you had me at EHLO
Het HTC S730 topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 38
Reg. datum: 04 januari 2008
Updaten naar wm6.1 lukt niet. De progress bar op de HTC blijft op 0% staan, gevold door error 262 - update error op de PC. Instructies gevolgd op de eerste gevonden pagina van google op "alcaline wm 6.1 s730''
Suggesties?
Suggesties?
hotrene wijzigde dit bericht 16-07-2008 21:43 (44%)
HardSPL wel gedaan?
Voor de batterij, zie een voorgaande post van me met betrekking tot de radio update.
Voor de batterij, zie een voorgaande post van me met betrekking tot de radio update.
Riep er iemand?
Reg. datum: 29 januari 2007
Reg. datum: 29 januari 2007
De laatste tijd had ik ook een accuduur van 1 dag met m'n s730. Maar nadat ik vorige week ene hard reset heb gedaan was alles ineens goed. Lijkt ergens dus een instelling zijn geweest, maar welke. Adler mag het wetenquote:TheNymf schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:38:
de batterij settingdie van mij gaat ook maar een dag mee.. misschien iets langer, maar écht geen 2 dagen
Hoewel ik alles volgens de instructie deed denk ik ook dat bij HardSPL het probleem zat. SoftSPL kreeg ik zelfs niet a/d praat. Nee, dit soort gepiel laat ik bij nader inzien achterwege. Vooral na het lezen dat a) de garantie kan vervallen b) je de telefoon kan vern%$# (zal wel niet zo'n vaart lopen) c) berichten in forums zijn te vinden van gebruikers die niet onder de indruk zijn van versie 6.1. Ik wacht totdat de officiele versie uitkomt. Of nog beter: wachten op versie 7. Denk eens nuchter na: zou een versie update achter de komma nou zou veel verbeteringen brengen?quote:Tha_Duck schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:57:HardSPL wel gedaan?
Afijn, een hele avond gekloot en geeindigd in mijn oude WM6.0 na een harde reset (expert->opslag wissen). Dat doet trouwens wonderen, hij loopt weer gesmeerd. Dat verklaart misschien ook waarom sommigen enthousiast zijn over 6.1. Die volgt immers ook na een harde reset.
Het heel snel leegraken van de batterij heb ik een paar keer gehad. Hangt dat niet samen met het niet vinden van een GSM connectie? Dat dan een mast in de buurt uitvalt en dat hij dan veel energie gebruikt met het steeds opnieuw zoeken naar een signaal?
Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen....
Ik wil nieuwe smartphone gaan kopen, ik loop nu nog rond met een ruim 3 jaar oude Qtek 8020. Heeft het nut om nu nog een S730 te kopen? Of kan ik beter wachten op zijn opvolger? Iemand enig idee of die komt en zoja, wanneer?
Reg. datum: 16 september 2003
Volgens mij is er nog weinig bekend over een directe opvolger.
Indirect is de nieuwe Touch Pro misschien wat, deze komt binnenkort uit.
Aan de S730 zitten nog wel enkele nadelen en ik vraag me af of ze deze er ooit uithalen.
- geen gps
- memory leak
- geen officiele windows 6.1
- geen vga drivers
- slecht bereik
Heb hem zelf nl ook. Voor de rest fijn toestelletje hoor. Maar zou denk ik wel even wachten op de touch pro
Indirect is de nieuwe Touch Pro misschien wat, deze komt binnenkort uit.
Aan de S730 zitten nog wel enkele nadelen en ik vraag me af of ze deze er ooit uithalen.
- geen gps
- memory leak
- geen officiele windows 6.1
- geen vga drivers
- slecht bereik
Heb hem zelf nl ook. Voor de rest fijn toestelletje hoor. Maar zou denk ik wel even wachten op de touch pro
Ikzelf heb een S730 maar ben jaloers op mijn collega met zijn Nokia N82. De GPS en goeie foto's maken het gemis aan het toetsenbord meer dan goed.quote:[b][message=30435346,noline]Heeft het nut om nu nog een S730 te kopen?
Wel GPS. De chip en antenne zitten erin. De aansturing wordt aan gewerkt.quote:wsiev schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:28:
- geen gps
Waar?quote:- memory leak
Klopt, maar de ROM doet het meer dan prima zonder bugsquote:- geen officiele windows 6.1
VGA drivers?quote:- geen vga drivers
Nergens last van. Moet je is in een stad gaan wonen.quote:- slecht bereik
Riep er iemand?
Volgens mij was het al zeker dat de GPS niet gaat werken hoor..quote:Tha_Duck schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:09:
[...]
Wel GPS. De chip en antenne zitten erin. De aansturing wordt aan gewerkt.
[...]
Waar?
[...]
Klopt, maar de ROM doet het meer dan prima zonder bugs
[...]
VGA drivers?
[...]
Nergens last van. Moet je is in een stad gaan wonen.
Asus P5K-EPU, Core2Duo E6550, Corsair CMX2-2048C4, ASUS 8600GT 512MB, Western Digital 2x250GB RAID0
gps is volgens mij ook een no-go..
de chip zit er wel in maar de antenne niet..
enneh; er zit wel een memory leak in.. af en toe resetten is nodig..
balen aan versie 6.1 (volgens mij heb ik niet de radio rom):
- af en toe bij smsen kan hij geen contactpersonen meer vinden (niet van SIM- die heb ik niet)
- af en toe nogal traag (memory leak?)
- openschuiven nogal traag.. soms is opgenschuiven ook gelijk de 'rode knop' -> alles miminaliseren
- geen out of the box ondersteuning voor bijv. YouTube
- kwaliteit YouTube filmpjes niet goed (ligt aan youtube) maar formaat van player is erg klein.
- heel af en toe werken thumbnails niet meer
- het duurt lang (soort lag) voordat je pincode kunt intoetsen.. (opgelost?)
- WM fout: instellingen WIFI veeeeel te ver weg.. ik wil door shortkey snel wifi netwerkoverzicht zien..
verder: slecht bereik: geen last van.. VGA drivers vond ik ook een beetje vreemd
balen aan versie 6.1 (volgens mij heb ik niet de radio rom):
- af en toe bij smsen kan hij geen contactpersonen meer vinden (niet van SIM- die heb ik niet)
- af en toe nogal traag (memory leak?)
- openschuiven nogal traag.. soms is opgenschuiven ook gelijk de 'rode knop' -> alles miminaliseren
- geen out of the box ondersteuning voor bijv. YouTube
- kwaliteit YouTube filmpjes niet goed (ligt aan youtube) maar formaat van player is erg klein.
- heel af en toe werken thumbnails niet meer
- het duurt lang (soort lag) voordat je pincode kunt intoetsen.. (opgelost?)
- WM fout: instellingen WIFI veeeeel te ver weg.. ik wil door shortkey snel wifi netwerkoverzicht zien..
verder: slecht bereik: geen last van.. VGA drivers vond ik ook een beetje vreemd
TheNymf wijzigde dit bericht 17-07-2008 15:33 (11%)
you had me at EHLO
Vind het geen verkeerd toestel, maar er zitten wat kleine "bugs" waardoor ik je eerder die nieuwe touch pro aanraadquote:
GPS -> geen antenne , gaat dus niet echt goed werken
Memory leak -> google er eens op, hoevaak moet je de melding krijgen "niet genoeg geheugen" als je wat simpels wil doen als de camera starten. Terwijl er geen enkele 3rd party app draait. En het slechte is nog dat HTC hier niks aan doet / wil doen
VGA drivers -> wordt gezien als de oorzaak , van het relatieve langzame reageren op bv keyboard slide. De Tytn 2 heeft hier ook last van.
Het bereik, woon midden in enschede en heb KPN. Met regelmaat valt de verbinding weg tijdens bellen bijvoorbeeld. Met al mijn vorige toestellen nooit zoveel last van gehad. Krijg ook zelden meer als 2 streepjes bereik. Daarbij zit ik voor mijn werk regelmatig op de weg heb ik er dan juist nog meer last van.
Daarbij is de accuduur ook niet een van de sterkste punten.
Al met al loont het denk ik wel om te kijken of de nieuwere toestellen hier minder last van hebben.
Het jammerste is wel dat een aantal van de problemen op te lossen zijn in bv de ROM, maar dat HTC hier tot nu toe niks aan verbeterd heeft
hmm die van mij heeft daar totaal geen last van.. ligt imo eerder aan jouw toestel...quote:wsiev schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:37:
[...]
Het bereik, woon midden in enschede en heb KPN. Met regelmaat valt de verbinding weg tijdens bellen bijvoorbeeld. Met al mijn vorige toestellen nooit zoveel last van gehad. Krijg ook zelden meer als 2 streepjes bereik. Daarbij zit ik voor mijn werk regelmatig op de weg heb ik er dan juist nog meer last van
en verder eens over HTC support.. brak qua firmware.. máár de TyTnII heeft deze week een update gehad (kijk hier)
TheNymf wijzigde dit bericht 17-07-2008 20:54 (48%)
you had me at EHLO
Reg. datum: 16 juli 2008
Reg. datum: 16 juli 2008
Kan iemand mij vertellen waar ik een goede download link kan vinden voor de radio ROM.quote:Tha_Duck schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:57:
De links in dit forum komen bij verouderde links uit.
Chech de frontpage van de site. Daar staan nieuwe login/pass voor de Radio rom
Riep er iemand?
WTF? Mijn toestel doet een soort bliepje en gaat vervolgens uit? Nu al een paar keer. Gewoon als ik een mailtje aan het sturen ben ofzo bijvoorbeeld.
Hoe kan dat?
Hij doet net alsof de accu leeg is? Aanzetten gaat ook moeizaam als ie uitgevallen is.
Hoe kan dat?
Hij doet net alsof de accu leeg is? Aanzetten gaat ook moeizaam als ie uitgevallen is.
freakstar wijzigde dit bericht 18-07-2008 21:56 (21%)
Reg. datum: 19 juli 2008
Wie weet hoe de startpagina in internet explorer van de HTC S730 aan te passen?
Heb nu zo'n beetje alles geprobeerd maar nergens de mogelijkheid om iets in te stellen.
Iemand?
Heb nu zo'n beetje alles geprobeerd maar nergens de mogelijkheid om iets in te stellen.
Iemand?
Hallo allemaal,
Ik heb TomTom Navigator 7 op mijn s730 geinstalleerd en het toetsenbord werkt er niet helemaal lekker op. De linkerhelft van het QWERTY toetsenbord is niet functioneel. Dat wil zeggen tomtom zet de 'Fn' functie standaard aan. Gevolg; ipv van een letter wordt er het cijfer van die toets neergezet.
De 'Fn' toets wel of niet gebruiken biedt geen oplossing, heeft beide hetzelfde effect.
Ik ben dus niet in staat om een plaatsnaam oid in te voeren waardoor ik tomtom niet kan gebruiken.
Iemand hier een oplossing voor?
bvd
Ik heb TomTom Navigator 7 op mijn s730 geinstalleerd en het toetsenbord werkt er niet helemaal lekker op. De linkerhelft van het QWERTY toetsenbord is niet functioneel. Dat wil zeggen tomtom zet de 'Fn' functie standaard aan. Gevolg; ipv van een letter wordt er het cijfer van die toets neergezet.
De 'Fn' toets wel of niet gebruiken biedt geen oplossing, heeft beide hetzelfde effect.
Ik ben dus niet in staat om een plaatsnaam oid in te voeren waardoor ik tomtom niet kan gebruiken.
Iemand hier een oplossing voor?
bvd
WM6quote:Tha_Duck schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:53:
WM6 of 6.1?
Naar mijn weten kan dat niet. Als je je favorieten goed hebt ingesteld vind ik het persoonlijk ook niet zo heel storend.quote:Rolandt schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:11:
Wie weet hoe de startpagina in internet explorer van de HTC S730 aan te passen?
Iemand?
Ben wel benieuwd naar of en zo ja wanneer de officiële 6.1 rom update (dus niet die van xda) uitkomt. Zal HTC daar ns een mail over sturen.
Je moet toch gewoon een startpagina in IE kunnen instellen? Er staat er standaard af fabriek ook een ingesteld, alleen werkt die niet en krijg ik daardoor elke keer als ik IE start een foutmelding...
@Rolandt: WM6 is het helaas niet in mogelijk. WM6.1 wel gelukkig.
Riep er iemand?
ok bedankt, het is dus wachten op de ROM update naar 6.1...quote:Tha_Duck schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:43:
@Rolandt: WM6 is het helaas niet in mogelijk. WM6.1 wel gelukkig.
Ik ook, hou je ons op de hoogte van het antwoord van HTC?quote:nightcrow schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:35:
[...]
Ben wel benieuwd naar of en zo ja wanneer de officiële 6.1 rom update (dus niet die van xda) uitkomt. Zal HTC daar ns een mail over sturen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 last