Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 oktober 1999

http://www.superstoer.nl/~benchmarc/img_0117.jpg

Geintje gaat ¤136,49 kosten bij Solid Vision (fixcentrum waar T-mobile alles heen stuurt). Valt me nog mee eerlijk gezegd. Ik had wel een euro of 300 verwacht.

Iemand die toevallig een mooie alu case kent voor dit apparaat? :P

benchMarc wijzigde dit bericht 28-10-2007 19:00 (13%)

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
E-Bastard schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:40:
[...]

Ik had inderdaad net die optie gevonden.
Stond bij mij dus ook uitgevinkt. En toch automatisch naar wintertijd gegaan, precies op 3 uur.
Vreemd...
quote:
twanjeuken schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:43:
[...]

Deze optie is bij mij niet aangevinkt, maar de tijd werd wel aangepast. het zit 'em dus ergens anders in....
Misschien dat deze functie dan juist uit moet staan om een automatische switch te krijgen ?

Reg. datum: 01 mei 2003

Ik heb even gezocht, maar weet iemand waar ik een USB naar mini-jack kabeltje kan kopen?

*edit*
ok, eindelijk wat gevonden, denk ik:
http://www.expansys.nl/zoompic.aspx?type=item&i=147569
Kan ik m'n mini-jack oordopjes met dit tussenstuk op m'n TyTN aansluiten?

cdl wijzigde dit bericht 28-10-2007 20:06 (51%)

Dat zeg ik!

Reg. datum: 07 juli 2005

heeft iemand ervaring met het pdair tasje? je kunt ze op ebay kopen of direct bij pdair:
http://www.pdair.com/cata...0164&products_id=6562

pdair heeft ook van die usb naar 3,5jack convertortjes en gratis shipping..

met de huidige dollar koers heb je n 3,5jack converter met mic en tasje voor ongeveer 30euro :P

maargoed ik vraag me af of het een handig tasje is...

itarix wijzigde dit bericht 28-10-2007 20:40 (7%)

Headhunter
Reg. datum: 24 februari 2000

quote:
E-Bastard schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

Ik heb een WWE versie en daar is vannacht de wintertijd wel netjes automatisch ingesteld.
Ik kan herinneren dat je het ook ergens kon aangeven, kan het alleen niet meer vinden.
Ik heb de engelse versie en bij de telefoon settings heb ik de TimeZones 'automatic change time zone and clock' AAN gevinkt staan en deze werkt samen met 'Regional Settings' - Region - Dutch (Netherlands) . Die 2 zorgen er volgens mij voor, dat de klok vannacht netjes terug ging.

Reg. datum: 08 oktober 1999

quote:
itarix schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:39:
heeft iemand ervaring met het pdair tasje? je kunt ze op ebay kopen of direct bij pdair:
http://www.pdair.com/cata...0164&products_id=6562

pdair heeft ook van die usb naar 3,5jack convertortjes en gratis shipping..

met de huidige dollar koers heb je n 3,5jack converter met mic en tasje voor ongeveer 30euro :P

maargoed ik vraag me af of het een handig tasje is...
Goeie link. Ook meteen een alu case gevonden :D http://www.pdair.com/cata...0164&products_id=6554
Want dit gaat me niet nog een keer gebeuren. Beetje weird dat ze die bij de PDAshop nog niet leveren. Voor de Vario 2 hebben ze hem wel.

Holy Cow! - F@H
Reg. datum: 02 november 2002

Ik wil XP opnieuw installeren en wil mijn smsen in mijn outlook (Jeyo Mobile Extender) backuppen, weet iemand hoe ik dat beste kan doen?

"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
mathman schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:38:
Bij deze dan een aantal foto's van mijn Proclip (Clio II) en Passive Holder (damn veel stof en grote kieren in die clio :/ , ben ik blij dat dit een voorloopauto is :9 )

Foto's zijn clickable

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice pics... Even een stomme vraag tussendoor, krijg je die pro-clip er ook zo makkelijk af dan als het erop gaat?

Zit te twijfelen of ik er 1 bestel, maar ben niet vanplan om de proclip te laten zitten als ik niet ga navigeren ofso.

Reg. datum: 22 april 2002

Zo ik heb m'n tytn zaterdag toch nog maar ff een keertje geprobeerd en uiteraard deed ie het (dat winkelpersoneel kun je ook niet vertrouwen :P)

Ik ben nu een beetje aan het klooien met skype maar nu blijft ie constant op luidspreker mode staan, weet iemand zo hoe ik dat kan veranderen?
Reg. datum: 20 september 2007

quote:
.KeN. schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:36:
Lijkt me vrij sterk eigenlijk. Nederland is niet het enige land op de wereld met zomer-/wintertijd.
Bij Phone Settings heb je overigens een tabje met 'Time Zones', waar je deze optie vindt:
"Automatic change time zone and clock". Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Hoewel dit me ook sterk lijkt, aangezien deze optie bij mij uit stond en mijn tijd wel automatisch is over gegaan.
Deze optie, waar is die eigenlijk goed voor? Heeft dat te maken met het aanpassen van je klok op het moment dat je in een andere tijdzone terechtkomt? Bijvoorbeeld als je het vliegtuig pakt naar Engeland ofzo?

Blijft het in mijn ogen vreemd dat deze optie in de phone settings zit, en niet in je klokinstellingen.....
quote:
maffe schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:44:
[...]

Ik heb de engelse versie en bij de telefoon settings heb ik de TimeZones 'automatic change time zone and clock' AAN gevinkt staan en deze werkt samen met 'Regional Settings' - Region - Dutch (Netherlands) . Die 2 zorgen er volgens mij voor, dat de klok vannacht netjes terug ging.
Bij mij staat dat vinkje uit, en toch werd de tijd netjes aangepast. Moet dus iets anders zijn....

twanjeuken wijzigde dit bericht 28-10-2007 22:20 (23%)

www.luppie.net

Bij mij is de tijd ook automatisch overgegaan. Tenminste ik kreeg een melding of ik ff op Ok wou klikken of ik het er mee eens was dat ie automatisch naar wintertijd moest overspringen. Ondertussen was mijn wekker wel een uur te vroeg af gegaan. grrrr

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
maffe schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:44:
[...]
Ik heb met de WWE UK versie óók die 2 instellingen zoals jij beschrijft maar geen teken van automatische tijdsaanpassing. Enige wat ik nog kan bedenken is dat het komt doordat m'n Tytn2 uit stond om 3 uur en pas weer om 10 uur aan gezet werd. Maar dan nog, m'n pc past 't ook aan als hij uit stond ten tijde van de tijdsaanpassing... Ik vind 't raarrrrr...

quote:
falconz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:29:
[...]

Ik heb met de WWE UK versie óók die 2 instellingen zoals jij beschrijft maar geen teken van automatische tijdsaanpassing. Enige wat ik nog kan bedenken is dat het komt doordat m'n Tytn2 uit stond om 3 uur en pas weer om 10 uur aan gezet werd. Maar dan nog, m'n pc past 't ook aan als hij uit stond ten tijde van de tijdsaanpassing... Ik vind 't raarrrrr...
Zelfde verhaal hier. Geen automatische tijdsaanpassing terwijl mijn telefoon wel gewoon aanstond vannacht en het vinkje ook.
quote:
Gadgeteer schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:49:
Iemand ervaring met FlashSMS (http://www.stickler.de/FlashSMS.aspx) is een freeware sms tooltje om knipperende sms te sturen maar ook om zo'n berichtje te sturen wat direct opent, net als een systeembericht van je provider.

Laatste berichten via de search hier, dateren uit 2005
Tooltje ff geprobeerd. Knipperende sms mogelijkheid heeft het niet volgens mij maar de smsjes worden wel direct op het scherm weergegeven bij de ontvanger. Ze worden dan alleen niet opgeslagen in de inbox maar zijn helemaal weg na het sluiten van de melding.
Holy Cow! - F@H
Reg. datum: 02 november 2002

quote:
falconz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:29:
[...]

Misschien heeft het te maken met activesync, waardoor via activesync automatisch pc instellingen overneemt?

"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
Zhadum schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:52:
[...]

Misschien heeft het te maken met activesync, waardoor via activesync automatisch pc instellingen overneemt?
Nope, die van mij lag gewoon op tafel......

Reg. datum: 24 oktober 2005

Mijn TyTN II (WWE) is van 't weekend binnengekomen. Nu valt mij het volgende op:
Ik heb een hardreset gegeven en de toestel gewoon z'n gang laten gaan zoals bij de eerste keer opstarten. Zoals iedereen weet krijg je dan op laatst een scherm waar je op moet tikken dat alles voltooid is. Vervolgens zie je een pop-up schermpje met drie sec te gaan en vervolgens een statusbalkje lopen waar 'ie nog vervolgens dingen gaat installeren. Nu heb ik dus binnen die drie sec en dus vóór installeren een softreset uitgevoerd. Bij normale installatie krijg ik HTC theme, tweede manier krijg ik Windows Standaard als theme.
Om een eerlijke vergelijking te krijgen heb dan als 'ie opgestart is nog 'ns beide keren een softreset gegeven. Resultaat:
Normale installatie:
Storage
In use: 6,23 MB

Altenatieve installatie:
Storage
In use: 4,61 MB

Het RAM geheugen is ook gedaald, ongeveer een halve MB.

Wat zou er bij de alternatieve installatie niet geïnstalleerd worden? Ik heb wel wat dingen voorbij zien komen, maar weet nog niet precies wat 't is.

Van weekend viel mij ook op dat dat de IPAQ en De smartphone (HTC S310) wél zich aanpasten aan wintertijd, maar mijn Qtek S200 (WWE) niet. Van de TyTN II heb ik geen idee, was weekendje weg en deze lag onuitgepakt op mij te wachten.

Mini Poeper wijzigde dit bericht 29-10-2007 09:20 (3%)

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
_Rayman_ schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:19:
[...]

Nice pics... Even een stomme vraag tussendoor, krijg je die pro-clip er ook zo makkelijk af dan als het erop gaat?

Zit te twijfelen of ik er 1 bestel, maar ben niet vanplan om de proclip te laten zitten als ik niet ga navigeren ofso.
Deze proclip kan er aardig "gemakkelijk" vanaf. Moet er wel bijzeggen dat er een stukje dubbelzijdig tape opzit (aan de bovenkant waar hij het randje pakt) welke ik niet heb gebruikt. Hij zit immers stevig genoeg. Dus bij deze proclip is het in ieder geval mogelijk, weet het niet hoe dat zit met andere proclips.

Reg. datum: 16 april 2004

Wanneer ik met mijnTyTN II bel, dan verdwijnt het numerieke gedeelte van de dailpad ... ik heb al ergens een registry setting voorbij zien komen, maar kan hem nergens meer vinden ....

Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Xivius schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:24:
Wanneer ik met mijnTyTN II bel, dan verdwijnt het numerieke gedeelte van de dailpad ... ik heb al ergens een registry setting voorbij zien komen, maar kan hem nergens meer vinden ....
staat in de openingspost, gevonden dus :)

Hallo allemaal

De mijne is ook binnen !!!

Nu nog mijn naam waarmaken ;)

Reg. datum: 28 augustus 2007

Ik heb van het weekend een beetje zitten spelen met TomTom en google maps, deze werkte uitstekend.

Maar ik heb nu het volgende probleem, als ik naar start -> instellingen -> systeem -> externe gps ->hardware ga dan kan je daar de GPS-hardware poort instellen. Deze hoort op com4 te staan en als ik dat ingeef en op OK druk, en vervolgens ga controleren of dit is opgeslagen dan staat er "geen".

Kortom hoe zorg ik ervoor dat de instelling vast blijft staan? Softreset bood geen oplossing.

Shall we play a game
Reg. datum: 24 november 2001

hi,

ik wil hem deze week ook bestellen, maar twijfel tussen de Nederlandse versie of de Engelse versie, wat zijn jullie suggesties?

groeten,

Apple MacBook Pro 2,4Ghz, 2008 , HTC TyTn2, LG Full HD 42" LF65,

Know's what he wants.
Reg. datum: 04 juni 2001

quote:
Movinghead schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:14:
hi,

ik wil hem deze week ook bestellen, maar twijfel tussen de Nederlandse versie of de Engelse versie, wat zijn jullie suggesties?

groeten,
Lekker de nederlandse. Engelse versie kan je er altijd nog opzetten en bij verkoop heeft een nederlandse versie toch een meerwaarde.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
Movinghead schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:14:
hi,

groeten,
Dit is een persoonlijke keuze, dus iets wat jou eigen voorkeur betreft.

De verschillen zijn al herhaaldelijk benoemd in eerdere topics/TS. Kijk daar dus even naar.

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
marco899 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:24:
[...]
... bij verkoop heeft een nederlandse versie toch een meerwaarde.
8)7 Zeg dan niks!

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: