Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC S730 topic - Deel 2

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
a.k.a. Fuske@most forums
Reg. datum: 02 december 2001

Via het werk contact gehad met HTC, we hebben +-100 S730 aangeschaft maar we kampen ook met de memory leak bug.

HTC europe vertelde dat er deze maand nog een update naar WM 6.1 zal verschijnen. We hebben even doorgevraagd of we geen pre release konden krijgen voor het te testen op 1 van de toestellen en dit was misschien wel mogelijk echter moest de meneer van HTC hiervoor wel eerst toestemming vragen aan zijn IT manager.
Vanmiddag worden we terug gebeld en hopelijk ben ik dan in bezit van de 6.1 update :D

quote:
tommy schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:03:
Via het werk contact gehad met HTC, we hebben +-100 S730 aangeschaft maar we kampen ook met de memory leak bug.

HTC europe vertelde dat er deze maand nog een update naar WM 6.1 zal verschijnen. We hebben even doorgevraagd of we geen pre release konden krijgen voor het te testen op 1 van de toestellen en dit was misschien wel mogelijk echter moest de meneer van HTC hiervoor wel eerst toestemming vragen aan zijn IT manager.
Vanmiddag worden we terug gebeld en hopelijk ben ik dan in bezit van de 6.1 update :D
Dat klinkt als goed nieuws! *O*

Forza Utreg!
Reg. datum: 06 april 2000

Als ze met een officiele rom komen dan ga ik die ook flashen. Maar ik verwacht het niet. Dat ie komt dan he :)

Het is ik! (C) 2009

quote:
tommy schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:03:

Ik ben wel erg benieuwd wat de stand van zaken nu is??

Reg. datum: 14 mei 2002

quote:
Tha_Duck schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:40:
Maar ik verwacht het niet. Dat ie komt dan he :)
Waarom niet? Als ik me niet vergis is het toestel nog niet eens anderhalf jaar op de markt. Om het dan al helemaal af te schrijven lijkt me ook een beetje cru.

a.k.a. Fuske@most forums
Reg. datum: 02 december 2001

Gisteren reactie gekregen van HTC..

Zij schrijven dat ze geen pre release ROMs van WM6.1 kunnen vrijgegeven omdat ze simpelweg niet door Microsoft worden vrijgegeven :?

Dacht toch echt dat HTC zelf de aanpassingen deed in hun ROMs.....

Beetje vage reactie dus..

Voor de rest geen verdere informatie genoemd.

Today is a gift...
Reg. datum: 05 maart 2004

quote:
TheNymf schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:40:
[...]

niet - de engelse versie installeren met een dutch language pack.. en de echte vieze woorden moet je natuurlijk zelf inprogrammeren :)
Kan je aangeven waar je dat taal-pakket vandaan haalt?

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
Prosperot schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:19:
[...]

Kan je aangeven waar je dat taal-pakket vandaan haalt?
jawel, ik geloof dat het deze was:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=439789
quote:
Waarom niet? Als ik me niet vergis is het toestel nog niet eens anderhalf jaar op de markt. Om het dan al helemaal af te schrijven lijkt me ook een beetje cru.
hoezo?? de meeste mensen hebben een 2jarige contract met dit model, en hebben dus al weer bijna een nieuwe! ik vind het te laat -

TheNymf wijzigde dit bericht 19-11-2008 12:24 (42%)

you had me at EHLO

quote:
TheNymf schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:22:
[...]
hoezo?? de meeste mensen hebben een 2jarige contract met dit model, en hebben dus al weer bijna een nieuwe! ik vind het te laat -
Ik doelde meer op de support/updates van de fabrikant, of schrijft die al z'n toestellen na een jaar wel af?

Reg. datum: 18 november 2001

Werkt de gps eindelijk al? of nog steeds niet?
want ik ben op zoek naar een telefoon met abbo .. en dit lijkt me wel iets .. maar tomtom moet wel werken :O

te huur ....

Forza Utreg!

quote:
spone schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:43:
[...]

Teveel beloftes, te weinig beloftes nagekomen. Tis 1 groot drama met de standaard rom. Moet zeggen dat de 6.1 van XDA een hoop oplost, maar dat is toch niet echt een gezonde situatie?

Veel fabrikanten brengen een telefoon uit met een OS, en daar houdt het op. Geen service, niets extra's, etc. Ze zorgen zelf voor een afschrijving van een jaar. En dat doen ze bewust, want dan koop je tenminste weer nieuwe meuk.

Het is ik! (C) 2009

quote:
Agressor schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:53:
Werkt de gps eindelijk al? of nog steeds niet?
want ik ben op zoek naar een telefoon met abbo .. en dit lijkt me wel iets .. maar tomtom moet wel werken :O
GPS heeft nooit in de officiële specificaties gestaan en heeft de productieversies van de telefoon niet gehaald. Een bluetooth GPS muisje werkt natuurlijk wel, maar neem aan dat je een interne GPS bedoelt.

Er werkt overigens alleen een oudere versie van TomTom op (5) zonder allerlei omwegen, al is Route 66 mobile daar een prima (en bovendien meer recent) alternatief voor.

Reg. datum: 23 september 2002

De meest stabiele situatie die ik momenteel heb bereikt is door de officiële ROM update van HTC te gebruiken waardoor de Radio firmware bijgewerkt wordt en daarna de XDA developers firmware (Alkaline) er overheen te zetten. Radio firmware blijft op die manier behouden terwijl Windows Mobile wordt bijgewerkt naar 6.1. Nu heb ik veel minder last met BT connectivity met mijn carkit en is ongeveer 14 MB geheugen vrij. Hiervoor moet je wel gebruik maken van de slide homepage zonder media informatie (Maar die gebruik ik toch niet).

Mijn toestel gaat steeds meer achteruit. Hij valt dus soms uit, zoals al eerder gepost. Gister even geinformeerd hoe het opsturen gaat, moet naar www.eurotwice.be.
Volgende week eerst even een ander toestel kopen ergens ter reserve en dan maar eens opsturen.

Hopen dat ze 6.1 er even voor me opzetten. :9

Reg. datum: 30 november 2007

Ik heb ook nog steeds twijfels of er überhaupt wel een 6.1 update komt. Op een forum van XDA gaf iemand uit Zweden aan dat een medewerker van HTC via een chat had laten weten dat die update er niet zal komen vanwege de beperkte hoeveelheid RAM. Maar wie weet.

Net trouwens via een review van Tweakers gewezen op het bestaan van Skyfire (beta versie 0,85). Zojuist even geprobeerd en t werkt best ok. Wist zelf niet dat deze browser er ook voor de S730 was. Surf met je mobiel naar get.skyfire.com en downloaden maar. Prima browser om volledige pagina's te checken.

Reg. datum: 21 januari 2007

Ik had ook problemen met de S370 in combinatie met parrot. Ik heb de parrot 3100. Na een update van de parrot werkt alles prima. Ik kreeg in eerste instantie ook geen geluid via de parrot. Het rare was dat als ik de voicemail belde wel het geluid via de parrot kwam, maar een gewoon gesprek kon ik alleen maar voeren via de S370. Na de rom upgrade van de parrot werkt nu alles zoals het moet werken. Upgrade gedaan via laptop met bluetooth.

ik had de radio rom voor de TyTN II al lang op mn tel geflashed - is wel iets beter ja :) officiele heb ik niet geprobeerd

you had me at EHLO

Ik ben even creatief geweest en heb een nederlandse versie van WM 6.1 in elkaar gedraaid voor de S730. Meer informatie is te vinden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=452397.

gvd wat ik nu toch heb!

ik blijf een melding krijgen (lees: er staat op homescreen en in sms inbox) dat ik 1 nieuw smsje heb

dit is niet zo...! en ik krijg het niet opgelost - heb alle smsen al verwijderd enzo...

dammit xD

TheNymf wijzigde dit bericht 30-11-2008 19:24 (3%)

you had me at EHLO

Reg. datum: 03 januari 2004

quote:
spone schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:12:
Ik ben even creatief geweest en heb een nederlandse versie van WM 6.1 in elkaar gedraaid voor de S730. Meer informatie is te vinden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=452397.
Netjes!!

vanpeltje

Forza Utreg!

En nog steeds geen nieuws vanuit HTC :')

Het is voor mij de eerste en de laatste denk ik.

Het is ik! (C) 2009

Forza Utreg!

quote:
spone schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:12:
Ziet er netjes uit, alleen mijn toetsenbord doet het niet met deze ROM :( (had ik ook al gepost op XDA).

Het is ik! (C) 2009

Ligt het aan mij of ligt xda op z'n gat?

edit: nevermind, nu doe tie het weer

spone wijzigde dit bericht 01-12-2008 17:36 (33%)

Today is a gift...
Reg. datum: 05 maart 2004

quote:
Tha_Duck schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:19:
[...]

Ziet er netjes uit, alleen mijn toetsenbord doet het niet met deze ROM :( (had ik ook al gepost op XDA).
Ook net geinstalleerd, b _/-\o_ ij mij werkt alles prima! thanks!

Na wat pm-verkeer werkt het bij Tha_Duck ook. Al zit die weer op een Engelse ROM nu. Maar daar gaat het niet om nu ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: