ADSL - Alle Dagen Snel Leechen
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicGaarne in een los topic stoppen, dit is geen spel- of typefout.quote:The_Zeroorez schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:58:
[...]
Volgens mij horen die andersom, zoals het in de tabel ook staat...
Rest is aangepast.
God Bless America | Change We Can Believe In
Reg. datum: 12 november 2002
Het moet uiteraard een prijsverlaging van de 60GB versie zijn in Europa.
Ik heb het vage vermoeden dat het patentnummer niet klopt, 't gaat namelijk over:quote:Een Texaanse rechtbank heeft bepaald dat Microsoft niet schuldig is aan het schenden van patent nummer 5933639, betreffende een technologie om een OS sneller te laten booten.
Dit patent is ook van IBMSystem and method for debugging distributed programs
voodooless wijzigde dit bericht 16-11-2007 10:15 (5%)
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
quote:In diezelfde periode leed de chipbakker ook nog eens fors verlies op de veRkopen.
...en ook hier geldt de wet van behoud van ellende.
Volgens mij gaat het over de 80GB-variant die in de VS wordt gebruikt. En omdat dat geen spel- of tikfoutje is mag je, als je denkt dat het wel Europese cijfers zijn, een topic openen. Voor nu ongewijzigd.quote:Nelissuh schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:31:
Het moet uiteraard een prijsverlaging van de 60GB versie zijn in Europa.
We delen je vermoedens maar we hebben geen tikfoutje gemaakt. We zoeken het uit.quote:voodooless schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:05:
Ik heb het vage vermoeden dat het patentnummer niet klopt
En die is geepaeedquote:
Reg. datum: 12 december 2004
'Het gebrek aan geluidsproductie, de kleine afmetingen en het lage energieverbruik zorgen ervoor dat de Zonbu een heel aantrekkelijk apparaat is voor iemand die gewoon een computer wilt die altijd werkt.'
oftewel: iemand wilt ???
volgens mij moet dat WIL zijn.
Dit moet 640GB zijn, volgens het artikel dat gelinked word:quote:Per inch hoogte kan BitMicro 640MB opslagruimte kwijt
Weet niet of dit onder tikfoutjes valt, of dat ik hiervoor een speciaal topic voor had moeten openen?quote:it can reach the maximum capacity of 640GB in 1-inch.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Ik zie dat het al aangepast is..quote:Harm schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:39:
Gaarne in een los topic stoppen, dit is geen spel- of typefout.
Maar, wat is hier niet-tikfout aan dan? Volgens mij is dit een typisch foutje van iemand die iets te snel heeft gewerkt of even met z'n hoofd ergens anders zat, en dus twee lettertjes omdraaide... Maar dat kan ook aan mij liggen uiteraard
OKOKOK, ik ga me al diep zitten schamen in een donker hoekje omdat ik hier postte!
TheZeroorez wijzigde dit bericht 16-11-2007 19:24 (11%)
qed
Als de typefoutverbeteraar inzicht moet hebben in de volledige tekst, weten wat de context is, dan is het niet iets wat eenvoudig opgelost kan worden. Ergo: los topic. Dan zullen er nog wel grijze gebieden over en daar is dit er eentje vanquote:The_Zeroorez schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:07:
[...]
Ik zie dat het al aangepast is..
Maar, wat is hier niet-tikfout aan dan? Volgens mij is dit een typisch foutje van iemand die iets te snel heeft gewerkt of even met z'n hoofd ergens anders zat, en dus twee lettertjes omdraaide... Maar dat kan ook aan mij liggen uiteraard
God Bless America | Change We Can Believe In
Ook deze vraag had je trouwens in een apart topic moeten stellen, eigenlijk
Harm, doesnie
quote:reviews: Crysis - grafisch geweld(ig)
"De graphics van Cysis zijn tot nu toe ongeëvenaard." --> Crysis
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Reg. datum: 07 februari 2007
"Het Nano Muscle Suit biedt een andere diepgang aan het gebruik van heatlh en andere upgrades."
Moet 'health' zijn.
Heren bedankt.
There is no future in timetravel. Mijn specs. Mijn waterkoeling inbouw fotoverslag.
Reg. datum: 25 oktober 2002
linkje 'goedgekeurd' wijst naar reviews: Zonbu: mini desktop-pc zonder zorgen , maar dat bestaat niet. Dit moet reviews: Zonbu: mini desktop-pc zonder zorgen zijn denk ik zo.
staat de volgende url:
Onder de tekst goedgekeurd staat de volgende url http://tweakers.net/revie...nder-zorgen-pagina-4.htmlquote:De Zonbu - die door Tweakers.net getest en goedgekeurd werd
Maarre, iets met puntjes
@Mathijs.. ooeps traagheid.. eerst klikken dan douchen, dan posten slecht idee
roy-t wijzigde dit bericht 17-11-2007 10:09 (10%)
Games maken in C#, voor de Xbox360 en pc? Microsoft XNA! Chat mee! irc://efnet.xs4all.nl /join #XNA
You never end up where you thought you were going to be.
quote:Deze laatste led brand wanneer er lees- en schrijfacties
quote:Het enige wat echt ontbreek is videobewerking,
dinges wijzigde dit bericht 17-11-2007 15:00 (12%)
You never end up where you thought you were going to be.
Whoopsiedaisyquote:een zogeheten cryptogrpahic hash function.
Aan alcoholhoudenden worden geen minderjarigen verstrekt.
Komt van analyse, dus het moet geanalyseerd zijn.Sinds begin 2006 worden de veranderingen en updates in Warden structureel door gebruikers geanaliseerd.
| Last.fm | "Jezelf quoten in sigs is zielig." - Jaap-Jan | "Nobody ever listens to me, I might as well be a Leonard Cohen record." - Neil Pye
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.