Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 68 69 70 71 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 17 december 2007

Ik weet niet of dit kan, of dat ik een domme request heb, maar kan iemand misschien een video maken van zijn K850, die m.vtap.com of m.youtube.com draait met een video, en die hier kan posten, zodat ik kan zien hoe dat op een telefoon eruit ziet? Ik wil dat namelijk best wel graag weten ^^.

EDIT: Plus een kleine introductie/tutorial van de besturing van die sites? Of hebben jullie niet onbeperkt internet?

Depentionica wijzigde dit bericht 19-05-2008 14:23 (17%)

Reg. datum: 28 februari 2007

Kort vraagje: ik heb al jaren sony ericsson telefoons maar eigenlijk hebben ze allemaal hetzelfde 'mankement'. Wanneer je wekker afgaat met een bijvoorbeeld ingesteld mp3tje oid gaat het geluid altijd langzaam harder ondanks dat toenemend belvol. uitstaat.
Ik wil gewoon rustig opstaan en het hele mp3tje luisteren zonder dat ik half doof wordt en het volume loeihard aanstaat om 7u 's ochtends.

Hebben meer mensen hier 'last' van (of zelfs een oplossing) ?

Is het geluid trouwens hard (van deze telefoon?). Hoe hard kan de telefoon?

quote:
Depentionica schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:24:
Is het geluid trouwens hard (van deze telefoon?). Hoe hard kan de telefoon?
in mijn ogen niet hard. gister op het busstation was er niks te horen wanneer er een bus langs reed :(

harm, omdat het je zegt dat het loeihard, bedoel je dan dat de telefoon ook heel hard kan?

Oh, ok :P. Bedankt ^^.

quote:
Depentionica schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:27:
harm, omdat het je zegt dat het loeihard, bedoel je dan dat de telefoon ook heel hard kan?
het wekker geluid komt uit de speakers aan de achterkant. geluid is vrij hard maar zachter dan andere telefoons die ik heb gehad (w800i bijv)

Ja, maar daarvoor zijn het ook Walkman telefoons, dat zijn meestal hardere telefoons ^^.

quote:
Depentionica schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:16:
Ik weet niet of dit kan, of dat ik een domme request heb, maar kan iemand misschien een video maken van zijn K850, die m.vtap.com of m.youtube.com draait met een video, en die hier kan posten, zodat ik kan zien hoe dat op een telefoon eruit ziet? Ik wil dat namelijk best wel graag weten ^^.

EDIT: Plus een kleine introductie/tutorial van de besturing van die sites? Of hebben jullie niet onbeperkt internet?
Niemand heeft btw nog gepost hier op, is dat omdat ze het niet willen, of iets anders? Je hoeft het niet te doen, maar het zal wel heel fijn zijn xD.

quote:
Depentionica schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:03:
[...]

Niemand heeft btw nog gepost hier op, is dat omdat ze het niet willen, of iets anders? Je hoeft het niet te doen, maar het zal wel heel fijn zijn xD.
Ik zou het wel willen maar doordat mijn telefoon kapot is en ik een master reset heb gedaan zijn mijn internet instellingen weg. Bovendien heb ik geen apparaat om een filmpje mee op te nemen buiten mijn k850i en heb de laaste tijd ook nog eens weinig tijd om even snel iets op youtube te zetten.

Maar ik kan je met zekerheid zeggen dat m.vtap.com werkt, je kunt kiezen uit verschillende kwaliteiten, low medium high. Ik kies altijd low ivm snelheid inladen. Heb telfort abbonement met surf &mail onbeperkt en dat is niet altijd even snel.

Ik weet niet of er iets bestaat als een emulator voor mobile browsers anders kun je hiermee even naar m.vtap.com browsen. Met iexplorer werkt het wel maar zodra je een filmpje selecteerd ga je automatisch naar vtap.com.

Nog even over de geheugenkaart. Je moet inderdaad een microSD fysiek andersom erin duwen tov een M2 kaartje. Heb dit al eens eerder vermeld.

quote:
wiene schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:11:
[...]

Ik zou het wel willen maar doordat mijn telefoon kapot is en ik een master reset heb gedaan zijn mijn internet instellingen weg. Bovendien heb ik geen apparaat om een filmpje mee op te nemen buiten mijn k850i en heb de laaste tijd ook nog eens weinig tijd om even snel iets op youtube te zetten.

Maar ik kan je met zekerheid zeggen dat m.vtap.com werkt, je kunt kiezen uit verschillende kwaliteiten, low medium high. Ik kies altijd low ivm snelheid inladen. Heb telfort abbonement met surf &mail onbeperkt en dat is niet altijd even snel.

Ik weet niet of er iets bestaat als een emulator voor mobile browsers anders kun je hiermee even naar m.vtap.com browsen. Met iexplorer werkt het wel maar zodra je een filmpje selecteerd ga je automatisch naar vtap.com.

Nog even over de geheugenkaart. Je moet inderdaad een microSD fysiek andersom erin duwen tov een M2 kaartje. Heb dit al eens eerder vermeld.
Ok, super bedankt ^^. Ik weet haast wel zeker dat ik deze neem, maar ik heb op een review gelezen, dat de camera hen tegen viel? :X

Reg. datum: 02 januari 2006

quote:
Depentionica schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Ok, super bedankt ^^. Ik weet haast wel zeker dat ik deze neem, maar ik heb op een review gelezen, dat de camera hen tegen viel? :X
Is waarschijnlijk getest met oude firmware.. toen was de flits niet gelijk enzo.
Foto's op mijn k750i vond ik eig wel beter, maar deze vallen zeker niet tegen.

Reg. datum: 19 mei 2008

Misschien een domme vraag maar hoeveel smsjes kunner er in de inbox van deze telefoon?

quote:
martb schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:20:
Misschien een domme vraag maar hoeveel smsjes kunner er in de inbox van deze telefoon?
heel veel ;)

volgens mij hebben ze nou geen limiet meer.. je kunt ze iig op je geheugenkaart of je telefoon opslaan... dus ik denk dat zolang je ruimte hebt smsjes kan blijven opslaan :P

quote:
lucash schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:27:
[...]

heel veel ;)

volgens mij hebben ze nou geen limiet meer.. je kunt ze iig op je geheugenkaart of je telefoon opslaan... dus ik denk dat zolang je ruimte hebt smsjes kan blijven opslaan :P
Oeeh, weet je hoe vet :P.
Mijn Samsung E900 die kan maar iets van 150 ofzo xD.
Dan kan je geen smsjes meer ontvangen, omdat het vol zit xD.

Ik heb nog een vraag.
Bij welke provider is het beste? De Hi heb ik nu gekeken. :P

En nog een vraag: Als je een nieuwe K850i aanvraagd (en hebt) zit daar dan gelijk de nieuwste firmware op?

Reg. datum: 14 mei 2008

quote:
Depentionica schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:25:
Ik heb nog een vraag.

En nog een vraag: Als je een nieuwe K850i aanvraagd (en hebt) zit daar dan gelijk de nieuwste firmware op?
Ik heb ook Hi. Bij 2 jaar verlenging van mijn abonnement kreeg ik de K850i voor 40 euro. Bij Hi krijg je de 1e 6 maanden 50% korting op je abonnementskosten. Als je student bent krijg je nog eens 20% korting elke maand. Omgerekend betaal ik in 24 maanden 13,75 p/m + eenmalig 40 euro. Geen geld voor zo'n toestel, goeie actie dus van Hi!

Als je nu een telefoon besteld is deze al enkele maanden oud en is de kans groot dat deze niet up to date is met de laatste firmware versies. Als je Hi hebt kun je deze gratis laten updaten bij een Repair & Go centre van KPN. Bij andere providers is wellicht ook zo'n regeling, maar dat weet ik verder niet.

Reg. datum: 17 juli 2007

Weet iemand of ik ergens kan bekijken wat de nieuwste firmwire is?

Sinds ik hem geupdate heb naar R1EA037 doet mijn HPM-90 set het heel slecht (display doet het niet, en de toetsen werken niet).

Overigens doet mijn voice dial het ook niet. Meer mensen dit probleem? Normaal kun je op de toets van je headset drukken, en dan na de piep de naam van de persoon die je wilt bellen (als je het commando eerder hebt ingesproken en opgeslagen uiteraard), en dan belt hij hem. Of één van de volumetoetsen ingedrukt houden. Maar bij moet doet dat het dus helemaal niet... :S

MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
paashaas_ schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Ik heb ook Hi. Bij 2 jaar verlenging van mijn abonnement kreeg ik de K850i voor 40 euro. Bij Hi krijg je de 1e 6 maanden 50% korting op je abonnementskosten. Als je student bent krijg je nog eens 20% korting elke maand. Omgerekend betaal ik in 24 maanden 13,75 p/m + eenmalig 40 euro. Geen geld voor zo'n toestel, goeie actie dus van Hi!
Vorige week m'n oude kpn abbo verlengt.
Verlenging: 1 jaar
Abbo: flexibel 20.- per maand, 6maand @ 11,95
Toestel: K850i, gratizz

Dus: (6 x 11,95) + (6 x 20,-) = ¤ 191,70
_/-\o_
Goede actie van KPN!

Maar goed, verder relaxt toestel! Overgestapt van de k800, was heel even wennen.
Eenige irritante, tot nu toe, is de sms inbox..
Ik wil de oude K800 indeling terug.. Alleen de naam van de verzender. Niet ook nog es de eerste regels van het smsje.
Scrollen duurt nu 2x zolang :/

Stinger_ wijzigde dit bericht 20-05-2008 12:51 (17%)

SC Destiny -- VII.770

quote:
Stinger_ schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:49:
[...]

Maar goed, verder relaxt toestel! Overgestapt van de k800, was heel even wennen.
Eenige irritante, tot nu toe, is de sms inbox..
Ik wil de oude K800 indeling terug.. Alleen de naam van de verzender. Niet ook nog es de eerste regels van het smsje.
Scrollen duurt nu 2x zolang :/
Ik kan dat gewoon wijzigen naar alleen de naam van afzender..
in de sms inbox duw je op Opties -> Lijstopties -> Geen details

Reg. datum: 06 december 2000

Verrek!
Heb er vrijdag naar gezocht, toen ik 'm net een dag had..
M'n k800 er naast, maar geen 'lijst opties' te vinden.. Heb er verder geen aandacht meer aan besteed.
Zondag een firmware update gedaan.. Zou zomaar kunnen dat ie er toen bij is gekomen.

Thx in ieder geval!

SC Destiny -- VII.770

hatsikideee
Reg. datum: 06 februari 2008

quote:
Stormbringer schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:25:
Weet iemand of ik ergens kan bekijken wat de nieuwste firmwire is?
volgens mij staat dat op de 1e pagina van dit topic!

hatsikideee
Reg. datum: 06 februari 2008

quote:
Depentionica schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:25:
Ik heb nog een vraag.

dat is een beetje persoonlijk. Bij KPN en Vodafone weet je dat je een goeie dekking hebt, dit kan bij anderen soms wat minder zijn. Ligt er ook aan of je in het buitengebied woont, of bij de grens of wat dan ook. Ik ben een jaar geleden overgestapt van Orange naar Vodafone omdat ik met orange bijv. binnen bijna nergens bereik had (in winkels. cafe's etc)
Dat was overigens pas het laatste half jaar zo, daarvoor had ik altijd prima bereik met Orange.

Reg. datum: 09 december 2007

quote:
paashaas_ schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Ik heb hem 2 maanden geleden gehaald bij T-mobile. Mijn abbo verlengd met 2 jaar, ¤15,- per maand eerste half jaar 50% korting. En ¤10,- bij betalen.

Reg. datum: 17 juli 2007

quote:
monkie1983 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:54:
[...]

volgens mij staat dat op de 1e pagina van dit topic!
Volgens mij niet! ;)

MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System

Pagina: 1 2 3 4 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 68 69 70 71 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: