Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
R and B schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:42:
[...]

Je hebt hem terug maar tegelijkertijd ben je benieuwd wanneer je hem terug hebt? 8)7
Als je hem terug hebt moet je direct updaten naar de nieuwste versie, daarmee schijn je BROD niet zo makkeliujk meer te krijgen.
Bedoelde met terug, terug naar SE...

Bedankt voor de tip. Ga ik ook zeker wel doen...

quote:
R and B schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:42:
[...]

Je hebt hem terug maar tegelijkertijd ben je benieuwd wanneer je hem terug hebt? 8)7
Als je hem terug hebt moet je direct updaten naar de nieuwste versie, daarmee schijn je BROD niet zo makkeliujk meer te krijgen.
Hij had hem terug en is meteen weer stuk... Lezen voor je gaat spacen ;)

quote:
watercoolertje schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:41:
[...]

Hij had hem terug en is meteen weer stuk... Lezen voor je gaat spacen ;)
Nou sorry hoor :o Maar zo gek was mijn vraag niet want je kon het ook op die manier opvatten 8)

Trouwens, echt goed vind ik niet hoe sony ericsson repareert. Las het geloof ik een stukje hierboven ook al. Toen ik mijn telefoon terug kreeg van reparatie was de voorkant er niet goed op terug gezet. Er zat nog een kiertje tussen het toetsenbord en scherm. Hierdoor werkten de touchkeys haast niet. Bij service center zeiden toen dat ze het niet zelf konden repareren waardoor hij weer zou moeten worden opgestuurd. Ik heb hem toen zelf uit elkaar gehaald en goed gezet omdat ik hem anders weer een tijd kwijt was. Toch wel slecht als hij zo terug komt van reparatie..

Reg. datum: 21 februari 2001

quote:
catt4u schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:31:
[...]
Ik vind dat je heel erg geduldig bent geweest en ze bij Sony toch zeker het voordeel van de twijfel hebt gegeven, evenals de mogelijkheid om het 'netjes' op te lossen!

Wat ik persoonlijk vreemd vind is dat ze niet meteen (op coulance-basis) een nieuw toestel hebben gegeven.
Sony geeft trouwens maar één jaar garantie :( in tegenstelling tot twee jaar bij Nokia ;)

...
Als jij NU kiest voor de N82 heb je geluk want hij is sinds vandaag ook in zwart te krijgen bij kpn :)
Tja, ik heb ook een maand of vier, vijf met het toestel mogen werken met slechts kleine tekortkomingen. Het liefst zou ik de K850 blijven gebruiken, want ik ben SE reeds jaren gewend en dat telt ook mee in de beslissing voor een ander toestel. Als ik maar de zekerheid had dat de K850, het zij dit exemplaar, het zij een nieuwe nog een vol jaar meekon. En die hoop heb ik eigenlijk niet meer met dit model in het algemeen.

Luxeprobleem:
Ik weet nu nog niet precies wat ik ga doen. Ik gebruik m'n toestel intensief, vooral voor gesprekken en dataconnectiviteit. Door alle reboots en reparaties is het daarom al een tijd behelpen en dat frustreert. Als ik zo eens de tendens in het N82 topic en deze vergelijk, zijn de verschillen wel groot. De kans op een normaal werkend ding lijkt daar groter :+ En ja, hij is er in 't zwart _/-\o_ (ben 't helemaal eens met je wb. de zilveren). Daarvoor zal ik wel de gewenning en - door mij zeer gewaardeerde - TrackID moeten opgeven. Plus een hoop gedoe voordat er een akkoord is deze tegen een N82 om te ruilen (evt. met redelijke bijbetaling te versnellen)

't Is wel jammer, want SE beviel al jaren prima. Maar met eerdere verrassingen (P990, P1) is 't vertrouwen echt weg. Net nu ik de meeste mensen om me heen de afgelopen jaren naar SE had omgepraat en daarom altijd wel een lader in de buurt had :+ Beseffen ze bij SE wel wat voor werk het is om dat allemaal weer om te draaien :( :P

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het adres kom om op mijn K850i tv ye kunnen kijken op mijn toestel, Ik heb nu een nieuwe K850I in er staat nu geen link meer naar tv kijken in mijn favorieten.
Alvast bedankt

k heb hem sinds vandaag ook weer.

3x weggeweest.

Maak telefoon open, geen batterij! Vond het al raar dat ik die niet mee terug kreeg in het zakje, maarja hun zullen er verstand van hebben dus zal het wel goed zitten..

Had een leentelefoon, dus ik zeg ik heb ook nog een leentelefoon, oh oh slordig dat staat nergens (zelf nog ondertekend) maar ondertusesn nog geen batterij, mevrouw wist 100% zeker dat ik die thuis zou hebben, en ik weet 100% zeker dat ik hem niet heb! Dus ben maar gaan bekken, 'k zei dat ze de leentel mar weer terug moest geven, dat ik die dan wel verkoop voor nieuwe batterij.

Manager erbij, nu leenbatterij.

Ze zouden degene die me toen geholpen had is vragen, ik zou worden teruggebelt.

Nu zie ik de bui al hangen, dat ik straks word gebelt dat ik deze batterij moet teruggeven dat hij er echt niet is.

Wat kan ik dan doen?

quote:
bartus1989 schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:29:
k heb hem sinds vandaag ook weer.

3x weggeweest.

Maak telefoon open, geen batterij! Vond het al raar dat ik die niet mee terug kreeg in het zakje, maarja hun zullen er verstand van hebben dus zal het wel goed zitten..

Had een leentelefoon, dus ik zeg ik heb ook nog een leentelefoon, oh oh slordig dat staat nergens (zelf nog ondertekend) maar ondertusesn nog geen batterij, mevrouw wist 100% zeker dat ik die thuis zou hebben, en ik weet 100% zeker dat ik hem niet heb! Dus ben maar gaan bekken, 'k zei dat ze de leentel mar weer terug moest geven, dat ik die dan wel verkoop voor nieuwe batterij.

Manager erbij, nu leenbatterij.

Ze zouden degene die me toen geholpen had is vragen, ik zou worden teruggebelt.

Nu zie ik de bui al hangen, dat ik straks word gebelt dat ik deze batterij moet teruggeven dat hij er echt niet is.

Wat kan ik dan doen?
Tis wel een beetje vreemd dat je de batterij erbij mee gegeven hebt bij aflevering voor reparatie. Mij wordt altijd duidelijk gemaakt dat je alles uit de telefoon moet halen (simkaart, geheugenkaart en dus de batterij).
Kun je niet op het bewijs van afgifte terug vinden of je de telefoon met batterij hebt afgegeven?

Gamertag: ijskonijn81

Ik heb de laatste tijd dat m'n telefoon erg snel leeg is, na 1 dag is de batterij al half leeg, dit had ik eerst niet. Zou kunnen dat het sinds de laatste software update is (R1EA031).
Wat ik wel zie is linksboven bij de signaalsterkte staat nu een klein g'tje en deze gaat niet weg, is dat GPRS? Hoe krijg ik deze daar weg dan? heb al in verschillende menu's geklooid maar niks heeft geholpen....lijkt me dat de batterij sneller leegraakt als GPRS continu aanstaat. Er draaien ook geen programma's op de achtergrond of iets dergelijks.

Het is trouwens niet het 3G icoontje, mijn telefoon staat op "Alleen GSM Netwerken".

ijskonijn wijzigde dit bericht 22-04-2008 11:49 (12%)

Dat is inderdaad GPRS en kan je niet uitzetten. Is ook geen probleem want dat gebruikt alleen batterij als je daadwerkelijk data ontvangt of verstuurd. 3G kost wel veel batterij, maar dat staat dus uit. Ben vrij zeker dat het aan je firmware ligt. R1EA031 is niet de nieuwste, en met die firmware was mijn batterij met 3G aan in 1 dag leeg. R1EA037 is de nieuwe firmware. Merk weinig verbeteringen, behalve de batterijtijd. Die is DRASTISCH verbeterd. Ik haal ineens 6 dagen met 3G aan, in plaats van dus 1. Updaten dus! ;)

quote:
ZorBiX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:53:
Dat is inderdaad GPRS en kan je niet uitzetten. Is ook geen probleem want dat gebruikt alleen batterij als je daadwerkelijk data ontvangt of verstuurd. 3G kost wel veel batterij, maar dat staat dus uit. Ben vrij zeker dat het aan je firmware ligt. R1EA031 is niet de nieuwste, en met die firmware was mijn batterij met 3G aan in 1 dag leeg. R1EA037 is de nieuwe firmware. Merk weinig verbeteringen, behalve de batterijtijd. Die is DRASTISCH verbeterd. Ik haal ineens 6 dagen met 3G aan, in plaats van dus 1. Updaten dus! ;)
Mooi om te horen van die firmware, wist niet dat ze al een versie verder waren, straks thuis meteen upgraden dus...oh nee eerst opladen want m'n batterij is alweer bijna leeg 8)7

Ik heb 'm soms trouwens wel op 3G staan als ik sneller wil internetten, kan het zijn dat het bereik hiervan niet echt overal geweldig is? Heb namelijk niet zo heel vaak een 3G icoon op m'n scherm (Zuid-Limburg...). Ook kan ik HSDPA kiezen bij de opties, maar daar moet je een speciaal abonnement voor hebben neem ik aan?

ijskonijn wijzigde dit bericht 22-04-2008 13:44 (18%)

Bereik hangt af van je providers. Sommige hebben vrijwel volledige dekking, en bij sommige is het vrij butt (Orange :(). Ik weet niet of je voor HSDPA een apart abonnement nodig hebt, maar ik heb het in ieder geval nog nooit gezien, dus weet ook niet of daar al dekking van is.

Even rondgezocht, T-Mobile heeft het (Breedband Internet Mobiel of zoiets) maar is behoorlijk duur (ergens in de 80 euro per maand). Berekik van het 3G netwerk van T-Mobile is hier ook niet echt geweldig trouwens :(

ijskonijn wijzigde dit bericht 22-04-2008 15:54 (3%)

quote:
Duuvel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:54:
Even rondgezocht, T-Mobile heeft het (Breedband Internet Mobiel of zoiets) maar is behoorlijk duur (ergens in de 80 euro per maand). Berekik van het 3G netwerk van T-Mobile is hier ook niet echt geweldig trouwens :(
Als je dan die 3G niet gebruikt kun je hem beter uitzetten, het zoeken naar een netwerk kost namelijk enorm veel batterij. Selecteer alleen GSM in instellingen - mobiele netwerken - Gsm-/ 3G-netwerken - alleen gsm. Dat bevordert de batterijduur gigantisch

quote:
R and B schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:42:
[...]

Als je dan die 3G niet gebruikt kun je hem beter uitzetten, het zoeken naar een netwerk kost namelijk enorm veel batterij. Selecteer alleen GSM in instellingen - mobiele netwerken - Gsm-/ 3G-netwerken - alleen gsm. Dat bevordert de batterijduur gigantisch
Weet ik ;)
Als ik thuis ben weet ik dat ik 3G kan gebruiken dus dan zet ik 'm zelf op GSM en 3G, op mn werk doet ie het niet dus als ik ga werken zet ik 'm op "Alleen GSM". Heb dat pocket internet gedoe van T-Mobile, die ondersteunt 3G, wat een stuk sneller is dan standaard GPRS trouwens.

ijskonijn wijzigde dit bericht 23-04-2008 08:47 (9%)

hatsikideee

Hoe is het afgelopen met de leenbatterij?

Reg. datum: 26 april 2008

Klein vraagje, zou het slim zijn om deze in de US te kopen? Ga er binnenkort namelijk heen..
En zoja, zou deze werken op de Belgische netwerken?

Bij voorbaat dank!

quote:
ZorBiX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:53:
Is bij mij zeker wel uit te zetten: hoofdmenu>instellingen>"tab"verbindingen>datacommunicatie>voorkeursservice>alleen gsm

Al schijnt dit trouwens niet bij elke firmware versie te zijn (ikzelf heb R1CA037 van KPN Hi).

3G vraagt idd veel meer energie, dit omdat op het moment dat je geen 3G bereik hebt maar alleen GSM/GPRS de telefoon regelmatig op zoek gaat naar een 3G verbinding. Op het moment dat je in een gebied zit met een goede 3G dekking (ook binnenshuis) is het stroomverbruik prima te doen, ikzelf heb 3G altijd aan (onbeperkt online abbo) en doe meestal zo'n 3 dagen met een batterijlading (intensief gebruik, d.w.z. bellen, sms'en, internetten en radio luisteren).

quote:
Shivan_20 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:05:
[...]

Is bij mij zeker wel uit te zetten: hoofdmenu>instellingen>"tab"verbindingen>datacommunicatie>voorkeursservice>alleen gsm

Al schijnt dit trouwens niet bij elke firmware versie te zijn (ikzelf heb R1CA037 van KPN Hi).

3G vraagt idd veel meer energie, dit omdat op het moment dat je geen 3G bereik hebt maar alleen GSM/GPRS de telefoon regelmatig op zoek gaat naar een 3G verbinding. Op het moment dat je in een gebied zit met een goede 3G dekking (ook binnenshuis) is het stroomverbruik prima te doen, ikzelf heb 3G altijd aan (onbeperkt online abbo) en doe meestal zo'n 3 dagen met een batterijlading (intensief gebruik, d.w.z. bellen, sms'en, internetten en radio luisteren).
Is niet uit te zetten. Door het op 'alleen GSM' te zetten heb je geen 3G, wel GPRS als dat bereik er is.

quote:
Melons schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:06:
Klein vraagje, zou het slim zijn om deze in de US te kopen? Ga er binnenkort namelijk heen..
En zoja, zou deze werken op de Belgische netwerken?

Bij voorbaat dank!
k850i is een quadband gsm, je kan er overal ter wereld mee bellen en sms'en. Hoe dat het dan met je garantie zit zou 'k zelf wel niet durven zeggen. Maar in amerika is hem wel een pak goedkoper. :)

Zucht.. Lekker op vakantie in Spanje EN: Blue Ring of Death. Heb hem de dag dat hij uitkwam gekocht, en had tot nu toe nooit valen. Crashte nooit etc. En nu moettie dan toch terug naar SE :( Gelukkig voor mij wel de eerste keer dat de foon opgestuurd moet worden. Weet iemand of BROD op te lossen is door'm te flashen met DaVinci ofzo?

Dammit... Ook ik ben uiteindelijk de IuI. B.R.O.D. :(

Wow ik dacht mij deze gsm te kopen hier in belgie :D , na dit allemaal te lezen ga ik toch 2 keer nadenken over welke gsm ik koop ! :D Ericcson service lijkt me brak !

http://not2secure4u.myminicity.com E6750 - 2GB - Geforce 8800GT 512mb RAM

quote:
Faulheitsiegt schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:13:
Dammit... Ook ik ben uiteindelijk de IuI. B.R.O.D. :(
Had je de nieuwste firmware? :? En Zorbix jij ook?

Ik heb eergister ook een BROD gehad.
Ben teruggegaan naar de winkel waar ik hem had gekocht en gevraagd of ik ¤8 mocht hebben om hem zelf te repareren. Als argument had ik dat het opsturen ook geld kost voor hen en dit het makkelijkst is voor mij en hen. In eerste instantie ging hij hier niet in mee omdat ze toch elke dag langs een reparatiecentrum reden.
Toen vroeg ik of ze hem ter plekke konden unlocken. Dit was het geval en daarom was ik er van overtuigd dat ze hem ook volledig konden flashen. Ik heb samen met die kerel geprobeerd de juiste bestanden te vinden en hem dan te flashen. Die man snapte er zelf weinig van en ik kon hem dus ook telkens verbeteren en aanvullen. Toen het 17.50 was had hij geen zin meer of hij dacht dat hij het niet zou kunnen en vroeg hij: "weet je zeker dat je hem zelf voor ¤8 kunt repareren?". Natuurlijk bevestigde ik dat en toen gaf hij me ¤8 uit de kassa. Zo kreeg hij geen hoofdpijn :).
Thuis heb ik voor ¤8 een credit gekocht voor gebruik met kulankendi en heb ik zelf mijn K850 kunnen repareren. Ik heb dus ongeveer 2 uur met een toestel met BROD gezeten voordat ik het zelf kon fixen.
Heel vriendelijk van de verkoper.

quote:
ZorBiX schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:17:
[...]

Is niet uit te zetten. Door het op 'alleen GSM' te zetten heb je geen 3G, wel GPRS als dat bereik er is.
En toch is dat bij mij op die manier uit te zetten :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws