Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 68 69 70 71 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 189
Reg. datum: 18 juni 2006
Reg. datum: 18 juni 2006
Ik wil graag met mgmaps werken zodat ik ook offline mijn plaats kan bepalen. Helaas heb je hiervoor de signed jad nodig. Als ik de signed jad installeer crasht mn phone en reboot hij. De unsigned jad werkt wel. Heeft iemand ervaring met mgmaps en welke versie werkt op de k850i ?
Reg. datum: 02 januari 2006
Volgens mij is dit forum up-to-datequote:Stormbringer schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:25:
Weet iemand of ik ergens kan bekijken wat de nieuwste firmwire is?
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=157121
Thanks!quote:lucash schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:01:
[...]
Volgens mij is dit forum up-to-date:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=157121
MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System
Reg. datum: 23 oktober 2007
Reg. datum: 23 oktober 2007
Relaxte telefoon maar ze hadden wel wat beter na kunnen denken bij het ontwerpen...
De flitser zit namelijk aan de verkeerde kant..... Je vingers komen nu namelijk erg makkelijk dichtbij de sensor en flitser, waardoor die niet goed werkt. Ik merk dat als mijn vingers zelfs maar een beetje in de buurt komen de foto's vaak helemaal donker zijn terwijl die wel heeft geflitst...zwaar irritant... Nu ik dit weet zorg ik dat ik hem zo vasthoud dat mijn vingers allemaal ' achter' de telefoon blijven, wel iets lastiger vasthouden maarja...
De flitser zit namelijk aan de verkeerde kant..... Je vingers komen nu namelijk erg makkelijk dichtbij de sensor en flitser, waardoor die niet goed werkt. Ik merk dat als mijn vingers zelfs maar een beetje in de buurt komen de foto's vaak helemaal donker zijn terwijl die wel heeft geflitst...zwaar irritant... Nu ik dit weet zorg ik dat ik hem zo vasthoud dat mijn vingers allemaal ' achter' de telefoon blijven, wel iets lastiger vasthouden maarja...
De memorycard voor deze telefoon een M2 Memory Stick Micro zijn er van Sandisk en van Sony. Maakt het nog uit welk merk ik gebruik? Of werkt alleen die van Sony?
WHWWLMXP
Zoiets is vrij logisch.. ze werken natuurlijk beide.quote:Timmai schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:39:
De memorycard voor deze telefoon een M2 Memory Stick Micro zijn er van Sandisk en van Sony. Maakt het nog uit welk merk ik gebruik? Of werkt alleen die van Sony?
Maar je kunt beter voor een Micro SD gaan. Goedkoper en blijkbaar sneller.
ben ik het helemaal mee eens. en als je daar dan zelf aan gewend bent, dan zit je nog met de mensen die met jouw telefoon een foto maken, eer dat je die (bijv op een feestje met harde muziek) hebt uitgelegd dat ze hun vinger niet voor de flits moeten houden!quote:Ofih schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:27:
Relaxte telefoon maar ze hadden wel wat beter na kunnen denken bij het ontwerpen...
Reg. datum: 01 augustus 2006
Reg. datum: 01 augustus 2006
Bij mij werkt de cameraknop niet meer helemaal goed. Als je 'm half indrukt stelt ie gewoon scherp maar als je 'm dan helemaal indrukt stelt ie opnieuw scherp in plaats dat ie meteen een foto maakt.
Weet iemand een oplossing?
Weet iemand een oplossing?
Reg. datum: 15 maart 2007
Reg. datum: 15 maart 2007
Klopt, plobeem herken ik helemaal. Meerdere malen last van gehad. Ook flits die van mij soms helemaal niet als ik snel foto's maak achter alkaar.quote:monkie1983 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:05:
[...]
ben ik het helemaal mee eens. en als je daar dan zelf aan gewend bent, dan zit je nog met de mensen die met jouw telefoon een foto maken, eer dat je die (bijv op een feestje met harde muziek) hebt uitgelegd dat ze hun vinger niet voor de flits moeten houden!
Ik baal er ontzettend van dat mijn telefoon geen geheugenkaarten meer leest. Volgende week zaterdag is Emporium (housefeestje) en wil graag foto's maken. Ik heb mijn telefoongeheugen leeggemaakt op mijn mp3 ringtone en standaard dingen na en kan nu op 3.2 MP maar 37 foto's maken
werkt Mini SD ook of alleen Micro SD?
| C2D E6300@ Artic Freezer 7 Pro @ 2.10 @ 1.25V| asus P5b | sapphire x1950 pro 256 MB@ 601/716 | 2GB 667 MHZ | 2*160 GB Raid 0 WD CAVIAR SE | 1*320 GB seagate 7200.10 | Coolmaster Power 430 Watt |Sony STR-DA1200ES / DVP-NS900S | Eltax Concept 400
volgens mij gaat miniSd nooit passen
haha xD oeps..quote:marteltor schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:18:
volgens mij gaat miniSd nooit passen
ik bedoel dus micro SD xD
Hey,,
Ik heb mijn telefoontje gisteren binne gekregen en ben er sindsdien non stop mee bezig
ik vroeg me alleen af hoe ik zeg maar.. (want internetten kost me 1,50 per keer via Orange) met mijn mobiel een verbinding kon maken met onze wireless modem en zo via die modem kan internetten, gratis. Mijn zus kan het met haar mobiel, daar heb ik het destijds zelf nog voor ingesteld en ze beweert dat de SE k850i het ook kan. Enige probleem is dat ik niet kan uitvogelen hoe..
Ik heb mijn telefoontje gisteren binne gekregen en ben er sindsdien non stop mee bezig
Haha, ik moet je teleurstellen, een K850i heeft geen wifi dus dat gaat nietquote:Ph4ntom schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:14:
Hey,,
Ik heb mijn telefoontje gisteren binne gekregen en ben er sindsdien non stop mee bezigik vroeg me alleen af hoe ik zeg maar.. (want internetten kost me 1,50 per keer via Orange) met mijn mobiel een verbinding kon maken met onze wireless modem en zo via die modem kan internetten, gratis. Mijn zus kan het met haar mobiel, daar heb ik het destijds zelf nog voor ingesteld en ze beweert dat de SE k850i het ook kan. Enige probleem is dat ik niet kan uitvogelen hoe..
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
K850i heeft idd geen wifi..
Ooit had ik met m'n k750i verbinding met internet via bluetooth en de pc.. maar ik vind de handleiding nietmeer hoe ik dit kon doen, dus heb t nog niet kunnen testen met de k850i
Ooit had ik met m'n k750i verbinding met internet via bluetooth en de pc.. maar ik vind de handleiding nietmeer hoe ik dit kon doen, dus heb t nog niet kunnen testen met de k850i
Dat lukt niet meer met de K850i! Is tenminste nog geen oplossing voor.quote:lucash schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:32:
K850i heeft idd geen wifi..
Maar ik kan toch wel de telefoon verbinden met de computer en zo gratis internetten (in de zin van, via mijn computer) ?
dus internetten op je mobiel met de kabel aan de pc?quote:Ph4ntom schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:38:
Maar ik kan toch wel de telefoon verbinden met de computer en zo gratis internetten (in de zin van, via mijn computer) ?
waarom zou je dat willen als je toch achter de pc zit xD?
je kan inderdaad via bluetooth met je computer verbinden en zo zonder draad via je thuislijn internetten. Hoe? geen idee
Reg. datum: 23 januari 2008
Reg. datum: 23 januari 2008
Nee BT zegt ie toch... met max bereik van 10 of 100 meter... Kan je nog net in de tuin zitten ;-)quote:dus internetten op je mobiel met de kabel aan de pc?
ohja.. kdacht dat ik ergens kabel zag staan.. twas laatquote:watercoolertje schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:21:
[...]
Nee BT zegt ie toch... met max bereik van 10 of 100 meter... Kan je nog net in de tuin zitten ;-)
als iemand weet hoe het moet zegt ie t maar. Ik wil het best wel weten xD
Ja ik dus ook want we hebben 2 modems, een draadloze, een laptop met draadloze verbinding, andere modem is voor de helft draadloos ofzo
weet er allemaal het fijne niet van maar er moet toch een signaaltje op te pikken zijn door de telefoon?
En dan nog iets, wat hebben jullie allemaal al gedownload voor de telefoon (behalve updates) Denk aan thema's etc (spelletjes hoef ik niet
) want ik wil ook graag zelf een thema maken, alhoewel Laser Precision erg vet is
maarja iedereen kan die er op zetten. Die link die heeeel veel pagina's teruggeven werd met zon progje waar je zelf een thema kan maken werkt niet meer...
En ik zie ook niet echt links staan in de TS die me naar zoiets toewijzen.
Hoor het wel
En dan nog iets, wat hebben jullie allemaal al gedownload voor de telefoon (behalve updates) Denk aan thema's etc (spelletjes hoef ik niet
Hoor het wel
De enige mogelijkheid is bluetooth. En aangezien daar nog geen oplossing voor is te vinden, is dit dus onmogelijk.quote:Ph4ntom schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:54:
Ja ik dus ook want we hebben 2 modems, een draadloze, een laptop met draadloze verbinding, andere modem is voor de helft draadloos ofzoweet er allemaal het fijne niet van maar er moet toch een signaaltje op te pikken zijn door de telefoon?
En dan nog iets, wat hebben jullie allemaal al gedownload voor de telefoon (behalve updates) Denk aan thema's etc (spelletjes hoef ik niet) want ik wil ook graag zelf een thema maken, alhoewel Laser Precision erg vet is
maarja iedereen kan die er op zetten. Die link die heeeel veel pagina's teruggeven werd met zon progje waar je zelf een thema kan maken werkt niet meer...
Hoor het wel
Als je zoekt op Theme Creator moet je er één vinden, is prima te doen. Ik zou zeggen: kijk ns meer op google voordat je vragen gaat stellen, met 'K850i themes' in google kom je al een heel eind. Succes
Reg. datum: 17 juli 2006
Reg. datum: 17 juli 2006
ONZIN!quote:Ivo NL schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:04:
[...]
De enige mogelijkheid is bluetooth. En aangezien daar nog geen oplossing voor is te vinden, is dit dus onmogelijk.
Als je zoekt op Theme Creator moet je er één vinden, is prima te doen. Ik zou zeggen: kijk ns meer op google voordat je vragen gaat stellen, met 'K850i themes' in google kom je al een heel eind. Succes
Ik internet al tijden op mijn k850i via bluetooth. Het is naar mijn idee zelf makkelijker dan destijds met een k750i. Het is dus wel degelijk mogelijk om te internetten via bluetooth. Bovendien is bluetooth niet het enige middel. Via de datakabel kan het ook..
100 meter ver komen met je bluetooth verbinding zal alleen helaas niet lukken. De bluetooth adapter trekt dat misschien wel, maar met je maar met je telefoon zal verder dan 10 meter niet lukken.
R and B wijzigde dit bericht 24-05-2008 12:51 (4%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 68 69 70 71 last