Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
OllieMongollie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:42:
Ik heb het getest met Telfort Internet Unlimited en daar kreeg ik netjes een H'tje te zien. Het kan zijn dat je SIM niet geactiveerd is voor UMTS / HSDPA. Dit moet de technische dienst van Telfort dan aanpassen.
Hè wát ? :X
Ik krijg met geen mogelijkheid verbinding met UMTS.. laat staan HSDPA met Telfort Internet Unlimited.
Hoe heb jij je TyTN ingesteld ? Ik word er echt helemaal gek van namelijk.

EDIT: Vorige week Telfort klantenservice opgebeld en toen bleek dat mijn sim al die maanden niet was geactiveerd. Dit hebben ze gelijk verholpen, maar als ik een 3G icoon in beeld krijg (nog nooít een H te zien gekregen) kan ik niet 'inbellen' of gewoon bellen.

Ik dacht dat het gewoon aan Telfort lag, maar blijkbaar kan het dus toch gewoon ? :)

Ken. wijzigde dit bericht 26-10-2007 15:00 (25%)

Audi-Addict

Weet iemand of er ook problemen zijn met de bereikbaarheid icm tmobile? Ik heb een HTC 3300 en alleen maar problemen gehad hiermee.

Heeft iemand hier dus t-mobile?

Audi te koop! Audi A4 1.9TDI

Hela hola iedereen,

Heb gisteren mijn Brodit Active Holder voor de Tytn II binnen gekregen, blijkt de zekering kaduk te zijn.
Helaas staat er niet op hoeveel ampere die zekering is, weet iemand dit wellicht?

Thanks!

Reg. datum: 09 juni 2006

quote:
Audi-Addict schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:01:
Weet iemand of er ook problemen zijn met de bereikbaarheid icm tmobile? Ik heb een HTC 3300 en alleen maar problemen gehad hiermee.

Heeft iemand hier dus t-mobile?
Zat T-mobielers hier, gewoon ff wachten. Ik geloof dat hun dekking ff minder is als KPN en Vodafone bv. ja...

offtopic:
Lekker kontje trouwens :+
quote:
nefius schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:13:
Hela hola iedereen,

Heb gisteren mijn Brodit Active Holder voor de Tytn II binnen gekregen, blijkt de zekering kaduk te zijn.
Helaas staat er niet op hoeveel ampere die zekering is, weet iemand dit wellicht?

Thanks!
Tis een glaszekering in de sigarettenstekker. Die eruit halen en op het metaal het amperage lezen.

Ik geloof dat de standaard laders 2 A afgeven. Maar wat je moet zekeren..

Staat er 100 procent zeker op!

----

Ik had zelf ook een leuke vandaag net Vodafone en de TyTNII. Ik ging eens kijken op de CostControl website van VF.... Daar kon ik leuk lezen dat ik al 24 euro buiten mijn bundel had verbruikt binnen nog geen 2 weken. Ik heb bijna niks gebeld en wat SMS gestuurd.

Dus ik bellen met VF, ja meneer u heeft al 160 mb gedownload, u weet van de FUP van 50 MB? Euh ik had zoiets zien staan op de factuur over 50 mb ja, maar goed daar heb ik helemaal geen kijk op, ik check mijn mail een beetje enzo.

Zoeken, doorverbinden, zoeken, o meneer, u heeft een UMTS sessie van 5 uur op 15 oktober gehad. En hier nog wat en nog wat op die dag, komt neer op 19 euro aan data ex. BTW.

Ja leuk maar ik heb een onbezorgd internet abonnement. O nou dan zal ik het crediteren.

Dat lijkt me wel zo verstandig.

Moraal van het verhaal: 15 oktober, mijn dag van aansluiten, heeft VF mijn data abonnement nog niet gekoppeld. Meteen 24 euro gebruikt :+

Meteen dus gehoord dat ik binnen nog geen 2 weken meteen al 160 mb heb vebruikt, dat is met relatief rustig vebruik omdat ik er weinig tijd voor hem aldoor. Gaat nog leuk worden de komende 2 jaar |:(

Ik hou me wel van de domme, huh zoveel? Hoe kan dat nou?

Ze kunnen trouwens wél degelijk zien wat je allemaal uitspookt op internet. Die man begon over hmmm u heeft een bestand van 50 mb gedownload zie ik... onee, dat is 5 mb ik lees verkeerd. Creepy, no? Zit ik een beetje p :> rno te kijken, krijg ik dat straks te horen in de rechtzaal met VF 8)7

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 26-10-2007 15:34 (72%)

Reg. datum: 03 januari 2003

quote:
maffe schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:32:
Wat heeft iedereen toch met die brando of andere opplak bescherm plastic?
Waarom ga je zo'n mooi apparaar verstieren? Je plakt toch ook niet een beschermlaag op je TV, of op de lens van je nieuwe sony camera? Ooh wacht, er moet ook een plakker op mijn polarizerende zonnebril glazen. Je zit er toch niet met een mes of pen op te rammen?
Ik heb vroeger een applicatie ontwikkeld voor een pda , klant had zo een paar ok buttons waar hij op moest klikken , door na x aantal tijd zoveel keer op de button te klikken werkte dat scherm daar niet meer... dat geeft mij een reden om 8¤ te investeren
Je zag ook heel duidelijk dat op die plaats het scherm beschadigd was ( wel een HP toestel)

Heb toen maar even de layout veranderd van het programmatje , voorlopig terug werkend nu :)

www.luppie.net

mee eens, had vroeger een Windows CE handheld. Ik speelde daarop patience in de trein iedere dag naar mijn werk. Na een paar maanden zat er helemaal een slijtplek op het scherm waar de stapel kaarten lag.

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Gieliovd520 thanks voor je antwoord, echter is dat juist het probleem. Er staat niet op hoeveel ampere het is.
Wat er wel op staat is F1L250V, en volgens mij is dit 1A.
Echter heb ik een nieuwe 1A zekering geprobeerd en die fikte gelijk door toen ik de stekker erin stak, terwijl ik de Tytn er nog niet eens aan had gehangen... is dit niet vreemd?

quote:
Cobra_Lup schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:17:
mee eens, had vroeger een Windows CE handheld. Ik speelde daarop patience in de trein iedere dag naar mijn werk. Na een paar maanden zat er helemaal een slijtplek op het scherm waar de stapel kaarten lag.
:+ ik was er al bang voor mét screen protector om te veel patience te spelen haha. Duw, sleeeeeep, los.. Voor je het weet staan de sporen in je touch screen 8)7
quote:
nefius schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:46:
Gieliovd520 thanks voor je antwoord, echter is dat juist het probleem. Er staat niet op hoeveel ampere het is.
Wat er wel op staat is F1L250V, en volgens mij is dit 1A.
Echter heb ik een nieuwe 1A zekering geprobeerd en die fikte gelijk door toen ik de stekker erin stak, terwijl ik de Tytn er nog niet eens aan had gehangen... is dit niet vreemd?
Vind ik heel vreemd, er staat altijd op wat het is. Maar goed, inderdaad 1A 250 Volt.

Ja in principe is dit dus wat er op staat, 1A 250Volt. Meestal ben ik gewend dat er bij staat ergens 1A 2A ofzo.

Het riekt naar kortsluiting! (In je houders dus, niet je auto) Heb je wel eens geprobeerd om er iets anders in te stoppen in de auto, en anders die houder van je in een andere auto.. maar ja kost je weer een zekering.

Ik denk aan sluiting waardoor er een te grote stroom op komt te staan. Meer erin stoppen wordt je niet blij van. Even bedrijf contacteren! Krijg je vanzelf een nieuwe lijkt me, kun je even passief voor zo lang.

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 26-10-2007 17:02 (25%)

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
http://www.sandisk.com/Assets/File/pdf/retail/SDHC1.pdf

Njah dan bij deze nog maar een keer heh ;)

Update, weer een nieuwe zekering geprobeerd en die werkt als een tiet.
Ik denk dat die zekering die ik had, te oud was oid (ligt ook al heel wat jaartjes in de schuur).
Er zit nu een gloedjenieuwe in 1A en die werkt.

Thanks voor de hulp!

Reg. datum: 18 september 2007

hey jongens, ga naar youtube en zoek op "full body invisible shield". Een plastic protector die niet zichtbaar is en wel kras bestendig is. sommige mensen hebben erop lopen krassen met sleutels en je ziet echt niks. Je krijgt een soort spray erbij die luchtbubbels laat verdwijnen. levenslange geen kras garantie en je kunt het gewoon weer verwijderen. Zoek maar op youtube op invisible shield stress test of invisible shield remove.

ga naar hun website, daar kan je een set bestellen voor je tytn 2.
trouwens op de eerste pagina staan de resultaten van een benchmark, kan het echt zijn dat de tytn 2 zo snel is? ik heb een mda compact (imate jam) en daar kan ik playstation games mee spelen(langzaam maar wel te doen). Als ik de resultaten zie moet de tytn 2 geen problemen hebben met playstation emulators. Wat denken jullie? anders ga ik de tytn 2 ook maar eens halen..

rchin wijzigde dit bericht 26-10-2007 17:30 (14%)

Zo,

Vandaag de TYTNII met actieve brodit houder en proclip in mijn 206 bevestigd. moet eerlijk zeggen dat het stukken beter zit als een zuignap oplossing, of een plakstrip op je dashboard!

Zal straks wat foto's maken en even posten!

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Reg. datum: 16 maart 2007

quote:
My-life schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:46:
[...]
Is het mogelijk om het trillen/bellen te herhalen bij het ontvangen van een SMSje als je deze niet hebt geopent? Bij mijn D600 kon ik dat instellen en dat mis ik nu toch behoorlijk.
ik dacht:

start => settings => sound & notifications => tabblad notifications

=>bij reminders, repeat aanzetten.
denk dat dat moet lukken, ofwel is dat enkel voor bij calender afspraken.
bij sms enzo staat die repeat er wel maar je kan hem blijkbaar niet aanvinken

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
azelo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:14:
heren,
ik lees al tijdje mee.
binnen kort kan ik mijn abennoment verlengen en neem ik tytn2 erbij, maar als ik het goed begrijp werkt mijn normale(oude) hi simkaart de eerste 3 maand niet?

weet misschien 1 van jullie of ik zo'n internet abennement kan nemen voor de laatste 3 maanden van mijn oude abennoment?
Zijn er geen vrouwelijke tweakers hier dan???

hier dan de foto's van een actieve brodit in mijn wagen...

Let niet op de witbalans, camera stond nog op WB flash... had nog een shoot gister en vergat hem net terug te zetten ;)

Heb trouwens de versie met sigarettenplug, deze achter mijn middenconsole doorgehaald en vervolgens bij de stekker weer naar boven laten komen. Communiceert zo prima met mijn parrot MK6000! Heerlijk een film kijken met geluid via je boxen!

http://www.digitalpicture.nl/206/brodit.JPG

http://www.digitalpicture.nl/206/brodit2.JPG

http://www.digitalpicture.nl/206/brodit3.JPG

http://www.digitalpicture.nl/206/brodit4.JPG

http://www.digitalpicture.nl/206/brodit5.JPG

http://www.digitalpicture.nl/206/brodit6.JPG

Overigens heb ik nog wel een vraagje, is het mogelijk het display te kantelen, zodat ie uitkomt als dat je hem openschuift, er zit wel een tool in, maar die doet hem niet kantelen op de toetsenbord manier :(

quote:
peugeot206gt schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:15:

Let niet op de witbalans, camera stond nog op WB flash... had nog een shoot gister en vergat hem net terug te zetten ;)

Heb trouwens de versie met sigarettenplug, deze achter mijn middenconsole doorgehaald en vervolgens bij de stekker weer naar boven laten komen. Communiceert zo prima met mijn parrot MK6000! Heerlijk een film kijken met geluid via je boxen!

Overigens heb ik nog wel een vraagje, is het mogelijk het display te kantelen, zodat ie uitkomt als dat je hem openschuift, er zit wel een tool in, maar die doet hem niet kantelen op de toetsenbord manier :(
Ziet er goed uit man! Geeft weer inspiratie voor me... ik moet nodig ook zo'n ding, maar wil ook carkit functie benutten. Dus dan of een carkit ding kopen voor 200 euro, of een active houder en via BT connecten.... ik hoor hier echter slechte verhalen over zoals vertraging in het starten van de TomTom boodschap enzo.

"ag linksafslaan" en dat soort praktijken. Tevens muziek via de speakers + film is wel een praktische functie!!

Goeie vraag ja voor dat kantelen. Zo te zien heb je je videoplayer al zo ingesteld dat hij hem omdraait, maar je hebt gelijk is wel zo makkelijk zonder hem te openen!!

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
Ga naar start>settings>today>items en vink hier htchomeplug aan. Dan krijg je een viertal iconen waaronder 1 die simpel je tytn II met stylus laat zien. Klik hierop en hij draait het scherm. Nadeel is wel dat wanneer je hem weer "normaal" wilt hebben, je die nog 2-maal moet klikken, omdat ie ook nog de andere kant opdraait. Dus hij heeft 3 standen: normaal > breedbeeld in richting toetsenbord > breedbeeld op zijn kop > normaal.
Suc6!

Reg. datum: 22 april 2002

Zijn er problemen bekent met het herkennen van de simcard? Ik werd net gebeld dat ik m'n telefoon kon ophalen, keal geeft me de htc en ik druk me simcard erin, "simcard word niet herkent" oid. Zelfde verhaal met de simcard van de verkoper. Doe ik wat verkeerd of is de telefoon gewoon DOA? Ik heb eigenlijk weinig zin om weer een week ofzo te wachten op een andere telefoon terwijl ik iets ben vergeten te activeren oid :(
Reg. datum: 23 augustus 2002

Hoi, ik heb sinds 2 weken dit mooie apparaat, mijn eerste pocketpc, een eerste harde reset moeten doen, maar raak al aardig ingeburgerd.
Heeft iemand iets gedaan met de f-secure anti virussoftware, die bij t-mobile zit?

C. Janzen
Reg. datum: 17 juni 2001

jeuj, sinds vandaag ook de gelukkige eigenaar van een TyTn II :)
Vol verwachting heb ik 5 delen door te lezen O+

de zon sjeint sjoen te zeen zoe este zuus !

Know's what he wants.
Reg. datum: 04 juni 2001

quote:
3p0x schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:12:
Zijn er problemen bekent met het herkennen van de simcard? Ik werd net gebeld dat ik m'n telefoon kon ophalen, keal geeft me de htc en ik druk me simcard erin, "simcard word niet herkent" oid. Zelfde verhaal met de simcard van de verkoper. Doe ik wat verkeerd of is de telefoon gewoon DOA? Ik heb eigenlijk weinig zin om weer een week ofzo te wachten op een andere telefoon terwijl ik iets ben vergeten te activeren oid :(
Heb ik ook gehad, doe je het schuifje niet ver genoeg dicht.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Know's what he wants.
Reg. datum: 04 juni 2001

quote:
Welk nummer van Borsato had je opstaan?

Ziet er goed uit trouwens (de houder).

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Reg. datum: 22 april 2002

quote:
marco899 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:26:
[...]

Heb ik ook gehad, doe je het schuifje niet ver genoeg dicht.
Dat "lock" schuifje? Ik heb het verschillende keren geprobeerd, nouja anders ga ik er morgen nog wel een keertje langs als ik er tijd voor heb :P
quote:
marco899 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:29:
[...]

Welk nummer van Borsato had je opstaan?
:X shit betrapt...... marco borsato, vriendin rijdt er ook in O-)

wacht.... Er staat mute in het radioscherm! ik was film aan het kijken :9~

ontopic: die homeplugin werkt wel om je scherm te kantelen, maar is er geen andere manier. Ik heb in het homescherm onder programma snelkeuze ook scherm kantelen staan, maar deze kantelt niet de goede kant op. Is dat niet met een register tweak te wijzigen ofzo...

Reg. datum: 05 maart 2006

Sinds eergisteren MDA Vario III; lees over bij Kaiser geleverde TomTom taster. Kan dit niet vinden, niet bij T-mobile ??

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: