Het is ik! (C) 2009
Het HTC S730 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicIs goed. Gisteren gemaild, nu maar wachten op antwoord. HTC kennende kan dat wel even duren.quote:Rolandt schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:48:
[...]
Ik ook, hou je ons op de hoogte van het antwoord van HTC?
Reg. datum: 22 juli 2008
Ik ben aan het denken om een smartphone te kopen. Ik ben dan maar een student maar het is enerzijds zeer handig omdat overal internet hebben zeer handig is (dingen opzoeken in de les) en anderzijds is het gewoon een cool gadget. De s730 valt mooi in mn prijsklasse en heeft alle functies die ik nodig heb. Een klein gokje of gps ooit gehackt wordt, maar dit is niet echt noodzakelijk. Voeg daarbij de mogelijkheden als mp3speler/video en office dan is dit eigenlijk een heel compleet toestel.
Een smartphone zonder draadloos internet stelt echter niet veel voor dus ik vroeg me af welk abbonement ik best kon pakken. Let wel, ik woon in België. In nederland kan je een abbo van 400¤ voor een jaar kopen en dan heb je uiteindelijk 1 jaar internet+telefoon voor slechts 40¤ meer. Ik ben aan het zoeken naar dergelijke aanbiedingen in belgië, maar niet te vinden. Iemand een idee?
Een smartphone zonder draadloos internet stelt echter niet veel voor dus ik vroeg me af welk abbonement ik best kon pakken. Let wel, ik woon in België. In nederland kan je een abbo van 400¤ voor een jaar kopen en dan heb je uiteindelijk 1 jaar internet+telefoon voor slechts 40¤ meer. Ik ben aan het zoeken naar dergelijke aanbiedingen in belgië, maar niet te vinden. Iemand een idee?
harniq wijzigde dit bericht 22-07-2008 18:17 (7%)
gps gaat niet werken..
in nederland kun je ook los internet bij een (bestaand) abbo nemen, voor ongeveer ¤10 in de maand
in nederland kun je ook los internet bij een (bestaand) abbo nemen, voor ongeveer ¤10 in de maand
you had me at EHLO
Die memory leaks, hoe irritant zijn die eigenlijk? Als je dagelijks een reset doet, vlak voor het slapen, dan zou het al bij al toch moeten meevallen? Wat ben je eigenlijk kwijt met een reset? Zolang het bij datum/tijd blijft is het niet erg me dunkt.
Al bij al is het een mooie telefoon, zolang die memory leaks maar niet gaan opspelen
Al bij al is het een mooie telefoon, zolang die memory leaks maar niet gaan opspelen
Reg. datum: 14 november 2003
ik heb tomtom7 geinstalleerd op mijn s730 en opzich werkt het, maar als ik wil connecten naar mijn adapt gps adapter gaat er iets fout met de compoorten. Ik heb de adapt compoort 1 aangewezen, en die ziet tomtom ook (samen emt com4 en com7) maar ik kan niet door het lijstje scrollen. De s730 reageert op niet een knopje dan, behalve annuleren. Ik dacht het even simpel op te lossen door mijn adapt op com4 te zetten, maar dat kan niet (krijg een foutmelding).
wie kent dit probleem en weet de oplossing?
Mijn S730 met WM6.1 heeft er geen last van eigenlijk. Ik doe af en toe Oxios CloseApps draaien om de boel op te frissen (achter een speed dial gehangen) maar dat doe ik ook maar eens in de 3 dagen ofzo.quote:harniq schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:01:
Die memory leaks, hoe irritant zijn die eigenlijk? Als je dagelijks een reset doet, vlak voor het slapen, dan zou het al bij al toch moeten meevallen? Wat ben je eigenlijk kwijt met een reset? Zolang het bij datum/tijd blijft is het niet erg me dunkt.
Het is ik! (C) 2009
ik heb er maar érg weinig last van, ik gebruik CloseApps niet eens meer 
you had me at EHLO
Reg. datum: 11 juli 2006
Reg. datum: 11 juli 2006
Kan ik mijn S730 gebruiken als tussenschakel voor internet op een iPod Touch of een laptop via wifi?
iemand?quote:arvidbeheerder schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:24:
ik heb tomtom7 geinstalleerd op mijn s730 en opzich werkt het, maar als ik wil connecten naar mijn adapt gps adapter gaat er iets fout met de compoorten. Ik heb de adapt compoort 1 aangewezen, en die ziet tomtom ook (samen emt com4 en com7) maar ik kan niet door het lijstje scrollen. De s730 reageert op niet een knopje dan, behalve annuleren. Ik dacht het even simpel op te lossen door mijn adapt op com4 te zetten, maar dat kan niet (krijg een foutmelding).
haal een legale tomtom en probeer opnieuw 
dan krijg je support ^^
dan krijg je support ^^
TheNymf wijzigde dit bericht 25-07-2008 12:57 (31%)
you had me at EHLO
Reg. datum: 12 januari 2005
Reg. datum: 12 januari 2005
programma fakecursor installeren, en dan kan je er wel door heen scrollen.quote:
(fakecursor, effe zoeken in dit of 710 topic)
Reg. datum: 25 mei 2008
Reg. datum: 25 mei 2008
Vraagje, m'n pa heeft een S730. Nu gaan we volgende week op vakantie naar Amerika, maar m'n vader weet niet hoe hij kan instellen dat hij geen verbinding maakt met internet. De kosten daarvan zijn natuurlijk hoog. Nu maakt de S730 af en toe verbinding om mail te checken en de weersvoorspellingen te checken.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Gewoon ff je gprs settings verwijderne voor alle zekerheid?quote:Antidomingo schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:50:
Vraagje, m'n pa heeft een S730. Nu gaan we volgende week op vakantie naar Amerika, maar m'n vader weet niet hoe hij kan instellen dat hij geen verbinding maakt met internet. De kosten daarvan zijn natuurlijk hoog. Nu maakt de S730 af en toe verbinding om mail te checken en de weersvoorspellingen te checken.
Alvast bedankt!
Asus P5K-EPU, Core2Duo E6550, Corsair CMX2-2048C4, ASUS 8600GT 512MB, Western Digital 2x250GB RAID0
Reg. datum: 07 augustus 2005
Reg. datum: 07 augustus 2005
Je zou hiervoor gebruik kunnen maken van het tooltje NoData van Modaco. Gebruik deze zelf ook, en werkt feilloos.quote:Antidomingo schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:50:
Alvast bedankt!
Reg. datum: 05 augustus 2007
Reg. datum: 05 augustus 2007
Wat betreft navigatie, totm tom werkt slecht of niet goed op mijn s730 .
Echter nu een goede vervanger gevonden die prima werkt en waarin je ook goed door de navigatie heen kunt gaan.
http://www.mcguider.com/ dit is van tele atlas en lijkt in het gebruik precies op tom tom.
The Quest
Echter nu een goede vervanger gevonden die prima werkt en waarin je ook goed door de navigatie heen kunt gaan.
http://www.mcguider.com/ dit is van tele atlas en lijkt in het gebruik precies op tom tom.
The Quest
Je kan toch ook gewoon in je verbindingen ding je data verbinding uitzetten?
Het is ik! (C) 2009
Mail: Bij elk account "Use automatic send/receive schedule when roaming" uitzetten bij het instellen van het schedule.quote:Antidomingo schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:50:
Alvast bedankt!
ActiveSync: Bij schedule "Use above settings when roaming" uitzetten
Weer: In het menu waar je de stad kunt kiezen Menu -> Weather Options -> "Download when roaming" uitzetten (of een andere home screen layout dan HTC pakken).
Verbindingen: Microsoft Direct Push uitzetten
Hiermee maakt de telefoon geen ongevraagde verbinding als je op een ander netwerk zit dan dat van je provider.
Die zijn echt héél irritant. Mijn S730 loopt dagelijks wel eens vast. Enige wat je dan kan doen is batterij uithalen.quote:harniq schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:01:
Als je een telefoon koopt, is het toch niet de bedoeling om die elke dag te moeten resetten?
En dan moet je al je e-mail accounts RSS settings en dergelijke dagelijks opnieuw aanmaken ook...
ik wacht nog altijd op antwoord van HTC, al 2 weken ondertussen.
Je moet dit maar eens lezen: http://www.htcwiki.com/th...TC+S730+Memory+Challenges
Heeft iemand al nieuws over een update?
Nope, ik wacht ook nog steeds (al ongeveer twee weken) op een antwoord van HTC.
Van de week trouwens een harde reset gedaan en kwam er daarna achter dat in mn contactenlijst opeens ook al mn SIM-contacten werden weergegeven. Kon in deze thread of op internet niet vinden hoe je dat uitzet. Mocht er nog iemand zijn met dit probleem: ga naar Start - Instellingen - Telefoon - Gespreksopties en zorg ervoor dat 'SIM-contacten weergeven' niet aangevinkt staat. Heb er zelf even naar moeten zoeken, dacht misschien heeft iemand er nog iets aan.
Van de week trouwens een harde reset gedaan en kwam er daarna achter dat in mn contactenlijst opeens ook al mn SIM-contacten werden weergegeven. Kon in deze thread of op internet niet vinden hoe je dat uitzet. Mocht er nog iemand zijn met dit probleem: ga naar Start - Instellingen - Telefoon - Gespreksopties en zorg ervoor dat 'SIM-contacten weergeven' niet aangevinkt staat. Heb er zelf even naar moeten zoeken, dacht misschien heeft iemand er nog iets aan.
Reg. datum: 28 mei 2008
Is er ook een manier om je lijst met SIM contacten in een keer om te zette in outlook contacten?quote:nightcrow schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:48:
Nope, ik wacht ook nog steeds (al ongeveer twee weken) op een antwoord van HTC.
Wat mij ook is opgevallen is dat bij mijn email account (Gmail) dat de telefoon de berichten van ongeveer een maand oud automatisch verwijderd. Is er een manier om de email gewoon vast te houden?
Ik heb het account zo ingesteld dat hij 'alle berichten' download. En waarschuwen bij verwijderingen aan.
Ik kan ook geen manier vinden om dan de berichten ergens anders op te slaan (waar staan ze überhaupt op de telefoon?)
De berichten die ik uit mn outlook haal van de pc houdt hij wel vast.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben/hadden en eventueel een oplossing hebben?
Je kunt je SIM-contacten opslaan als Outlook-contacten via: Contacten - Menu - SIM-beheer - Menu - Alles selecteren - Menu - Opslaan in contactpersonen. Daarna kun je al je SIM-contacten wissen als je daar behoefte aan hebt.
Ik gebruik zelf de mobiele versie van de online Gmail. Dan heb je altijd al je oude mails bij de hand. Adres is m.google.com/mail.
Ik gebruik zelf de mobiele versie van de online Gmail. Dan heb je altijd al je oude mails bij de hand. Adres is m.google.com/mail.
Bedankt.quote:nightcrow schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 06:31:
Je kunt je SIM-contacten opslaan als Outlook-contacten via: Contacten - Menu - SIM-beheer - Menu - Alles selecteren - Menu - Opslaan in contactpersonen. Daarna kun je al je SIM-contacten wissen als je daar behoefte aan hebt.
Het adres van de mobiele site had ik al, maar ik vindt het toch makelijker om met het pop3 account te werken. Zeker omdat ik regelmatig geen netwerk bereik heb (op zee) Is het soms handig dat je wel de emails bij de hand hebt. En daarbij wil ook ook de emails van een langere tijd terug hebben/houden.
Heeft er iemand trouwens al een antwoord van HTC ontvangen over het geheugen probleem? Of blijven ze het probleem ontkennen? Ook al iets bekend over een officiële ROM update naar 6.1? Ik durf het toch nog niet aan om de versie van XDA erop te zetten...
Anders moet je gewoon met IMAP werken, ipv POP3.
Dan blijven al je berichten op de server.
Dan blijven al je berichten op de server.
Ik werk nu met een IMAP account en kijk nu of de berichten nu wel willen blijven staan op de telefoon.
Nog steeds niemand iets gehoord van HTC over het geheugen lekje
Nog steeds niemand iets gehoord van HTC over het geheugen lekje
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last