Serieus? Ik heb op geen enkel forum de oplossing gevonden dus als jij ons kan helpen, graag!quote:
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Serieus? Ik heb op geen enkel forum de oplossing gevonden dus als jij ons kan helpen, graag!quote:R and B schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:50:
[...]
ONZIN!
Ik internet al tijden op mijn k850i via bluetooth. Het is naar mijn idee zelf makkelijker dan destijds met een k750i. Het is dus wel degelijk mogelijk om te internetten via bluetooth. Bovendien is bluetooth niet het enige middel. Via de datakabel kan het ook..
100 meter ver komen met je bluetooth verbinding zal alleen helaas niet lukken. De bluetooth adapter trekt dat misschien wel, maar met je maar met je telefoon zal verder dan 10 meter niet lukken.
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
Heeft bij mij nog nooit gewerktquote:StarMick schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:10:
Ik krijg binnenkort een k850i binnen en ik kijk er erg naar uit. Maar weet iemand hier iets over de tarieven van trackid? Ik kan er niks over vinden.
Nope, Track ID werkt als een tierelier. Erg goede functie zelfs. Hij pakt bijna elk redelijk liedje.quote:Ducksy88 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:39:
[...]
Heeft bij mij nog nooit gewerktDus ik weet niet of SE die service uit de lucht heeft gehaald of dat het aan mijn phone ligt, maar ik gok zelf op dat eerste....
Ja zo simpel is het...quote:StarMick schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:40:
Het is dus gewoon zo dat als je in winkel loopt en je hoort een nummer, je neemt stukje op en hij zoekt dan gewoon het nummer op? Best wel handig, misschien dat ik wel internetabo neem ervoor
Misschien is je lijst met data-accounts vol en moet je er even eentje verwijderen. Je kunt maar een beperkt aantal accounts aanmaken en standaard staat er op je telefoon al een hele zooi. Dus gewoon een eentje verwijderen en opnieuw proberenquote:Donny44 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:12:
ik begrijp het stukje niet van:
Onder het kopje data-accounts maak je een nieuw profiel aan(onder opties: nieuwe maken) Hier hoef je alleen maar een naam in te vullen voor de rest laten zoals het is
als ik daar een nieuw gprs aan wil maken staat er mislukt, en er staat niets bij apn..
of zit ik alles verkeerd te doen?
Het kost de data die het verbruikt, verder niks. Hoeveel data het verbruikt? Geen idee, maar volgens mij niet veel.quote:StarMick schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:10:
Ik krijg binnenkort een k850i binnen en ik kijk er erg naar uit. Maar weet iemand hier iets over de tarieven van trackid? Ik kan er niks over vinden.
Bij mij werkt het perfect.quote:Ducksy88 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:39:
[...]
Heeft bij mij nog nooit gewerktDus ik weet niet of SE die service uit de lucht heeft gehaald of dat het aan mijn phone ligt, maar ik gok zelf op dat eerste....
wiene wijzigde dit bericht 29-05-2008 09:22 (37%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Canon EOS 400D + Canon EF-S 17-85 IS USM + EF 70-300 IS USM, Creative Zen 16GB + CX300, Sony Ericsson K850i.
Nikon D80 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX + Nikkor 70-300 VR | binnenkort: tja, wat zal de volgende zijn?
Met MyPhoneExplorer kun je het keypad via Bluetooth bedienen, misschien lukt een backup dan...quote:Flying Bobman schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:37:
Mijn K850i heeft het begeven... de touch knopjes doen niks meer, en dan heb je zo goed als niks aan de hele telefoon. Ik kan nu dus ook geen backup maken, want je moet een modus selecteren als je 'm aansluit via USB. En dat doe je, jawel, via de touch knopjes. Ik zit nu weer met een T630, beetje afkicken qua functies en snelheid.
Nikon D80 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX + Nikkor 70-300 VR | binnenkort: tja, wat zal de volgende zijn?
Bij mij begon hij ook eerst kuren te vertonen alvorens de BRODquote:Joosie200 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:36:
Fijn, mijn toestel kan weer terug. Mensen kunnen mij wel bellen en ik hun, maar zij horen mij niet terwijl ik alles kan verstaan. Lijkt wel alsof die "Insert SIM" een sneeuwbaleffect in werking brengt ofzoIk heb het toestel nog geen 2 dagen weer in het bezit of het gaat weer mis. Nu weet ik niet of het ermee te maken heeft dat mijn toestel uit 1 van de eerste lichtingen komt rond de launch datum. Ik mag hopen dat ie na de 2de reparatie gewoon normaal functioneert. En nope, geen BROD, anders had ik dat wel direct gemerkt.
wiene wijzigde dit bericht 04-06-2008 09:21 (10%)
De ring om de camera van de groene versie is ook blauwquote:wiene schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:19:
[...]
Bij mij begon hij ook eerst kuren te vertonen alvorens de BROD. Heeft eigenlijk alleen de blauwe versie last van de BROD? De groene versie heeft toch een groene ring? Ik lees nergens iets over GROD (Green Ring Of Death)??
Ah kijk dat wist ik niet, heb ook geen foto's opgezocht voordat ik poste. Eigenlijk wel stom dat hij blauw is vind ik.quote:ZorBiX schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:25:
[...]
De ring om de camera van de groene versie is ook blauw
Ik heb m'n K850i nu een week of 3, hij bevalt erg goed eigenlijkquote:
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona