quote:
Stormbringer schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:51:
Nee he...
Heb nu net een update gedaan voordat ik 5 weken op vakantie ga, en het toestel start niet meer op!!!
De toetsenverlichting en cameralens-lichtje blijven eindeloos branden met een zwart scherm, en that's it...

Het spijt me dit te moeten mededelen, maar dat is nou de beruchte Blue Ring of Death. Dit is alleen op te lossen door je telefoon te flashen met Da Vinci, Wotan Server, of Kulan Kendi (wat je allemaal rond de ¤8-10,- kost), of door je telefoon op te sturen, waarbij je rekening moet houden je telefoon enkele dagen/weken kwijt te zijn.
Dan compleet wat anders. Ik heb een paar dagen geleden een bericht geplaats, en heb nauwelijks reacties gehad. Hier opnieuw: er is een nieuwe firmware uit! R1FA035. Vorige keer kon ik er nog vrijwel niks over vertellen, nu wel.
De telefoon is bij normaal gebruik iets sneller geworden (wel merkbaar), maar vooral bij het luisteren van muziek, of gebruik van java applicaties die geminimalizeerd zijn, veel sneller. Java applicaties zelf zijn ook heel veel sneller (Marble Madness is zowaar leuk met deze snelheid!). Ook beweren sommigen dat de camera iets beter is geworden, geen idee echter of dit waar is. Dit zijn dus al een paar grote voordelen, maar het mooiste komt nog:
De telefoon schijnt (heb er zelf sowieso vrijwel nooit last van gehad, maar sommige anderen heel veel) vrijwel niet meer te crashen! En mogelijk voor sommigen NOG beter nieuws: (Stormbringer) Geen BROD meer met deze firmware!
Al met al een zeer geslaagde firmware dus, al mag de telefoon van mij nog een stuk sneller worden. Zover ik weet geen nieuwe nadelen, en heel veel voordelen, dus ik raad iedereen dus ten zeerste aan zo snel mogelijk te updaten