Gathering of Tweakers

Quicksearch
Tarieven staan er wel bij .. en gsmdeal is van orange zelf ... komen de aanbiedingen enz

http://bestellen.gsmtopdeal.nl/simonly/tarieven.html

Agressor wijzigde dit bericht 12-06-2008 10:46 (24%)

te huur ....

hatsikideee

Ik zou toch even informeren naar een addertje onder het gras. Orange is al overgenomen door T-mobile, en de merknaam Orange wordt binnenkort Online, dus het is sowieso raar dat je een aanbieding onder de naam van orange hebt. Daarnaast is het inderdaad zo dat je normaal bij een sim-only geen toestel krijgt. De vergoeding die je normaal gesproken krijgt in de vorm van (korting op) een toestel zit bij sim-only verwerkt in de abonnementskosten, daar krijg je dus de korting op. Vind dit heel vreemd

Dan kan het dus prima. Stel je hebt die van 20 euro. Daar kun je 250 minuten voor bellen. Tov mij betaal je dus al ¤12(20tov8)x18 maanden =216 euro meer aan abo kosten gedurdende 18 maanden en heb je 50 min minder, dat bedrag bespaar ik dus sowieso over 18 maanden met minder kosten en ik heb nog meer minuten, voor 216 koop ik wel geen k850i denk dus lijkt het een aardige deal maar niet wereld schokkend.

en stel je hebt die van 15 euro ... en je krijgt elkens 30 euro per maand ...
En als je niet zoveel opmaakt gaat het mee naar de volgende, volgende enz .. dat spaart zich allemaal op ..

Dan is het toch wel erg voordelig voor als je niet zoveel belt? of zie ik het verkeerd

te huur ....

Nou erg leuk weer allemaal. Net mijn k850i teruggekregen van Dynafix. Begint er al mee dat dat het batterij rubbertje niet meer automatisch goed schiet. Dus handmatig vastzetten. Vervolgens als je de grote klep opent schiet het weer iedere keer los.

Na goed, reparatiebon staat onderdeel vervangen en software update. Ikke aanzetten, doet het wel verder alleen nou hebben ze de geheugenkaart slot niet gemaakt. :@ Kan hier echt kwaad om worden, ding is 2 weken op reparatie geweest. Heb dit zelfs 2 keer als klacht aangehaald in de brief. Heel duidelijk overal vermeld dat ik 2 problemen heb. BROD EN kapot geheugenkaart slot.

Nou kan ik dat ding weer op gaan sturen, maar wie gaat dan die verzendkosten weer betalen voor aangetekend verzenden? :@ Het ergste is nog dat ik hem weer 2 weken kwijt ben. Mijn reservetoestel heeft een slechte accu en ik moet veel bellen de komende tijd. :@

Ik weet niet of mijn volgende tel een SE wordt, heb er al 4 achter elkaar gehad waarvan de laatste 3 allemaal minimaal 1 keer op repartie zijn geweest. Ik doe amper iets met die dingen ook nog. Alleen bellen, smsen, foto's maken en wat internetten geen gekke dingen of zo. En zit op kantoor dus hij heeft ook geen last van zand of vocht.

quote:
wiene schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:20:
Nou erg leuk weer allemaal. Net mijn k850i teruggekregen van Dynafix. Begint er al mee dat dat het batterij rubbertje niet meer automatisch goed schiet. Dus handmatig vastzetten. Vervolgens als je de grote klep opent schiet het weer iedere keer los.

Na goed, reparatiebon staat onderdeel vervangen en software update. Ikke aanzetten, doet het wel verder alleen nou hebben ze de geheugenkaart slot niet gemaakt. :@ Kan hier echt kwaad om worden, ding is 2 weken op reparatie geweest. Heb dit zelfs 2 keer als klacht aangehaald in de brief. Heel duidelijk overal vermeld dat ik 2 problemen heb. BROD EN kapot geheugenkaart slot.

Nou kan ik dat ding weer op gaan sturen, maar wie gaat dan die verzendkosten weer betalen voor aangetekend verzenden? :@ Het ergste is nog dat ik hem weer 2 weken kwijt ben. Mijn reservetoestel heeft een slechte accu en ik moet veel bellen de komende tijd. :@

Ik weet niet of mijn volgende tel een SE wordt, en heb er al 4 achter elkaar gehad waarvan de laatste 3 allemaal minimaal 1 keer op repartie zijn geweest. Ik doe amper iets met die dingen ook nog. Alleen bellen, smsen, foto's maken en wat internetten geen gekke dingen of zo. En zit op kantoor dus hij heeft ook geen last van zand of vocht.
Je hoort het vaak, de een zweert bij SE, de ander moet er niets van hebben.
Ik heb er geen problemen mee gehad die 2 jaar (even afkloppen)

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Volgens mij hoorde die twee laatste replys niet in het X1 topic thuis maar hier ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
DaannO schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:41:
Volgens mij hoorde die twee laatste replys niet in het X1 topic thuis maar hier ;)
Ow had ik hem perongeluk fout gezet? Heb ze allebei in in mijn bookmarks staan en was behoorlijk pissig dus niet opgelete denk ik.
quote:
Agressor schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:53:
en stel je hebt die van 15 euro ... en je krijgt elkens 30 euro per maand ...
En als je niet zoveel opmaakt gaat het mee naar de volgende, volgende enz .. dat spaart zich allemaal op ..

Dan is het toch wel erg voordelig voor als je niet zoveel belt? of zie ik het verkeerd
Ik had al met de 40 euro van 20 euro gerekend. Met 30 euro heb je nog veel minder minuten, maar als dat genoeg is voor jou is het toch prima.

wiene wijzigde dit bericht 13-06-2008 08:52 (45%)

hatsikideee

quote:
wiene schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:38:
Dan kan het dus prima. Stel je hebt die van 20 euro. Daar kun je 250 minuten voor bellen. Tov mij betaal je dus al ¤12(20tov8)x18 maanden =216 euro meer aan abo kosten gedurdende 18 maanden en heb je 50 min minder, dat bedrag bespaar ik dus sowieso over 18 maanden met minder kosten en ik heb nog meer minuten, voor 216 koop ik wel geen k850i denk dus lijkt het een aardige deal maar niet wereld schokkend.
die snap ik even niet?

wat ik probeer te zeggen is dat je met een sim-only korting op je abonnementskosten krijgt, en normaal gesproken krijg je daar dus geen toestel bij. daarom vind ik het vreemd

quote:
monkie1983 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:30:
[...]

die snap ik even niet?

wat ik probeer te zeggen is dat je met een sim-only korting op je abonnementskosten krijgt, en normaal gesproken krijg je daar dus geen toestel bij. daarom vind ik het vreemd
Ja dat klopt. Sim-only heet niet voor niets Sim-only. Sim-only is veel goedkoper in het bellen. Maar als ik nu bij jou voorbeeld ga kijken is het per maand veel duurder als een normale sim-only. Dat geld wordt dus gebruikt om het toestel te bekostigen. Eigenlijk kun je dus zeggen dat het helemaal geen sim-only is maar juist een toestel met abonnement.

Ik had daarom even berekend met mijn sim-only abo met een losse k850i tov de besproken deal. Het is redelijk goedkoop maar ik denk dat je met een los toestel en een losse sim-only met goed zoeken ook wel een heel end richting die prijs gaat.

Ik bereken namelijk de totaal kosten na 18 maanden en daarna de prijs per maand.
Dus ik heb 18maanden 300 minuten x 8 euro = 144 + toestel ca 300 = 444 euro.
De deal 20 euro zijn effectief 250 min. 20x18 maanden = 360 euro (die 80 euro verschil kan dus al in die 18 maanden lang, 50 minuten bellen minder hebben zitten)

Zo duidelijk? Daarom is het geen superdeal of zo, maar zeker niet slecht.

Jongens, probleempje:

Ik had wat muziek van de memory card verwijderd, maar er bleven toch nog nummers staan in de media player op de één of andere manier. Dus heb ik de memory card in OSX geformatteerd naar FAT. Maar de K850i begon te zeuren dat hij niet goed geformatteerd is, en of ik hem wil laten formatteren door de telefoon. Hij vraagt dan om een password ("phone lock code"), maar ik heb geen idee wat hij wil. De gewone pincode pakt hij niet, en ook de PUK-code niet... Verder heb ik geen idee wat hij wil.

Ik heb hem ook in Windows naar FAT32 geformatteerd, maar dat geeft hetzelfde probleem.

Toch leek hij het redelijk goed te doen, tot ik gisteren een paar nummers heb verwijderd (met de telefoon zelf). Wilde ik vandaag weer muziek gaan luisteren, is de helft van de nummers weg! Kijk ik later op de dag nog een keer, nog meer weg!

Dus...

1) Hoe moet ik hem correct formatteren?
2) Wat is die "phone lock code"?

Thanks! :*)

MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System

quote:
Dynafix bellen, aangeven dat de klacht die in je brief staat niet is opgelost en dat zij je verzendkosten moeten vergoeden of een koerier moeten sturen.

Ik heb hetzelfde gehad. Opgestuurd met een kapot geheugenslot, waarna ik 'm 2 dagen later terug kreeg. Mijn toestel was twee weken eerder ook al bij Dynafix geweest voor een ander probleem en waarschijnlijk dacht men dat mijn toestel nog niet was verstuurd. Ze hadden dus de brief die ik had meegestuurd helemaal niet gelezen. Volgens de dame aan de telefoon had ik duidelijker op de brief moeten zetten dat het om een nieuwe reparatie ging. Tja.

Anyway. Voet bij stuk gehouden dat ik het toestel niet opnieuw aangetekend ging versturen en dat zij een fout hadden gemaakt. Vervolgens hebben ze het op mijn werk op laten halen via en koerier.

M.b.t. de vastlopers heb ik voor mezelf dé opplossing gevonden:

Als ik via Settings->Connectivity->Mobile networks->GSM/3G Networks kies voor "GSM only", dan zijn bij mij de problemen weg. Zodra ik hem weer inschakel op GSM and 3G, duurt het niet langer dan enkele uren voordat ik de eerste vastloper weer te pakken heb.

(overigens heb ik ook problemen met sms verzenden in de 3G-mode, ik krijg ze gewoon niet weg)

Cogito Ergo Sum

quote:
OllieMongollie schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:02:
[...]

Dynafix bellen, aangeven dat de klacht die in je brief staat niet is opgelost en dat zij je verzendkosten moeten vergoeden of een koerier moeten sturen.

Ik heb hetzelfde gehad. Opgestuurd met een kapot geheugenslot, waarna ik 'm 2 dagen later terug kreeg. Mijn toestel was twee weken eerder ook al bij Dynafix geweest voor een ander probleem en waarschijnlijk dacht men dat mijn toestel nog niet was verstuurd. Ze hadden dus de brief die ik had meegestuurd helemaal niet gelezen. Volgens de dame aan de telefoon had ik duidelijker op de brief moeten zetten dat het om een nieuwe reparatie ging. Tja.

Anyway. Voet bij stuk gehouden dat ik het toestel niet opnieuw aangetekend ging versturen en dat zij een fout hadden gemaakt. Vervolgens hebben ze het op mijn werk op laten halen via en koerier.
Precies waar ik nu mee bezig ben. Veel duidelijker als ik het vermeld heb kan bijna niet dus daar zullen ze zeker niet over vallen. Ik denk dat hun ontvangstservice de reparatiebon aanmaakt en de telefoon met reparatiebon naar de reparatieservice doet. Die lezen vervolgens de klachtenbrief niet omdat het te lang duurt. Sowieso vond ik het dom wat er op de reparatiebon staat.

In de orderbon staat:
Klachtgroep: Dataoverdracht/opslag
Klachtsoort: Data downloaden is niet mogelijk.

Ik heb in de hele brief niks gerept over wat voor vorm van downloaden dan ook. Duidelijk vermeldt dat mijn geheugenkaartslot niet meer werkt zowel voor microSD als M2 micro niet. Tevens staat er bij klachtsoort dan weer niks over de BROD maar daar komen ze bij de daadwerkelijke repartie snel achter en zo kan ik wel indenken waar het mis is gegaan. Ik hoop dat ze een kopie hebben van mijn brief.

Natuurlijk kan ik wel gaan gissen naar hun werkwijze maar dat lost mijn probleem niet op. Ik had eerst gebeld maar nam niemand op binnen een minuut. Kost trouwens 45 cent per minuut. In de brief staat dat ik moet mailen dus heb ik dat maar gedaan, als ik maandag niks terug heb bel ik opnieuw. Ik had gehoopt op Defqon weer foto's te kunnen maken :(.

quote:
DynamicDreams schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:07:
M.b.t. de vastlopers heb ik voor mezelf dé opplossing gevonden:

Als ik via Settings->Connectivity->Mobile networks->GSM/3G Networks kies voor "GSM only", dan zijn bij mij de problemen weg. Zodra ik hem weer inschakel op GSM and 3G, duurt het niet langer dan enkele uren voordat ik de eerste vastloper weer te pakken heb.

(overigens heb ik ook problemen met sms verzenden in de 3G-mode, ik krijg ze gewoon niet weg)
Ik heb mijn telefoon al vanaf het begin op GSM Only mode staan omdat ik 3G nooit gebruik. Helaas had ik nog steeds last van vastloper en inmiddels een BROD.

Helaas werkt het dus niet voor iedereen.

M'n telefoon na 3 weken retur gekregen. B.R.O.D. is verholpen, stof achter de lens hebben ze neit weggehaald. Pleurislijers...

Vervolgens getracht zelf de telefoon te openen zoals aangegeven op die disassembly-pagina, maar durf niet meer kracht te zetten dan ik al doe (pasje erlangs halen), ik ben bang dat ik 'm dan sloop...

Kudtelefoon, de laatste SE ooit wat mij betreft. Ik had de 2 voorlopers ook en die bevielen prima. Helaas blijkt dit een 'snel rijk' modelletje te zijn.

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
Faulheitsiegt schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:30:
M'n telefoon na 3 weken retur gekregen. B.R.O.D. is verholpen, stof achter de lens hebben ze neit weggehaald. Pleurislijers...

Vervolgens getracht zelf de telefoon te openen zoals aangegeven op die disassembly-pagina, maar durf niet meer kracht te zetten dan ik al doe (pasje erlangs halen), ik ben bang dat ik 'm dan sloop...

Kudtelefoon, de laatste SE ooit wat mij betreft. Ik had de 2 voorlopers ook en die bevielen prima. Helaas blijkt dit een 'snel rijk' modelletje te zijn.
kan het niet met je eens zijn. Heb hem nu meer dan een half jaar en nooit problemen mee gehad. In het begin enkele vastlopers maar die zijn door de eerste firmware update verholpen. Zelfs nog geen stof achter de lens. Ik denk dat er gewoon een aantal mindere exemplaren zijn maar dit is mijn beste telefoon so far.

quote:
M299 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:11:
[...]

kan het niet met je eens zijn. Heb hem nu meer dan een half jaar en nooit problemen mee gehad. In het begin enkele vastlopers maar die zijn door de eerste firmware update verholpen. Zelfs nog geen stof achter de lens. Ik denk dat er gewoon een aantal mindere exemplaren zijn maar dit is mijn beste telefoon so far.
Same here...misschien ben ik erg zuinig met mijn spullen, maar veeleisend ben ik in ieder geval en moet zeggen dat ik met dit toestel nog nooit grote problemen heb gehad! (Een enkel vastlopertje is alles)

8 gb micro sdhc werkt! _/-\o_

Mediaplayer is er wel wat trager van geworden, met 916 liedjes duurt het even voordat de tekst bij het liedje springt. Je hebt dan al wel het volgende nummer. Maar de songname zeg maar niet. Ook al je door de liedjes wil bladeren gaat het allemaal bitje langzaam.

Ook een film wil die niet goed afspelen. Geluid loopt niet gelijk met beeld. Verder is het wel fijn zo'n geheugenkaartje. Wel grappig overerigens dat alle winkeliers maar zeggen dat het niet past >:)

quote:
M299 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:11:
[...]

Inderdaad, ik heb hem ook al een half jaar en hij bevalt mij ook prima. Heb wel eens een reboot gehad maar heel zelden. Toch ga ik nu naar een G900 omdat ik wifi wel leuk vind en een wat dunner model wil. En gewoon voor de afwisseling :>

Zal ik na al die pechverhalen maar eens een positief stukje schrijven?
Mijn k850i was ter reparatie twee weken weg, de touch knopjes deden niks meer.
Precies na twee weken kreeg ik een smsje van T-mobile dat ik mijn mobiel weer op
kon halen (wouw, geen vertraging). Eenmaal in de T-mobile shop kreeg ik een nieuw
toestel, in een mooi sokje met "home sweet home" er op. Toestel werkt perfect en
als je 'm weer in je handen hebt weet je wat je gemist hebt die twee weken... zat
met mijn oude T630 als vervangend toestel. Ik ben weer blij :)

Canon EOS 400D + Canon EF-S 17-85 IS USM + EF 70-300 IS USM, Creative Zen 16GB + CX300, Sony Ericsson K850i.

quote:

Ik weet niet of mijn volgende tel een SE wordt, heb er al 4 achter elkaar gehad waarvan de laatste 3 allemaal minimaal 1 keer op repartie zijn geweest. Ik doe amper iets met die dingen ook nog. Alleen bellen, smsen, foto's maken en wat internetten geen gekke dingen of zo. En zit op kantoor dus hij heeft ook geen last van zand of vocht.
Zo iets had ik ook afgelopen donderdag.
Ik had last van een kapotte flitser, een trilmotor die het af en toe maar deed en de rechter touchknop deed het niet meer goed en die werd ingedrukt als ik pijltje naar beneden, links of de 5 indrukte.

Wij kunnen hier op het werk telefoons rechtstreeks bij Dynafix aanmelden dus had dat gedaan. Duidelijk mijn klachten omschreven en de telefoon werd donderdag 5 Juni opgehaald.

Kreeg heb donderdag 12 Juni weer terug bezorgt. Op de brief er bij stond ook Onderdeel vervangen en software update. En er zat een SE sticker op het scherm dat de telefoon mij zo gemist had 8)7

Ik de batterij er in gedaan aan gezet. En tot mijn verbazing... Alle instellingen stonden nog goed. Nou wist ik niet of die met een software update verloren gingen maar ik ging maar is even testen. Flitser werkt nog steeds niet. Trillen ook nog steeds maar af en toe en die touch button is ook nog steeds kaduuk. Ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben maar het lijkt wel of ze alleen de sticker er op geplakt hebben en zo weer terug gestuurd.

En die verzendlijst met de reparatieomschrijving lijkt wel een standaard uitdraai te zijn. Bij alle telefoons die we terug krijgen staat er op Onderdeel vervangen en Software update.

Ik vind dit dus niet echt service van Dynafix. Had beter verwacht.

quote:
Stormbringer schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:41:
Jongens, probleempje:

Ik had wat muziek van de memory card verwijderd, maar er bleven toch nog nummers staan in de media player op de één of andere manier. Dus heb ik de memory card in OSX geformatteerd naar FAT. Maar de K850i begon te zeuren dat hij niet goed geformatteerd is, en of ik hem wil laten formatteren door de telefoon. Hij vraagt dan om een password ("phone lock code"), maar ik heb geen idee wat hij wil. De gewone pincode pakt hij niet, en ook de PUK-code niet... Verder heb ik geen idee wat hij wil.

Ik heb hem ook in Windows naar FAT32 geformatteerd, maar dat geeft hetzelfde probleem.

Toch leek hij het redelijk goed te doen, tot ik gisteren een paar nummers heb verwijderd (met de telefoon zelf). Wilde ik vandaag weer muziek gaan luisteren, is de helft van de nummers weg! Kijk ik later op de dag nog een keer, nog meer weg!

Dus...

1) Hoe moet ik hem correct formatteren?
2) Wat is die "phone lock code"?

Thanks! :*)
Ik heb het al zelf opgelost! Die code is gewoon "0000" (ik kan me trouwens niet herinneren dat ik dat ooit heb ingesteld ergens).

Maar, een ander probleempje dat ik al heel lang heb en dat ik vergeten was. Games/applicaties kan ik niet installeren. Hij geeft iets met "failed". Ook als ik gewoon naar Games wil gaan (waar dat standaard bal-balanceer-spel staat) geeft hij mij een "failed"... |:(

Iemand een idee?

MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System

Naar aanleiding van mijn probleem met Dynafix heb ik eigenlijk wel een vraag. (niet volledig voltooide reparatie)

In de brief stond dat ik contact kon zoeken per mail binnen 2 werkdagen als het defect niet in orde was, althans dat begreep ik eruit. Heb het toestel vorige week donderdag ontvangen, vrijdagmorgen meteen gemaild omdat hun niet snel opnamen. Ik heb hier echter geen reactie op gehad dus heb ik vandaag maar gebeld. Om precies te zijn 17:49 min aan de telefoon gehangen waarvan ruim 16 min wachttijd was. Het kost 35 of 45 cent per minuut. (op internet staat 45 maar volgens mij zegt die vrouw 35).

Nu weet ik dus niet zeker of ik al moet betalen vanaf dat ik de wachtcomputer er aan krijg of pas als ik een medewerker spreek? Ik wil dus die kosten gaan verhalen op dynafix. Verder mag ik de telefoon ongefranceerd opsturen maar dan wel niet aangetekend. Hier ben ik ook niet blij mee maar heb dit in het verleden ook een keer gedaan en dat ging ook goed. Ik ben hier verder ook niet over in discussie gegaan want dat had nog meer gekost.

Dus eigenlijk de vraag, wat zijn mijn gemaakte kosten voor het bellen en wat is het slimste om te doen om geld terug te krijgen? Brief erbij?

quote:
Flying Bobman schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:16:
Zal ik na al die pechverhalen maar eens een positief stukje schrijven?
Mijn k850i was ter reparatie twee weken weg, de touch knopjes deden niks meer.
Precies na twee weken kreeg ik een smsje van T-mobile dat ik mijn mobiel weer op
kon halen (wouw, geen vertraging). Eenmaal in de T-mobile shop kreeg ik een nieuw
toestel, in een mooi sokje met "home sweet home" er op. Toestel werkt perfect en
als je 'm weer in je handen hebt weet je wat je gemist hebt die twee weken... zat
met mijn oude T630 als vervangend toestel. Ik ben weer blij :)
Ik kon hem afgelopen weekend ook weer ophalen nadat ik een smsje kreeg van t-mobile (zit bij Orange, maar de Orange winkel is al dicht in Zwolle) en ik kreeg ook die sok met "home sweet home" :P Een theemuts voor je mobiel, het moet niet gekker worden :X Maargoed, in totaal 4 weken kwijt, 1e reparatie om van: insert SIM af te komen, 2e reparatie om het kapotte microfoontje te vervangen. In de tussentijd met mijn versleten W800i verder gegaan en ik ben nadien toch wel blij om weer de K850i te hebben. Vraag me serieus af hoe ik ooit 2 jaar met de W800i hebben kunnen doen want als je hem vergelijkt met de K850i ziet ie er niet uit :9

Gebruik overigens de 37 firmware en kan ook gewoon trillen kiezen voor de touch knopjes, wat voorheen enkel mogelijk was met de 31 firmware. Updaten naar 31 doe ik niet, mijn W800i heb ik nog nooit geupdate in die 2 jaar en hij deed het al die tijd prima. De K850i is echter wel het eerste toestel wat ik terug heb moeten brengen om te laten repareren. Dat had ik niet met de Nokia 3310, Siemens M55 of Sony Ericsson W800i. Met die oude Nokia´s kon je zelfs voetballen en hem in de plomp gooien. Dat ding was echt onverwoestbaar (naja, bijna dan want als je hem in de bak met zoutzuur in het scheikunde lokaal gooit hou je weinig over denk ik ;)) Huidige mobieltjes zijn niet meer zo onverwoestbaar. Maar dat komt natuurlijk doordat je muziek kunt luisteren, foto´s/filmpjes kunt maken, GPS kunt gebruiken e.d.

Verder heb ik voor de K850i gekozen omdat er niet echt iets in de buurt komt. Samsung kent alleen maar slide phones, ik wil candy bar formaat. En Nokia heeft niet zulk mooie telefoons als SE. LG´s vertrouw ik niet, hun koelkasten zijn prima maar om dan maar de gok te wagen met mobieltjes :? En een iphone/smart phone heb ik niet nodig. Dus daarom heb ik ondertussen al twee SE´s en ik heb weinig te klagen :) Als Nokia over 2 jaar niks leuks aanbiedt, geheid dat ik dan een 3de SE mag verwelkomen.
quote:
wiene schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:13:
Dus eigenlijk de vraag, wat zijn mijn gemaakte kosten voor het bellen en wat is het slimste om te doen om geld terug te krijgen? Brief erbij?
Afhankelijk van je provider betaal je vanaf seconde 1 start tarief + wat de belkosten zijn voor jouw abbo per minuut. Dus je hele 17 minuten betaal je. Niet slechts die 30 seconde dat je aan het woord gestaan bent door een medewerker. Dat zou wel fijn zijn, zorgt voor minder frustaties over helpdesken/klantenservicelijnen. ;) Maar nee, helaas, je bent gok ik 18 x 0,35 = iets van 6,50 euro ofzo? kwijt plus natuurlijk wat die stem van te voren zegt: "plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon" wat per provider verschilt.

Verder kun je een brief schrijven, waarin je aangeeft dat je de telefoonkosten wilt declareren. Die stop je bij je telefoon en die stuur je dus retour naar Dynafix. Ik heb iig altijd mijn K850i ingeleverd bij T-mobile en waar die het naar toe sturen, geen idee. Kost je zo geen cent.

Joosie200 wijzigde dit bericht 16-06-2008 14:24 (16%)

Nikon D80 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX + Nikkor 70-300 VR | leuk voor ooit er bij: Tamron 17-50 f/2.8

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws