http://bestellen.gsmtopdeal.nl/simonly/tarieven.html
Agressor wijzigde dit bericht 12-06-2008 10:46 (24%)
te huur ....
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Agressor wijzigde dit bericht 12-06-2008 10:46 (24%)
te huur ....
te huur ....
Je hoort het vaak, de een zweert bij SE, de ander moet er niets van hebben.quote:wiene schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:20:
Nou erg leuk weer allemaal. Net mijn k850i teruggekregen van Dynafix. Begint er al mee dat dat het batterij rubbertje niet meer automatisch goed schiet. Dus handmatig vastzetten. Vervolgens als je de grote klep opent schiet het weer iedere keer los.
Na goed, reparatiebon staat onderdeel vervangen en software update. Ikke aanzetten, doet het wel verder alleen nou hebben ze de geheugenkaart slot niet gemaakt.Kan hier echt kwaad om worden, ding is 2 weken op reparatie geweest. Heb dit zelfs 2 keer als klacht aangehaald in de brief. Heel duidelijk overal vermeld dat ik 2 problemen heb. BROD EN kapot geheugenkaart slot.
Nou kan ik dat ding weer op gaan sturen, maar wie gaat dan die verzendkosten weer betalen voor aangetekend verzenden?Het ergste is nog dat ik hem weer 2 weken kwijt ben. Mijn reservetoestel heeft een slechte accu en ik moet veel bellen de komende tijd.
Ik weet niet of mijn volgende tel een SE wordt, en heb er al 4 achter elkaar gehad waarvan de laatste 3 allemaal minimaal 1 keer op repartie zijn geweest. Ik doe amper iets met die dingen ook nog. Alleen bellen, smsen, foto's maken en wat internetten geen gekke dingen of zo. En zit op kantoor dus hij heeft ook geen last van zand of vocht.
Ow had ik hem perongeluk fout gezet? Heb ze allebei in in mijn bookmarks staan en was behoorlijk pissig dus niet opgelete denk ik.quote:DaannO schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:41:
Volgens mij hoorde die twee laatste replys niet in het X1 topic thuis maar hier
Ik had al met de 40 euro van 20 euro gerekend. Met 30 euro heb je nog veel minder minuten, maar als dat genoeg is voor jou is het toch prima.quote:Agressor schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:53:
en stel je hebt die van 15 euro ... en je krijgt elkens 30 euro per maand ...
En als je niet zoveel opmaakt gaat het mee naar de volgende, volgende enz .. dat spaart zich allemaal op ..
Dan is het toch wel erg voordelig voor als je niet zoveel belt? of zie ik het verkeerd
wiene wijzigde dit bericht 13-06-2008 08:52 (45%)
die snap ik even niet?quote:wiene schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:38:
Dan kan het dus prima. Stel je hebt die van 20 euro. Daar kun je 250 minuten voor bellen. Tov mij betaal je dus al ¤12(20tov8)x18 maanden =216 euro meer aan abo kosten gedurdende 18 maanden en heb je 50 min minder, dat bedrag bespaar ik dus sowieso over 18 maanden met minder kosten en ik heb nog meer minuten, voor 216 koop ik wel geen k850i denk dus lijkt het een aardige deal maar niet wereld schokkend.
Ja dat klopt. Sim-only heet niet voor niets Sim-only. Sim-only is veel goedkoper in het bellen. Maar als ik nu bij jou voorbeeld ga kijken is het per maand veel duurder als een normale sim-only. Dat geld wordt dus gebruikt om het toestel te bekostigen. Eigenlijk kun je dus zeggen dat het helemaal geen sim-only is maar juist een toestel met abonnement.quote:monkie1983 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:30:
[...]
die snap ik even niet?
wat ik probeer te zeggen is dat je met een sim-only korting op je abonnementskosten krijgt, en normaal gesproken krijg je daar dus geen toestel bij. daarom vind ik het vreemd
MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System
Dynafix bellen, aangeven dat de klacht die in je brief staat niet is opgelost en dat zij je verzendkosten moeten vergoeden of een koerier moeten sturen.quote:wiene schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:20:
Nou kan ik dat ding weer op gaan sturen, maar wie gaat dan die verzendkosten weer betalen voor aangetekend verzenden?Het ergste is nog dat ik hem weer 2 weken kwijt ben. Mijn reservetoestel heeft een slechte accu en ik moet veel bellen de komende tijd.
Cogito Ergo Sum
Precies waar ik nu mee bezig ben. Veel duidelijker als ik het vermeld heb kan bijna niet dus daar zullen ze zeker niet over vallen. Ik denk dat hun ontvangstservice de reparatiebon aanmaakt en de telefoon met reparatiebon naar de reparatieservice doet. Die lezen vervolgens de klachtenbrief niet omdat het te lang duurt. Sowieso vond ik het dom wat er op de reparatiebon staat.quote:OllieMongollie schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:02:
[...]
Dynafix bellen, aangeven dat de klacht die in je brief staat niet is opgelost en dat zij je verzendkosten moeten vergoeden of een koerier moeten sturen.
Ik heb hetzelfde gehad. Opgestuurd met een kapot geheugenslot, waarna ik 'm 2 dagen later terug kreeg. Mijn toestel was twee weken eerder ook al bij Dynafix geweest voor een ander probleem en waarschijnlijk dacht men dat mijn toestel nog niet was verstuurd. Ze hadden dus de brief die ik had meegestuurd helemaal niet gelezen. Volgens de dame aan de telefoon had ik duidelijker op de brief moeten zetten dat het om een nieuwe reparatie ging. Tja.
Anyway. Voet bij stuk gehouden dat ik het toestel niet opnieuw aangetekend ging versturen en dat zij een fout hadden gemaakt. Vervolgens hebben ze het op mijn werk op laten halen via en koerier.
Ik heb mijn telefoon al vanaf het begin op GSM Only mode staan omdat ik 3G nooit gebruik. Helaas had ik nog steeds last van vastloper en inmiddels een BROD.quote:DynamicDreams schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:07:
M.b.t. de vastlopers heb ik voor mezelf dé opplossing gevonden:
Als ik via Settings->Connectivity->Mobile networks->GSM/3G Networks kies voor "GSM only", dan zijn bij mij de problemen weg. Zodra ik hem weer inschakel op GSM and 3G, duurt het niet langer dan enkele uren voordat ik de eerste vastloper weer te pakken heb.
(overigens heb ik ook problemen met sms verzenden in de 3G-mode, ik krijg ze gewoon niet weg)
kan het niet met je eens zijn. Heb hem nu meer dan een half jaar en nooit problemen mee gehad. In het begin enkele vastlopers maar die zijn door de eerste firmware update verholpen. Zelfs nog geen stof achter de lens. Ik denk dat er gewoon een aantal mindere exemplaren zijn maar dit is mijn beste telefoon so far.quote:Faulheitsiegt schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:30:
M'n telefoon na 3 weken retur gekregen. B.R.O.D. is verholpen, stof achter de lens hebben ze neit weggehaald. Pleurislijers...
Vervolgens getracht zelf de telefoon te openen zoals aangegeven op die disassembly-pagina, maar durf niet meer kracht te zetten dan ik al doe (pasje erlangs halen), ik ben bang dat ik 'm dan sloop...
Kudtelefoon, de laatste SE ooit wat mij betreft. Ik had de 2 voorlopers ook en die bevielen prima. Helaas blijkt dit een 'snel rijk' modelletje te zijn.
Same here...misschien ben ik erg zuinig met mijn spullen, maar veeleisend ben ik in ieder geval en moet zeggen dat ik met dit toestel nog nooit grote problemen heb gehad! (Een enkel vastlopertje is alles)quote:M299 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:11:
[...]
kan het niet met je eens zijn. Heb hem nu meer dan een half jaar en nooit problemen mee gehad. In het begin enkele vastlopers maar die zijn door de eerste firmware update verholpen. Zelfs nog geen stof achter de lens. Ik denk dat er gewoon een aantal mindere exemplaren zijn maar dit is mijn beste telefoon so far.
Inderdaad, ik heb hem ook al een half jaar en hij bevalt mij ook prima. Heb wel eens een reboot gehad maar heel zelden. Toch ga ik nu naar een G900 omdat ik wifi wel leuk vind en een wat dunner model wil. En gewoon voor de afwisselingquote:M299 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:11:
[...]
kan het niet met je eens zijn. Heb hem nu meer dan een half jaar en nooit problemen mee gehad. In het begin enkele vastlopers maar die zijn door de eerste firmware update verholpen. Zelfs nog geen stof achter de lens. Ik denk dat er gewoon een aantal mindere exemplaren zijn maar dit is mijn beste telefoon so far.
Canon EOS 400D + Canon EF-S 17-85 IS USM + EF 70-300 IS USM, Creative Zen 16GB + CX300, Sony Ericsson K850i.
Zo iets had ik ook afgelopen donderdag.quote:wiene schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:20:
Nou erg leuk weer allemaal. Net mijn k850i teruggekregen van Dynafix. Begint er al mee dat dat het batterij rubbertje niet meer automatisch goed schiet. Dus handmatig vastzetten. Vervolgens als je de grote klep opent schiet het weer iedere keer los.
Na goed, reparatiebon staat onderdeel vervangen en software update. Ikke aanzetten, doet het wel verder alleen nou hebben ze de geheugenkaart slot niet gemaakt.Kan hier echt kwaad om worden, ding is 2 weken op reparatie geweest. Heb dit zelfs 2 keer als klacht aangehaald in de brief. Heel duidelijk overal vermeld dat ik 2 problemen heb. BROD EN kapot geheugenkaart slot.
Ik weet niet of mijn volgende tel een SE wordt, heb er al 4 achter elkaar gehad waarvan de laatste 3 allemaal minimaal 1 keer op repartie zijn geweest. Ik doe amper iets met die dingen ook nog. Alleen bellen, smsen, foto's maken en wat internetten geen gekke dingen of zo. En zit op kantoor dus hij heeft ook geen last van zand of vocht.
Ik heb het al zelf opgelost! Die code is gewoon "0000" (ik kan me trouwens niet herinneren dat ik dat ooit heb ingesteld ergens).quote:Stormbringer schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:41:
Jongens, probleempje:
Ik had wat muziek van de memory card verwijderd, maar er bleven toch nog nummers staan in de media player op de één of andere manier. Dus heb ik de memory card in OSX geformatteerd naar FAT. Maar de K850i begon te zeuren dat hij niet goed geformatteerd is, en of ik hem wil laten formatteren door de telefoon. Hij vraagt dan om een password ("phone lock code"), maar ik heb geen idee wat hij wil. De gewone pincode pakt hij niet, en ook de PUK-code niet... Verder heb ik geen idee wat hij wil.
Ik heb hem ook in Windows naar FAT32 geformatteerd, maar dat geeft hetzelfde probleem.
Toch leek hij het redelijk goed te doen, tot ik gisteren een paar nummers heb verwijderd (met de telefoon zelf). Wilde ik vandaag weer muziek gaan luisteren, is de helft van de nummers weg! Kijk ik later op de dag nog een keer, nog meer weg!
Dus...
1) Hoe moet ik hem correct formatteren?
2) Wat is die "phone lock code"?
Thanks!
MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System
Ik kon hem afgelopen weekend ook weer ophalen nadat ik een smsje kreeg van t-mobile (zit bij Orange, maar de Orange winkel is al dicht in Zwolle) en ik kreeg ook die sok met "home sweet home"quote:Flying Bobman schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:16:
Zal ik na al die pechverhalen maar eens een positief stukje schrijven?
Mijn k850i was ter reparatie twee weken weg, de touch knopjes deden niks meer.
Precies na twee weken kreeg ik een smsje van T-mobile dat ik mijn mobiel weer op
kon halen (wouw, geen vertraging). Eenmaal in de T-mobile shop kreeg ik een nieuw
toestel, in een mooi sokje met "home sweet home" er op. Toestel werkt perfect en
als je 'm weer in je handen hebt weet je wat je gemist hebt die twee weken... zat
met mijn oude T630 als vervangend toestel. Ik ben weer blij
Afhankelijk van je provider betaal je vanaf seconde 1 start tarief + wat de belkosten zijn voor jouw abbo per minuut. Dus je hele 17 minuten betaal je. Niet slechts die 30 seconde dat je aan het woord gestaan bent door een medewerker. Dat zou wel fijn zijn, zorgt voor minder frustaties over helpdesken/klantenservicelijnen.quote:wiene schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:13:
Dus eigenlijk de vraag, wat zijn mijn gemaakte kosten voor het bellen en wat is het slimste om te doen om geld terug te krijgen? Brief erbij?
Joosie200 wijzigde dit bericht 16-06-2008 14:24 (16%)
Nikon D80 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX + Nikkor 70-300 VR | leuk voor ooit er bij: Tamron 17-50 f/2.8
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona