Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC S730 topic - Deel 2

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 07 oktober 2004

Heb de S730 vanaf Januari.
Wist al van de problemen echter met techniek komt er altijd wel een oplossing maar in dit geval denk ik toch dat het anders zit.
Ik denk niet dat dit goed gaat komen.
Vraag me af of Belcompany hem weer terug zou willen nemen voor een ander toestel.
Moet persoonlijk wel toegeven dat ik er naast internet wel erg weinig mee doe.

Ik kwam deze link tegen.

http://www.smartphone-fre...nload-appcloser-v0-1.html

Op deze website

http://www.htcwiki.com/th...fset=20&maxResults=20

Dit progje gaat ik vanavond eens proberen.

Succes allemaal

Reg. datum: 11 juli 2006

Als ik het zo hoor Dutch-XaZeR en Atomium dan kan ik deze telefoon dus beter niet kopen. Bedankt voor het advies. Dat scheelt me weer een miskoop.

Reg. datum: 08 juli 2004

quote:
Thorgrem schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:01:
Als ik het zo hoor Dutch-XaZeR en Atomium dan kan ik deze telefoon dus beter niet kopen. Bedankt voor het advies. Dat scheelt me weer een miskoop.
valt reuze mee, is een fijn toestel hoor. Ik zelf heb nu pas de tytn 2 gekocht vooral vanwege de interne gps, dus mijne staat te koop nu, maar zeker niet omdat hij het niet waard was!

Mijn excuses ik refereer alleen naar het geheugen probleem.

Voor de rest is de telefoon helemaal geweldig.
Ik heb geen enkel minpunt naast het memory probleem.
Had mijn verhaal wat duidelijker moeten brengen.

^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
dj_bobbo123 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:31:
ja met "slidespeaker" kun je dat doen. Als je je telefoon dan open schuift gaat hij automatisch op speaker, is niet helemaal wat je zoekt, maar bespaart je wel heel wat handelingen....

is er al duidelijkheid over een rom update of nog altijd niet?
Bedoel je hiermee dat ik de telefoon bij het inkomende gesprek openslide?
Dit heb ik met mijn htc geprobeerd maar op die manier neemt de telefoon het gesprek niet aan.

Ik heb dus nog geen oplossing voor het feit dat ik een gesprek direct in speakermode wil aannemen.

Het toestel bevalt overigens prima, op wat minor details na.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

quote:
Atomium schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:39:
Mijn excuses ik refereer alleen naar het geheugen probleem.

Voor de rest is de telefoon helemaal geweldig.
Ik heb geen enkel minpunt naast het memory probleem.
Had mijn verhaal wat duidelijker moeten brengen.
Excuus is niet nodig. Ik wil dit soort dingen graag weten voordat ik twee jaar aan zo'n ding vast zit. Ik lees in dit topic zo veel klachten over het geheugen probleem en de uitblijvende oplossing dat ik me dan ernstig begin af te vragen of het wel wat voor mij is.
Ik vind het erg vervelend als ik iets wil openen en het doet het dan niet meteen omdat ik eerst iets anders af moet sluiten. Ik weet nu al dat ik me daar aan ga irriteren. En al helemaal als het ook nog blijkt vast te lopen.
Ik denk dat ik rustig verder moet zoeken. Een Palm Treo lijkt me ook wel wat of een Blackbarry, maar dat schijnt ook niet geweldig te nemen als je geen extra blackbarry abbo neemt..... moeilijk allemaal.

Powered By Core²Duo+RAID5

quote:
Thorgrem schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:50:
[...]

Excuus is niet nodig. Ik wil dit soort dingen graag weten voordat ik twee jaar aan zo'n ding vast zit. Ik lees in dit topic zo veel klachten over het geheugen probleem en de uitblijvende oplossing dat ik me dan ernstig begin af te vragen of het wel wat voor mij is.
Ik vind het erg vervelend als ik iets wil openen en het doet het dan niet meteen omdat ik eerst iets anders af moet sluiten. Ik weet nu al dat ik me daar aan ga irriteren. En al helemaal als het ook nog blijkt vast te lopen.
Ik denk dat ik rustig verder moet zoeken. Een Palm Treo lijkt me ook wel wat of een Blackbarry, maar dat schijnt ook niet geweldig te nemen als je geen extra blackbarry abbo neemt..... moeilijk allemaal.
ik ga vanavond dat nieuwe tooltje proberen die programma's afsluit mocht dit ook niet fijn werk, raad ik dit toestel nog niet aan tot htc een oplossing heeft voor het memory probleem hij voelt gewoon traag aan voor een dual core met een aparte video chip

quote:
Dutch-XaZeR schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:16:
[...]

ik ga vanavond dat nieuwe tooltje proberen die programma's afsluit mocht dit ook niet fijn werk, raad ik dit toestel nog niet aan tot htc een oplossing heeft voor het memory probleem hij voelt gewoon traag aan voor een dual core met een aparte video chip
Ik hoor het graag. Want hoe spijtig ook, dit is op papier een best mobieltje voor een mooie prijs. En over de voorganger de 710 hoor ik eigenlijk enkel positieve verhalen.
De Blackberry schijnt enkel goed te werken als je er een speciaal abbo opneemt, daar heb ik het geld niet voor over. De P1 van SE schijnt ook de nodige problemen te hebben + verouderd en de Palm is vrijwel nergens te verkrijgen...

Reg. datum: 30 november 2007

Ben zelf ook voornamelijk tevreden over het toestel. Vooral het qwerty-toetsenbordje zou ik niet meer willen missen. Verder ook prima met één hand te bedienen en je kunt er alles mee (snel internetten, films kijken onderweg, etc.).

Nadelen vind ik het gewicht (148 gram is toch best zwaar tegenwoordig), het relatief kleine scherm, het gebrek aan interne GPS en natuurlijk de geheugen-toestanden (al is dat, zie eerdere posts, best binnen de perken te houden).

Al met al nog steeds geen spijt van mijn aankoop. Blijft idd een best toestel voor een mooie prijs.

Reg. datum: 07 september 2005

Onlangs deze telefoon gekocht. Op de memory en het gewicht na tevreden, en ben druk aan het internetten. Aangezien ik geen data abonnement heb doe ik dit via wifi, maar af en toe als dat weg valt gebruikt hij 3g. En nu heb ik daarmee 2MB gebruikt, wat mij meteen 14eu kost. Belachelijk, dus ik wil dat 3G voorgoed de mond snoeren. Hoe doe ik dit? Ik lees vaak 'alle instellingen eruit gooien', maar waar precies? Mijn gprs instellingen heb ik al verwijderd, maar ik ben nergens 3g of iets dergelijks tegengekomen, waar moet ik hiervoor zijn?

Hero

Reg. datum: 08 maart 2002

quote:
Dutch-XaZeR schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:42:
Mijn S730 ligt nu al weer 3 weken op mn bureau te verstoffen simpel weg, omdat die traag is en het geheugen zo vol zit.. en de batterij binnen een dag leeg is

HTC mag van mij wel erg snel met een Patch komen
Amen.

Grappig hoe iedereen kan leven met deze problemen. I

k heb deze telefoon uitgeprobeerd voor hier in het bedrijf.

Die komt er dan ook helemaal niet in. En hopelijk nemen ze hem ook terug want ik wil HTC geen geld geven voor zo een onwerkbaar product.

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

quote:
Atomium schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:43:
Heb de S730 vanaf Januari.
Wist al van de problemen echter met techniek komt er altijd wel een oplossing maar in dit geval denk ik toch dat het anders zit.
Ik denk niet dat dit goed gaat komen.
Vraag me af of Belcompany hem weer terug zou willen nemen voor een ander toestel.
Moet persoonlijk wel toegeven dat ik er naast internet wel erg weinig mee doe.

Ik kwam deze link tegen.

http://www.smartphone-fre...nload-appcloser-v0-1.html

Op deze website

http://www.htcwiki.com/th...fset=20&maxResults=20

Dit progje gaat ik vanavond eens proberen.

Succes allemaal
Nou heb m er op staan en ben er eigenlijk wel erg blij mee.
Zo hou ik het zeker uit tot aan een eventuele update.
Werkt erg eenvoudig gewoon even de kleine manual lezen.
Ik druk nu op de rode toets als ik klaar ben met internet of foto's etc en alles is afgesloten.

Dat van die Slidespeaker vind ik ook een hele mooie! Thx!

Ik heb hem vanochtend gekocht.
Ik krijg het syncen nog niet aan de praat met Syncmate. De computer ziet hem gewoon niet. Tips zijn welkom. :)

Ook vraag ik me af hoe ik bestanden op het ding kan krijgen. Het zou bijvoorbeeld leuk zijn om er wat muziek of achtergrondjes op te zetten. Maar als ik de USB kabel inplug zit mijn computer (iMac) het ding niet...
Edit: Heb nu het geheugenkaartje maar in de printer gestopt zodat ik er op deze manier documenten kan opgooien, ideaal is het natuurlijk niet. Tips zijn nog welkom.

Om even wat eerste ervaringen neer te zetten. Volgens mij is het een erg leuk mobieltje met veel mogelijkheden. Die je gelukkig ook als een normale mobiel kunt gebruiken. Maar het is nu even flink uitzoeken allemaal, erg gebruiksvriendelijk is het iig niet. Maar goed, dat had ik ook niet echt verwacht.

Thorgrem wijzigde dit bericht 08-05-2008 13:33 (40%)

Ik heb een misschien een beetje vaag probleempje. Inmiddels is synchronisatie met mijn adresboek gelukt (agenda ben ik nog aan het uitvogelen) maar nu wil ik gewoon vanuit het niets een telefoonnummer draaien wat niet bij contacten staat.... dat lukt mij dus niet.
De handleiding geeft aan dat ik gewoon het nummer kan draaien en dan op het groene horentje moet drukken...
Tijdens het typen van dit bericht heb ik de telefoon eens uit en weer aan gezet, en nu werkt het wel weer.... vaagjes.

Ik heb wel dat soms de snelkeuzetoetsen het niet meer doen. Lijkt vooral na gebruik van Google maps voor te komen. Een soft reset werkt dan ook.

Wat betreft het syncen met een iMac, wellicht biedt deze tip van smartphoneshop uitkomst?

Heb trouwens de laatste tijd steeds vaker dat Windows live geen verbinding kan maken. Ook RSS-feeds komen steeds moeilijker binnen. Zal wel ns met T-mobile bellen hierover. Heb de gewone PIT bundel. Zal de thread van van Tweakers.net die daarover gaat er ook eens op na slaan. Meer mensen met dit probleem?

quote:
zzzimon schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:48:
Onlangs deze telefoon gekocht. Op de memory en het gewicht na tevreden, en ben druk aan het internetten. Aangezien ik geen data abonnement heb doe ik dit via wifi, maar af en toe als dat weg valt gebruikt hij 3g. En nu heb ik daarmee 2MB gebruikt, wat mij meteen 14eu kost. Belachelijk, dus ik wil dat 3G voorgoed de mond snoeren. Hoe doe ik dit? Ik lees vaak 'alle instellingen eruit gooien', maar waar precies? Mijn gprs instellingen heb ik al verwijderd, maar ik ben nergens 3g of iets dergelijks tegengekomen, waar moet ik hiervoor zijn?
Op het internet ben ik tegengekomen dat je hiervoor je band van Auto op GSM moet zetten. Dit heb ik gedaan, maar nu zie ik alsnog een G bovenin, en als ik zonder wifi een internetpagina laad, gaat dat weer via 3G, met een rekening die ik niet wil zien.. Hoe kan ik dit 3G toch volledig uitschakelen, het liefst elke vorm van internet op Wifi na?

Hero

Owner of Ceramic White PSP

@Zzzimon: Heb je het programmatje NoData al geprobeerd, in mijn beleving lijkt dit goed te werken, ik heb dan wel een PIT Abonnement maar wanneer ik de landgrenzen overschrijd moet ik niet vergeten om mijn Internet te Deactiveren, best irritant als ik het wel vergeet en er na 2uur achterkom dat hij iedere 15 minuten mijn Email stiekem controleert.

[MoDaCo Link] NoData

Ik draai Smart Tool Kit RC08 en heb deze zo'n weekje vrijwel probleemloos gedraaid (soms kon ik het Qwerty tobo na hem open geslide te hebben niet benutten, maar als ik hem dan dichtslide en weer openslide kon ik via het Qwerty ToBo weer unlocken en tikken naar hartelust.

Echter heb ik gisteren en de dag daarvoor tot 2 keer toe een compete Lock gehad, wanneer ik het toestel openschoof veranderde het scherm wel naar respectievelijk LandScape en Portret mode maar buiten het feit dat de toetsen oplichtte kon ik er verder niks mee.

Heeft iemand dit probleem eerder ervaren daar ik er nu alweer 1 volle dag geen last van heb, is dit een S730 Issue of een STK RC08 Issue.

PS. Upgraden naar RC09 haalt nog niet uit omdat deze mijn toestel geregeld echt onwerkbaar vast liet hangen.

JunkieXP wijzigde dit bericht 09-05-2008 10:27 (47%)

Notebook: XXODD XNi8227d | MSI Wind U100 049EU
Gadgets: Sony PS3 / PSP | Nin DS | BB Curve 8900
Earcandy: Cowon iAudio D2 Ft. CX400

Het Algemene Screen-Protector Topic

Reg. datum: 23 december 2005

heeft iemand ook het probleem met het versturen van email?
Ik krijg mails goed binnen, maar kan geen mails versturen. Heb een Proximus abbo en de instellingen heb ik laten doen door de gsm zelf. Gaat automatisch als je de eerste keer je sim insteekt. Weet dus niet wat ik verkeerd doe.

Mensen ook met dit probleem.?

Reg. datum: 04 januari 2008

quote:
nightcrow schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:58:
Ik heb wel dat soms de snelkeuzetoetsen het niet meer doen.
Ja, ook hier zelfde probleem, ook zonder Google. Wat bedoel je met 'sof reset'? Hoe doe ik dat?

hotrene wijzigde dit bericht 09-05-2008 23:15 (9%)

Reg. datum: 04 januari 2008

Simpele vraag:
Hoe kun je 'aankomsttijden' zien van gemiste oproepen en binnengekomen SMS-en?

hotrene wijzigde dit bericht 09-05-2008 23:19 (5%)

Nodata heb ik al eens geprobeerd, hielp toen niet, maar zal ik weer eens proberen. Maar ik heb weer een nieuw probleem: Ik krijg software niet geinstalleerd / niet draaiend. Dit vanwege het ontbreken van een vertrouwd certificaat. Ik heb paar dagen geleden Skype geinstalleerd, deed het perfect, startte elke keer op, maar als ik het nu op start krijg ik dit te zien: 'Waarschuwing Toegang geweigerd. Kan het programma niet starten omdat het niet digitaal is ondertekend met een vertrouwd certificaat.' Ik heb hier even op gegoogeld, wel iets gevonden over het verwijderen van een softwarelock, maar alleen in combinatie met Orange, ik heb KPN, en ik heb de software wel gewoon kunnen draaien.. Iemand een oplossing?

Overigens werkt vTap nog wel, een echte aanrader, gemakkelijk Youtube, uitzending gemist en meer kijken.

Hero

quote:
hotrene schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:13:
[...]

Ja, ook hier zelfde probleem, ook zonder Google. Wat bedoel je met 'sof reset'? Hoe doe ik dat?
Soft reset is toestel uit en weer aan zetten. Krijg je ook meteen weer wat werkgeheugen mee terug. Blijf het vaag vinden dat de snelkeuze toetsen het soms opeens niet meer doen.

Ik doe nu zelf een harde reset en installeer dan alleen nog TCPMP, Oxios, TC en Google maps. Dat Facade en Pocketweather is op zich aardig maar het is het toch niet helemaal. Ik hou het bij het HTC-home screen en bovengenoemde progjes kan dan prima met mn toestel leven.

quote:
hotrene schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:14:
Simpele vraag:
Hoe kun je 'aankomsttijden' zien van gemiste oproepen en binnengekomen SMS-en?
Voor een SMS staat het helemaal bovenaan, hiervoor moet je bij een geopend smsje stukje omhoog scrollen. Bij gemiste oproepen staat het er toch gewoon als je op de oproep klikt? Zo staat het er in ieder geval bij een uitgaande oproep, inclusief duur en datum, een gemiste oproep heb ik nog niet gehad.

Hero

Reg. datum: 08 maart 2002

Hoe kan je een harde reset geven bij dit ding?

heb zitten zoeken in dit topic maar vind alleen verwijzingen.

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

Een hard reset kan je doen door in het menu naar Expert te gaan, en vervolgens opslag wissen. Dit heb ik zojuist gedaan, alle instellingen kwijt dus, maar ik kan wel weer software draaien. Alleen nu heb ik met m'n domme kop ervoor gekozen mijn msn contacten de synchroniseren, en nu heb ik een ontzettende waslijst met contacten, nouja email adressen die ik niet wil. Hoe kan ik deze snel verwijderen? In Outlook verschijnen ze niet, en iets van markeren ofzo kan ik ook niet. Geen andere oplossingen dan 1 voor 1 verwijderen?

Hero

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: