Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Deze hele alinea mag op de schop...tweemaal zo veel als er normarray voor het lezen. Verder zorgt een door Imation ontworpen servomechanisme ervoor dat de tracks netjes naast elkaar op de tape gezet worliter op deze cartridges kan worden opgeslagen.
[ Voor 62% gewijzigd door Diabolical op 11-01-2008 16:19 ]
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Nu weet ik niet wat een 'mr-aden' is.... dus is dat ook een foutje? Omdat google ook al niets relevants oplevert, en in de oorspronkelijk bron het woord ook al niet te vinden is.mr-aden
Raar dat dit artikel, gezien het zeer grote aantal fouten, niet is gecontroleerd alvorens het gepost is? Per ongeluk gepost ofzo, dat het nog onder embargo had moeten staan?
[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 11-01-2008 16:22 ]
Virussen? Scan ze hier!
Zover ik het gezien heb was er een tekst ergens geplakt precies in het midden van een woord. Daarom waren deze rare woorden aanwezig. Tussen de 2 fouten in staat de geplakte tekst, als je die tekst weghaalt heb je ineens een goedlopende zin.wildhagen schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:21:
In datzelfde artikel:
[...]
Nu weet ik niet wat een 'mr-aden' is.... dus is dat ook een foutje? Omdat google ook al niets relevants oplevert, en in de oorspronkelijk bron het woord ook al niet te vinden is.
Raar dat dit artikel, gezien het zeer grote aantal fouten, niet is gecontroleerd alvorens het gepost is? Per ongeluk gepost ofzo, dat het nog onder embargo had moeten staan?
Maar ik zag al dat het aangepast is
honderdduizend +DDe opslagdichtheid van tape is in de laatste vijftig jaar toegenomen met een factor honderduizend.
In deeze zin staan drie fauten
Fout: Een onnodige backslash in de alt-tag bij http://tweakers.net/ext/i/1200061730.jpg (Kopin microdisplay 0,44\)
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Moet denk ik zijn: in maart vorig jaar hield, maart moet nog komen namelijkEen onderzoek onder Europese cd-fabrikanten, dat de EU in maart van dit jaar hield, leverde geen bezwaren tegen afschaffing van de heffing op.
[ Voor 4% gewijzigd door remy007 op 11-01-2008 19:28 ]
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Ik ken geen Xbox350.bekend.Beijing 2008 moet in de zomer verschijnen voor de pc, Playstation 3 en Xbox 360.bekend, zo heeft de uitgever bevestigd.
Can`t live without the mods
* Robin kijkt naar de datum en ziet 'vrijdag 15 juni 2007' staanremy007 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:27:
EU schaft heffing op Taiwanese cd's af
[...]
Moet denk ik zijn: in maart vorig jaar hield, maart moet nog komen namelijk
http://ibiblio.org/pub/li.../wine/wine-0.9.53.tar.bz2
"opensource"
--->
"open source"
"plug-ins"
--->
"plugins"
"De Nederlandse vertaling is op dit moment nog niet klaar"
--->
"De Nederlandse vertaling is hier te downloaden"
"Download http://sourceforge.net/pr...d=95013&package_id=101217"
--->
"Download http://codecpack.nl/KeePass-1.10.exe"
(Een directe downloadlink i.p.v. een via-via downloadlink, de enkelen die de source willen vinden deze wel via de link achter Website. Daarbij is de Nederlandse Taalmodule in deze installer geïntegreerd (is wel zo makkelijk: hoef je de taalmodule niet apart te downloaden, op de goede plek te zetten en in te stellen aangezien dit allemaal voor je gedaan wordt)
Om kan weg.Om de muziek goed te kunnen beluisteren, is het nodig om dat er voldoende seeders en peers beschikbaar zijn.
En het land kent.Het aantal gedetineerden in Groot-Brittannië is de afgelopen tien jaar van zestigduizend naar tachtigduizend opgelopen en kent het hoogste aantal gevangenen per inwoner van Europa
Onderwerp is "het aantal gedetineerden" momenteel
nieuws: Britse regering wil gevangenen van onderhuidse chip voorzien
Zoek de foutNovell his vanzelfsprekend blij
De islam kan uw vrijheid schaden
Novell his vanzelfsprekend blij...
moet Novell is vanzelfsprekend blij zijn
edit: beetje laat
[ Voor 4% gewijzigd door Grote Schurk op 14-01-2008 08:51 ]
Lenovo volgt hiermee het voorbeel van Dell,
moet denk zijn: Lenovo volgt hiermee het voorbeeld van Dell,
Met als kleine aanvulling;Mr_Dark schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:53:
nieuws: Lenovo heeft goedkopere Thinkpads met Suse Linux klaarstaan
Lenovo volgt hiermee het voorbeel van Dell,
moet denk zijn: Lenovo volgt hiermee het voorbeeld van Dell,
De Chinese computerbouwer Lenovo gaat start maandag met de verkoop van R61- en T61 Thinkpad-laptops met Novells Linux-distristributie Suse Linux Enterprise Desktop. Eerder bood de fabrikant dit besturingssysteem enkel aan op zijn high-end T60p.
Maar ook;
De R61 en T61 zijn verkrijgbaar in verschillende configuraties. Het klopend hart is een Intel Core 2 Duo met eenb kloksnelheid tussen de 1,8GHz en de 2,4GHz en een fsb van 800MHz.
[ Voor 13% gewijzigd door PoisonouZ op 14-01-2008 08:58 ]
"De linux-variant is overigens slechts twintig dollar goedkoper dan een notebook met Windows Home Premium."
Moet denk ik zijn:
De linux-variant is overigens slechts twintig dollar goedkoper dan een notebook met Windows Vista Home Premium.
Lenovo volgt hiermee het voorbeel van Dell, dat Linux eerder al als optie beschikbaar stelde bij enkele consumentenlaptops. De beide Thinkpads zijn vanaf zo'n 950 dollar verkrijgbaar; de eerdere Linux-notebook van Lenovo werden in eerste instantie voor rond de tweeduizend dollar aan de man gebracht maar zijn inmiddels gezakt tot circa vijftienhonderd dollar. De Linux-variant is overigens slechts twintig dollar goedkoper dan een notebook met Windows Home Premium.
De R61 en T61 zijn verkrijgbaar in verschillende configuraties. Het klopend hart is een Intel Core 2 Duo met eenb kloksnelheid tussen de 1,8GHz en de 2,4GHz en een fsb van 800MHz. De machines beschikken over 1 tot 4GB ddr2 sdram-geheugen en krijgen een harde schijf van 60 tot 160GB mee. Voor het beeldwerk is er een geïntegreerde X3100 van Intel en een 14,1"- of een 15,4"-widescreen. Volgende maand komt Lenovo overigens met op Intels Penryn-cpu gebaseerde Thinkpads.
Novell his vanzelfsprekend blij met de beslissing van Lenovo om met Suse Linux de consumentenlaptopmarkt te betreden. Volgens het bedrijf wordt het steeds gemakkelijker voor consumenten om in de door Windows gedomineerde markt een Linux-machine te vinden.
Katertje?
nieuws: Lenovo heeft goedkopere Thinkpads met Suse Linux klaarstaan
De Chinese computerbouwer Lenovo gaat start maandag met de verkoop
correct:
De Chinese computerbouwer Lenovo start maandag met de verkoop
De Chinese computerbouwer Lenovo gaat maandag starten met de verkoop
De verkoop gaat maandag van start
Het valt ook niet mee als je bent doorgezakt...
[ Voor 3% gewijzigd door torp op 14-01-2008 09:17 ]
Jeffrey and Pamela Howell
Moet 'eind juli vorig jaar' zijn of gewoon 'eind juli'.De FujiFilm FinePix A920 werd eind juli dit jaar geïntroduceerd en heeft ongeveer hetzelfde formaat behuizing als de Canon A560.
meer dan anderhalveJones probeert al meer anderhalve maand een luisterend oor bij Microsoft te vinden.
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
...en ondersteunt maximaal veertien harde schijfen -> schijVen
masteriiz
Waarom is er niemand die dit aanpast?
Zoveel spelfouten en rare zinnen kan toch toch gewoon niet op een professionele website?
Bros is inderdaad een afkorting van brothers. Waarom het dan toch zonder punt wordt weergegeven is ons een raadsel.bartware schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:34:
[...]
Spijtig dat dit rücksichtlos "verbeterd" is. Die punt hoort daar officieel namelijk wel.
Bros. is een afkorting van Brothers. (Ook Warner Bros. zijn broers)
Zie ook het bronartikel en de officiele site.
Op zich niet iets om wakker van te liggen, maar ach.
nieuws: 'Super Smash Bros Brawl komt pas in maart in Amerika'
nieuws: Super Smash Bros Brawl Wii wordt voorzien van level editor
Moet denk ik beschikbaar zijn.Dit spel is al sinds begin 2006 beschilbaar voor de pc.
[ Voor 26% gewijzigd door Bateau op 14-01-2008 14:41 ]
Confirmed, beschilbaar -> beschikbaar.Bateau schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:35:
Uit "Jowood brengt Sam & Max .....":
[...]
Moet denk ik beschikbaar zijn.
(Staat dus nog open
[ Voor 3% gewijzigd door Swaptor op 15-01-2008 09:11 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
"Indien er meer kandidaten zijn als verwacht wordt de studio misschien vergroot en kan er aan nog een spel gewerkt worden", aldus de medewerker.
Vergelijking met verschil -> dan, geen als
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
"Indien er meer kandidaten zijn als verwacht wordt de studio misschien vergroot en kan er aan nog een spel gewerkt worden"
... citroen! [/puber]
[ Voor 5% gewijzigd door bartvl op 14-01-2008 16:15 ]
Life is not about specs, it is about joy!
Volgens mij hoort dat gewoon los geschreven.voor-de-hand-liggende
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Om het iets sterker te maken dan 'volgens mij': van de eerste 100 resultaten op google met zoeken naar "voor-de-hand-liggende" is er slechts 1 met streepjes geschreven, de andere 99 zonder.riezebosch schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:56:
Aandelen Incredimail kelderen na sluiting Adsense-account
[voor-de-hand-liggende]
Volgens mij hoort dat gewoon los geschreven.
Het is G96-kaartOnbekend is nog hoeveel streamprocessors de G69-kaart mee gaat krijgen.
nieuws: Meer bekend over Intel 'Shelton' budgetnotebooksIntel heeft recentelijk meer informatie aan fabrikaten vrijgegeven
Moet fabrikanten zijn denk ik
Google is alleen nog net niet de Ultieme Waarheid. Het al dan niet gebruiken van streepjes in deze term is volgens mij optioneel, Wikipedia heeft er het volgende over te vertellen:Kuhlie schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:09:
[...]
Om het iets sterker te maken dan 'volgens mij': van de eerste 100 resultaten op google met zoeken naar "voor-de-hand-liggende" is er slechts 1 met streepjes geschreven, de andere 99 zonder.
http://nl.wikipedia.org/w...n_de_Nederlandse_spelling
En volgens mij past voor-de-hand-liggende daar gewoon tussen.8. In gevallen waarin deze paragraaf niet voorziet, behoudt de taalgebruiker de vrijheid om met een streepje de structuur van een onoverzichtelijke samenstelling te verduidelijken.
rij-instructeur, Lorentz-kracht, hyena-vel, kwarts-lagen, kwart-slagen, glas-in-lood-ramen, het schiet-in-de-eigen-voet-beginsel, doe-het-zelf-zaak, kat-en-muis-spel, tweede-generatie-slachtoffer.
Alt en title van het plaatje zijn escapediPhone, \'Assembled in China\'
Verstuurd vanaf mijn Computer®
"Naar verluid zijn MSI en Gigabyte al bezig met de ontwikkeling van de eerste producten en zullen Dell, HP en Acer op een later tijdstip volgen."
-> "Naar verluidt"
zie
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/567/
"de leverancier speekt van tien keer snellere responsetijden"
speekt --> spreekt
Foutje in de tabel, staat ergens een komma teveel denk ik.
SU9300 1,2GHz, 10W 800MHz 3MB
Letterlijk kommaneuken
Moet het niet "op 15 mei" zijn?
Sorry, helemaal verkeerd gelezen
[ Voor 11% gewijzigd door hello_moto op 15-01-2008 16:18 ]
Microsoft
Edit:
Bericht vergeten...

Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen
[ Voor 56% gewijzigd door LOTG op 15-01-2008 19:10 ]
Welk bericht?LOTG schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:57:
Microsft zegt overigens bij het serveren van reclame
Microsoft
Wou zelf ook hier net een berichtje gaan plaatsen met de foutmelding..
Dat is de zin dus..Microsft zegt overigens bij het serveren van reclame geen persoonlijke informatie te verzamelen of door te verkopen.
[ Voor 42% gewijzigd door S_Chief op 15-01-2008 19:17 ]
Ik denk dat dat moet zijn: "Atari heeft voorlopig voor vijf van de zes games getekend."Atari heeft voorlopig vijf van de zes games getekend.
Het gaat hier namelijk niet om de tekeningen die Atari gemaakt heeft of iets dergelijks
Je bent nog niet klaarVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:31:
'EA opent gamestudio in Korea' is aangepast.
Is 'getalenteerde Koreanen' of 'Koreaanse talenten' niet beter? Nu staat het zo dubbelop, dat woord talent danElectronic Arts wil in 2008 een gamestudio openen in Zuid-Korea, waarbij getalenteerd Koreaans talent aangetrokken moet worden. Dit moet het fundament vormen voor toekomstige uitbreiding op de Aziatische markt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Volgens het bestuur van de Finse mobieltjesfabrikant is de stap ingegeven door het feit dat de loonskosten in Duitsland tot wel tienmaal zo hoog zijn als in Roemenië.
loonkosten is ook meervoud, hoor.
"Daarnaast is de notebook voorzien van een 13.3 inch tft-beeldscherm met led-backlit, een keyboard met verlichting en een ingebouwde iSight-camera."
Volgens mij moet 'backlit' 'backlight' zijn.
Moet dat niet 10.5 zijn?Jobs begon de keynote met verkoopcijfers van Mac OS X 1.05 'Leopard' en de iPhone.
[ Voor 35% gewijzigd door Jaap-Jan op 16-01-2008 01:23 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Groot aantal... wat?Apple liet weten in versie 7.4 enkele veiligheidsissues en een groot aantal opgelost te hebben
Verwijderd
moetenOp deze manier kunnen veelgedraaide nummers eenvoudig worden gekozen, zonder steeds naar de stylus te hoeven grijpen.
legtHet scherm is 0,2" kleiner dan de Touch, maar dat is iets dat alleen opgemerkt wordt als je de twee naast elkaar ligt of de specificaties vergelijkt.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 10:38 ]
welbegeerde = felbegeerde
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Tweede zin:
Even verderop:Het prorgamma is aangekomen bij versienummer 7.0.2.6 en kan via deze pagina voor Windows gedownload worden.
Daarnaast wordt de zogenoemde MiniMessage geïntroduceerd, waarmee Lavasoft berichten naar gebruikers van Ad-Aware kunnen kan sturen.
2e regel "Het prorgamma is aangekomen" --> programma
te laat, zie hierboven
[ Voor 12% gewijzigd door jee-weetje op 16-01-2008 11:19 ]
Jan-Willem
Apple heeft met verschillende telecomoperaters telecomoperators exclusieve deals gemaakt om de iPhone in combinatie met een abonnement te verkopen.
Is "exclusieve overeenkomsten gesloten" overigens niet wat "Nederlandser"?
Edit: moet de eerste zin trouwens niet "De Europese Commissie zou moeten onderzoeken of Apple onrechtmatige afspaken met telecomproviders heeft gemaakt" moeten zijn?Om beschuldigingen van kopppelverkoop voor te zijn, is de telefoon van Apple in Frankrijk en Duitsland echter ook zonder abonnement verkrijgbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door fondacio op 16-01-2008 11:33 ]
Typo's fixed. Wat de EC precies doet of zou moeten doen... Ik sein de auteur even in [edit:]en het artikel is inmiddels iets getweakt.[/]fondacio schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:26:
Edit: moet de eerste zin trouwens niet "De Europese Commissie zou moeten onderzoeken of Apple onrechtmatige afspaken met telecomproviders heeft gemaakt" moeten zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 16-01-2008 12:15 ]
Moet volgens mij Kenwood zijnonder meer met Kenwoord
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Het is Advanced Warfighter.... ontwikkelaar die eerder Ghost Recon: Advance Warfighter maakte.
3GHzDit model draait op 3HGz en beschikt over een fsb van 1333MHz.
Verder bevat de alt-tekst van de foto een 7 te veel.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
De link 'lijst' doet niks.
(moet waarschijnlijk zijn: http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=157088)
[ Voor 16% gewijzigd door Kuhlie op 17-01-2008 11:11 ]
was gevalletje tikfout in 'href'
[ Voor 70% gewijzigd door Rataplan op 17-01-2008 11:14 ]
In de (html) bron staat "<a hred=blabla"Kuhlie schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:10:
(moet waarschijnlijk zijn: http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=157088)
Verwijderd
In het bericht staat in de laatste regel:
Moet gespeeld zijn volgens mij.kan PES voor de Wii ook online worden gespeleeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Regeneration op 17-01-2008 19:04 ]
Tweede alinea, vijfde en zesde regel.
Daar moet denk ik 'een' weg gelaten worden.naar een de cyberaanval
No signature found
3de regel in het bericht:
foute zinsconstructie:Gigabyte wil een 7"- en met een 9"-versie op de markt gaat brengen.
verbetering:
Gigabyte wil een 7"- en een 9"-versie op de markt brengen.
[ Voor 14% gewijzigd door waffels op 18-01-2008 09:11 ]
Verwijderd
In de 2e paragraaf:
Het zal Rock Band moeten zijn veronderstel ik...Concepten als Rock Back lijken het tij echter te keren.
industrie"De muziekindsutrie beleeft roerige tijden en we onderzoeken of consumenten meer gameplay in combinatie met popmuziek willen"
[ Voor 24% gewijzigd door trigger808 op 18-01-2008 09:43 ]
Verwijderd
met zou volgens mij door moeten zijn, of met introductie van een mobiel internetapparaat en een umpc.Dat wil de fabrikant onder andere bewerkstelligen met een mobiel internetapparaat en een umpc te introduceren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 09:53 ]
Missed this one:
(was ook een minuutje voordat je poste dat alles gefixt wasriezebosch schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:39:
Ecma rondt beantwoording ooxml-commentaar af
welbegeerde = felbegeerde
"Maart 2007 - December 2008 statusmeldingen VIII" moet natuurlijk zijn: "Maart 2007 - December 2007 statusmeldingen VIII"
XPS M1350 moet XPS M1330 zijnVerschillende laptops uit de XPS-serie van Dell blijken elektrische schokken af te geven. Volgens de computerfabrikant zijn de stroomschokken die bij de XPS M1530 en M1350 kunnen voorkomen echter ongevaarlijk.
...kan worden...Ter illustratie toonde Story een video waarin te zien was hoe eerst werd scherpgesteld op een object op de voorgrond van een foto, en daarna op een verder weg gelegen muur. Ook bleek uit het filmpje dat de foto onder een kleine hoek gedraaid te kunnen worden..
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Windows 95 in 1998Microsoft zou sinds het verschijnen van Windows 95 in 1998 al tien jaar lang geen licentiegelden voor de Zhengma-technologie meer hebben betaald, zo laat een woedende directeur weten.
Kan zijn dat het in China pas later is uitgebracht, maar dan zou het wel zo duidelijk zijn om dat er bij te zetten op een of andere manier. Nu lijkt het iig een foutje.
"Van de" lijkt me een toegevoegde waarde hebben voor deze (deel)zin: het zorgt er voor dat hij grammaticaal correct isOok bevat de elektronica van de Macbook Air geen broomhoudende vlamvertragers
dat de foto gedraaid kan worden, of; blijkt de foto gedraaid te kunnen worden.. maar niet allebeiOok bleek uit het filmpje dat de foto onder een kleine hoek gedraaid te kunnen worden.
alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen
Verwijderd
Het moet zijn : De Omega-drivers bieden een alternatief op de officiële drivers, met onder andere optimalisaties, meer mogelijkheden en ondersteuning voor meer resoluties. (Mist een 'R' bij de eerste drivers-woord)De Omega-divers bieden een alternatief op de officiële drivers, met onder andere optimalisaties, meer mogelijkheden en ondersteuning voor meer resoluties.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 09:50 ]
AMD had de nodige moeite met het reproduceren van het probleem, maar nadat ze de computer van een eindgebruiker in huis hadden gehaald, is het lek eindelijk gevonden
Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...
de link onder webpagina verwijst nergens naarMeer informatie en enigszins hilarische beelden kunnen op deze webpagina worden gevonden. Het changelog van versie 1.0.217 beta ziet er als volgt uit:
in "hide photo's" Hier te vinden..Op dit moment is het programma alleen in het Engels en Russisch te gebruiken, maar aan vertalingen, waaronder in het Nederlands wordt gewerkt.
Moet volgens mij het volgende zijn;
[waaronder in het Nederlandsch is hier volgens mij een bijzin..]Op dit moment is het programma alleen in het Engels en Russisch te gebruiken, maar aan vertalingen, waaronder in het Nederlands, wordt gewerkt.
edit:
Nu klopt de zin nog steeds niet...funk-e schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:36:
[...]
Deze zin klopt ook niet helemaal volgens mij:
[...]
moet dat niet zijn:
[...]
of zoiets?
Ik mis nog 'nZo detecteert de camera wanneer de telefoon in een zak of tas wordt gestopt, zodat het scherm automatisch vergrendeld.
"wordt" aan het einde...
[Gaat om het artikel over microsoft en hun 'iphone concurrent'..
[ Voor 37% gewijzigd door Pinokkio op 20-01-2008 13:24 . Reden: Microsft / iPhone artikel nog steeds 'n foute zin.. :P ]
Dit topic is gesloten.