Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 68 69 70 71 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
R and B schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:54:
[...]

Serieus?! Dat is opzich wel gunstig. Hoelang was je hem kwijt?
Vroegen ze dan niet naar je gegevens zodat ze in de klantendatabase konden kijken ofzo?
je hebt garantie via je IMEI nummer, misschien maakt het wel uit dat hij Duits is.. maar lijkt me niet.

Ik wist dat het via IMEI gecontroleerd werd, dus had de bon thuis gelaten en naar het service center geweest. 6 dagen later kon ik hem alweer ophalen :) terwijl het servicecenter hem nog had opgestuurd naar SE etc. 6 dagen is echt heel weinig :)

hatsikideee
Reg. datum: 06 februari 2008

6 dagen is idd heel weinig!

Nadeel van controle op imei is dat als je 'm bijv. 10 maanden hebt, hij volgens de imei een jaar oud kan zijn (omdat ie dan bijv. 2 maanden bij de leverancier heeft gelegen) Maar dat is met de K850i niet echt van toepassing. (vrij nieuw toestel en verkoopt goed dus ligt niet lang in de schappen)

Trotse oom
Reg. datum: 13 januari 2005

Trouwens, ik heb een wat eigenaardig "probleem": Als ik het ding oplaad en ondertussen muziek luister, dan krijg ik als ik 'm daarna ontkoppel zo nu en dan geen icoontjes te zien. Bijvoorbeeld het muzieknootje als je op stille modus zet, of als ik het mediamenu inga.

Even uitzetten en opnieuw opstarten helpt altijd wel. Hoewel het niet belemmert in het functioneren is het wel vreemd.

Moet ik er ook bij zeggen dat mijn telefoon eigenlijk altijd aanstaat, opladen doe ik als de batterij bijna leeg is, meestal is dat gewoon op werk.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Reg. datum: 25 januari 2008

Ik ben gister weer gaan klagen bij Primafoon omdat ik hem morgen al 7 weken kwijt ben. Er werd me verteld dat een toestel maar 4 weken in reparatie mag zijn anders dienen ze een nieuw mee te geven. Ik krijg vandaag te horen of ik een nieuwe mag uitzoeken :)

En ik ga denk ik weer voor de k850i.

Reg. datum: 17 juli 2006

quote:
hardcore_bass schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:55:
[...]

je hebt garantie via je IMEI nummer, misschien maakt het wel uit dat hij Duits is.. maar lijkt me niet.

Ik wist dat het via IMEI gecontroleerd werd, dus had de bon thuis gelaten en naar het service center geweest. 6 dagen later kon ik hem alweer ophalen :) terwijl het servicecenter hem nog had opgestuurd naar SE etc. 6 dagen is echt heel weinig :)
Aha! Nou dan ga ik daar even achteraan. 6 dagen is idd een nette termijn :)

Reg. datum: 25 januari 2008

Mooi!

Ik mag een nieuwe gaan uitzoeken :D

Reg. datum: 06 januari 2004

Primafoon belde vanmiddag. Na precies 3 weken is ie terug van reparatie. Heb 'm vanmiddag direct opgehaald en ja.. hij werkt echt weer ;)

- That's the way the cookie crumbles -

Reg. datum: 23 januari 2008

Lol het topic gaat echt 80% over reparatie en levertermijnen... Best wel kansloos, naja na het verlies van me 8Gb ga ik het maar met 6gb proberen (halve prijs :P maar niet halve grote). Daarbij merk ik op dat het toestel ook snel langzamer wordt naarmate er meer op het geheugen van het toestel komt... En dan heb ik het niet over een paar kb maar 20mb of meer vrij loopt soepeler dan minder dan 20Mb (waar de grens exact ligt weet ik niet).

En was firmware *31 nou echt de allernieuwste... Er is 1 provider met een *01 die daarna nog is is uitgekomen, die wil ik wel proberen... maar geen zin om weer 10 euro (en een uur tijd om alles terug te zetten) te vergooien om dat ff te testen...

En iemand al bekend met hacks/cracks voor de telefoon... Hopen dat de crack die verschillende unlock gasten gebruiken vrijkomt zodat andere tweaks gaan schrijven en dergelijke...

watercoolertje wijzigde dit bericht 07-04-2008 11:19 (32%)

Reg. datum: 05 december 2007

Over snelheid gesproken.

Na een maand was mijn k850i ook kapot.
Naar de winkel geweest en direct een nieuwe gekregen.
Nu staat firmware ...37 er op.
Hij is veel sneller dan mijn vorige met de laatste firmware.
Het enige dat ik mis met deze firmware is dat je de touchtoetsen niet op trillen kan zetten.
Maar voorlopig zet ik er niet de laatste firmware op.

Reg. datum: 13 maart 2001

quote:
watercoolertje schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:16:
Lol het topic gaat echt 80% over reparatie en levertermijnen... Best wel kansloos,
ja dat maakt me een beetje huiverig, ik heb hem namelijk net besteld

Reg. datum: 09 december 2007

Ikzelf heb er nog geen problemen mee ondervonden, heb hem ook nog niet naar de laatste firmware ge-update. Na al die verhalen wacht ik daar liever even mee :P

Dus je hoeft er niet perse problemen mee te krijgen ! ^^

Reg. datum: 04 januari 2008

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over deze telefoon :) had hier voorheen een Lg viewty dat is pas een klote ding ben blij dat ik daar vanaf ben, en nu tevreden ben over mijn telefoon!

Iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt ??

http://www.youtube.com/watch?v=J0Z-a-l-jaE

Zelf ben ik anders ook wel tevreden en ik snap ook wel dat mensen die iets niet lukt of komen zeuren hier eerder posten dan mensen die niks nodig hebben en waar niks aan de hand is.

Ik heb wel de laatste firmware, voelt zeker sneller aan de *37 en tot nu toe nog geen problemen!

@hierboven, het staat gewoon in de reacties hoe je die verlichting kan veranderen... het komt hier op neer:
- haal frontje eraf
- stop een gekleurd doorschijnend papier/plasticje over de lampjes onder de touchkeys
- stop frontje er op
- klaar :) simpel maar wel effectief, ga mijne ook maar ik losslopen voor z'n grapje :D

watercoolertje wijzigde dit bericht 08-04-2008 08:38 (36%)

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:
marteltor schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:38:
[...]

ja dat maakt me een beetje huiverig, ik heb hem namelijk net besteld
Don't be. Mensen zeuren nu eenmaal niet dat hun telefoon zo goed werkt. Mijn werkt prima, geen problemen!

Reg. datum: 31 maart 2007

Hallo, Ik heb ook een K850i en binnen een dag is de accu zo'n beetje leeg, ik bel helemaal niet veel.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben (heb niet alle posts gelezen in dit topic)?
Is er misschien een software update die het probleem oplost, anders moet ik hem terugbrengen bij de winkel en ben ik het toestel een aantal weken kwijt.
Krijg geen leentoestel bij de vodafone, dus ook een aantal weken niet bellen met het nummer. :|

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Als ie binnen een dag leeg is terwijl je er niet veel mee doet lijkt mij duidelijk een brakke batterij. Denk niet dat een software update daar nog iets aan kan doen.

quote:
keet1 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:30:
Hallo, Ik heb ook een K850i en binnen een dag is de accu zo'n beetje leeg, ik bel helemaal niet veel.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben (heb niet alle posts gelezen in dit topic)?
Is er misschien een software update die het probleem oplost, anders moet ik hem terugbrengen bij de winkel en ben ik het toestel een aantal weken kwijt.
Krijg geen leentoestel bij de vodafone, dus ook een aantal weken niet bellen met het nummer. :|
goed leegtrekken en dan pas opladen komt vanzelf goed

MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt

Dat kun je enkele keren doen om de batterij tot zijn volledige capaciteit te laten komen, maar om dit standaard te doen is niet goed voor de batterij. Li-ion batterijen houden er niet van om constant leeggetrokken te worden.
Verder zou dat toch niet zo'n significant verschil moeten geven...

Reg. datum: 31 maart 2007

Denk zelf ook dat het om de accu gaat, maar ze willen dan de telefoon opsturen ter reperatie en dan gaat de accu niet mee.
Helemaal leegtrekken doe ik nu wel vaker (noodgedwongen) en dat heeft tot nu toe nog niet geholpen.

Door: zeef
Forumcoördinator
Reg. datum: 22 januari 2000

quote:
keet1 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:30:
Heb je 3G aan of uit staan? Dat slurpt energie. Mijn K850i doet met 3G aan ongeveer anderhalve dag met een accu en zonder veel langer. Idem overigens voor de Nokia 6500 slide, met 3G krap een dag, zonder een kleine week.

Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing

Ik heb 3G altijd aan staan, mail wordt gepushed en dat zijn er z'n 30/40 per dag bel 15 minuten per dag en stuur denk ik 15 tot 20 smsjes. luister zeker een uur naar me muziek (waarvan 15 minuten op speaker ongeveer de rest op koptelefoon) en kan zeker 2 dagen doen met me accu maar ondanks dat is het een kleine moeite om hem dagelijk op te laden. Ik heb de nieuwste firmware!

Reg. datum: 22 september 2006

quote:
Delphin86 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 00:51:
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over deze telefoon :) had hier voorheen een Lg viewty dat is pas een klote ding ben blij dat ik daar vanaf ben, en nu tevreden ben over mijn telefoon!

Iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt ??

http://www.youtube.com/watch?v=J0Z-a-l-jaE
Als je nou eens goed kijkt, er staat onder 'more' gewoon een tekstje

This is an inexpensive way to change you K850i (or any other phone which has a white backlight) to a colour of your choice. Here is what you do:

1) Find a transparent coloured wrapper of your choice. The best place to get these is in Quality Streets.

2) Open up your phone using this guide (finish reading after opened front cover):
http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/k850idisassembly.htm

3) Take the wrapper of your choice and cut it out perfectly, so it goes just under your touch-sensitive keys, and fits the keypad perfectly. To get the colour I got, I used a layer of purple and a double layer of blue on top. This gives a dark blue effect.

4) Put the phone back together and done.

5) Enjoy you keypad backlight changed, without dishing out too much money changing PCBs or anything. =D

*Sorry For Poor Quality, Video Taken On K800i*

Reg. datum: 17 juli 2006

quote:
watercoolertje schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:01:
Ik heb 3G altijd aan staan, mail wordt gepushed en dat zijn er z'n 30/40 per dag bel 15 minuten per dag en stuur denk ik 15 tot 20 smsjes. luister zeker een uur naar me muziek (waarvan 15 minuten op speaker ongeveer de rest op koptelefoon) en kan zeker 2 dagen doen met me accu maar ondanks dat is het een kleine moeite om hem dagelijk op te laden. Ik heb de nieuwste firmware!
3G gaat vooral energie slurpen wanneer de telefoon moet zoeken naar een 3g netwerk. Blijkbaar kom jij alleen in een omgeving met 3g verbinding zodat je telefoon niet de hele dag aan het zoeken is, want dat nekt je batterij.

Heb zelf mn telefoon vanmiddag naar een service point gebracht. Doen er inderdaad neit moeilijk over dat ik mijn telefoon uit duitsland gehaald heb. Zolang ik een aankoopbon kon laten zien waarop een IMEI stond die matchte met de IMEI van mn telefoon was er niets aan de hand :)

Ben benieuwd hoelang ik hem kwijt ben. Binnen 6 dagen terug hebben zoals Hardcore_bass zal hem helaa niet worden. Volgens de man van de winkel was het echt tussen de 2 en 3 week :'(

Nou ja dat zal nog meevallen, in me eigen huis heb ik zowiezo geen 3g bereik en helaas niet eens fatsoenlijk bereik om beneden te bellen :S (volgens mij hebben meer mensen hier last van met T-mobile). Maarja de ene batterij is de andere niet, ik laat hem nooit helemaal leeglopen want dat is volgens mij erg slecht voor je batterij.

Dat klopt. Li-ionbatterijen vinden het niet zo prettig om helemaal leeggetrokken te worden. Zo rond de 30% weer opladen is afaik ideaal.. al komt het natuurlijk niet zo precies :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 68 69 70 71 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: