Iemand al eens de SE K850 bij gsmeinghoven besteld? of iets anders besteld daar?
Daar is hij maar 279 euro.
( http://www.simlockvrijmaken.nl/index.php?p=afhaalstunt )
.
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 last
[Post Reply] [Nieuw Topic].
PSNid: YouriNL
oh al aardig wat gegoogled, onder andere gevonden die met bleutooth stick, heb ik niet, en eentje die het niet met de k850i doet, en degene die voor de oudere sony ericson's is.quote:Ginz schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:40:
Gôh, wat heb je zelf al gezocht?
We zijn hier namelijk niet jouw persoonlijke SonyEricsson K850i helpdesk
Euh... ik ben zeker in de fotografiewereld thuis maar ik zie echt geen verschil met de foto's die ik in 't begin heb gemaakt. Ruis is niet meer of minder, scherpte is nog steeds perfect en sneller bewogen is flauwe kul. Door dat stof komt er niet ineens minder licht binnen ofzo hoor, de sluitertijd blijft gelijk...quote:ZorBiX schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:27:
[...]
Pas maar op.. Voor je het weet heb jij 'm ook. Ik heb ook 1 van de eerste in NL en had ook de laatste firmware. Nooit problemen, nooit reboots, nooit crashes. En toen ineens, uit het niets was het raak. En volgens mij is inmiddels bijna iedereen al een keer aan de beurt geweest.
Over dat stof achter de lens. Je ziet het wel degelijk aan de foto's, het valt alleen niet op. Zeker als er veel zon staat, worden de foto's altijd net wat minder scherp, zijn ze sneller bewogen en hebben ze meer ruis.
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
In bezit: Nikon D40 + Nikkor 18-200mm | wishlist: Sigma 10-20 + Nikkor 70-300 VR II
Ik heb hier hetzelfde, 1 heel klein stofje aan de binnekant wat is te verwaarlozen. Foto's zijn hetzelfde hoewel ik niet echt tevreden ben over de algemene kwaliteit tov k800i, ze zijn zeker iets beter maar niet veel. (knip alleen in het donker meestal op houseparty's enzo) Wat ik wel vaak heb, als ik snel foto's achter elkaar maak met flits is dat hij dan soms niet flits. Zal wel niet geladen zijn dan, krijg dan een zwarte foto en nee, het is niet het bekende vinger focus probleem. Hij flits dan gewoon helemaal niet. Had gedacht dat dit wel opgelost zou zijn met nieuwste firmware die ik er vorige week heb opgezet maar helaas. Niet dat het nou echt big deal is of zo, daarna doet hij het gewoon weer goed.quote:Ivo NL schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:29:
[...]
Euh... ik ben zeker in de fotografiewereld thuis maar ik zie echt geen verschil met de foto's die ik in 't begin heb gemaakt. Ruis is niet meer of minder, scherpte is nog steeds perfect en sneller bewogen is flauwe kul. Door dat stof komt er niet ineens minder licht binnen ofzo hoor, de sluitertijd blijft gelijk...
Ik hoop maar dat ik idd geen BROD krijg, maar d'r is tot nu toe helemaal niks aan de hand gelukkig.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Ik heb vandaag nog een sony ericsson met orange abo binnen gekregenquote:Zeker niemand, omdat er maar weinig mensen een Orange abbo hebben
marteltor wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:59 (23%)
Heb je van tevoren wel alle drivers werkende met de telefoon. Als je telefoon aanstaat en je plugt hem in moet je in windows een melding krijgen van een op de achtergrond draaiend SE programma. Hij zegt dan dat je tel is ingeplugd. Zolang dit niet werkt, werkt de update service ook niet volgens mij. Dus eerst alle drivers installeren die op de cd staan.quote:paashaas_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:58:
Ten eerste wil ik zeggen dat ik redelijk tevreden ben over de telefoon zelf. Heb m nu een weekje in mijn bezit en hij bevalt goed, al moet ik zeggen dat ik het play knopje aan de zijkant erg mis (heb 2 jaar de k800i gehad).
Na dit topic een beetje gevolgd te hebben wil ik mijn telefoon updaten van R1CA073 naar ...? Ik ben dus aan de gang gegaan met het USB kabeltje en SEUS. Ik heb precies het alle instructies opgevolgd (batterij er in/uit e.d.), echter het inhouden van de c-toets en vervolgens het kabeltje in de telefoon steken werkt niet. De telefoon reageert niet en blijft gewoon uit. Ook de andere methode die ik in dit topic heb gelezen (de 2 en 5 tegelijk inhouden en dan het kabeltje er in steken) werkt ook niet.
Updaten via de telefoon zelf werkt ook niet. Hij geeft dan de melding dat ik al de nieuwste software heb, terwijl dit niet het geval is.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
PSNid: YouriNL
Volgens mij kun je dit alleen verhelpen door ofwel te flashen met KK client, of door hem op te sturen naar Sony Ericsson.quote:DonDJ. schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:13:
Misschien mensen die weten hoe je van de vervelende melding "Bewerking is mislukt" af kan komen? Ik kan helemaal geen apps meer starten en installeren
Bij mij werkt het zo in ieder geval wel ja dus zou ik ook niet weten hoe het komt.quote:paashaas_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:20:
Ik gebruik SE PC Suite en dit werkt perfect. Ik kan er dus van uitgaan dat alle drivers goed zijn geinstalleerd toch?
Een andere PC (windows XP) heb ik ook al geprobeerd, precies hetzelfde probleem. Ik werk trouwens ook met Vista.
Ik heb ook Orange en had ook geen probleem met mijn oude kaarten en ook niet met de nieuwe.quote:marteltor schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:58:
[...]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Ik heb vandaag nog een sony ericsson met orange abo binnen gekregenMijn K850i doet het gewoon met mn orange sim kaart. Zit het er niet in dat jouw k850i gewoon geen umts-simkaart wilt lezen?
- That's the way the cookie crumbles -
Ga met de browser van de telefoon naar http://m.ebuddy.com/, en volg dan de link "Klik hier voor een snellere versie van eBuddy!".quote:Blondjuh85 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:43:
Lukt het iemand om msn erop te zetten? Hij zegt bij mij iets over dat msn nog niet voor deze telefoon beschikbaar is.
Alleen als je hem dus bij T-Mobile, KPN/Hi of Belcompany heb gekocht. Ik heb hem bij de orange webshop gekocht (wel in die periode).quote:paashaas_ schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:50:P.S. als je m tussen 1 april en 31 mei hebt gekocht, krijg je een gratis printertje van SE! check!
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos