[LCD-TV] Toshiba Regza Z Serie
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last
Reageer Nieuw Topicquote:
wat zijn die gasten langzaam zeg! Zit nu al 8 dagen op een belletje van ze te wachten. De speakers die ik een week later heb besteld zijn er zometeen eerder dan mijn tv
Reg. datum: 01 april 2008
Ik vond de pixel pas na een paar weken. Ik had alleen gecontroleerd met een wit scherm en daar zag je hem niet op. Toen ik de pixel opmerkte was mijn oude tv al weg en wilde ik niet 2 weken zonder tv zitten. Nu komen ze hem omruilen (hoop ik)quote:madwurmz schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:12:
[...]
Na je eerste ruiling nam je contact op met Exalto, waarom niet met Redcoon, de verkoper?
Had je bij de eerste ruiling ook met Exalto geregeld?
Redcoon heeft toch gewoon de retour garantie (7 dagen koop-op-afstand / ruilen voor nieuw exemplaar) /
Ik heb bij mijn brommende backlight ook met veel partijen gebeld om eventuele ruiling te voorkomen, maar uiteindelijk gaat de ruiling gewoon via redcoon / splash transport.
barta wijzigde dit bericht 12-06-2008 09:50 (8%)
Reg. datum: 02 februari 2007
Reg. datum: 02 februari 2007
Weet iemand of de 40ZF355D 1080i over component ondersteud. Ik heb hem vanaf afgelopen maandag en bevalt goed.
Ik momenteel digitale televisie van Casema (tegenwoordig Ziggo). Mijn scart aansluiting heb ik op ext 1en mijn decoder aangesloten. Kan ik nu ook kanalen vastleggen en de EPG gebruiken van de ZF? Of is het alleen maar mogelijk om de decoder te gerbuiken om kanalen te kiezen?
Awakener wijzigde dit bericht 12-06-2008 14:51 (20%)
xbox360: Count Black
Sinds vandaag werken mijn HD zenders weer. NL1 HD ziet er toppie uit op de 40ZF355D 
Scherper dan een dvd over hdmi.
Misschien leuk dat we onze instellingen opsommen in dit topic.
Scherper dan een dvd over hdmi.
Misschien leuk dat we onze instellingen opsommen in dit topic.
quote:Signaalsterkte: 85%
Achterlicht: 30
Contrast: 90
Helderheid: 40
Kleur 35
Tint 0
Scherpte 0
Black stretch: uit
Mpeg nr: uit
DNR: uit
Kleurtemp: natuurlijk
Active achterlicht: aan
Bioscoop mode: aan
Stabil. film: vloeiend
Active vision M100: aan
3D Kleurbeheer: uit
Mooooody wijzigde dit bericht 12-06-2008 18:45 (60%)
Reg. datum: 12 maart 2005
Zit ook nog te denken aan een HD ontvanger van Ziggo. Gebruik nu de Humax die ik van @home heb gehad. Ben alleen niet zo blij met een decoder van Samsung omdat zo'n beetje alles van dat merk onlogische bediening/menu structuur heeft. Ben overigens best tevreden met "normale" digi-tv op'm'n 37x3030d.
Kan alleen op de decoder helaas. Dus altijd gehannes met 2 ab's of een universeeltje. Je hebt wel analoge tv op je Toshiba maar dat wil je niet kijken als je het verschil in kwaliteit hebt meegemaakt.quote:Awakener schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:49:
Ik momenteel digitale televisie van Casema (tegenwoordig Ziggo). Mijn scart aansluiting heb ik op ext 1en mijn decoder aangesloten. Kan ik nu ook kanalen vastleggen en de EPG gebruiken van de ZF? Of is het alleen maar mogelijk om de decoder te gerbuiken om kanalen te kiezen?
GodDamage wijzigde dit bericht 12-06-2008 19:42 (10%)
Weet iemand wanneer nou precies de 5:5 pulldown wordt toegepast? Gebeurd dit pas als Active vision M100 wordt aangezet of gelijk al als er een 24p signaal wordt aangeboden?

Vanaf nu weer geduldig wachten op een nieuwe
quote:madwurmz schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:30:
[afbeelding]
Vanaf nu weer geduldig wachten op een nieuwe
On a brighter note: na 13 dagen bij Splash te hebben gestaan komt mijn Regza morgen binnen als het goed is. Precies in een week dat ik op cursus ben en niet een middagje vrij kan nemen. Dus morgen direct naar huis en alles instellen voordat de voetbal begint
Op mijn aflever-bon en ook op de factuur staat een andere aflever-datum dan daarwerkelijk afgeleverd, bijna zoveel dagen verschil dat de 7 dagen bedenk-tijd niet meer gelde, dus moesten ze op mijn woord aannemen dat mijn datum klopte. (ik had eventueel foto bewijs) Misschien pienter voor jou om een stempeltje te vragen met de datum erop oid, of bij het ondertekeken op hun bon de ontvangst-datum schrijven...
quote:cheiron schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:46:
[...]
Balen zeg..
On a brighter note: na 13 dagen bij Splash te hebben gestaan komt mijn Regza morgen binnen als het goed is. Precies in een week dat ik op cursus ben en niet een middagje vrij kan nemen. Dus morgen direct naar huis en alles instellen voordat de voetbal begint
Vraag me af wat er gebeurd met die tv's met i dode pixel, heb altijd zon idee dat ze die dingen weer netjes inpakken en naar de volgende klant sturen
System Specs - WAR!! : Klunk - Black Orc - Karak Azgal () Firkan - BW- Karak Hirn - Samsung LE40A656
Pixeltje repareren?
Genoeg vraag naar die afgedankte toestellen, show-rooms enzo..Ik zag laatst bijvoorbeeld dat ze bij Ikea alle nep toestellen hadden vervangen met werkende philips flatscreens..
Genoeg vraag naar die afgedankte toestellen, show-rooms enzo..Ik zag laatst bijvoorbeeld dat ze bij Ikea alle nep toestellen hadden vervangen met werkende philips flatscreens..
quote:Jabba schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:14:
Vraag me af wat er gebeurd met die tv's met i dode pixel, heb altijd zon idee dat ze die dingen weer netjes inpakken en naar de volgende klant sturen
Ja, viel me ook al op, iig bij de Ikea hier in Utrechtquote:madwurmz schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:30:
Pixeltje repareren?![]()
[...]
dfi nf4 - amd64 3000 - 1024mb - ati x800xl - audigy 2zs: wow: Gracchus Priest Executus
Da's ook toevalligquote:Jabba schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:14:
Lees net dit bericht, wordt er gebeld. Morgen wordt mijn TV omgeruild.
En nu maar hopen op een TV met 2.073.600 werkende pixels
Mocht mijn nieuwe ook een dooie pixel hebben gaat ie natuurlijk direct weer retour, maar een retour moét je regelen met redcoon.. En redcoon doet niet aan gelijktijdige ruil..quote:barta schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:59:
[...]
Da's ook toevallig![]()
Lees net dit bericht, wordt er gebeld. Morgen wordt mijn TV omgeruild.
En nu maar hopen op een TV met 2.073.600 werkende pixels
Ben wel benieuwd hoe je het voorelkaar hebt gekregen de oude tergelijk met de nieuwe te vervangen.. je vorige antwoord was mij niet helemaal duidelijk, waarom je direct met Exalto belde ipv redcoon?
Is 1 dode pixel zichtbaar op een 24" LCD-monitor?quote:Harrie86 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:56:
Is 1 dode pixel zichtbaar op een 46inch?
Ik denk het dus wel; voornamelijk omdat de resolutie (1920x1080) hetzelfde blijft maar je 22" groter moet meten (en dus de pixel wordt groter). Aan de andere kant; soms heb je meer last van een dode subpixel...
En hij is binnen. Prachtig toestel om te zien, maar ik mis toch wel wat functies die mn oude Samsung wel had (Pip oa), en de afstandbediening is heel erg matig.
Het grootste probleem: 40 inch is toch te groot voor mijn huiskamer.. Ik kijk het nog even aan, maar het hele 40 = 37 bij Regza.. neuh.
Nu weet ik alleen niet meer of de 37zf ook een goed scherm had..
-edit- de 37 zf bestaat niet.. Misschien moet ik er gewoon even aan wennen. Ik kom immers van een 23 inch af..
Het grootste probleem: 40 inch is toch te groot voor mijn huiskamer.. Ik kijk het nog even aan, maar het hele 40 = 37 bij Regza.. neuh.
-edit- de 37 zf bestaat niet.. Misschien moet ik er gewoon even aan wennen. Ik kom immers van een 23 inch af..
cheiron wijzigde dit bericht 17-06-2008 23:15 (13%)
Ik heb een 46" en toen dacht ik ook in het begin dat het veel te groot was. Maar nu ik eraan gewend ben mag het nog wel groter... En als je echt op full HD films wilt kijken kan het niet groot genoeg zijn. Anders kan je net zogoed een HD ready scherm kopen omdat je het verschil anders toch niet ziet.
anders weet ik nog wel een plekje voor je 40quote:cheiron schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:12:
En hij is binnen. Prachtig toestel om te zien, maar ik mis toch wel wat functies die mn oude Samsung wel had (Pip oa), en de afstandbediening is heel erg matig.
System Specs - WAR!! : Klunk - Black Orc - Karak Azgal () Firkan - BW- Karak Hirn - Samsung LE40A656
UPDATE:
Vanmiddag is de TV geruild.
Nieuwe TV kwam in een doos die al open was en daardoor was ik wel ongerust.
Maar GEEN dode pixels (althans tot nu toe niet opgemerkt en ik heb goed gekeken)
Maar, bij deze TV doen de lampjes die aangeven of de TV aan staat of uit (de rode en groene) het niet??? Alleen als ik de TV uit zet, gaat even het groene lampje aan en daarna weer uit.
Op zich vind ik dit niet erg, maar waarom kunnen ze nou geen TV leveren die gewoon goed is. Dit is al de 3e TV waar wat mis mee is.
Aan de ene kant wil ik het hier maar bij laten, maar aan de andere kant; wie weet waarom de lampjes niet aangaan en alleen bij het uitzetten even de groene. Misschien zit er een draadje verkeerd en heb ik straks een keer 's-nachts kortsluiting.
Dus ik ga morgen maar weer bellen.
To be continued......
Vanmiddag is de TV geruild.
Nieuwe TV kwam in een doos die al open was en daardoor was ik wel ongerust.
Maar GEEN dode pixels (althans tot nu toe niet opgemerkt en ik heb goed gekeken)
Maar, bij deze TV doen de lampjes die aangeven of de TV aan staat of uit (de rode en groene) het niet??? Alleen als ik de TV uit zet, gaat even het groene lampje aan en daarna weer uit.
Op zich vind ik dit niet erg, maar waarom kunnen ze nou geen TV leveren die gewoon goed is. Dit is al de 3e TV waar wat mis mee is.
Aan de ene kant wil ik het hier maar bij laten, maar aan de andere kant; wie weet waarom de lampjes niet aangaan en alleen bij het uitzetten even de groene. Misschien zit er een draadje verkeerd en heb ik straks een keer 's-nachts kortsluiting.
Dus ik ga morgen maar weer bellen.
To be continued......
Tierelier, vervelend voor je zeg!
Ik las ff terug hoe het nou zat met je ding en zie ATVService en ESK voorbij komen, hoop voor je dat ze thuis-service kunnen doen om dit probleem(pje) te fixen..
Die open verpakking kan natuurlijk ook zijn omdat ze weten dat je al eens een dooie pixel ruilde en dit op het nieuwe toestel gecontroleerd hebben.. Maar dan vreemd dat hun het weigerende lampje niet is opgevallen..
Ik las ff terug hoe het nou zat met je ding en zie ATVService en ESK voorbij komen, hoop voor je dat ze thuis-service kunnen doen om dit probleem(pje) te fixen..
Die open verpakking kan natuurlijk ook zijn omdat ze weten dat je al eens een dooie pixel ruilde en dit op het nieuwe toestel gecontroleerd hebben.. Maar dan vreemd dat hun het weigerende lampje niet is opgevallen..
quote:barta schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:37:
Nadat de eerste tv met dode pixels in teruggestuurd en na 2 weken een nieuwe te hebben gekregen,
bleek deze een vaste pixel te hebben (groen). op een wit scherm zie je het niet. op een zwart scherm zie je een groene pixel.![]()
Gebeld met Exalto en het nummer gekregen van ATVService. Mijn TV zou omgeruild worden, maar omdat zij in het noorden zitten zou het geregeld worden door ESK.
Nu al een aantal weken lang iedere week gebeld en de tv kon iedere keer ieder moment binnen komen. Laatste melding is dat de tv echt deze week komt en dan wordt er een afspraak gemaakt om de TV om te ruilen.
Ik controleer in ieder geval het scherm eerst met de monteur en als de nieuwe niet perfect is, dan gaat ie gewoon weer terug.
Het lijkt er dus nog op dat ik wel een nieuwe TV krijg, maar voorlopig wordt ik nog aan het lijntje gehouden. Ik zal de voortgang blijven posten.
PS. Het beeld is echt super nu met Ned1 in HD via casema.
Ik ben heel erg bang dat ik hetzelfde heb. Zat gisteren een stukje Alien te kijken waarbij het compleet stil was. Toen hoorde ik een bromgeluid uit de tv komen. Van achter is het HEEL duidelijk, van voren hoor je het niet altijd...quote:madwurmz schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:48:
[...]
Bij mij trouwens ook geen beugeltje ..
Verder ben ik een beetje depressief omdat mij sinds gisteren een brom uit het toestel opvalt, kan mij niet herinderen of dit de eerste dag ook al was, misschien was ik overrompelt door het geheel.
Het klinkt alsof er een vliegje in zit, een zeurderig ventilatortje, kan ik het op twee plekken horen, namelijk aan de achterkant links en rechts boven. Het is ook hoorbaar op 5 meter afstand.
Het overstijgt de audio niet maar tijdens internetten wil ik nog wel eens genieten van de stilte, op dat moment valt het dus op.
De brom is te horen meteen als ik hem aanzet dus het kan geen coolings-ventilator zijn o.i.d.
Ben nogal gevoelig voor ongewenste geluidjes dus ik zit hier behoorlijk mee...
NU vraag ik mij alleen af of niet alle grote televisies een licht bromgeluid maken.. kan iemand met een 40zf mij vertellen dat de tv, ook van achter GEEN geluid hoort te maken? Dan gaat hij namelijk zeker terug..
Grr..
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last