Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC S730 topic - Deel 2

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 januari 2008

quote:
brambierpul schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:40:
[...]

Volgens mij pakt hij sowieso de wifi verbinding wanneer die beschikbaar is. Alleen als die geen wifi verbinding meer heeft schakelt die over. Correct me if i'm wrong... :|
Als ik thuis ben heb ik verbinding met m'n Wifi, maar zodra ik internet opga zie ik toch het "G" symbool verschijnen, lijkt mij dat gegevens dan toch via GPRS gaan?

Reg. datum: 20 juni 2004

Hoi allen,

Kan iemand me zeggen of er al een 6.1 versie beschikbaar is voor de s730?
Zo ja, waar kan ik die downloaden?
Alvast mijn dank :)

Groet,

Jossies

Forza Utreg!
Reg. datum: 06 april 2000

Misschien moet je gaan lezen in het topic?

En bedankt voor je fijne groeten, echter dit is niet de bedoeling (zie de FAQ).

Het is ik! (C) 2009

Reg. datum: 28 mei 2008

quote:
Stitch15 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:23:
[...]

Als ik thuis ben heb ik verbinding met m'n Wifi, maar zodra ik internet opga zie ik toch het "G" symbool verschijnen, lijkt mij dat gegevens dan toch via GPRS gaan?
Gaat die "G" aan zodra je (met wifi verbinding!) gaat internetten? Of staat hij al aan voor je er met wifi verbinding op gaat. Bij mij staat hij namelijk ook 9 van de 10 keer aan ook al gebruik ik de wifi. Maar als ik eerst de gegevensverbinding uitzet (in communication manager) dan blijft hij uit.
Dus waarschijnlijk laat hij de verbinding "open" staan maar gebruikt geen gprs data.

Reg. datum: 25 mei 2005

quote:
Thorgrem schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:26:
Heeft iemand enig idee of er ook een fijn wekker programma is? De ingebouwde wekker is schel keihard en er is geen mp3 muziekje in te stellen. Daarnaast werkt het gewoon niet zo fijn als wat ik met Sony Ericsson gewend was.
Het duurt soms even voor je iets goed vindt maar dit programma werkt voor mij erg goed: Snooze (alarm) by rogueqd
Behalve de mogelijkheid tot het instellen van meerdere wekkers is het ook mogelijk om automatisch je geluidsprofiel aan te passen op gezette tijden (bv. Stil als je op bed ligt) en om programma's uit te laten voeren op het tijdstip dat je het wilt.

Reg. datum: 28 januari 2008

quote:
brambierpul schreef op zondag 14 september 2008 @ 08:22:
[...]

Gaat die "G" aan zodra je (met wifi verbinding!) gaat internetten? Of staat hij al aan voor je er met wifi verbinding op gaat. Bij mij staat hij namelijk ook 9 van de 10 keer aan ook al gebruik ik de wifi. Maar als ik eerst de gegevensverbinding uitzet (in communication manager) dan blijft hij uit.
Dus waarschijnlijk laat hij de verbinding "open" staan maar gebruikt geen gprs data.
Probleem lijkt opgelost na hard reset. Als ik nu wifi openzet en internet op ga, zie ik geen G of H symbooltje naast de antenneaanduiding verschijnen.

quote:
QuoRocks schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:28:
[...]
Ik heb ook even de Iphone geprobeerd. Daarna een paar Vista-varianten. Toch had mijn startmenu nog zo'n aangevreten appeltje op de achtergrond.

Hoe uninstall je zo'n home-scherm?
Dat vraag ik mijzelf ook al een tijdje af. Vind het een tamelijk slechte zaak dat als je zo'n theme installeert je hem er niet meer goed uitkrijgt. Hij overschrijft volgens mij allerlei afbeeldingen waar die vanaf moet blijven...

Reg. datum: 26 december 2006

quote:
vanpeltje schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:37:
[...]

Ik heb barsten in mn S730. Links naast het 'huisje' is ie helemaal gebarsten en 2 cm van rechtsboven rechts precies in het midden van het toestel is ie voor de helft gebarsten. :(

maar hij valt nog niet uit elkaar... :)
Ik had precies hetzelfde probleem. Dus HTC europe even opgebeld, ze zouden een koerier sturen.
De volgende dag koerier voor m'n deur, en exact 10 dagen later had ik mijn telefoon weer terug met een nieuw frontje erop. Geheel kostenloos, zonder enkele moeite te hoeven doen.

Mijn volgende word weer een HTC. _/-\o_

Reg. datum: 21 januari 2006

Ik krijg nooit 3G of H te zien, altijd G.

Heeft dit misschien te maken dat ik Debtel via KPN heb? En deze geen UMTS/HSDPA ondersteund?

Ik dacht dat KPN gewoon een UMTS/HSDPA newerk heeft, of is dat niet bij Debitel.

Reg. datum: 03 januari 2004

quote:
oscar_vdb schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:40:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem. Dus HTC europe even opgebeld, ze zouden een koerier sturen.
De volgende dag koerier voor m'n deur, en exact 10 dagen later had ik mijn telefoon weer terug met een nieuw frontje erop. Geheel kostenloos, zonder enkele moeite te hoeven doen.

Mijn volgende word weer een HTC. _/-\o_
Zat dit in de garantie? en geldt dat ook voor mij?

Mijn toetsel is van 14 December 2007
en ik heb windows mobile 6.1 standard zelf erop gezet..

vanpeltje

Reg. datum: 20 juli 2001

Welke radio versie gebruiken jullie?
Ik heb redelijk veel problemen met de 3G connectie (Vodafone)
Hoewel het volgens de dekkingskaart prima zou moeten gaan.

There is no such thing as try, only do or do not.....

Reg. datum: 26 december 2006

quote:
vanpeltje schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:30:
[...]

Zat dit in de garantie? en geldt dat ook voor mij?

Mijn toetsel is van 14 December 2007
en ik heb windows mobile 6.1 standard zelf erop gezet..
Ik zou niet weten waarom niet. Dat ding scheurt aan alle kanten, bij de schroefjes. Lijkt me niet dat dat een gebruikers fout kan zijn.

HTC callcenter # +31 (0) 20 796 5399

succes

Reg. datum: 26 december 2007

Ook mijn S730 begon boven de camera knop te scheuren. Via service centrum van HTC europe heeft UPC de tetefoon opgehaald. Wordt onder garantie gerepareerd. Goede en snelle service !

Reg. datum: 09 juli 2008

ik heb sinds gister de htc 730. Ik heb geen abbonement, maar gewoon mijn prepaid kaartje van telfort. Ik heb nu nog 0,04 cent erop staan, dus ik kan niet meer bellen/smsen. Maar toenstraks op school kon ik wel gewoon op internet zonder dat wifi aanstond. Hoe kan dit??
Ik hoop niet dat wanneer ik dadelijk mijn btg opwaardeer opeens geld eraf wordt gehaald, kan dat ?

gr yannick

Reg. datum: 03 januari 2004

quote:
oscar_vdb schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:58:
[...]

Ik zou niet weten waarom niet. Dat ding scheurt aan alle kanten, bij de schroefjes. Lijkt me niet dat dat een gebruikers fout kan zijn.

HTC callcenter # +31 (0) 20 796 5399

succes
Omdat ik zelf Windows Mobile 6.1 erop heb gezet... maar ik had al gebeld (zonder over windows te praten en verteld over de haarscheurtjes.)

Thanks voor het nr.
quote:
Dutchgixxer schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:58:
Ook mijn S730 begon boven de camera knop te scheuren. Via service centrum van HTC europe heeft UPC de tetefoon opgehaald. Wordt onder garantie gerepareerd. Goede en snelle service !
UPC? als dat maar goed komt :P

Bij mij komt UPS het ophalen..:P hopelijk geven ze mij gewoon een nieuwe en hoef ik niet lang mijn S730 te missen. Zeker goeie service!

vanpeltje

Reg. datum: 04 januari 2008

Ik blijf me ergeren aan de Wifi power safe instellingen. Automatisch elke uur mijn Gmail account controleren is enkel mogelijk wanneer je WIFI continue laat aanstaan. Als je bijvoorbeeld ervoor kiest dat hij automatisch na 2 minuten inactivitiet WIFI uitschakelt dan a) is er dikke kans dat hij halverwege 'looking for changes' vasthangt b) hij niet automatisch de mails ophaalt.

Wifi wil ik niet continue aan hebben maar ik wil wel dat hij elk half uur de mail checkt.

Hoe gaan jullie hiermee om?

Reg. datum: 25 februari 2008

Ik maak geen gebruik van WiFi maar gewoon van mijn g3/3.5 verbinding die continue openstaat. Ik wil namelijk ook dat wanneer ik niet in de buurt ben van mijn werkplek / thuis dat hij wel mijn mail ophaalt. Daarnaast heb ik het idee dat die WiFi verbinding de batterij sneller leegtrekt dat mijn g3-verbinding...

Reg. datum: 30 november 2007

Van de week nog maar eens een mail gestuurd naar HTC met daarin de vraag of en zo ja wanneer er een Windows Mobile 6.1 upgrade komt voor de S730.
Kreeg als antwoord dat er alleen plannen zijn om de TyTN II, de Touch Cruise en de S730 te upgraden naar Windows Mobile 6.1. Hierbij werd trouwens aangegeven dat de upgrade voor de TyTN II al beschikbaar is. Naar mijn weten is ie dat al heel lang en is de upgrade voor de Touch Cruise ook alweer een paar weken beschikbaar. Voor de Touch Dual is onlangs ook de upgrade vrijgekomen dus je kunt je afvragen hoe betrouwbaar het antwoord is.
Op zich biedt het wel perspectief. Afwachten maar.

Reg. datum: 20 juli 2001

Wat is de GSM versie van jullie toestel?

Ik problemen met de 3G ontvangst en kom er na diverse
andere radio-roms nog steeds niet uit, wil het toestel
dus weer voorzien van de originele radio rom maar
heb even geen idee welk versienummer dat is.

There is no such thing as try, only do or do not.....

Reg. datum: 25 oktober 2008

quote:
timeloop schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:36:
Wat is de GSM versie van jullie toestel?

Ik problemen met de 3G ontvangst en kom er na diverse
andere radio-roms nog steeds niet uit, wil het toestel
dus weer voorzien van de originele radio rom maar
heb even geen idee welk versienummer dat is.
Ik heb nog de orginele rom nog geen upgrade uitgevoerd.
Dus hierbij de radio versie van mijn S730: 1.58.17.02

Succes!

Reg. datum: 30 november 2007

Ik heb dezelfde als yildiz (ook nog de originele ROM). Wacht nog steeds op de officiële 6.1 upgrade van HTC.

Had trouwens behoefte aan een progje waarmee je automatisch kunt rebooten (ipv elke keer de power-button ingedrukt te moeten houden). Mocht iemand daar ook belangstelling voor hebben, je kunt het in deze thread van XDA downloaden.

Reg. datum: 25 oktober 2005

Heeft iemand al een officieel bericht van HTC gevonden (of gekregen) ivm de WM6.1 update?

Ik belde hen net en die kerel zei dat van niets wist (hij keek ook gewoon op de HTC site 8)7)

Reg. datum: 25 februari 2008

Ik zag wel staan dat 31 oktober de laatste dag was dat je voor andere toestellen naar WM6 kon upgraden.
Misschien komt dan nu de update van 6.1... hoop ik, want dan heb ik tenminste weer een legale WM :)

Reg. datum: 25 oktober 2005

Stel dat ik de upgrade naar 6.1 van xda-developers doe en er komt wonder boven wonder ooit een officiële update van HTC, kan ik dan nog een rollback doen?

m.a.w. is de originele ROM ergens te vinden?

Reg. datum: 15 oktober 2004

de originele rom staat ook op die website als ik me niet vergis...

die update komt er niet :P en er is geen 'rollback' nodig...! want je flashed gewoon weer opnieuw erover heen

you had me at EHLO

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: