Reg. datum: 05 november 2007
"Kan gegevensoverdrachtsmodus niet activeren. Geheugenkaart wordt gebruikt door een andere toepassing."
Ik de kaart eruit gehaald, krijg nog de melding: "Toepassingen worden gesloten en druk op ok." En prop de kaart er weer terug in. Zelfde verhaal.
Iemand?
quote:dood pixeltje schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:03:
Kan iemand mij vertellen waarom, wanneer ik de n82 aansluit via usb en kies voor gegevensoverdracht, ik de mededeling krijg:
"Kan gegevensoverdrachtsmodus niet activeren. Geheugenkaart wordt gebruikt door een andere toepassing."
Ik de kaart eruit gehaald, krijg nog de melding: "Toepassingen worden gesloten en druk op ok." En prop de kaart er weer terug in. Zelfde verhaal.
Iemand?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Reg. datum: 21 februari 2008
Ik heb dat ook. Laatst mijn telefoon gereset toen werkt het wel weer. Echter na het installeren van een aantal progjes weer het zelfde probleem (sommige dingen van geheugenkaart zullen schijnbaar altijd op de achtergrond blijven draaien). Ik heb wel een oplossing selecteer ipv gegevens overdracht de optie mediaspeler. Bij automatisch afspelen klik je op bestanden weergeven en tada je kunt gewoon bestandjes naar je telefoon slepen.quote:dood pixeltje schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:03:
Kan iemand mij vertellen waarom, wanneer ik de n82 aansluit via usb en kies voor gegevensoverdracht, ik de mededeling krijg:
Iemand?
Xander84 wijzigde dit bericht 14-03-2008 17:05 (5%)
Reg. datum: 02 februari 2008
Dat hielp perfect, bedankt! Hopen dat hij niet weer zulke kuren gaat vertonen...quote:Goofah schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:38:
[...]
Al een harde reset geprobeerd? Dus telefoon uit. Dan groene beltoets, de 3 en "*" tegelijk ingedrukt houden en daarna de telefoon aanzetten. Wel alle toetsen ingedrukt houden. Hiermee wordt je telefoon helemaal schoongeveegd. LET OP! Je raakt hier alle gegevens mee kwijt. Alle contactpersonen, eigen software, sms-jes, zelfs je datum/tijd instellingen raken kwijt. Dit is dus een laatste redmiddel voor als je telefoon serieus in de soep gelopen is.
Reg. datum: 21 juli 2007
Reg. datum: 08 januari 2003
Heb je toevallig je standaard sms geheugen op geheugenkaart gezet? Toen ik dit had ingesteld, kreeg ik ook deze meldingen. Actief geheugen terug gezet naar telefoongeheugen en toen kreeg ik deze melding niet meer.quote:dood pixeltje schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:03:
Iemand?
Ontspan.
Error -48621: Signature expired
Staat op telefoongeheugen.quote:...Heb je toevallig je standaard sms geheugen op geheugenkaart gezet?...
't Stomme is dat met een kaartlezer alles wel gewoon doet. Binnenkort nieuwe simkaart erin en tijd voor een harde reset denk ik. Is ook wel eens goed, net als bij de pc. Toch bedankt!
Iemand al oplossingen gevonden voor dat gekraak van de toetsen?
Reg. datum: 02 september 2006
EDIT: heb hem al, ga nu updaten
Dank
Robinho__ wijzigde dit bericht 15-03-2008 18:53 (6%)
Reg. datum: 21 februari 2008
Zou je die mij ook kunnen zeggen waar ik die vind? Met PC Suite vind ik niks.quote:Robinho__ schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:46:
Heb vandaag mijn N82 opgehaald, lekker toestelMaar ik moet zeggen, ik heb totaal geen last van kraken of piepen etc. Het enige wat ik wel gaar vind, is dat ik geen softwareupdate voor mijn telefoon kan download van nokia nederland, of moet ik die ergens anders zoeken?
Dank
Als je je PC Suite geconnect hebt, dan kon ik onderin kiezen voor software update, en dan ga je naar de site waar je die software kunt downloadenquote:Edemaster schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:04:
[...]
Zou je die mij ook kunnen zeggen waar ik die vind? Met PC Suite vind ik niks.
Ik heb nu versie:
V11.0.117
RM-313
Nokia N82 (02-01)
Maar mijn software update zegt dat er geen nieuwe is
quote:Robinho__ schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:45:
[...]
Als je je PC Suite geconnect hebt, dan kon ik onderin kiezen voor software update, en dan ga je naar de site waar je die software kunt downloaden
Ik heb nu versie:
V11.0.117
RM-313
Nokia N82 (02-01)
Maar mijn software update zegt dat er geen nieuwe is
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Reg. datum: 28 juni 2005
baal alleen wel dat ik helemaal bijna geen leuke programma'tjes kan installeren omdat dat signen niet meer werkt..
zijn hier al oplossingen voor?
Niet alle applicaties hoef je te signen. Daarnaast is het wel mogelijk om op symbiansigned een applicatie te laten signen. Ik heb hier zelf een kleine howto voor geschreven, al denk ik dat je er ook wel uit moet kunnen komen zonder howto.quote:Beach177 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:10:
nou ik heb 'm ook binnen en ben er echt super blij mee.. wat een heerlijke funcies heeft die phone!
baal alleen wel dat ik helemaal bijna geen leuke programma'tjes kan installeren omdat dat signen niet meer werkt..
zijn hier al oplossingen voor?
http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
Vast wel een keer eerder langsgekomen, maar toch het (nogmaals) vermelden waard. Hieronder een screenshot. Je kunt hem geheel naar eigen wens configureren.

Magnolia wijzigde dit bericht 16-03-2008 15:39 (7%)
Ontspan.
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
Reg. datum: 20 augustus 2005
Mijn menuknop en de bladertoets (omlaag en naar rechts) werken niet. Flink balen. Maandag maar langs de Vodafone shop, kijken of ik meteen een andere mee kan krijgen....
quote:Robinho__ schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:46:
Heb vandaag mijn N82 opgehaald, lekker toestelMaar ik moet zeggen, ik heb totaal geen last van kraken of piepen etc. Het enige wat ik wel gaar vind, is dat ik geen softwareupdate voor mijn telefoon kan download van nokia nederland, of moet ik die ergens anders zoeken?
Dank
Worden er niet goed van, heb de telefoon net naar de laatste 11.0.xxx versie geupgrade in de hoop dat het is verholpen maar helaas!
Hebben jullie hier ook last van?
Lijkt net of het geheugenbeheer naar de klote is op die telefoon.
Lekker zo, bij SE heb je geen last van brakke menutjes.
Reg. datum: 16 maart 2008
Kent iemand dit probleem?
De telefoon heeft de laatste software versie.
Toch raar, ik heb nergens last vanquote:Talisker_NL schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:05:
Heb sinds zaterdag ook de N82, kon vandaag pas testen. Helaas kraakte de bladertoets wel.
Mijn menuknop en de bladertoets (omlaag en naar rechts) werken niet. Flink balen. Maandag maar langs de Vodafone shop, kijken of ik meteen een andere mee kan krijgen....
[...]
* Robinho__ klopt even af
Pagina: 1 2 3 4 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 last
Dit topic is gesloten.