Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Mexicanos schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:09:
Ik heb dus ook last van de blue ring of death.
Ik wil hem zelf gaan maken want hij moet het nu weer doen!

Welke software moet ik hebben en op welke site kan ik dit het beste doen?
Even naar 'KulanKendi' zoeken. Daar heb ik het mee gedaan en werkte perfect. Kost 8 euro. Let erop dat je de juiste credit koopt (voor SE telefoons) en de rest wijst zich redelijk voor zich. Geef maar'n schreeuw als je nog vragen hebt.
quote:
Johantjuuh schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:41:
Ik wil misschien de K850i gaan kopen!

Nou zag ik hem NIEUW op ebay, in Engeland, voor maar 220euro.

Is dit verstandig om hem te kopen? Heeft deze gewoon de Nederlandse (of Europese) firmware?
Zit de Nederlandse taal er gewoon op??
Absoluut niet verstandig nee. Dit ivp met garantie, die je eigenlijk wel nodig hebt bij deze telefoon (just in case). Daarnaast staat de Nederlandse taal er niet op en heb je een andere oplader.

Hoi, ik had laatst (vandaag binnen gekregen) een K850 besteld.
Ik wou een telefoon met een redelijke camera, maar wou er niet teveel geld aan uitgeven en kwam toen bij deze uit, ook omdat veel vrienden van mij positief waren over hun sony ericsson (maar dan de K800).

Anyway, ik heb een redelijk vaag probleem en heb dit probleem nergens terug kunnen vinden.
Ik ben opzich nogal een newbie als het aankomt op telefoons (mijn vorige was een siemans S60 ofzo die ik ooit voor 15 euro had gekocht, maar die was dus stuk gegaan :P).

Zoals je misschien ook al door had bne ik een prepaid fan dus ik had em gewoon simlock vrij gekocht op een site.

Nu de problemen:
1)
De touchpads onderaan het scherm zijn niet allemaal even gevoelig. De meest rechtse is bij verre het allergevoeligst. Bij de linkse en middelse moet ik echt mijn vinger erop leggen (wat ik opzich fijn vind). Maar als ik bij het rechter knop ook maar enigsinds eroverheen veeg (zonder echt aan te raken) dan 'activeert' hij hem al. Nu is dit probleem opzich miniem (blijft echter irritant :)), maar dat is jammer genoeg dus niet alles.

2)
Als ik die middelste blauwe knop gebruik om door het menu te scrollen e.d. denkt hij vaker ook dat ik op de rechter touchpad duuw. (en nee ik zit niet eens in de buurt van die touchpad met mijn vingers of wat dan ook).
Als ik het onderste gedeelte van die blauwe knopjes gebruik (dus om gewoon omlaag te gaan in het menu of wat dan ook) denkt hij altijd dat ik op de rechter touchpad duuw, dus gaat hij weer uit het menu (aangezien die voor 'terug' staat). Dit geld ook als ik een beetje links en recht boven duuw op de blauwe ring. Dit is dus zwaar frustrerend.
Ik heb em via Inet besteld dus volgens mij zou ik em in principe binnen 7 dagen terug kunnen sturen en mijn geld terug eisen. Echter vind ik deze telefoon opzich (tot nu toe :P) best wel een relax. Ik vind 'em eigenlijk best fijn, dus in principe zou ik em willen houden, maar dan zonder die anoying 'bug'. (Want met die 'bug' kan ik echt niet leven). Ik heb 'em al helemaal geupdate en alles maar kan echt niks vinden.
Iemand die iets weet en of dit software/hardware probleem is?

Ik vermoed dat ik em na het weekend terug zal sturen, maar ik hoop dat het zo al op te lossen is.
Alvast bedankt voor de moeite.

[EDIT/UPDATE]
Ik ben erachter gekomen dat dat middelste gedeelte in de blauwe rig (waar de toetsen 2 en 5 dus zitten) een beetje meebeweegt. Als deze ook maar een beetje naar links/rechts/onder beweegt dan denk hij dat ik de rechter touchpad aanraak... Verder heb ik nog nergens niks gevonden hierover. Heb nog iemand gesproken die ook een K850 heeft, begin sterk te vermoeden dat het een hardware probleem is, dus dat ik hem morgen misschien al terugstuur, met verzoek een nieuwe te sturen en/of geld terug.

ZaibirQuild wijzigde dit bericht 09-05-2008 00:50 (10%)

quote:
ZaibirQuild schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:25:
Hoi, ik had laatst (vandaag binnen gekregen) een K850 besteld.
Ik wou een telefoon met een redelijke camera, maar wou er niet teveel geld aan uitgeven en kwam toen bij deze uit, ook omdat veel vrienden van mij positief waren over hun sony ericsson (maar dan de K800).

Anyway, ik heb een redelijk vaag probleem en heb dit probleem nergens terug kunnen vinden.
Ik ben opzich nogal een newbie als het aankomt op telefoons (mijn vorige was een siemans S60 ofzo die ik ooit voor 15 euro had gekocht, maar die was dus stuk gegaan :P).

Zoals je misschien ook al door had bne ik een prepaid fan dus ik had em gewoon simlock vrij gekocht op een site.

Nu de problemen:
1)
De touchpads onderaan het scherm zijn niet allemaal even gevoelig. De meest rechtse is bij verre het allergevoeligst. Bij de linkse en middelse moet ik echt mijn vinger erop leggen (wat ik opzich fijn vind). Maar als ik bij het rechter knop ook maar enigsinds eroverheen veeg (zonder echt aan te raken) dan 'activeert' hij hem al. Nu is dit probleem opzich miniem (blijft echter irritant :)), maar dat is jammer genoeg dus niet alles.

2)
Als ik die middelste blauwe knop gebruik om door het menu te scrollen e.d. denkt hij vaker ook dat ik op de rechter touchpad duuw. (en nee ik zit niet eens in de buurt van die touchpad met mijn vingers of wat dan ook).
Als ik het onderste gedeelte van die blauwe knopjes gebruik (dus om gewoon omlaag te gaan in het menu of wat dan ook) denkt hij altijd dat ik op de rechter touchpad duuw, dus gaat hij weer uit het menu (aangezien die voor 'terug' staat). Dit geld ook als ik een beetje links en recht boven duuw op de blauwe ring. Dit is dus zwaar frustrerend.
Ik heb em via Inet besteld dus volgens mij zou ik em in principe binnen 7 dagen terug kunnen sturen en mijn geld terug eisen. Echter vind ik deze telefoon opzich (tot nu toe :P) best wel een relax. Ik vind 'em eigenlijk best fijn, dus in principe zou ik em willen houden, maar dan zonder die anoying 'bug'. (Want met die 'bug' kan ik echt niet leven). Ik heb 'em al helemaal geupdate en alles maar kan echt niks vinden.

Ik vermoed dat ik em na het weekend terug zal sturen, maar ik hoop dat het zo al op te lossen is.
Alvast bedankt voor de moeite.

[EDIT/UPDATE]
Ik ben erachter gekomen dat dat middelste gedeelte in de blauwe rig (waar de toetsen 2 en 5 dus zitten) een beetje meebeweegt. Als deze ook maar een beetje naar links/rechts/onder beweegt dan denk hij dat ik de rechter touchpad aanraak... Verder heb ik nog nergens niks gevonden hierover. Heb nog iemand gesproken die ook een K850 heeft, begin sterk te vermoeden dat het een hardware probleem is, dus dat ik hem morgen misschien al terugstuur, met verzoek een nieuwe te sturen en/of geld terug.
Als ik me niet vergis is dit 2e probleem al eerder lang gekomen in dit forum, en is het inderdaad een hardware probleem. En bij mij zijn ook alle 3 de knopjes even gevoelig..

quote:
Dit probleem heb ik ook gehad, erg iritant. Ik raad je aan om gewoon naar een service center te gaan(niet naar bedrijf waar je hem gekocht hebt) en dan opsturen. Tis inderdaad een hardware fout en er moet dus een nieuw keypad in.

Gamertag: ijskonijn81

quote:
ZaibirQuild schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:25:
Ik heb ook zoiets gehad, als ik op de 1, 4 en 7 drukte registreerde de telefoon een "linker-touch".
Hardware probleem, gaar keypad denk ik. Gewoon terugsturen en dan fixen ze het

Ik heb één van de eerste toestellen (pre-order) maar heb van probleem 1 en 2 totaal geen last. Aanraaktoetsen zijn even gevoelig en heb even je ander probleem geprobeerd maar kan het niet reproduceren. Volgens mij heb ik sowieso geluk gehad want heb nog maar weinig problemen gehad buiten wat uitvallers (klop klop). Heb pas gister de nieuwste software erop gezet en er zijn toch wel wat verbeteringen. Menu reageert iets beter en trilfunctie op de softtouch-keys is wel handig. Verder is de sync met de camera iets verbeterd volgens mij maar heb het nog niet uitgebreid getest. Ik blijf het design niks vinden tov k800i maar opzich prima toestel.

En jawel nog een slachtoffer.
Zonder de telefoon te gebruiken (stond wel aan) BROD :(

Gisteravond met Kulankendi geprobeerd te flashen,
uiteindelijk toch gelukt, maar ............
Het werk alleen als ik de simkaart uit de telefoon laat,
de demo mode werkt perfekt.
Met de simkaart er in krijg ik de melding Configuratie fout,
neem contact op met uw operator of service center.

Ik heb een Orange abbonenment, ik heb ergens anders ook gelezen dat het dan niet lukt.
Zijn er hier ook Orange klanten die hun telefoon wel weer aan de praat hebben gekregen na BROD?

Telefoon is nu bij service center, ze hadden er natuurlijk nog nooit van gehoord!
Hopelijk is het snel verholpen, aangezien de demo mode wel weer werkt!

Hoe kan ik trouwens zien bij Kulankendi of de telefoon simlock vrij is?
Er staan zoveel gegevens en ik ben hier niet ervaren mee.

Nog een tip voor hen die geen BROD hebben gehad,
doe jezelf een lol en kopieer je contacten naar je simkaart!

Ik wou alvast iedereen bedanken voor de tips en/of commentaar dat mijn op mijn vragen had.
Ik ga hem dinsdag naar een servicepunt verschepen en dan kijken ze of hij hem gefixed krijgt (zei die).
Ben benieuwd... :)

quote:
Ritmo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:22:
En jawel nog een slachtoffer.
Zonder de telefoon te gebruiken (stond wel aan) BROD :(

Gisteravond met Kulankendi geprobeerd te flashen,
uiteindelijk toch gelukt, maar ............
Het werk alleen als ik de simkaart uit de telefoon laat,
de demo mode werkt perfekt.
Met de simkaart er in krijg ik de melding Configuratie fout,
neem contact op met uw operator of service center.

Ik heb een Orange abbonenment, ik heb ergens anders ook gelezen dat het dan niet lukt.
Zijn er hier ook Orange klanten die hun telefoon wel weer aan de praat hebben gekregen na BROD?

Telefoon is nu bij service center, ze hadden er natuurlijk nog nooit van gehoord!
Hopelijk is het snel verholpen, aangezien de demo mode wel weer werkt!

Hoe kan ik trouwens zien bij Kulankendi of de telefoon simlock vrij is?
Er staan zoveel gegevens en ik ben hier niet ervaren mee.

Nog een tip voor hen die geen BROD hebben gehad,
doe jezelf een lol en kopieer je contacten naar je simkaart!
Ik begin sterk te vermoeden dat de kans op een BROD groter wordt met de nieuwste firmware, omdat er nu ineens 4 of 5 achter elkaar zijn gekomen en 1 of 2 weken. Ik heb zelf een Orange abonnement en heb BROD met KK client opgelost, dus daaraan kan het niet liggen. En volgens mij kan je niet zien of die een simlock heeft. Gewoon even proberen.

quote:
ZorBiX schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:27:
[...]

Ik begin sterk te vermoeden dat de kans op een BROD groter wordt met de nieuwste firmware, omdat er nu ineens 4 of 5 achter elkaar zijn gekomen en 1 of 2 weken. Ik heb zelf een Orange abonnement en heb BROD met KK client opgelost, dus daaraan kan het niet liggen. En volgens mij kan je niet zien of die een simlock heeft. Gewoon even proberen.
Ha ZorBix,
Nou proberen gaat niet meer hij is bij het service center.

Ik had niet de nieuwste firmware zie onder

Color: Red ; OTP CID: 52
EROM CID: 52
Phone Model: K850i
Operator: WESTERN-EUROPE
CDA: 1202-7803 / R4A
Phone Firmware: R1EA031
MCC+MNC: 000-000
NCK: - Unlocked - 5
NSCK: - Unlocked - 5
SPCK: - Unlocked - 5
CCK: - Unlocked - 5
PCK: - Unlocked - 5
ESL: - Unlocked - 5
Phone Code: - Empty
Phone Code lock state: - Unlocked
EROM Version: 1200-4341 SEMCBOOT R6A008
Sending Loaders...
Loading Main File...
Loading FS File...
Flashing Main...
Main Flashed Successfully. - Time: 00:06:37
Flash certificate(s) verification process, please wait...
Flash certificate(s) verification status: Accepted
Flashing FS...
FS Flashed Successfully. - Time: 00:04:29
Flash certificate(s) verification process, please wait...
Flash certificate(s) verification status: Accepted
Flashing process finalization, please wait...
Connecting to server...
Connection OK.

En volgens mij is alles goed gegaan zie ook boven.

Maar zouden degenen die het wel gelukt is eens 1 keer heel duidelijk,
eventueel met screenschots, kunnen posten hoe ze het precies hebben gedaan.
Welke vakjes aangevinkt en welke firmeware gebruikt.
En welke versie CID zij hebben de mijne is dus EROM CID: 52
En nog even vermelden welke operator ze hebben.

Ik heb er nu niets meer aan maar anderen wel!
En mocht ik de mijne terug hebben en het gebeurt weer dan weet ik in elk geval wat ik verkeerd heb gedaan. Dus als iemand die moeite zou willen nemen zou erg fijn zijn.

BVD

Volgens mij heeft iedere K850i CID 52. Ik heb bij die KK client alleen finalization aangevinkt. CID Change ofzo dus niet. Kan nu even niet kijken omdat'k dat op een andere computer gedaan heb en dit een mac is. Ik heb firmware versie R1EA031 erop gezet met KK, en daarna normaal via SEUS naar 37 geupdate.

Verder heb ik zowel die Main, als die FS ofzo gedownload en dus aangevinkt. Meld het als ik iets vergeet :)

ZorBiX wijzigde dit bericht 10-05-2008 12:29 (3%)

Ja hoor, vannacht de BROD voor mijn kiezen gekregen. En dat nadat dat ding af en toe al rebootte.
Ik ben mijn vertrouwen in het toestel nu echt kwijt (hij is al eens gerepareerd). Als ik de klachten hier zo lees...
Ik ga eens kijken wat KPN voor mij kan doen...

Gigabyte P35-DS4, E6750@3.6ghz + Scythe Infinity, 4x1GB Crucial BallistiX Tracer PC-6400 @ 4-4-4-9, Club3D 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB Raid0, Antec P182, Seasonic 500 watt

En nog een BROD.. Gaat wel heel hard zo ineens. Ook laatste firmware?

Volgens mij wel ja... heb 'm maand of 3 geleden geupdate.
Ik ben m nu dus wel weer even kwijt. Vorige reparatie duurde bijna acht weken, ik had dus een nieuwe kunnen vragen!
Maar ik heb er nu een InvisibleShield opzitten, dus die wil ik wel terug :)
Als ik hierna nog een probleem heb met t toestel dan wil ik echt een andere. Ik ben bang dat die spontane reboots niet worden opgelost.
Dit toestel is gewoon niet af heb ik het idee. De ietwat gebrekkige bouwkwaliteit, stof onder de lens, haperende software... Als ik dit had geweten had ik voor een ander toestel gekozen!

Gigabyte P35-DS4, E6750@3.6ghz + Scythe Infinity, 4x1GB Crucial BallistiX Tracer PC-6400 @ 4-4-4-9, Club3D 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB Raid0, Antec P182, Seasonic 500 watt

quote:
Nyarlathotep schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:34:
Volgens mij wel ja... heb 'm maand of 3 geleden geupdate.
Ik ben m nu dus wel weer even kwijt. Vorige reparatie duurde bijna acht weken, ik had dus een nieuwe kunnen vragen!
Maar ik heb er nu een InvisibleShield opzitten, dus die wil ik wel terug :)
Als ik hierna nog een probleem heb met t toestel dan wil ik echt een andere. Ik ben bang dat die spontane reboots niet worden opgelost.
Dit toestel is gewoon niet af heb ik het idee. De ietwat gebrekkige bouwkwaliteit, stof onder de lens, haperende software... Als ik dit had geweten had ik voor een ander toestel gekozen!
Breng hem dan niet terug naar je provider maar breng hem naar een SE service point. Dan gaat je telefoon direct naar een reparatiecentrum en heb je als je een beetje geluk hebt je telefoon binnen een week terug. Zo is het bij mij ook gegaan, net zoals bij anderen. Als je hem terug brengt naar je provider of het bedrijf waar je hem gekocht hebt dan kan het erg lang duren. Zoals de 8 week die het bij jou duurde...

Heeft trouwens iemand die een BROD had het wel eerst geprobeerd met de update service van sony erisson zelf?
Ik heb het wel geprobeerd maar pas nadat ik KK had gebruikt.
De telefoon starte toen wel weer op en ik kreeg de melding,
met de simkaart er, Configuratie fout neem contact op met uw operator of service center.

Daarna heb ik de update service van SE gebruikt,
deze melde dat ik de nieuwste software had,
of ik toch door wou gaan, heb ja aan geklikt.
Maar het resultaat bleef hetzelfde.

Dus blijft de vraag zijn er mensen die het eerst via SE hebben geprobeerd?

En ZorBiX werkte je mobiel wel al nadat je KK had gebruikt?
Of pas nadat je via Sues had geupdate?

ik wil misschien binnenkort ook deze telefoon gaan halen.
Maar weet iemand waar De MRC-60 te koop is?
Het docking station om hem aan te sluiten op je Hi-Fi ?

Heb al wat gevonden de KPN zo hem ook gewoon moeten leveren :D
En anders de belcompany

Heeft iemand ervaringen met mrc 60 ?

the squaler1 wijzigde dit bericht 10-05-2008 23:37 (43%)

| C2D E6300@ Artic Freezer 7 Pro @ 2.10 @ 1.25V| asus P5b | sapphire x1950 pro 256 MB@ 601/716 | 2GB 667 MHZ | 2*160 GB Raid 0 WD CAVIAR SE | 1*320 GB seagate 7200.10 | Coolmaster Power 430 Watt | 3R 202LI | Akai AA-V12DPL | Akai CD-32 | Eltax Concept 400

quote:
Ritmo schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:53:
Heeft trouwens iemand die een BROD had het wel eerst geprobeerd met de update service van sony erisson zelf?
Ik heb het wel geprobeerd maar pas nadat ik KK had gebruikt.
De telefoon starte toen wel weer op en ik kreeg de melding,
met de simkaart er, Configuratie fout neem contact op met uw operator of service center.

Daarna heb ik de update service van SE gebruikt,
deze melde dat ik de nieuwste software had,
of ik toch door wou gaan, heb ja aan geklikt.
Maar het resultaat bleef hetzelfde.

Dus blijft de vraag zijn er mensen die het eerst via SE hebben geprobeerd?

En ZorBiX werkte je mobiel wel al nadat je KK had gebruikt?
Of pas nadat je via Sues had geupdate?
Hij werkte bij mij direct nadat 'k KK gebruikt had, daarna pas geupdate. En simpelweg een update via SEUS als je BROD hebt werkt niet. Weet niet of het bij iedereen hetzelfde gaat, maar het werkt sowieso niet. Bij mij kwam hij niet eens voorbij de 0%.

Jammer van al die BROD's! Die van mij doet 't (als één van de eerste K850i's in NL) nog steeds perfect met de laatste firmware (R1EA037). Niks te klagen, ben heel erg tevreden. Heb wel stof achter de lens maar daar merk je op de foto's helemaal niks van. Top dus.

Sony Ericsson K850. Daar ben je!

Wat is dat allemaal met die BROD's??

Ik ben van plan om er eentje te gaan kopen namelijk! Zijn er nog meer ervaringen vergeleken met de W800i? Die heb ik nu namelijk. Is de camera een grote vooruitgang??

PS: Zijn er mensen die deze telefoon bij GSMeindhoven.nl hebben besteld? Daar is hij 279euro.

( http://www.simlockvrijmaken.nl/index.php?p=afhaalstunt )

.

quote:
Ivo NL schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:05:
Jammer van al die BROD's! Die van mij doet 't (als één van de eerste K850i's in NL) nog steeds perfect met de laatste firmware (R1EA037). Niks te klagen, ben heel erg tevreden. Heb wel stof achter de lens maar daar merk je op de foto's helemaal niks van. Top dus.
Pas maar op.. Voor je het weet heb jij 'm ook. Ik heb ook 1 van de eerste in NL en had ook de laatste firmware. Nooit problemen, nooit reboots, nooit crashes. En toen ineens, uit het niets was het raak. En volgens mij is inmiddels bijna iedereen al een keer aan de beurt geweest.

Over dat stof achter de lens. Je ziet het wel degelijk aan de foto's, het valt alleen niet op. Zeker als er veel zon staat, worden de foto's altijd net wat minder scherp, zijn ze sneller bewogen en hebben ze meer ruis.

Als ik nu een nieuwe telefoon zou moeten kiezen na het lezen van dit forum, dan loop ik met een grote boog om de K850i heen. Leuk toestel, maar te veel gebreken. Ik zou dan wellicht naar de Samsung SGH800 kijken...

Ik heb de K850i sinds november vorig jaar, toen ie nog maar net bij Orange verkrijgbaar was. Op het bevrijdingsfestival afgelopen week merkte ik iets geks op toen ik wilde kijken of ik nog smsjes ontvangen had. Stond er: "Insert SIM". Ik hem dus uitzetten, klepje open, batterij eruit, M2 kaartje eruit, sim kaartje eruit. Alles weer erin en aan. Wederom: "Insert SIM". Baalde aardig, maarja het was bevrijdingsfestival, dus tijd voor een dagje vol met muziek :D Toen ik eenmaal 's avonds thuis kwam en hem uit mijn broekzak haalde stond er gewoon weer Orange in beeld. Sindsdien geen "Insert SIM" meer gezien. Tot vandaag, een weekje later. Weer haal ik hem met toetsenblokkering aan uit mijn zak, ontgrendel hem en zie "Insert SIM" staan. Dus weer alles eruit gehaald (batterij/sim/geheugen) en weer erin. Maakt geen verschil. Vervolgens thuis maar eens volledig laten opladen. Geen verschil. Daarna heb ik het SIM kaartje eruit gehaald en in mijn good old W800i zonder camera/muziek functie (Geen memorystick beschikbaar wanneer je het schuifje openhaalt) gestopt. En die start zonder problemen op! Gewoon Orange in beeld, ik kan bellen/smsen. Dus het SIM kaartje is niet kapot, anders kon de W800i ook niks tonen.

Het toestel heeft ook geen last van BROD's (dat bleef mij gelukkig tot op de dag van vandaag nog steeds bespaard). Maarja, een gevalletje dienstweigering in het herkennen van mijn SIM kaart dus. Vorige week ging ie na 3 uur plotseling weer normaal doen, maar nu voor als nog nog steeds: "Insert SIM" terwijl het SIM kaartje erin zit, de batterij vol opgeladen is. Zouden de contactjes waar de SIM kaart mee in verbinding staat wellicht kapot zijn? Zo ja, dan moet ik maar eens binnenlopen bij Orange. Want dit voorgeval terzijde geschoven heb ik nog nooit last gehad van problemen met mijn
K850i. Werkt prima, behalve nu dan :9

In bezit: Nikon D40 + Nikkor 18-200mm | wishlist: Sigma 10-20 + Nikkor 70-300 VR II

Is de k850i eigenlijk ook als webcam te gebruiken?

Een moderator wijzigde dit bericht 12-05-2008 16:41 (13%)
Reden: Groeten niet nodig

Acties: [view][quote]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

Gôh, wat heb je zelf al gezocht?

We zijn hier namelijk niet jouw persoonlijke SonyEricsson K850i helpdesk

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws