Het HTC S730 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 37
Reg. datum: 10 december 2007
Nederlands is het gewoonquote:
Wat een K@#T zakken dat ze het eens fixenquote:twente18 schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:34:
Geachte ,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Dit probleem ligt wel degelijk bij MSN. Het klopt dat het enkel mis gaatals u via ons verbindt, maar het probleem ligt in een server bij MSN. Zij hebben ons dat bevestigd, maar zij willen wel dat klanten zich bij hun melden zodat zij weten wie er wel, en wie er geen last van heeft. Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Richard Hupkens
Vodafone Klantenservice
*edit, gebeld
"ze weten er vanaf, ze zijn er samen met microsoft mee bezig" maar het kan nog wel even gaan duren =.='
jerryw00h wijzigde dit bericht 17-12-2007 12:38 (7%)
Reg. datum: 04 april 2007
Hmm maar wat is dan het verschil tussen een S730 UK en NL? Op pdashop maken ze nbij de kaiser bijvoorbeeld echt onderscheid tussen UK/NLquote:jerryw00h schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:06:
[...]
Nederlands is het gewoonje kan gewoon keuze maken tussen verschillende talen
Geen id, wat ik wel weet is dat hij echt owned :-D , dat ik alles veranderd heb in het nederlands en dat Windows live momenteel niet werkt met vodafone -.-'
Misschien het keyboard qua layout?quote:autodre schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:34:
[...]
Hmm maar wat is dan het verschil tussen een S730 UK en NL? Op pdashop maken ze nbij de kaiser bijvoorbeeld echt onderscheid tussen UK/NL
Net gebeld. Is ECHT de UK versie. Windows dus in het Engels. Niet zo heel erg, maar ook T9 was op dat toestel NIET in het NL mogelijk.quote:
Hebben jullie wel gewoon NL toestellen?
Jaquote:autodre schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:24:
[...]
Net gebeld. Is ECHT de UK versie. Windows dus in het Engels. Niet zo heel erg, maar ook T9 was op dat toestel NIET in het NL mogelijk.
Hebben jullie wel gewoon NL toestellen?
Reg. datum: 11 december 2007
alleen t9 is gewoon nog steeds engels, maar met het type met de qwerty heb je daar geen last van,heeft iemand al een prog gevonden om elk programm afsluit als je er uit gaat,dat zou de memory leak verhelpen,er is er wel een voor wm 6 ppc maar nog geen verzie voor wm 6 sp gevonden,mischien ook handig om relaxte proggies te posten hier!
voor tomtom heb ik de SP verzie die herkent dat er geen interne GPS is daarom voor ¤55 een adapt 300 besteld echt een goed apparaat 30 uur op 1 accu(heeft een nokia 6230 accu,waar ik er een stuk of wat van heb,werk bij een nokia service point,dus heb zo wat reserve in de auto liggen )
dat werkt soepel,nu alleen nog wachten op een goede auto houder...
voor tomtom heb ik de SP verzie die herkent dat er geen interne GPS is daarom voor ¤55 een adapt 300 besteld echt een goed apparaat 30 uur op 1 accu(heeft een nokia 6230 accu,waar ik er een stuk of wat van heb,werk bij een nokia service point,dus heb zo wat reserve in de auto liggen )
dafXS wijzigde dit bericht 17-12-2007 14:56 (34%)
Ik quote gwystyl:quote:dafXS schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:53:
heeft iemand al een prog gevonden om elk programm afsluit als je er uit gaat,dat zou de memory leak verhelpen,er is er wel een voor wm 6 ppc maar nog geen verzie voor wm 6 sp gevonden,mischien ook handig om relaxte proggies te posten hier!
Kijk daar eens, dat zou wel eens kunnen helpen. Met oxios closeapps kun je meer geheugen vrijmaken en met HButton kun je meerdere applicaties aan één hardware knop toekennen. Misschien is dit iets voor op je HTC S730. Ik zou zeggen probeer het uit en laat het ons weten.quote:gwystyl schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:18:
[...]
kijk eens naar oxios closeapps, die maakt geheugen weer vrij. Op mijn MDA Compact III (HTC P3300) heb ik hem in een custom ROM zitten. Daarin zit ook HButton, waarmee je meerdere programma's aan een hardwaretoets kan toewijzen. Ik heb dus 'alles sluiten' en 'oxios hibernate' aan een toets toegewezen zodat ik volgelopen geheugen weer vrij kan maken.
Op xda-developers staat ook een topic met cabs van programma's die in veel roms voorkomen trouwens... daarin kan je veel leuke/handige softwaren vinden
Dankje. Toch maar naar de winkel dan voor een NLquote:dafXS schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:53:
alleen t9 is gewoon nog steeds engels, maar met het type met de qwerty heb je daar geen last van,heeft iemand al een prog gevonden om elk programm afsluit als je er uit gaat,dat zou de memory leak verhelpen,er is er wel een voor wm 6 ppc maar nog geen verzie voor wm 6 sp gevonden,mischien ook handig om relaxte proggies te posten hier!
Reg. datum: 29 januari 2006
Reg. datum: 29 januari 2006
wat bedoel je hier mee?????quote:MichelJ schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:03:
Als ik het goed heb:
start - instellingen - telefoon - Band Selecteren - keuze uit GSM of WCDMA (bovenste)
GSM is telefoon, WCDMA is data verbinding, dan moet je als het goed is een kleine G in beeld krijgen van GSM mode.
skype werkt 
vanpeltje wijzigde dit bericht 17-12-2007 19:51 (200%)
vanpeltje
Reg. datum: 17 december 2007
Ik heb 3 problemen met mijn S730 (Vodaphone) en zoek naar oplossingen:
1. Als ik de GSM opstart trilt het ding even kort, na het intoetsen van de PIN krijg ik een foutmelding: "Smartchip niet ondersteund. MM #2" Na deze melding functioneert het apparaat verder prima. Wat betekent deze melding en hoe kom ik er vanaf? Hoe kom ik van die korte trilling af?
2. Als ik Live messenger met Wi-Fi via het menu opstart krijg ik de volgende waarschuwing "Er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw". Als ik Live Messenger via Internet (Wi-Fi) open (mim.live.com/wlm), doet deze het wel. Hoe kan dit en hoe is dit op te lossen. In het menu Verbindingen staat (Netwerk selecteren: WAP-netwerk).
3. Ik heb Hotmail. In de S730 heb ik een Hotmailaccount geconfigureerd. Dat werkt goed als in de GSM aanzet of als ik handmatig "verzenden/ontvangen" aanklik. Maar als ik een test-email stuur en ik doe niets komt er geen melding dat ik een nieuwe mail heb (Wi-Fi staat aan en heeft bereik). Ook niet na 15 minuten, als ik dat interval ingesteld heb. Hoe los ik dit op? Ik wil dus graag zien dat ik nieuwe mail heb, zonder steeds actief te meten gaan verversen.
Gaarne jullie creativiteit! Dank.
1. Als ik de GSM opstart trilt het ding even kort, na het intoetsen van de PIN krijg ik een foutmelding: "Smartchip niet ondersteund. MM #2" Na deze melding functioneert het apparaat verder prima. Wat betekent deze melding en hoe kom ik er vanaf? Hoe kom ik van die korte trilling af?
2. Als ik Live messenger met Wi-Fi via het menu opstart krijg ik de volgende waarschuwing "Er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw". Als ik Live Messenger via Internet (Wi-Fi) open (mim.live.com/wlm), doet deze het wel. Hoe kan dit en hoe is dit op te lossen. In het menu Verbindingen staat (Netwerk selecteren: WAP-netwerk).
3. Ik heb Hotmail. In de S730 heb ik een Hotmailaccount geconfigureerd. Dat werkt goed als in de GSM aanzet of als ik handmatig "verzenden/ontvangen" aanklik. Maar als ik een test-email stuur en ik doe niets komt er geen melding dat ik een nieuwe mail heb (Wi-Fi staat aan en heeft bereik). Ook niet na 15 minuten, als ik dat interval ingesteld heb. Hoe los ik dit op? Ik wil dus graag zien dat ik nieuwe mail heb, zonder steeds actief te meten gaan verversen.
Ik heb ook een combinatie S730 met vodafone en het enige probleem dat ik heb is met Windows Live Messenger.quote:kars_neven schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:33:
Voor punt 1 zou ik om een nieuwe vodafone simkaart vragen, beetje klagen helpt
Punt 3 werkt naar mijn weten gewoon prima! Ik denk dat je bij 'geluiden' moet kijken..
vanpeltje
Reg. datum: 10 januari 2007
Reg. datum: 10 januari 2007
ik heb een S730.. alles werkt overigens prima bij op 2 dingen na:
ten 1e het al veel besproken item namelijk de msn. Werk bij mij ook niet en hoop daarom ook dat vodafone dit heel snel oplost!
ten 2e heb ik een probleem met mij bluetooth. Ik heb een applicatie van tomtom op mijn toestel geinstaleerd en wil nu met een externe gps muis verbinding maken. Nu is het alleen zo dat ik al 4 verschillende gps-muizen heb geprobeerd en mijn s730 zegt dat hij is verbonden maar aan de ledjes op mijn gps muis kan ik zien dat hij niet verbonden is.
Iemand een oplossing?
ten 1e het al veel besproken item namelijk de msn. Werk bij mij ook niet en hoop daarom ook dat vodafone dit heel snel oplost!
ten 2e heb ik een probleem met mij bluetooth. Ik heb een applicatie van tomtom op mijn toestel geinstaleerd en wil nu met een externe gps muis verbinding maken. Nu is het alleen zo dat ik al 4 verschillende gps-muizen heb geprobeerd en mijn s730 zegt dat hij is verbonden maar aan de ledjes op mijn gps muis kan ik zien dat hij niet verbonden is.
Iemand een oplossing?
Punt 3 slaat niet op wel of geen geluid. Het gaat erom dat de mails dus niet door de GSM "gezien" worden. Er is dus helemaal geen melding, niet op het scherm en ook niet door geluid. Het gaat dus erom dat de mails niet automatisch in de Inbox komen en er geen enkele melding van is...quote:vanpeltje schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:50:
[...]
Ik heb ook een combinatie S730 met vodafone en het enige probleem dat ik heb is met Windows Live Messenger.
Voor punt 1 zou ik om een nieuwe vodafone simkaart vragen, beetje klagen helptdus bel ze.
Punt 3 werkt naar mijn weten gewoon prima! Ik denk dat je bij 'geluiden' moet kijken..
Weet je dat zeker?quote:dafXS schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:53:
alleen t9 is gewoon nog steeds engels,
Ik had dacht ik in dit topic eerder gelezen dat iemand met een TomTom SiRF III Bluetooth GPS Receiver geen enkel probleem had om te verbinden en je hoeft als je TomTom gebruikt ook verders niets in te stellen. Anders misschien een instelling op je S730 of iets dergelijks. Heb er verder weinig ervaring mee.quote:bekkiej schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:38:
ik heb een S730.. alles werkt overigens prima bij op 2 dingen na:
....
Iemand een oplossing?
djelgrande wijzigde dit bericht 17-12-2007 23:45 (5%)
Reg. datum: 07 december 2007
even een vraagje, heb je een UMTS simkaartje? Ik had met mijn oude N70 van nokia ook een UMTS simkaart nodig voordat ik met UMTS kon gebruiken. Waarschijnlijk die foutmelding dat het geen UMTS simkaartje is en daarna problemen met je netwerk hebt. Dit is voor mij even een denkwijze wil niet zeggen dat het dat is.quote:kars_neven schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:33:
heb je je com instellingen gecheckt by de Bluetooth?quote:djelgrande schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:44:
[...]
Ik had dacht ik in dit topic eerder gelezen dat iemand met een TomTom SiRF III Bluetooth GPS Receiver geen enkel probleem had om te verbinden en je hoeft als je TomTom gebruikt ook verders niets in te stellen. Anders misschien een instelling op je S730 of iets dergelijks. Heb er verder weinig ervaring mee.
Wat voor soort sim heb je er zijn 3 type,mischien is je simkaart van een type wat voor een deel niet ondersteund word door je phone,basis functionalteit wel maar de rest niet?(bv ingebakke servicenrs,als voicemail enzo)quote:kars_neven schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:33:
het kan ook zijn dat je een beschadiging of een slecht contact heb,en dat mischien een deel van je sim niet word ondersteund,dit lijkt me btw een vraag voor HTC zelf. en dat korte trillen heb ik ook en ik denk alle S730,lijkt mij iest als een post(power on self test) om te testen of je trilmotor en ander dingen actief en aanspreekbaar zijn(een pc heeft het ook vroeger merkte je dat aan het lezen van je diskette station,en het lezen van je cdrom als je je pc aanzetten)
Voor de andere dingen,lijkt het of je op vodafone moet wachten,ik heb zelf geen problemen met deze dingen bij telfort.
er staat hier op tweakers btw de zelfde vraag in het tytn 2 forum,maar dan met een tmobile abbo
Ja handleiding was bij mij ook engels btw en de t9 heeft echt geen nederlands woord in zich maar door het qwerty toestenbord,gebruik je de t9 gewoon niet is wel prettig anders maakt hij af en toe rare woorden van er van...ala goedemoggelquote:
ik heb trouwens die prog vanr oxios geprobeerd werken goed,gooit gelijk je programma's dicht,toch zou ik liever elke keer een prog zelf af kunnen sluiten zonder naar de taakmanager te gaan,(zoals het kruisje in alle ander verzie's van windows)
dafXS wijzigde dit bericht 18-12-2007 09:36 (21%)
IK heb geen probleem met bluetooth. Maar de persoon van de quote, ik had van iemand begrepen dat die TomTom GPS receiver zelf al de COM poorten instelde en goed zou functioneren met de HTC S730. Het was alleen maar een tipquote:MichelJ schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:34:
[...]
heb je je com instellingen gecheckt by de Bluetooth?
Hoeveel MB heb je vrij als je met oxios alles dichtgooit?quote:dafXS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:17:
[...]
ik heb trouwens die prog vanr oxios geprobeerd werken goed,gooit gelijk je programma's dicht,toch zou ik liever elke keer een prog zelf af kunnen sluiten zonder naar de taakmanager te gaan,(zoals het kruisje in alle ander verzie's van windows)
Ik zal hier nog een aantal links plaatsen naar wat programma's die evt. goed zouden kunnen functioneren. Echter heb ik een PPC en niet een SP, dus ik weet niet of het daadwerkelijk zal functioneren.
- HTC X-Button
- HTC X-Button Task Manager v1.50
Misschien een 'domme' vraag, maar hoe maak ik een shortcut aan? van bijv. taskmanager / TomTom of iets dergelijks.
djelgrande wijzigde dit bericht 18-12-2007 13:30 (5%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last