Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC S730 topic - Deel 2

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 22 april 2008

Beste mensen, ik heb me van pure ellende maar geregistreerd op dit forum en bedenk me net dat ik ook nog wel iets van alle beschikbare informatie zou kunnen leren... Dus dit is m'n eerste bericht.

Vanwaar deze daad?

Sinds gisteren ben ik de 'trotse' bezitter van een HTC S730 apparaat - 'trots' tussen quotes want wat ik er o.a. mee wil doen is mobiel internetten; en laat dat nou net hetgeen zijn wat niet (goed) wil. De oorzaak zit 'm in de flash player.

Ik speur het hele internet af op zoek naar een oplossing, ik ben er inmiddels achter dat Flash Player 7 niet gaat werken onder Win Mobile 6. "Het installatiebestand is niet bestemd voor dit apparaat". Ook ben ik er inmiddels achter dat ik waarschijnlijk Flash Lite 3 moet gaan gebruiken. Volgens Adobe is niet allang geïntroduceerd, maar downloaden ho maar. Vreemd genoeg (of ik zoek niet goed) vind ik nergens informatie over wat ik wél moet doen om websites met flash normaal te kunnen bekijken.

Dus vestig ik mijn hoop op de wijze mensen op dit forum! Weet iemand wat te doen?

fryslan01 wijzigde dit bericht 24-04-2008 11:25 (18%)

Reg. datum: 30 november 2007

Afgezien van de Flash lite player die op je S730 zit, is het volgens mij vooralsnog erg lastig zo niet onmogelijk om bijvoorbeeld video's te bekijken op Nu.nl. Ben daarom, net als jij al hebt gedaan, eens gaan zoeken naar een fatsoenlijke Flash player voor de S730. O.a. op de website van Smartphoneshop hadden ze daar wel iets over staan met een link naar Adobe, maar die werkt dus niet. Heb dat ook al aangegeven en denk dat ze de link er binnenkort af zullen halen. Bij XDA hebben ze wel in een aantal threads het bekijken van YouTube filmpjes besproken (werkt bij mij trouwens gewoon via Windows streaming media, kan blijkbaar ook door gebruik van TCPMP en een Flash bundle: zie XDA-site).

Conclusie is dat er denk ik dus (nog) geen fastoenlijke Flash player is voor smartphones. Wel vind je op de Startpagina PDA veel websites die je ook zonder Flash player (en met je Fash lite player) prima kunt bekijken. Mogelijk heb je daar wat aan.

Reg. datum: 08 maart 2002

Ik heb de s730 besteld om hier te testen op het werk en vor privegebruik natuurlijk.

Nu het eerste wat ik doe is mijn gmail account erin zetten. Alles netjes ingevuld, login en paswoord. Na eerst 399 (geen grap) dingen gecontroleerd te hebben krijg in mijn inbox helemaal niet te zien.

Waar kan ik umts aanzetten, gprs is inderdaad een instelling maar umts heb ik nog niet gevonden.

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

Reg. datum: 25 februari 2002

Aloha,

Ik heb nu sinds een paar dagen een S730, en ik ben er tot nu toe (buiten dat geheugenissue) best tevreden over. Ik heb mijn mail ook ingesteld en dat werkt heel goed.
Alleen ik krijg het maar niet voor elkaar om met de gewone e-mail client die erin zit mijn gmail (imap) te bereiken.
Ik heb alles goed ingevult , maar als ik via Imap mijn mail wil bekijken , dan komt ie weer terug met mijn inlog gegevens. Die zijn blijkbaar niet goed.
Nou heb ik ze gecontroleerd, en nog eens , en nog eens, ik gebruik ze op allerlei ander manieren (inloggen op www.gmail.com , ook via explorer van mijn s730) en dan lukt het wel. Maar ik krijg het niet voor elkaar om email direct van de server te halen.

Ik heb deze setting gebruikt : https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78886

Heeft iemand soortgelijke problemen ? of kan iemand me vertellen wat ik dan toch fout doe?

Grtz
B4M

na het opnieuw controleren van de 399 conttroles ga ik deze eens proberen.

gmail op de s730

hmja...maar ik kan in dat ding nergens aangeven dat het om email via internet gaat (stap7)

komt hij bij jou wel door de controle heen ?

ik bedoel hij blijft bij mij terug komen op het login/passwoord scherm
"controleer referenties en probeer het opnieuw"

B4MB4M wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:53 (31%)
Reden: effe verduidelijken

Owner of Ceramic White PSP

Hebben jullie Imap ingeschakeld via de "normale Settings

Hebben jullie bij gebruikersnaam wel je volledige gebruikersnaam inclusief gmail.com en dat alles in kleine letters opgegeven. (bijvoorbeeld: gmail@gmail.com ipv gebruikersnaam gmail).

Notebook: XXODD XNi8227d | MSI Wind U100 049EU
Gadgets: Sony PS3 / PSP | Nin DS | BB Curve 8900
Earcandy: Cowon iAudio D2 Ft. CX400

Het Algemene Screen-Protector Topic

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

Weet iemand hoe je bij de S730 een VPN verbinding tot stand kunt brengen?

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

quote:
JunkieXP schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:34:
Hebben jullie Imap ingeschakeld via de "normale Settings
ben ik niet tegen gekomen.

Waar kan je kijken of UMTS aanstaat. In de gebruikshandleiding staat bij de trefwoorden achteraan niet eens de U.

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:18:
Weet iemand hoe je bij de S730 een VPN verbinding tot stand kunt brengen?
start instellingen verbindingen.

staat ook niet bij de trefwoorden achteraan de gebruikshandleiding idd. heel slordig

Ja dat is het gekke..... Ik weet *ZEKER* dat de login en password goed zijn.
login : mijnvoornaam.mijnachternaam@gmail.com
password : werkt ook als ik inlog op de gmail website.
Alleen op de een of andere manier word het niet herkend.

quote:
dread schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:21:
[...]

ben ik niet tegen gekomen.

Waar kan je kijken of UMTS aanstaat. In de gebruikshandleiding staat bij de trefwoorden achteraan niet eens de U.
Maar volgens mij hoeft dat ook niet.
Ik haal als ik 3G in mijn scherm heb gewoon ook de mail van mijn eigen server binnen.

B4MB4M wijzigde dit bericht 29-04-2008 14:10 (0%)
Reden: g3 --> 3g

3G is volgens mij gelijk aan UMTS maar pin me er niet op vast.

Om Email via Imap op je Mobieltje te kunnen ontvangen moet je dit wel eerst inschakelen bij Gmail, dit doe je als volgt:

1. Ga naar www.Gmail.com en LogIn
2. Ga naar Instellingen (Rechtsbovenin je pagina)
3. Klik op "Doorsturen en POP/IMAP"
4. Vink "IMAP Inschakelen" aan.
5. Klik op "Wijzigingen Opslaan".

Ja dat heb ik gedaan,

Alleen op de een of andere manier gaat de authentificatie niet goed.
Hij maakt verbinding, hij tracht in te loggen, maar komt dat terug met het scherm :
"controleer referenties en probeer het opnieuw"

Maar ik weet zeker dat mijn login en passwoord goed zijn, want als ik ze gewoon gebruik op www.gmail.com dan werken ze ook.

Ik heb ssl op zowel inkomend als uitgaande server aangezet......ik snap het gewoon niet.

quote:
bedankt voor de hulp maar imap stond al aan bij mij.

iets anders:

ik heb hem verbonden met mijn wireless access point. als ik ga kijken bij wifi ziet hij de access point staan. goede verbinding met een slotje. maar het verbinden onderaanstaat aanklikbaar. als ik het aanklik gebeurd er niets. ook op de home screen staat bij Wi-Fi : verbinden.

als ik echter bij verbindingsstatus kijk zie ik staan : aansluiting op netwerk en onderaan een goede signaalsterkte.

wil dat nu zeggen dat ik gebruik maak van wireless internet of van mijn telefoonprovider t-mobile?

edit: zit nu wel op wireless

quote:
dread schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:30:
.........Alles netjes ingevuld, login en paswoord. Na eerst 399 (geen grap) dingen gecontroleerd te hebben krijg in mijn inbox helemaal niet te zien.......
Zijn je mailtjes die je daar hebt staan niet ouder dan de maximum leeftijd die je s730 ophaalt ?

Ik heb net de gmail van mijn vrouw geprobeerd, en die doet het wel....?!?!
Alleen kreeg ik ook eerst geen mail te zien .... omdat de S730 alleen mailtjes ophaalde die jonger waren dan 3 dagen, en het jongste mailtje was een dag of 10 oud.

Probleem bij mij blijft..... ik krijg een melding dat mijn wachtwoord/login combi niet goed is. Ik heb mijn wachtwoord al veranderd, maar ook dat maakt niet uit..... iemand nog een idee ?

quote:
deze link werkt om gmail op je s730 te krijgen.

Alles werkt voorlopig.

Ik moet er wel bij zeggen dat de telefoon erg traag lijkt en ook die befaamde memory leak doet geen goed aan de reputatie. Het geheugen gaat echt ongeloofelijk snel naar beneden tot je geen programma's meer kan openen. Dit is echt waardeloos.
Hoop dat hier nog iets op gevonden wordt anders gaat deze de lade in.

Gisteren nog eens zitten kijken , waarom mijn vrouw d'r gmail wel werkt en die van mij niet.
Enige verschil was dat mijn vrouw een langer password gebruikt als ik...waarom ? omdat het wachtwoord minimaal 8 tekens moe(s)t bevatten.....strange ik had er maar 6....maar ik ben dan ook al heel lang gebuiker van gmail. In het begin was 6 tekens blijkbaar genoeg.
Dus ik heb mijn wachtwoord veranderd in iets met 8 tekens......en ..... voila........nu werkt het.
Vandaar dat ik ook regelmatig problemen had met het ophalen van mijn gmail met fetchmail denk ik.
Dat ga ik nu ook weer even testen.

^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

Weet iemand een manier om de telefoon wanneer hij vergrendelt is en overgaat in 1x in speaker mode op te nemen?

Ik wordt regelmatig in de auto gebeld maar ik wil eigenlijk geen carkit.. als ik hem in het dashboard voor de kilometerteller leg ben ik met speaker functie uitstekend te verstaan (en de mensen die mij bellen zijn ook duidelijk).

Het probleem is dat ik moet opnemen, toetsenbord vergrendelen, menu en dan speaker functie :S beetje veel handelingen wanneer ik in de auto zit.

Toetsenbord vergrendelen en ontgrendelen is trouwens iets wat niet geweldig werkt op de htc730 vind ik.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Reg. datum: 08 juli 2004

ja met "slidespeaker" kun je dat doen. Als je je telefoon dan open schuift gaat hij automatisch op speaker, is niet helemaal wat je zoekt, maar bespaart je wel heel wat handelingen....

is er al duidelijkheid over een rom update of nog altijd niet?

^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
dj_bobbo123 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:31:
ja met "slidespeaker" kun je dat doen. Als je je telefoon dan open schuift gaat hij automatisch op speaker, is niet helemaal wat je zoekt, maar bespaart je wel heel wat handelingen....
super, die handeling gaat in de auto wel.. eigenlijk best wel handy, bedankt!

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Ik zit met een ActiveSync Probleem tussen mijn WinXP SP2 Outlook 2003 en WM6 S730.

Ik heb geprobeerd zowel voorang aan de telefoon als voorrang aan de Computer gegeven maar het probleem blijft bestaan. Alle items die gemaakt zijn zijn aangemaakt op de Telefoon en "nooit" gewijzigd / verwijderd op de Computer.

Wanneer ik items toevoeg die ieder jaar terug keren (denk aan reminder voor het maken van Tandarts afspraken en Verjaardagen) dupliceren deze zichzelf tijdens de Sync @ Random.

Zo kan het zijn dat na de Sync (die overigens succesvol is) een verjaardag ineens 2 maal staat genoteerd, soms zelfs 3 maal, maar ook kan het zijn dat hij er gewoon 1 maal instaat.

Het lijkt er ook op dat de Activiteit Tandarts zelfs volledig is verdwenen.

Echter alle overige Afspraken staan er gewoon 1 maal in en hier lijkt niks vreemds mee te gebeuren tijdens de Sync.

Iemand enig idee waar het fout gaat gezien dit toch een vrij storend probleem is.

Reg. datum: 08 juli 2004

wat is nou eigenlijk de beste "home-screen" dus eentje met zo veel mogelijk functie en zo min mogelijk geheugen-eten.
Ik heb veel over facade gehoord, maar ook dat het enorm veel geheugen kost, iemand enig idee?

Reg. datum: 11 juli 2006

Ik was vandaag bij de telecomboer en zag het mobieltje wat in dit topic besproken wordt me tegemoet lachen. Gelukkig dat ik het niet gelijk gekocht heb want als ik dit topic zo door lees.... daar wordt ik niet vrolijk van.

In hoeverre is het een verstandige keus om deze mobiel te kopen, al helemaal omdat ik als computer een mac heb? Alternatieven waar ik aan zat te denken zijn de BlackBarry Curve 8310 of de Sony-Ericsson P1i (of misschien hebben jullie nog tips in die prijsklasse). Wat is wijsheid? Ik zie net de HTC Dual Touch, die lijkt me ook wel leuk.

Thorgrem wijzigde dit bericht 06-05-2008 21:56 (5%)