Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
Hellfire: Orc Hunter lvl 40
Reg. datum: 21 oktober 2003

quote:
Beaves schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, gewoon even met T-mobile bellen en voor de komende twee maanden het data abonnement afsluiten, heb ik ook gedaan. Gaat dan ook meteen in (half uur na je belletje).
Ik heb ze gebeld, idd zo geregeld! Daarnaast hebben ze blijkbaar een goede communicatietraining gehad daar! Keurig netjes geholpen.

Nu nog wachten totdat ik mijn batterij op kan laden en hem kan gaan flashen! De rom van T-mobile lijkt me wat instabiel, iemand al een 'goede' nl kaiser rom gevonden(incl radio rom)?

www.luppie.net

Is het ook mogelijk om alleen de contactpersonen in de telefoon te laten zien en geen nummers die op de SIM staan ? Graag heb ik een backupje van mijn belangrijke nummers op mijn SIM staan voor als ik noodgedwongen mijn SIM in een ander toestel nodig heb.

Nu heb ik deze belangrijke nummers dubbel in mijn contactlijst staan omdat ie mijn contactpersonen + SIM contacten laat zien.

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Mini Poeper schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:04:
Mijn TyTN II (WWE) is van 't weekend binnengekomen. Nu valt mij het volgende op:
Ik heb een hardreset gegeven en de toestel gewoon z'n gang laten gaan zoals bij de eerste keer opstarten. Zoals iedereen weet krijg je dan op laatst een scherm waar je op moet tikken dat alles voltooid is. Vervolgens zie je een pop-up schermpje met drie sec te gaan en vervolgens een statusbalkje lopen waar 'ie nog vervolgens dingen gaat installeren. Nu heb ik dus binnen die drie sec en dus vóór installeren een softreset uitgevoerd. Bij normale installatie krijg ik HTC theme, tweede manier krijg ik Windows Standaard als theme.
Om een eerlijke vergelijking te krijgen heb dan als 'ie opgestart is nog 'ns beide keren een softreset gegeven. Resultaat:
Normale installatie:
Storage
In use: 6,23 MB

Altenatieve installatie:
Storage
In use: 4,61 MB

Het RAM geheugen is ook gedaald, ongeveer een halve MB.

Wat zou er bij de alternatieve installatie niet geïnstalleerd worden? Ik heb wel wat dingen voorbij zien komen, maar weet nog niet precies wat 't is.
Niemand?

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 24 oktober 2005

Wat mij trouwens erg opvalt aan de TyTN II (in vergelijking met de andere twee PDA's hier in huis), dat het scherm maar heel licht aangeraakt hoeft te worden om te bedienen.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
Mini Poeper schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:48:
Wat mij trouwens erg opvalt aan de TyTN II (in vergelijking met de andere twee PDA's hier in huis), dat het scherm maar heel licht aangeraakt hoeft te worden om te bedienen.
Mijn ervaring is juist dat ik mijn scherm een stuk harder moet aanraken dan met mijn Tytn1

U = I X R

Hier ook nergens last van.

Gebruik je dat extra folie ook ? (zodat je scherm niet bekrast wordt)

iemand al een site gevonden om eventuele rom updates te downloaden ?
quote:
DaSaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:57:
[...]

Mijn ervaring is juist dat ik mijn scherm een stuk harder moet aanraken dan met mijn Tytn1

Ga zelf maar voor server spelen. Was getekend, MySQL

Reg. datum: 09 juni 2006

quote:
sporasub schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:06:
Hallo allemaal!
Eindelijk vandaag mijn MDA Vario III binnengekregen!
Ik heel blij gelijk surfen etc, totdat ik me opeens bedacht dat ik 2maanden van te voren mijn contract verlengd heb, wat dus wil zeggen dat ik nog 2 maanden moet wachten totdat mijn t-mobile internet totaal ingaat :S:S
Dus dat wordt nu nog iets van 2,80 per MB betalen tot januari.. echt kut!! Voor GPS heb ik toch geen HSPDA nodig? alleen voor een GPS update wellicht?
Daarnaast vroeg ik mij af of iemand al een goede nederlandse flash rom walktrough tegen gekomen is? Ik heb op XDA gekeken maar vindt het toch nog te vaag en risicovol uitgelegd om je MDA te flashen..
Wat ik heb begrepen is dat je eerst SPL moet doen, alleen staat er nergens waar en hoe ik mijn nieuwe rom in moet laden alsmede de instellingen van t-mobile kan vinden (of gebeurt dat automatisch?)

Alvast bedankt voor je reactie!!
Goed mee oppassen ja. Vodafone had mijn eerste abonnement dag vergeten mijn internet abonnement aan te sluiten, dus ik lekker surfen en krijg meteen 24 euro aan mijn broek.

GPS is satelliet gestuurd, vraagt niets van je GSM band.

Of laten aansluiten, of gewoon met WLAN surfen waar je kunt.

Edit: hmm waar komen plots al die posts vandaan :+ beetje achterhaalde info dus.

Touch screen is soms heel gevoelig, en soms niet. Dat merk ik vooral in touch flo. Maar dat komt mede ook als hij nog bezig is, dan gaat het allemaal wat traag met de TyTNII.

Schijnt dat je hem met een tweak ook gevoeliger/minder kan zetten?

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 29-10-2007 17:05 (11%)

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
Cobra_Lup schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:28:
Is het ook mogelijk om alleen de contactpersonen in de telefoon te laten zien en geen nummers die op de SIM staan ? Graag heb ik een backupje van mijn belangrijke nummers op mijn SIM staan voor als ik noodgedwongen mijn SIM in een ander toestel nodig heb.

Nu heb ik deze belangrijke nummers dubbel in mijn contactlijst staan omdat ie mijn contactpersonen + SIM contacten laat zien.
Als je even in de topic start kijkt zie je iets staan over Kaiser Tweak (briljant programma!). Hierin vind je de optie om je sim-contacten wel of niet zichtbaar te laten zijn in je contactenlijst.

HELP!!!!!

mijn tytn II is er vannacht mee uitgescheden, hij weigert op welke manier dan ook de accu op te laden. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of het makkelijk te verhelpen is???

Zit op het moment in Noorwegen en heb hem eigenlijk keihard nodig, leuk op zakenreis zonder gsm/e-mail en tomtom....

Heb zelf al een andere batterij geprobeerd, geen succes, dus batterij is het niet. zowel aan de usb kabel als aan de stekkeraansluiting laadt hij totaal niet op. batterij is nu zover leeg dat ie alleen aanspringt, smart mobility laat zien en weer uitgaat...

Als ik hem zonder accu aan de lader hangt gaat er alleen een groen lampje knipperen, met accu gaat er een rood lampje branden totdat die met zijn smart mobility scherm komt....

Kan je hard resetten met een lege accu???

Harde reset is gegeven, zonder accu, echter probleem blijft, wel blijft het hard reset scherm continu in beeld via de usb kabel, maar laden ho maar, tevens start ie niet op met alleen usb kabel

wel hard reset/geen windows

Elke hulp is welkom!!!!!

peugeot206gt wijzigde dit bericht 29-10-2007 17:46 (12%)

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Reg. datum: 05 december 2004

Wilde vanmiddag TomTom Navigator 6 op mijn TyTN hebben, maar het is me tot nog toe nog niet gelukt het programma onder programmas te krijgen in mijn TyTN.
Tomtom gebeld en die beweert dat ik niet via de USB kabel maar direct met een kaartlezer op mijn kaart moet zetten.
Heb zo'n mijn vraagtekens bij dit antwoord.
Wat denken jullie?

quote:
Digipics schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:03:
Wilde vanmiddag TomTom Navigator 6 op mijn TyTN hebben, maar het is me tot nog toe nog niet gelukt het programma onder programmas te krijgen in mijn TyTN.
Tomtom gebeld en die beweert dat ik niet via de USB kabel maar direct met een kaartlezer op mijn kaart moet zetten.
Heb zo'n mijn vraagtekens bij dit antwoord.
Wat denken jullie?
De versie van TomTom die op de bijgeleverde cd-rom staat heb ik gewoon middels active sync geinstalleerd. Werkte prima.

Download anders even van de TomTom website het programma TomTom Home. Als je dat start terwijl je device verbonden is via active sync, zou dit programma hem moeten herkennen.

De volgende tekst komt uit het Tytn manual, en geeft uitleg over de ledjes op de telefoon:

* Linker LED: Toont groene en gele lampjes voor HSDPA/UMTS/EDGE/GSM/GPRS/,
-bericht, en -netwerkstatus en als melding en oplaadstatus van de accu. Toont een knipperend rood lichtje als het accuniveau 5% of lager bereikt.
Rode LED: Toont een knipperend blauw lampje als systeemmelding als Bluetooth is ingeschakeld en klaar is om Bluetooth-signalen over te dragen. Deze LED knippert groen voor Wi-Fi-status. Als zowel Bluetooth als Wi-Fi is ingeschakeld, knipperen de lichten na elkaar. Toont een oranje lampje voor GPS-status.

Ik krijg echter geen wifi of bleutooth lampjes. Heb bij instellingen>meldingen weliswaar de ledjes voor berichten enzo aangezet, maar dit werkt ook niet.

Iemand anders ook dit probleem?

Reg. datum: 09 juni 2006

quote:
Kut zeg man!! Jeetje, en dat nog wel op zakenreis.....

Ik kan verder ook weinig diagnosemethoden bedenken buiten wat je al hebt gedaan. Met en zonder batterij proberen in te schakelen, kijken of er misschien een beschadiging zit bij de USB aansluiting onderop het toestel...

Tevens misschien een stomme mogelijkheid: zit het klepje van de SIM kaart wel goed dicht! Even paar keer open en dicht doen.

Maar goed, dat lijkt me niet relevant als hij niet bijlaadt....

Als beide accu's het niet doen (beide zijn leeg begrijp ik?) dan zul je toch een hardwareprobleem hebben aan de binnenkant van je TyTN II en daar niks mee kunnen waar je zit.

Sterkte en ik hoop dat er iemand een idee heeft voor je!! :X
quote:
LEDjes knipperen maar heel weinig hoor!! Die linker zie je nog wel vaak knipperen, maar die rechter maar sporadisch. Ik heb ook continu WLAN aan, maar zie bijna nooit een lampie.

Lampjes voor SMS enzo heb ik nog nooit gezien, en die staan wel aan,

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 29-10-2007 19:19 (65%)

Ben nu inmiddels een kleine week in bezit van de KEIZER en ben zeeeer tevreden.

Even 3 kleine vragen

* weet iemand hoe je aan simcontacten een plaatje kunt toevoegen zodat je deze ziet wanneer dit contact belt?
* de accu, is die bij iedereen zo snel leeg? anderhalve dag en ik gebruik hem niet meer dan gemiddeld, beetje surfen ed.
* gmail instellen als pop3 mail lukt niet, hij geeft dan een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken.

alvast bedankt voor reacties.

trouwens, ik gebruik, nadat ik extra tomtom kaarten niet geactiveerd kreeg, maporama, echt een super programma voor te navigeren

quote:
ByteStore schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:29:
Ben nu inmiddels een kleine week in bezit van de KEIZER en ben zeeeer tevreden.

Even 3 kleine vragen

* weet iemand hoe je aan simcontacten een plaatje kunt toevoegen zodat je deze ziet wanneer dit contact belt?
* de accu, is die bij iedereen zo snel leeg? anderhalve dag en ik gebruik hem niet meer dan gemiddeld, beetje surfen ed.
* gmail instellen als pop3 mail lukt niet, hij geeft dan een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken.

alvast bedankt voor reacties.

trouwens, ik gebruik, nadat ik extra tomtom kaarten niet geactiveerd kreeg, maporama, echt een super programma voor te navigeren
Plaatje toevoegen kan gewoon via de Edit functie bij je Contact, staat onder de naam 'Select a picture' of soortgelijk.. ook kan je in de camera functie de mode 'Contact Photo' selecteren, waarna hij automatisch vraagt aan wie je de foto wil toewijzen..

De accu gaat redelijk snel ja, maar dat is te verwachten me zoveel features. Gewoon alles uitzetten wat je niet gebruikt, vooral WLAN als je toch geen bereik hebt, en gebruik KaiserTweak zodat hij de connectie automatisch disconnect, zeker in het geval van 3G bespaart dit je redelijk wat stroom.

Dat laatste weet ik niet :) suc6

quote:
Terranca schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:54:
[...]

Plaatje toevoegen kan gewoon via de Edit functie bij je Contact, staat onder de naam 'Select a picture' of soortgelijk.. ook kan je in de camera functie de mode 'Contact Photo' selecteren, waarna hij automatisch vraagt aan wie je de foto wil toewijzen..

De accu gaat redelijk snel ja, maar dat is te verwachten me zoveel features. Gewoon alles uitzetten wat je niet gebruikt, vooral WLAN als je toch geen bereik hebt, en gebruik KaiserTweak zodat hij de connectie automatisch disconnect, zeker in het geval van 3G bespaart dit je redelijk wat stroom.

Dat laatste weet ik niet :) suc6
ja die kaisertweak gebruik ik, en dan disconnect after 1 minute, maar hij disconnect niet na 1 minuut, weet je hoe dit kan dan?

update:
Ohja, is het verstandig om je accu de eerste 3x leeg te laten? en weer helemaal vol?

ByteStore wijzigde dit bericht 29-10-2007 19:57 (5%)

Know's what he wants.
Reg. datum: 04 juni 2001

quote:
De Tytn II heeft geen ext.rom dus alles wat automatisch geïnstalleerd word kan je vinden onder je windows directory. Hier staan o.a.:
Configure Comgr175
Configure_DDI171
Configure_GPS
Configure_Key
Configure_WLAN
Kaiser Default VT Buttons
PP_AKv33-DefaultPage_NLD-0413
Wificountrycode

Kortom de meeste zijn instellingen voor je hardware en regionale settings.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

quote:
ByteStore schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:29:

Ja dat weet ik waarschijnlijk wel, niet mogelijk, een sim contact bevat alleen de naam en het nummer. je moet heel je telefoonboek exporteren en dan lukt het wel!

Iemand trouwens de taster file van tomtom voor mij, zoals eerder beschreven laadt de mijne niet meer op, heb echter een manier gevonden om hem krakkemikerig op te laden denk ik, maar ik heb al een harde reset gedaan.

Niks te maken met illegale zooi ofzo, maar dan kan ik iig weer mijn tomtom instellen, plz iemand die hem kan mailen omdat ik op zakenreis ben en niet bij mijn cdtje kan komen!!!!!

Reg. datum: 05 december 2004

quote:
twanjeuken schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:35:
[...]

De versie van TomTom die op de bijgeleverde cd-rom staat heb ik gewoon middels active sync geinstalleerd. Werkte prima.

Download anders even van de TomTom website het programma TomTom Home. Als je dat start terwijl je device verbonden is via active sync, zou dit programma hem moeten herkennen.
Dank je Twan voor je reactie.
Had TomTom Home echter al op mijn PC staan, maar het lukt me gewoon niet om TomTom over te zetten op mijn TyTN.
Misschien toch maar eens proberen meteen op de kaart te droppen.
Weet ook niet wat ik verkeerd doe.

quote:
ByteStore schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:56:
[...]

ja die kaisertweak gebruik ik, en dan disconnect after 1 minute, maar hij disconnect niet na 1 minuut, weet je hoe dit kan dan?
Misschien handig om eerst de handleiding bij Kaisertweak door te lezen:
quote:
Note: Most of the tweaks require a soft-reset to become current. I'd advise setting your values (changes are applied to the registry on value selection) and then always doing a soft-reset.

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Zoek even in deeltje 4 naar een post van mij over een alternatieve methode voor opladen van de batterij. Op die manier heb ik vroeger mijn Vario I weer aan de praat gekregen.
[edit[
linkje naar de betreffende post

Bebob_NL wijzigde dit bericht 29-10-2007 20:49 (15%)
Reden: linkjuh toegevoegd

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

quote:
Digipics schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:12:
[...]

Dank je Twan voor je reactie.
Had TomTom Home echter al op mijn PC staan, maar het lukt me gewoon niet om TomTom over te zetten op mijn TyTN.
Misschien toch maar eens proberen meteen op de kaart te droppen.
Weet ook niet wat ik verkeerd doe.
Ik kan je gerust stellen dat je niet de enige bent, bij mij werkt het ook niet...
Zie TOPIC

Bij mij installeerd alles netjes en alles wordt ook gezien door de TomTom Home software, maar TomTom zelf blijft maar zeuren dat er geen kaarten zijn geinstalleerd 8)7.
En hij knalt eruit met een dikke memory error als ik een thuis adres wil voegen |:(

Asus P4C800, PIV2.6c, Zalman CNPS 7000CU, 2xCorsair 512MB XMS PC3500, Hercules 9800Pro 128MB, 120GB Maxtor S-ATA, Audigy2, Inspire 5700 Digital, SonyDRU500A, Iiyama Visionmaster Pro 454

Holy Cow! - F@H
Reg. datum: 02 november 2002

quote:
Gieliovd520 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:16:
[...]

Lampjes voor SMS enzo heb ik nog nooit gezien, en die staan wel aan,
Dat kun je instellen als je wilt, zie voor uitleg mijn eerdere post of in deze topic of topic 4.

@ Sepiroth

Ook niet mbv tomtom home? Daar heb ik mee gewerkt en werkt prima.
Ik heb hier een bestandje die voor HTC kaiser is en zorgt dat Tomtom op ja Kaiser goed werkt.
Het staat hier: http://www.allaboutphones...wtopic.php?f=48&t=680
En bestandjes is deze: ttn_6_032_8351_HTCNLD.cab

Laatste naar je kaiser slepen en vervolgens instaleren en dan verder gaan met tomtom home.

--
kan iemand me hier mee helpen:

Ik wil XP opnieuw installeren en wil mijn smsen in mijn outlook (Jeyo Mobile Extender) backuppen, weet iemand hoe ik dat beste kan doen?

Zhadum wijzigde dit bericht 29-10-2007 21:38 (61%)

"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."

update wat betreft batterij situatie...

Ik heb een manier gevonden om hem lichtjes te laden... via de usb kabel (is het enige wat ik bij me heb) werkt het niet, nu is het echter zo dat als je een hard reset oproept, en je krijgt het scherm of je door wilt gaan, niet doorgaan maar gewoon de kabel erinlaten. ik zie geen oranje lampje branden, maar na 3 uur is de batterij 17%

heeft iemand enige tips, denk dat gewoon mijn usb connector op mijn tytn kapot is. ik blijf echter wel laden op deze manier. Maar ik vermoed dat er niet meer bijkomt.

Mijn vraag, wat kan het nu nog zijn, want de batterij leeft blijkbaar weer maar ik zie geen oranje lampje om te laden. als ik windows start dan laadt hij totaal niet...

TEVENS, kan iemand mij aub. de installer van tomtom sturen van de taster, de europa maps staan op mijn memorystick, maar ik heb het programma niet meer. zoals eerder gezegd, niks illegaals (anders had ik wel lekker een illegale versie gedownload) maar omdat ik op reis ben heb ik de cd niet bij me. ANYONE, zou er ergggg mee geholpen zijn!

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
peugeot206gt schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:23:
update wat betreft batterij situatie...

Ik heb een manier gevonden om hem lichtjes te laden... via de usb kabel (is het enige wat ik bij me heb) werkt het niet, nu is het echter zo dat als je een hard reset oproept, en je krijgt het scherm of je door wilt gaan, niet doorgaan maar gewoon de kabel erinlaten. ik zie geen oranje lampje branden, maar na 3 uur is de batterij 17%

heeft iemand enige tips, denk dat gewoon mijn usb connector op mijn tytn kapot is. ik blijf echter wel laden op deze manier. Maar ik vermoed dat er niet meer bijkomt.

Mijn vraag, wat kan het nu nog zijn, want de batterij leeft blijkbaar weer maar ik zie geen oranje lampje om te laden. als ik windows start dan laadt hij totaal niet...

TEVENS, kan iemand mij aub. de installer van tomtom sturen van de taster, de europa maps staan op mijn memorystick, maar ik heb het programma niet meer. zoals eerder gezegd, niks illegaals (anders had ik wel lekker een illegale versie gedownload) maar omdat ik op reis ben heb ik de cd niet bij me. ANYONE, zou er ergggg mee geholpen zijn!
http://www.allaboutphones...wtopic.php?f=48&t=680

Hier de installer van de Taster edition (met dank aan Daano)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: