Bij mij geeft hij ook aan dat ik hem moet formatteren. Heb het niet geprobeerd. In de TyTN werkt ie gewoon goed.quote:
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last
[Nieuw Topic]Bij mij geeft hij ook aan dat ik hem moet formatteren. Heb het niet geprobeerd. In de TyTN werkt ie gewoon goed.quote:Jackal_Omega schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:44:
Ik word gek!!!!
Nu wil ik iets via mijn geheugenkaartje op mijn Kaiser zetten.
Als ik hem echter in mijn computer stop geeft ie aan dat ie geformatteerd moet worden.
Als ik dan op JA druk dan geeft ie aan dat ie formatteren niet kan voltooien.
Ik heb hem al proberen te formatteren via mijn camera, maar probleem blijft aanwezig.
Computer begint nu ook helemaal te trippen als ik hem uberhaupt durf aan te klikken.
In mijn Kaiser herkent ie het kaartje wel gewoon. Is er een mogelijkheid om op je device te formatteren????
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Bezoek mijn fotogallery via volgende link: Flickr! Education's purpose is to replace an empty mind with an open one.
gechi wijzigde dit bericht 28-10-2007 08:44 (14%)
Ja, dat had ik dacht ik ook. Zodra hij verbinding heeft met ActiveSync.. Ik weet eigenlijk niet of je dat kan instellen (zal vast wel), maar weet niet precies waar (en die TyTN II was niet van mij, dus kan het ook helaas niet opzoeken voor je).quote:gechi schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 08:42:
Tot nu toe één probleempje, heeft zeer waarschijnlijk niets te maken met het type toestel:
Als ik mijn HTC connect via USB met mijn laptop en ActiveSync start op, dan is mijn laptop gelijk zijn draadloze verbinding kwijt met mijn accesspoint. Geen idee waar ik dit zoeken moet. Iemand een suggestie?
Hier is hij goed veranderd naar de wintertijd.quote:henkstr schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:37:
hmz.. ik had wel verwacht dat WM6 de zomer en wintertijd wel automatisch zou gaan aanpassenniet dus.. bij jullie ook niet of heb ik iets verkeer staan? heb niks kunnen vinden..
Hier heb ik zo goed als dagelijks last van. Ik vermoed dat het komt door windows live, maar dit is nog een uitzoekpuntje. Bij het aanzetten van de telefoonfunctie begint Live als een idioot te zoeken naar een verbinding, wacht dus niet tot er netwerkverbinding is. Je krijgt nauwelijks gelegenheid je pincode in te voeren. Misschien iets om in te bouwen in de (zeer gewaardeerde) kaisertweakquote:[SainteR] schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:37:
Iemand bekend met volgend probleem of iemand een suggestie wat er aan de hand is?
Ik heb op random momenten nu al een keer of 5 voorgehad dat ik het laadlogo van windows op mijn scherm voordurend op mijn scherm krijg, het gaat wel nog 1 seconden terug weg maar daarna is het er meteen terug. Het lijkt ofdat windows vastloopt en ik kan dan nog amper met het toestel werken. Het toestel blijft dus wel reageren (dus geen hard crash ofzo). Maar ik moet dus wel s0oftresetten. Na de softreset is alles terug normaal.
Bij mij ook.quote:Qunix schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:15:
[...]
Hier is hij goed veranderd naar de wintertijd.
Je hebt het dus verkeerd staan....quote:henkstr schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:37:
hmz.. ik had wel verwacht dat WM6 de zomer en wintertijd wel automatisch zou gaan aanpassenniet dus.. bij jullie ook niet of heb ik iets verkeer staan? heb niks kunnen vinden..
Bij mij is hij vanzelf teruggegaan. Heb even gekeken in instellingen>systeem>klok maar kan nergens een optie vinden om dit aan of uit te zetten.quote:henkstr schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:37:
Yep, bij zowel het @Home account als het Vodafone account. Bij beide wil hij simpelweg niet verzenden!quote:marco899 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:49:
[...]
Voor verzenden wel de gegevens van vodafone ingesteld?
Deddiekoel wijzigde dit bericht 28-10-2007 14:24 (26%)
Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU
Bedankt maar hoe doe ik de instellingen; hij gaat alle poorten scannen maar niets.quote:Jackal_Omega schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:58:
[...]
Gewoon "doel opslaan als" en dan achter bestandnaam .cab toevoegen. Dit kopieren naar je Vario en installeren maar
Zhadum wijzigde dit bericht 28-10-2007 22:10 (7%)
"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
[www.zydell.net] webdesign, webscripting & grafische vormgeving
Kun je misschien uitleggen wat er volgens jou verkeerd staat? Bij mij ook geen automatische wijziging naar wintertijd. Heb de UK WWE versie. Zitten zoeken bij de regional settings en ook bij clocks/alarms maar kan niets vinden. Kan ook als tijdzone niet voor Amsterdam kiezen (wel Parijs, Madrid gmt+1). Mijns inziens is mijn versie niet voorbereid op omschakeling naar wintertijd. Wellicht als ik 'm aan de activesync hang dat 't gecorrigeerd wordt maar had 't toch automatisch verwacht...quote:
Bij mij is 'ie ook automatisch overgegaan naar wintertijd.quote:AnthonyD schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:27:
[...]
Bij mij hetzelfde (Ik heb eveneens de WWE versie. Ook bij mij is de tijd NIET aangepast. En ik kan ook geen Amsterdam als tijdzone kiezen).
Misschien dat alleen de NL versie de wintertijd aanpast?
Ken. wijzigde dit bericht 28-10-2007 18:36 (46%)
ik heb het ook nog niet voor elkaar gekregen hoe dit nu goed gaat, bij mij ook probleem om file te herschrijven.quote:meine800 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:16:
in topic 4 zag ik het volgende staan
Nu heb ik dit op mijn mda vario III gedaan maar vanaf mijn pc kan ik ten eerste niet eens bij de windows directory van mijn vario. via wat omwegen (kopieren en mailen) heb ik het toch naar mijn pc gekregen. het bestand heette overigens HH_0413_WeatherCities.xml. ik heb het aangepast zoals hierboven beschreven. Maar zodra ik het bestand weer op de mda heb staan. via de mail. en het bestand weer in de windows directory wil kopieren krijg ik de melding dat je hij beschermt is om te overschrijven. hoe zet ik dat uit en hoe kan ik op mijn pc de windows directory op mijn pc ook zien. dit is allemaal wat omslachtig allemaal.
alvast bedankt,
Remco.
hmz. vreemd heb tot zover ik weet (NL versie) ook geen aanopassingen gedaan.. naja zien over een half jaar wel weer hahaquote:falconz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:54:
[...]
Kun je misschien uitleggen wat er volgens jou verkeerd staat? Bij mij ook geen automatische wijziging naar wintertijd. Heb de UK WWE versie. Zitten zoeken bij de regional settings en ook bij clocks/alarms maar kan niets vinden. Kan ook als tijdzone niet voor Amsterdam kiezen (wel Parijs, Madrid gmt+1). Mijns inziens is mijn versie niet voorbereid op omschakeling naar wintertijd. Wellicht als ik 'm aan de activesync hang dat 't gecorrigeerd wordt maar had 't toch automatisch verwacht...
Bij mij hetzelfde (Ik heb eveneens de WWE versie. Ook bij mij is de tijd NIET aangepast. En ik kan ook geen Amsterdam als tijdzone kiezen).quote:falconz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:54:
[...]
Kun je misschien uitleggen wat er volgens jou verkeerd staat? Bij mij ook geen automatische wijziging naar wintertijd. Heb de UK WWE versie. Zitten zoeken bij de regional settings en ook bij clocks/alarms maar kan niets vinden. Kan ook als tijdzone niet voor Amsterdam kiezen (wel Parijs, Madrid gmt+1). Mijns inziens is mijn versie niet voorbereid op omschakeling naar wintertijd. Wellicht als ik 'm aan de activesync hang dat 't gecorrigeerd wordt maar had 't toch automatisch verwacht...
Ik heb een WWE versie en daar is vannacht de wintertijd wel netjes automatisch ingesteld.quote:AnthonyD schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:27:
[...]
Bij mij hetzelfde (Ik heb eveneens de WWE versie. Ook bij mij is de tijd NIET aangepast. En ik kan ook geen Amsterdam als tijdzone kiezen).
Misschien dat alleen de NL versie de wintertijd aanpast?
Ik had inderdaad net die optie gevonden.quote:.KeN. schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:36:
Lijkt me vrij sterk eigenlijk. Nederland is niet het enige land op de wereld met zomer-/wintertijd.
Bij Phone Settings heb je overigens een tabje met 'Time Zones', waar je deze optie vindt:
"Automatic change time zone and clock". Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Hoewel dit me ook sterk lijkt, aangezien deze optie bij mij uit stond en mijn tijd wel automatisch is over gegaan.
Deze optie is bij mij niet aangevinkt, maar de tijd werd wel aangepast. het zit 'em dus ergens anders in....quote:.KeN. schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:36:
Lijkt me vrij sterk eigenlijk. Nederland is niet het enige land op de wereld met zomer-/wintertijd.
Bij Phone Settings heb je overigens een tabje met 'Time Zones', waar je deze optie vindt:
"Automatic change time zone and clock". Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Hoewel dit me ook sterk lijkt, aangezien deze optie bij mij uit stond en mijn tijd wel automatisch is over gegaan.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea