Hoe lang heb je hem gebruikt?
Ik heb het idee dat ik het de eerste 2 dagen niet had.. maar misschien had ik toen nog veel met de settings gespeeld.
Als je de backlight setting aanpast van 100 naar 0 kan je dan horen dat het steeds erger wordt?
Het geluid ging bij mij in golven: op verschillende standen is het wel / niet duidelijk hoorbaar, bijvoorbeeld met de backlight op 36 was het weer iets stiller dan 46.
Als m'n tweede toestel het ook heeft, ben ik bang dat ik een ander merk ga nemen.
Ik heb het idee dat ik het de eerste 2 dagen niet had.. maar misschien had ik toen nog veel met de settings gespeeld.
Als je de backlight setting aanpast van 100 naar 0 kan je dan horen dat het steeds erger wordt?
Het geluid ging bij mij in golven: op verschillende standen is het wel / niet duidelijk hoorbaar, bijvoorbeeld met de backlight op 36 was het weer iets stiller dan 46.
Als m'n tweede toestel het ook heeft, ben ik bang dat ik een ander merk ga nemen.
quote:cheiron schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 07:28:
[...]
Ik ben heel erg bang dat ik hetzelfde heb. Zat gisteren een stukje Alien te kijken waarbij het compleet stil was. Toen hoorde ik een bromgeluid uit de tv komen. Van achter is het HEEL duidelijk, van voren hoor je het niet altijd...
NU vraag ik mij alleen af of niet alle grote televisies een licht bromgeluid maken.. kan iemand met een 40zf mij vertellen dat de tv, ook van achter GEEN geluid hoort te maken? Dan gaat hij namelijk zeker terug..
Grr..
madwurmz wijzigde dit bericht 19-06-2008 10:28 (9%)