Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 68 69 70 71 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 06 januari 2004

Na dik 2.5 week is de status van m'n reparatie:

Uw toestel is klaar voor verzending.
Hartelijk dank voor uw bezoek.

- That's the way the cookie crumbles -

Reg. datum: 25 januari 2008

quote:
jbswinkels schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:05:
Na dik 2.5 week is de status van m'n reparatie:

Uw toestel is klaar voor verzending.
Hartelijk dank voor uw bezoek.
Nou leuk.. ik ben al 6,5 weken aan het wachten. Ik ben bang dat ze mij zijn vergeten of hem kwijt zijn geraakt! Hier ga ik dus echt werk van maken.

Reg. datum: 01 november 2007

Ik heb een beruchte bleu ring of death..

Dit zou de 3e keer zijn dat hij weggaat voor reparatie sinds November, 2x probleem met camera, en nu dit dus,

Kan ik hier zelf al wat aan doen? of is het hopeloos.. en heb ik nu eidelijk reden om een x flink te bekken bij het kpn bussenis centre..

En dat zou ik ook zeker doen. Niet terug brengen voor reparatie maar: inleveren en meteen een nieuwe mee krijgen!

'k hoop het.. Het zal wel weer niet. Weer worden gerepareerd.

Jippie! weer 5 weken kwijt :) :9~

nouja, ik al bijna 7 weken. Dus niet klagen ;)

Reg. datum: 22 mei 2006

quote:
Ivo NL schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:38:
[...]

Euh.. Wie heeft er al last van een WOSD op z'n K850 dan?
voor een gratis wsod (white screen of death) oplossing zie:
http://electronica.infonu.nl/telecom/17352-uw-sony-ericsson-telefoon-gratis-unlocken.html
(is oorspronkelijk voor unlocken, maar werkt ook met wsod!)

Acties: [view][quote]

Door: zeef
Forumcoördinator
Reg. datum: 22 januari 2000

Komt morgen terug met een nieuw scherm. BEN® benieuwd :)

Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing

Daar ligt dan als leentelefoon als nokia 6201,

Denk dat ik deze maar hou, functioneerd al 30 minuten zonder problemen

Reg. datum: 15 november 2006

Net WEER naar Belcompany geweest, 28 maart hebben ze bericht gekregen dat er een nieuwe display op moet maar niet op voorraad is. Het kon nog wel 2 weken duren voordat ik mijn mobiel terug krijg.

Lang leven de Blue ring of death

Reg. datum: 06 januari 2005

quote:
cyberkane schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:04:
net geprobeerd om de software te updaten op mijn k850i ;
eerst via de software op mn pc, batterij eruit, c ingedruk houden, verbinden......maar er gebeurde niets met mijn telefoon.

Toen via het menu op de telefoon zelf geprobeerd, maar ik krijg de melding dat er geen nieuwe software beschikbaar is.

Erg vreemd, want ik heb R1CA037, unbranded..... terwijl er volgens mij toch echt een nieuwe versie beschikbaar moet zijn ??

iemand meer dit probleem?
Ik heb exact hetzelfde probleem. En ik heb uitvoerig gezocht naar mogelijkheden. Je schijnt hem te kunnen laten updaten bij een SE service point (in Den Haag ontkennen ze dat het kan, in Amsterdam was er twijfel). Maar ik heb dit niet kunnen testen. Verder kan je hem opsturen voor reparatie of misschien proberen gehackte firmware erop te zetten (heeft niet mijn voorkeur). Ik moet de mijne nog voor reparatie opsturen, gelukkig heb ik nog een backup k800i. Ik heb overigens ook R1CA037 maar dan wel branded van T-Mobile.

Fluc wijzigde dit bericht 02-04-2008 17:53 (8%)

hatsikideee
Reg. datum: 06 februari 2008

mijn K850i functioneert in principe goed, alleen ik loop soms tegen wat kleine (vervelende) problemen aan. Ik merk bijv. dat als ik foto's via bluetooth naar een pc verstuur, hij ze soms automatisch verwijderd. Kan ze dan natuurlijk wel weer terug sturen, maar het is wel irritant.

Ook heb ik nog steeds het probleem dat mn foto's overbelicht zijn (witte gezichten bijv.)

Wat ik een nadeel vind in vergelijk met de 800i is dat je bij het maken van foto's moet wachten tot de flits opgeladen is, en het duurt lang voordat je de volgende foto kan maken.
Ook vind ik de toetsjes nog steeds niet handig.

verder ben ik er wel heel blij mee hoor :P

monkie1983 wijzigde dit bericht 03-04-2008 10:31 (39%)

Forumcoördinator

En weer terug :) Hij werkt nu prima \o/

Curry zegt:

Reg. datum: 09 december 2007

Flits opladen is toch in 3 seconden gedaan ofzo? Lijkt me nou niet echt een probleem.

Enige waar ik last van heb met mijn telefoon is ook overbelichte foto's. In het begin viel het wel allemaal mee, maar valt me nu bij bijna elke foto op.

Reg. datum: 06 januari 2004

quote:
zeef schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:59:
En weer terug :) Hij werkt nu prima \o/
De status staat nog steeds op "klaar voor verzending"... Al heel de week. Las dat ze aan 't staken zijn bij (sommige) KPN Business Centers... Ze kunnen tussen het staken door toch wel de mijne ff op de post doen... :z

- That's the way the cookie crumbles -

hatsikideee
Reg. datum: 06 februari 2008

quote:
Razon schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:00:
Flits opladen is toch in 3 seconden gedaan ofzo? Lijkt me nou niet echt een probleem.

Enige waar ik last van heb met mijn telefoon is ook overbelichte foto's. In het begin viel het wel allemaal mee, maar valt me nu bij bijna elke foto op.
is ook niet echt een probleem, maar ik ben gewend klepje open, klik
ik was gewoon verwend ;)

maar die overbelichte foto;s vind ik wel echt jammer. weet ook niet wat ik eraan kan doen

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
monkie1983 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:20:
[...]

is ook niet echt een probleem, maar ik ben gewend klepje open, klik
ik was gewoon verwend ;)

maar die overbelichte foto;s vind ik wel echt jammer. weet ook niet wat ik eraan kan doen
Een tijdje geleden zei iemand hier volgens mij dat je soms even met een tandentstoker stof uit de lichtmeter moet scheppen om de overbelichte foto's tegen te gaan. Ik kan me voorstellen dat de telefoon de omgeving donkerder inschat als z'n lichtmeter geblokt wordt....

Reg. datum: 20 maart 2008

ik ben mijnes 5 weken kwijt geraakt.. dat is een onbehoorlijke termijn heb ik hun duidelijk gemaakt..
na veel gezeur en vaak de woorden ''onbehoorlijk'' en ''oplossing'' te noemen heb ik uiteindelijk een nieuwe kunnen uitkiezen.. ditkeer de viewty gedaan.. wel spijt van:O

dus als ik jullie was.. ZEIKEN:d

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
M299 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:08:
[...]

Een tijdje geleden zei iemand hier volgens mij dat je soms even met een tandentstoker stof uit de lichtmeter moet scheppen om de overbelichte foto's tegen te gaan. Ik kan me voorstellen dat de telefoon de omgeving donkerder inschat als z'n lichtmeter geblokt wordt....
Dit had het probleem bij mij ook opgelost inderdaad, echter heeft hij het nu weer, komt denk ik door mezelf, heb m'n telefoon gewoon in m'n broekzak zitten en dat is blijbkaar nogal een stoffige plek...Binnenkort maar weer eens met de tandenstoker aan de slag :+

Forumcoördinator

quote:
jbswinkels schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:40:
[...]

De status staat nog steeds op "klaar voor verzending"... Al heel de week. Las dat ze aan 't staken zijn bij (sommige) KPN Business Centers... Ze kunnen tussen het staken door toch wel de mijne ff op de post doen... :z
Ik heb 'm verzekerd via T-Mobile dus de afhandeling liep via Pro-assist :)

Curry zegt:

Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
gis. schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:28:
ik ben mijnes 5 weken kwijt geraakt.. dat is een onbehoorlijke termijn heb ik hun duidelijk gemaakt..
na veel gezeur en vaak de woorden ''onbehoorlijk'' en ''oplossing'' te noemen heb ik uiteindelijk een nieuwe kunnen uitkiezen.. ditkeer de viewty gedaan.. wel spijt van:O

dus als ik jullie was.. ZEIKEN:d
hoezo heb je daar spijt van? ik zit er ook over te denken een viewty te nemen ipv mijn k850i

Reg. datum: 20 maart 2008

soms heb ik op touchscreen dat ik toch echt op de 8 probeer te drukken, maar dan doet hij verdomme de 2:S maar niet altijd.. hoe meer je je best probeert te doen om goed te drukken hoe kutter het gaat:P dat is mijn ervaring althans..

oke filmen is erg gaaf.. vooral de 120fps mode.. tenminste als je het nuttigis voor jezelf om te gebruiken.. voor mij iig wel..
de fotos daarentegen zitten vol met ruis. echt verschrikkelijk, mijn k850 waren veel mooier(komt door grotere lens).. ook is de interface van de k850 sneller en de cameramodus van dat toestel onthoudt de instellingen van de vorige keer wat de viewty niet doet..

voor de rest is viewty natuurlijk wel iets mooier en dunner en groot scherm voor internet is handig. veel applicaties zijn weer slecht ondersteunt doordat het toestel bepaalde certificaten niet heeft.

smsen is bij beide toestellen dus ongeveer even klote, k850 met kleine knoppen en viewty met soms stomme touchscreen.

Ook moet je er even om denken dat de viewty verschrikkelijk veel trager wordt naarmate je meer data hebt. ik heb met opzet niet meer dan 1gb gekocht omdat ik dan zeker wist dat ik m niet vol zou stouwen waardoor die nauwlijks meerte gebruiken is.

dat de viewty divx kan afspelen is allemaal hardstikke leuk, maar aangezien stage6.com inmiddels offline is zal je niet zo snel meer divx hebben tenzij je het convert.

de muziek van de viewty kan eeeerg hard dmv tweaken(staat wel in ku990topic-TS...)

het beeldscherm van de viewty ben ik dus neit erg over te spreken. Slechte leesbaarheid bij zonlicht en je moet eecht drukken. bij ipod touch is dat veel chiller..

de keuze tussen deze twee moest ik al maken in november, toen beetje spijt dat ik niet de viewty had en nu ik de viewty heb spijt dat ik de k850 niet meer heb..

persoonlijk was de k850 toch chiller

succes met kiezen, ik vind het een moeilijke keuze..

btw, kijk ook eens naar de g810 van samsung vond ik ook erg interessante specs hebben:) wlan 3keeroptisch enz enz

edit: het is dat de garantie dan een heel gedoe is, maar anders had ik wel willen ruilen;)

Reg. datum: 17 juli 2006

Sins een tijdje heb ik nu last van niet goed meer werkende toesenbord. Als ik naar beneden ga (dus via de D-pad) en ik kom daarbij iets teveel op de ruimte tussen de 5 en het knopje naar onderen dan activeert mijn rechter touch key.
Ik hoef maar een beetje te drukken tussen de 5 en knopje naar onderen en ik ga alweer terug. Bijvoorbeeld als ik een smsje type en ik moet een letter typen die valt onder de 5 toets dan is er een grote kans dat mijn terugtoets wordt geactiveerd.

Dit is behoorlijk iritant... Ook moet ik tegenwoordig harder drukken op de rechter touch key voordat hij reageert.
Mooi klote allemaal omdat ik hem uit Duitsland heb gehaald :(

Reg. datum: 09 oktober 2004

gewoon naar service center gaan... ik was mijn bon ook vergeten toen en ze deden daar niet moeilijk over. Ik had precies hetzelfde probleem als jou.

Reg. datum: 17 juli 2006

quote:
hardcore_bass schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:29:
gewoon naar service center gaan... ik was mijn bon ook vergeten toen en ze deden daar niet moeilijk over. Ik had precies hetzelfde probleem als jou.
Serieus?! Dat is opzich wel gunstig. Hoelang was je hem kwijt?
Vroegen ze dan niet naar je gegevens zodat ze in de klantendatabase konden kijken ofzo?

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 68 69 70 71 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: