Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheďst
Canon 20D / 300D + glas | Eigen huis in puin blog
Reg. datum: 25 september 2003
Je geeft zelf al aan dat TT en GM prima werken, je GPS functioneert dus naar behoren. Dit gaat allemaal met de interne GPS. Waarom zou je dus instellingen willen wijzigen van de externe GPS? Dat kan prima, maar dan moet je wel 'n externe GPS ontvanger hébben (bluetooth vaak). Als je deze hebt kun je 'm pairen met je phone en heb je de instellingen voor ext. GPS nodig. Maar ik zou niet weten waarom, de interne GPS doet 't echt Prima!quote:bigfootje schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:12:
Ik heb van het weekend een beetje zitten spelen met TomTom en google maps, deze werkte uitstekend.
Maar ik heb nu het volgende probleem, als ik naar start -> instellingen -> systeem -> externe gps ->hardware ga dan kan je daar de GPS-hardware poort instellen. Deze hoort op com4 te staan en als ik dat ingeef en op OK druk, en vervolgens ga controleren of dit is opgeslagen dan staat er "geen".
Kortom hoe zorg ik ervoor dat de instelling vast blijft staan? Softreset bood geen oplossing.
[www.zydell.net] webdesign, webscripting & grafische vormgeving
Het heeft alleen niks mogen helpen, want ik zie ook gewoon al die mapjes staan...
Ik heb nu een storing aangemaakt bij TomTom.
Even testen hoe goed hun servicedesk is, ik krijg in ieder geval binnen 2 dagen een reactie
Mijn probleemomschrijving staat overigens HIER voor degene die nog een briljante ingeving hebben
Asus P4C800, PIV2.6c, Zalman CNPS 7000CU, 2xCorsair 512MB XMS PC3500, Hercules 9800Pro 128MB, 120GB Maxtor S-ATA, Audigy2, Inspire 5700 Digital, SonyDRU500A, Iiyama Visionmaster Pro 454
http://www.batteryupgrade...df8d44f796faf7235447a6153
http://www.luxian.nl (mugen power batterij - binnenkort leverbaar status voor kaiser)
Als iemand wat meer weet graag berichtje. Eerste link met name niet helemaal zeker of dit klopt.
Ik snap jou opmerking totaal niet en vind het meer op jezelf slaan. Wij hebben dan wel de kennis om iets te veranderen dmv rom upgrade's echter hebben de meeste hier geen kaas van gegeten. Daarnaast gaat een toestel meestal na een jaar weer van de hand en de potentieële kopers kijken dan vaak naar een nederlandse doos cq produkt omdat ze hier meer vertrouwen in hebben.quote:
De discussie van nederlands of engels ga ik niet opnieuw aanslingeren daar er altijd voor en tegenstanders zijn en er al genoeg over is gezegd. Dus ik vind dit een duidelijk argument om voor een nederlandstalig toestel te kiezen.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Reg. datum: 12 augustus 2005
Oke dat is interessant.quote:Hexepeth schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:44:
Eindelijk wat links over batterijen met extra capaciteit:
http://www.luxian.nl (mugen power batterij - binnenkort leverbaar status voor kaiser)
Als iemand wat meer weet graag berichtje. Eerste link met name niet helemaal zeker of dit klopt.
Heeft iemand ervaring met de "mugen power" batterijen?
"A man with God is always in the majority."
Tot op heden heeft HTC mij niets meer laten weten over hoe ver ze staan met dit op te lossen...
Ik heb momenteel ook het volgende probleem: ik val geregeld weg aan de andere kant van de lijn, terwijl ik iedereen blijf horen, zonder probleem. Het geluid valt niet compleet weg, maar gaat soms heel stil en dan weer terug luid. Het gebeurt niet altijd (soms ganse dag niet), dan in een lang gesprek een aantal keer, en dan de rest van het gesprek niet meer...
Zou dit aan de verbinding kunnen liggen? Of zou er dan aan mijn kant ook een probleem zijn met het horen? Of toch aan de HTC...?
(Provider is Proximus België dus, 3G heb ik uitgeschakeld, maar geeft geen verschil...)
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Reg. datum: 08 augustus 2006
Nog ff over dat wintertijd 'probleem'; ik heb de NL versie en ook alles AAN gevinkt waar over gesproken is, maar toch ging hij niet automatisch op de wintertijd over.quote:Zhadum schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:52:
[...]
Misschien heeft het te maken met activesync, waardoor via activesync automatisch pc instellingen overneemt?
Zou het misschien te maken kunnen hebben met active sync? en dan doel ik op de optie van elke keer met een verbinding de tijd automatisch aanpassen op je pda? lijkt me wel raar maar een andere oorzaak kan ik niet bedenken.
@gill: heb je de optie Microfoon AGC (onder instellingen > systeem) ingeschakeld? die zorgt er namelijk voor dat je stemgeluid voor de ontvanger versterkt of verzwakt wordt daar waar ie dat nodig acht.quote:gill schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:56:
Ik heb momenteel ook het volgende probleem: ik val geregeld weg aan de andere kant van de lijn, terwijl ik iedereen blijf horen, zonder probleem. Het geluid valt niet compleet weg, maar gaat soms heel stil en dan weer terug luid. Het gebeurt niet altijd (soms ganse dag niet), dan in een lang gesprek een aantal keer, en dan de rest van het gesprek niet meer...
Zou dit aan de verbinding kunnen liggen? Of zou er dan aan mijn kant ook een probleem zijn met het horen? Of toch aan de HTC...?
(Provider is Proximus België dus, 3G heb ik uitgeschakeld, maar geeft geen verschil...)
Zky_ wijzigde dit bericht 29-10-2007 12:07 (41%)
Moisture is the essence of wetness!
Iedereen die die opties AAN had staan heeft GEEN automatische switch gehad.
Iedereen die die opties UIT had staan heeft WEL een automatische switch gehad.
En OllieMongollie: Ik ben nog steeds benieuwd naar je Telfort internet instellingen die ervoor zorgen dat 3G / HSDPA bij jouw TyTN wél werken.
Reg. datum: 03 januari 2005
Ik heb de Engelse versie. Voordeel vind ik dat Windows Update altijd eerder zal zijn dan de NL versie. Verder kan ik niet tegen al die vertalingen, dus ik ga altijd voor de originele taal. Meerwaarde?..tja, Engelse versie kan je internationaal verkopen op e-bay :-) Het is wat je fijner vindt, natuurlijk.quote:marco899 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:24:
[...]
Lekker de nederlandse. Engelse versie kan je er altijd nog opzetten en bij verkoop heeft een nederlandse versie toch een meerwaarde.
Kijk dan toch nog maar eens goed naar de post van: Maffe. Dan zie je dat je bewering niet klopt...quote:.KeN. schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:49:
Dat bevestigt het dan toch wel zo'n beetje ?
Iedereen die die opties AAN had staan heeft GEEN automatische switch gehad.
Iedereen die die opties UIT had staan heeft WEL een automatische switch gehad.
En OllieMongollie: Ik ben nog steeds benieuwd naar je Telfort internet instellingen die ervoor zorgen dat 3G / HSDPA bij jouw TyTN wél werken.
Ja, heb al met beide zitten spelen, en merk weinig tot geen verschil... Op wat heb jij deze setting staan?quote:Zky_ schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:04:
[...]
@gill: heb je de optie Microfoon AGC (onder instellingen > systeem) ingeschakeld? die zorgt er namelijk voor dat je stemgeluid voor de ontvanger versterkt of verzwakt wordt daar waar ie dat nodig acht.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Same here, ik had het ook aan staan en bij mij veranderde de tijd ook gewoon goedquote:falconz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:58:
[...]
Kijk dan toch nog maar eens goed naar de post van: Maffe. Dan zie je dat je bewering niet klopt...
Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat de windows mobile update van 28 augustus mbt de DST aanpassingen nog niet in onze TYTN2's verwerkt zit en in de andere wel. De cab-file met de update voor de DST kan hier gehaald worden. Ik heb 'm geďnstalleerd maar zie nu geen resultaten meer, het is al zaterdag geweest en had de tijd al handmatig terug gezet. Moet eigenlijk even m'n klok terug zetten naar 27-10-2007 om 3.59 om te checken...quote:3p0x schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:08:
[...]
Same here, ik had het ook aan staan en bij mij veranderde de tijd ook gewoon goed
Heb m'n TYTN2 WWE UK nu 4 weken, de ROM versie is 1.56.405.5 met datum 28-08-07. Kan dus best zijn dat die DST update daar nog niet in zit... Iemand met een UK versie waarbij de tijdscorrectie wél plaatsvond die z'n ROM versie zou kunnen checken? Strax nog maar even die tijd terug zetten om te kijken wattie doet na de installatie van die patch...
Zou de klok naar 2:59 zetten, anders gebeurt er niet heel erg veelquote:falconz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:21:
[...]
Moet eigenlijk even m'n klok terug zetten naar 27-10-2007 om 3.59 om te checken...
De klok gaat nl. om 3:00 uur een uur terug.
Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX
Ik heb dezelfde ROM versie en mijn TYTN2 is ook een WWE versie. En bij mij is de tijd wel gecorrigeerd. Het betreffende vinkje stond overigens *wel* aan bij mij.quote:falconz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:21:
[...]
Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat de windows mobile update van 28 augustus mbt de DST aanpassingen nog niet in onze TYTN2's verwerkt zit en in de andere wel. De cab-file met de update voor de DST kan hier gehaald worden. Ik heb 'm geďnstalleerd maar zie nu geen resultaten meer, het is al zaterdag geweest en had de tijd al handmatig terug gezet. Moet eigenlijk even m'n klok terug zetten naar 27-10-2007 om 3.59 om te checken...
Heb m'n TYTN2 WWE UK nu 4 weken, de ROM versie is 1.56.405.5 met datum 28-08-07. Kan dus best zijn dat die DST update daar nog niet in zit... Iemand met een UK versie waarbij de tijdscorrectie wél plaatsvond die z'n ROM versie zou kunnen checken? Strax nog maar even die tijd terug zetten om te kijken wattie doet na de installatie van die patch...
Eindelijk vandaag mijn MDA Vario III binnengekregen!
Ik heel blij gelijk surfen etc, totdat ik me opeens bedacht dat ik 2maanden van te voren mijn contract verlengd heb, wat dus wil zeggen dat ik nog 2 maanden moet wachten totdat mijn t-mobile internet totaal ingaat :S:S
Dus dat wordt nu nog iets van 2,80 per MB betalen tot januari.. echt kut!! Voor GPS heb ik toch geen HSPDA nodig? alleen voor een GPS update wellicht?
Daarnaast vroeg ik mij af of iemand al een goede nederlandse flash rom walktrough tegen gekomen is? Ik heb op XDA gekeken maar vindt het toch nog te vaag en risicovol uitgelegd om je MDA te flashen..
Wat ik heb begrepen is dat je eerst SPL moet doen, alleen staat er nergens waar en hoe ik mijn nieuwe rom in moet laden alsmede de instellingen van t-mobile kan vinden (of gebeurt dat automatisch?)
Alvast bedankt voor je reactie!!
Reg. datum: 29 augustus 2006
Verdiep je op xda-dev eens in de threads ove rhet flashen van de Tytn I, vario 2, hermes. Daar wordt je een boel wijzer van:). Succes!quote:sporasub schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:06:
Hallo allemaal!
Ik heel blij gelijk surfen etc, totdat ik me opeens bedacht dat ik 2maanden van te voren mijn contract verlengd heb, wat dus wil zeggen dat ik nog 2 maanden moet wachten totdat mijn t-mobile internet totaal ingaat :S:S
Dus dat wordt nu nog iets van 2,80 per MB betalen tot januari.. echt kut!! Voor GPS heb ik toch geen HSPDA nodig? alleen voor een GPS update wellicht?
Daarnaast vroeg ik mij af of iemand al een goede nederlandse flash rom walktrough tegen gekomen is? Ik heb op XDA gekeken maar vindt het toch nog te vaag en risicovol uitgelegd om je MDA te flashen..
Wat ik heb begrepen is dat je eerst SPL moet doen, alleen staat er nergens waar en hoe ik mijn nieuwe rom in moet laden alsmede de instellingen van t-mobile kan vinden (of gebeurt dat automatisch?)
Reg. datum: 16 augustus 2001
Nederlandse walk-through kun je hier vindenquote:sporasub schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:06:
http://www.allaboutphones...wtopic.php?f=10&t=994
Na het uitvoeren van de SPL kun je iedere rom downloaden en installeren (mits voor de Tytn-II natuurlijk)
De settings voor T-Mobile kun je hier downloaden en via een Cab op je telefoon installeren
http://www.htcclub.net/en/settings.php
Xanion wijzigde dit bericht 29-10-2007 15:22 (8%)
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
quote:marco899 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:45:
[...]
Ik snap jou opmerking totaal niet en vind het meer op jezelf slaan. Wij hebben dan wel de kennis om iets te veranderen dmv rom upgrade's echter hebben de meeste hier geen kaas van gegeten. Daarnaast gaat een toestel meestal na een jaar weer van de hand en de potentieële kopers kijken dan vaak naar een nederlandse doos cq produkt omdat ze hier meer vertrouwen in hebben.
De discussie van nederlands of engels ga ik niet opnieuw aanslingeren daar er altijd voor en tegenstanders zijn en er al genoeg over is gezegd. Dus ik vind dit een duidelijk argument om voor een nederlandstalig toestel te kiezen.
quote:LaptopRookie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:53:
Ik heb de Engelse versie. Voordeel vind ik dat Windows Update altijd eerder zal zijn dan de NL versie. Verder kan ik niet tegen al die vertalingen, dus ik ga altijd voor de originele taal. Meerwaarde?..tja, Engelse versie kan je internationaal verkopen op e-bay :-) Het is wat je fijner vindt, natuurlijk.
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Reg. datum: 02 januari 2006
Tip, je kan je internet ook al eerder inlaten gaan. Heb ik de vorige keer ook laten gedaan toen ik m'n telefoon eerder had dan dat mijn nieuwe contract inging, dus je kan gewoon nog voor de laatste 2 maanden van je oude contract internet afsluiten.quote:sporasub schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:06:
Hallo allemaal!
Bedankt voor de tips. Heb er nu één via ebay besteld voor 9,95 pond inclusief verzenden. Voor die prijs kan ik het wel gokken.quote:Hexepeth schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:44:
Eindelijk wat links over batterijen met extra capaciteit:
Zo kom je lekker aan je (geweldig bijdragende) postings.quote:
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik had hetzelfde probleem, gewoon even met T-mobile bellen en voor de komende twee maanden het data abonnement afsluiten, heb ik ook gedaan. Gaat dan ook meteen in (half uur na je belletje).quote:sporasub schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:06:
Hallo allemaal!
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheďst
Canon 20D / 300D + glas | Eigen huis in puin blog
Dit topic is gesloten. ![]()