leuk dat onze sheets verschillen.....die van mij geeft aan dat 2 stopper met gemak kan.
En dit is ook al eens gelukt met nog hogere temperaturen dan de temp van na 20 minuten.

Maar das ook het leuke van het spelletje, iedereen heeft net iets andere data.
De ene keer neem je een juiste beslissing de andere keer ben je net iets te optimistisch :)

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
Darkdemoman schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:21:
Joss, kan je me nog toevoegen aan C3G5
Ik rij samen met Reamon van Ruiswijk in een team.
*** Als je in de startpost wilt, vermeld dan je naam (die je gebruikt op F1Time enCxGxx ***

ik heb geen zin om het iedere keer op te gaan zoeken hoor :P

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

quote:
Joss schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:55:
[...]

En de naam is? Maykel Melis of Bart Verbruggen? :)
Maykel Melis it is :)

Dat had je al gevonden zag ik

BM wijzigde dit bericht 25-11-2007 18:43 (9%)

:X

Rijdt je teamgenoot doodleuk 0.912 van je (ex)pole-quali tijd af :| Ff PM gestuurd of hij licht was, niet dus, gewoon even zwaar/licht als mij. :|

Bijna 1 seconde sneller :D

http://www.f1time.com/sta...=qualify&league_id=28

Verschil tussen mij en de #3 is ook minimaal, en hij kan nog 3 rondjes :P

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

quote:
brid schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:43:
@ rene

hmmmm.....leuk dat onze sheets verschillen.....die van mij geeft aan dat 2 stopper met gemak kan.
En dit is ook al eens gelukt met nog hogere temperaturen dan de temp van na 20 minuten.
Wat? Op mediums? :X
quote:
Maar das ook het leuke van het spelletje, iedereen heeft net iets andere data.
De ene keer neem je een juiste beslissing de andere keer ben je net iets te optimistisch :)
True, we zullen zien. Hoe dan ook: dit wordt een informatieve race, net als de vorige en die daarvoor :) Dit seizoen hoef ik niet te promoveren, dus ik kijk ff hoe het gaat als ik risico's ga nemen :)

Biertje ???

Grapjas.....bij die temperaturen denk je niet eens aan mediums of je moet een 5 of 6 stopper willen doen :p

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Gaarne toevoegen aan startpost: Sjoerd Rosdorff , C4G2

Antec P160 / Coolermaster 450Watt / MSI MS-7058 / P4 - 3.4 Ghz / 2x1Gb PC4200 / Asus X850XT 256 Mb / WD 320 Gb SATA / Hitachi 250 Gb SATA / NEC DVD-RW / Lite-on DVD-Rom / Terratec Cinergy 400

quote:
Joss schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:58:
[...]

Das balen, alhoewel ik niet volledig doorheb waarom je mij aanspreekt :P
Volgens mij houd jij het record voor overwinningen en pole positions van GoT (in C3) dus tja.. ;)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Reg. datum: 11 september 2001

C2 is toch even andere koek...

Na fluitend door C4 en C3 gereden te zijn was ik erg gelukkig met mijn P13 vorige race... |:(

Goed, het blijkt nu duidelijk dat ik e.e.a. mis qua ontwikkeling in mijn auto en team, de zeepkist is nogal overgewicht en qua efficiency is het niet ook geen toppertje, hopen dat ik een puntje kan halen dit seizoen om degradatie te voorkomen. Ik hoop dat ik een punt kan halen, momenteel ziet het er erg lastig uit vanwege een hele zware engine (Honda works), designuren die verdeeld worden over minder relevante onderdelen om de balans qua efficiency verdeeld te houden, en mijn bejaarde driver natuurlijk...

and I was like...whatever!

Ik heb hetzelfde probleem als Sander.
Maar 7 races in C4, en dan direct van C3 naar C2. Maar i.p.v een bejaarde heb ik een brookie die zijn eerste rijles nog moet hebben. :)

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

quote:
Joss schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:47:
[...]

*** Als je in de startpost wilt, vermeld dan je naam (die je gebruikt op F1Time enCxGxx ***

ik heb geen zin om het iedere keer op te gaan zoeken hoor :P
sorry hoor maar staat in mijn handtekening (michel Schatens C3G5)

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

quote:
brid schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:12:
Grapjas.....bij die temperaturen denk je niet eens aan mediums of je moet een 5 of 6 stopper willen doen :p
Watch me :Y)

quote:
Kunnen we hier een leuke sidebet verwachten? ;)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
jwisgerhof schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:35:
[...]

Volgens mij houd jij het record voor overwinningen en pole positions van GoT (in C3) dus tja.. ;)
Ohja, das waar :P Alhoewel er vast iemand fluitend door een C4 is gegaan met 2 tegenstanders :)
quote:
Darkdemoman schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:31:
[...]

sorry hoor maar staat in mijn handtekening (michel Schatens C3G5)
En wat als ik signatures uit heb staan?

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

Uit de OP:
quote:
Hoeveel klasses zijn er?
Op het moment 4. Deze zijn in piramide vorm opgedeeld (1e klasse, 2e klasse met 4 groepen, 3e klasse met 16 groepen, 4e klasse met 256 groepen). Elke groep heeft 30 rijders/managers
Volgens mij moeten dat er 64 zijn. ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws