HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.021 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

Beaves schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, gewoon even met T-mobile bellen en voor de komende twee maanden het data abonnement afsluiten, heb ik ook gedaan. Gaat dan ook meteen in (half uur na je belletje).
Ik heb ze gebeld, idd zo geregeld! Daarnaast hebben ze blijkbaar een goede communicatietraining gehad daar! Keurig netjes geholpen.

Nu nog wachten totdat ik mijn batterij op kan laden en hem kan gaan flashen! De rom van T-mobile lijkt me wat instabiel, iemand al een 'goede' nl kaiser rom gevonden(incl radio rom)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Is het ook mogelijk om alleen de contactpersonen in de telefoon te laten zien en geen nummers die op de SIM staan ? Graag heb ik een backupje van mijn belangrijke nummers op mijn SIM staan voor als ik noodgedwongen mijn SIM in een ander toestel nodig heb.

Nu heb ik deze belangrijke nummers dubbel in mijn contactlijst staan omdat ie mijn contactpersonen + SIM contacten laat zien.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Mini Poeper schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:04:
Mijn TyTN II (WWE) is van 't weekend binnengekomen. Nu valt mij het volgende op:
Ik heb een hardreset gegeven en de toestel gewoon z'n gang laten gaan zoals bij de eerste keer opstarten. Zoals iedereen weet krijg je dan op laatst een scherm waar je op moet tikken dat alles voltooid is. Vervolgens zie je een pop-up schermpje met drie sec te gaan en vervolgens een statusbalkje lopen waar 'ie nog vervolgens dingen gaat installeren. Nu heb ik dus binnen die drie sec en dus vóór installeren een softreset uitgevoerd. Bij normale installatie krijg ik HTC theme, tweede manier krijg ik Windows Standaard als theme.
Om een eerlijke vergelijking te krijgen heb dan als 'ie opgestart is nog 'ns beide keren een softreset gegeven. Resultaat:
Normale installatie:
Storage
In use: 6,23 MB

Altenatieve installatie:
Storage
In use: 4,61 MB

Het RAM geheugen is ook gedaald, ongeveer een halve MB.

Wat zou er bij de alternatieve installatie niet geïnstalleerd worden? Ik heb wel wat dingen voorbij zien komen, maar weet nog niet precies wat 't is.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Wat mij trouwens erg opvalt aan de TyTN II (in vergelijking met de andere twee PDA's hier in huis), dat het scherm maar heel licht aangeraakt hoeft te worden om te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 00:35
Mini Poeper schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:48:
Wat mij trouwens erg opvalt aan de TyTN II (in vergelijking met de andere twee PDA's hier in huis), dat het scherm maar heel licht aangeraakt hoeft te worden om te bedienen.
Mijn ervaring is juist dat ik mijn scherm een stuk harder moet aanraken dan met mijn Tytn1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89274

Hier ook nergens last van.

Gebruik je dat extra folie ook ? (zodat je scherm niet bekrast wordt)

iemand al een site gevonden om eventuele rom updates te downloaden ?
DaSaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:57:
[...]

Mijn ervaring is juist dat ik mijn scherm een stuk harder moet aanraken dan met mijn Tytn1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:23
sporasub schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:06:
Hallo allemaal!
Eindelijk vandaag mijn MDA Vario III binnengekregen!
Ik heel blij gelijk surfen etc, totdat ik me opeens bedacht dat ik 2maanden van te voren mijn contract verlengd heb, wat dus wil zeggen dat ik nog 2 maanden moet wachten totdat mijn t-mobile internet totaal ingaat :S:S
Dus dat wordt nu nog iets van 2,80 per MB betalen tot januari.. echt kut!! Voor GPS heb ik toch geen HSPDA nodig? alleen voor een GPS update wellicht?
Daarnaast vroeg ik mij af of iemand al een goede nederlandse flash rom walktrough tegen gekomen is? Ik heb op XDA gekeken maar vindt het toch nog te vaag en risicovol uitgelegd om je MDA te flashen..
Wat ik heb begrepen is dat je eerst SPL moet doen, alleen staat er nergens waar en hoe ik mijn nieuwe rom in moet laden alsmede de instellingen van t-mobile kan vinden (of gebeurt dat automatisch?)

Alvast bedankt voor je reactie!!
Goed mee oppassen ja. Vodafone had mijn eerste abonnement dag vergeten mijn internet abonnement aan te sluiten, dus ik lekker surfen en krijg meteen 24 euro aan mijn broek.

GPS is satelliet gestuurd, vraagt niets van je GSM band.

Of laten aansluiten, of gewoon met WLAN surfen waar je kunt.

Edit: hmm waar komen plots al die posts vandaan :+ beetje achterhaalde info dus.

Touch screen is soms heel gevoelig, en soms niet. Dat merk ik vooral in touch flo. Maar dat komt mede ook als hij nog bezig is, dan gaat het allemaal wat traag met de TyTNII.

Schijnt dat je hem met een tweak ook gevoeliger/minder kan zetten?

[ Voor 11% gewijzigd door Gieliovd520 op 29-10-2007 17:05 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

Cobra_Lup schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:28:
Is het ook mogelijk om alleen de contactpersonen in de telefoon te laten zien en geen nummers die op de SIM staan ? Graag heb ik een backupje van mijn belangrijke nummers op mijn SIM staan voor als ik noodgedwongen mijn SIM in een ander toestel nodig heb.

Nu heb ik deze belangrijke nummers dubbel in mijn contactlijst staan omdat ie mijn contactpersonen + SIM contacten laat zien.
Als je even in de topic start kijkt zie je iets staan over Kaiser Tweak (briljant programma!). Hierin vind je de optie om je sim-contacten wel of niet zichtbaar te laten zijn in je contactenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
HELP!!!!!

mijn tytn II is er vannacht mee uitgescheden, hij weigert op welke manier dan ook de accu op te laden. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of het makkelijk te verhelpen is???

Zit op het moment in Noorwegen en heb hem eigenlijk keihard nodig, leuk op zakenreis zonder gsm/e-mail en tomtom....

Heb zelf al een andere batterij geprobeerd, geen succes, dus batterij is het niet. zowel aan de usb kabel als aan de stekkeraansluiting laadt hij totaal niet op. batterij is nu zover leeg dat ie alleen aanspringt, smart mobility laat zien en weer uitgaat...

Als ik hem zonder accu aan de lader hangt gaat er alleen een groen lampje knipperen, met accu gaat er een rood lampje branden totdat die met zijn smart mobility scherm komt....

Kan je hard resetten met een lege accu???

Harde reset is gegeven, zonder accu, echter probleem blijft, wel blijft het hard reset scherm continu in beeld via de usb kabel, maar laden ho maar, tevens start ie niet op met alleen usb kabel

wel hard reset/geen windows

Elke hulp is welkom!!!!!

[ Voor 12% gewijzigd door Rene op 29-10-2007 17:46 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831

Wilde vanmiddag TomTom Navigator 6 op mijn TyTN hebben, maar het is me tot nog toe nog niet gelukt het programma onder programmas te krijgen in mijn TyTN.
Tomtom gebeld en die beweert dat ik niet via de USB kabel maar direct met een kaartlezer op mijn kaart moet zetten.
Heb zo'n mijn vraagtekens bij dit antwoord.
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:03:
Wilde vanmiddag TomTom Navigator 6 op mijn TyTN hebben, maar het is me tot nog toe nog niet gelukt het programma onder programmas te krijgen in mijn TyTN.
Tomtom gebeld en die beweert dat ik niet via de USB kabel maar direct met een kaartlezer op mijn kaart moet zetten.
Heb zo'n mijn vraagtekens bij dit antwoord.
Wat denken jullie?
De versie van TomTom die op de bijgeleverde cd-rom staat heb ik gewoon middels active sync geinstalleerd. Werkte prima.

Download anders even van de TomTom website het programma TomTom Home. Als je dat start terwijl je device verbonden is via active sync, zou dit programma hem moeten herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De volgende tekst komt uit het Tytn manual, en geeft uitleg over de ledjes op de telefoon:

* Linker LED: Toont groene en gele lampjes voor HSDPA/UMTS/EDGE/GSM/GPRS/,
-bericht, en -netwerkstatus en als melding en oplaadstatus van de accu. Toont een knipperend rood lichtje als het accuniveau 5% of lager bereikt.
Rode LED: Toont een knipperend blauw lampje als systeemmelding als Bluetooth is ingeschakeld en klaar is om Bluetooth-signalen over te dragen. Deze LED knippert groen voor Wi-Fi-status. Als zowel Bluetooth als Wi-Fi is ingeschakeld, knipperen de lichten na elkaar. Toont een oranje lampje voor GPS-status.

Ik krijg echter geen wifi of bleutooth lampjes. Heb bij instellingen>meldingen weliswaar de ledjes voor berichten enzo aangezet, maar dit werkt ook niet.

Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:23
Kut zeg man!! Jeetje, en dat nog wel op zakenreis.....

Ik kan verder ook weinig diagnosemethoden bedenken buiten wat je al hebt gedaan. Met en zonder batterij proberen in te schakelen, kijken of er misschien een beschadiging zit bij de USB aansluiting onderop het toestel...

Tevens misschien een stomme mogelijkheid: zit het klepje van de SIM kaart wel goed dicht! Even paar keer open en dicht doen.

Maar goed, dat lijkt me niet relevant als hij niet bijlaadt....

Als beide accu's het niet doen (beide zijn leeg begrijp ik?) dan zul je toch een hardwareprobleem hebben aan de binnenkant van je TyTN II en daar niks mee kunnen waar je zit.

Sterkte en ik hoop dat er iemand een idee heeft voor je!! :X
LEDjes knipperen maar heel weinig hoor!! Die linker zie je nog wel vaak knipperen, maar die rechter maar sporadisch. Ik heb ook continu WLAN aan, maar zie bijna nooit een lampie.

Lampjes voor SMS enzo heb ik nog nooit gezien, en die staan wel aan,

[ Voor 65% gewijzigd door Gieliovd520 op 29-10-2007 19:19 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162386

Ben nu inmiddels een kleine week in bezit van de KEIZER en ben zeeeer tevreden.

Even 3 kleine vragen

* weet iemand hoe je aan simcontacten een plaatje kunt toevoegen zodat je deze ziet wanneer dit contact belt?
* de accu, is die bij iedereen zo snel leeg? anderhalve dag en ik gebruik hem niet meer dan gemiddeld, beetje surfen ed.
* gmail instellen als pop3 mail lukt niet, hij geeft dan een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken.

alvast bedankt voor reacties.

trouwens, ik gebruik, nadat ik extra tomtom kaarten niet geactiveerd kreeg, maporama, echt een super programma voor te navigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 21:51
Anoniem: 162386 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:29:
Ben nu inmiddels een kleine week in bezit van de KEIZER en ben zeeeer tevreden.

Even 3 kleine vragen

* weet iemand hoe je aan simcontacten een plaatje kunt toevoegen zodat je deze ziet wanneer dit contact belt?
* de accu, is die bij iedereen zo snel leeg? anderhalve dag en ik gebruik hem niet meer dan gemiddeld, beetje surfen ed.
* gmail instellen als pop3 mail lukt niet, hij geeft dan een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken.

alvast bedankt voor reacties.

trouwens, ik gebruik, nadat ik extra tomtom kaarten niet geactiveerd kreeg, maporama, echt een super programma voor te navigeren
Plaatje toevoegen kan gewoon via de Edit functie bij je Contact, staat onder de naam 'Select a picture' of soortgelijk.. ook kan je in de camera functie de mode 'Contact Photo' selecteren, waarna hij automatisch vraagt aan wie je de foto wil toewijzen..

De accu gaat redelijk snel ja, maar dat is te verwachten me zoveel features. Gewoon alles uitzetten wat je niet gebruikt, vooral WLAN als je toch geen bereik hebt, en gebruik KaiserTweak zodat hij de connectie automatisch disconnect, zeker in het geval van 3G bespaart dit je redelijk wat stroom.

Dat laatste weet ik niet :) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Terranca schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:54:
[...]

Plaatje toevoegen kan gewoon via de Edit functie bij je Contact, staat onder de naam 'Select a picture' of soortgelijk.. ook kan je in de camera functie de mode 'Contact Photo' selecteren, waarna hij automatisch vraagt aan wie je de foto wil toewijzen..

De accu gaat redelijk snel ja, maar dat is te verwachten me zoveel features. Gewoon alles uitzetten wat je niet gebruikt, vooral WLAN als je toch geen bereik hebt, en gebruik KaiserTweak zodat hij de connectie automatisch disconnect, zeker in het geval van 3G bespaart dit je redelijk wat stroom.

Dat laatste weet ik niet :) suc6
ja die kaisertweak gebruik ik, en dan disconnect after 1 minute, maar hij disconnect niet na 1 minuut, weet je hoe dit kan dan?

update:
Ohja, is het verstandig om je accu de eerste 3x leeg te laten? en weer helemaal vol?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 162386 op 29-10-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

De Tytn II heeft geen ext.rom dus alles wat automatisch geïnstalleerd word kan je vinden onder je windows directory. Hier staan o.a.:
Configure Comgr175
Configure_DDI171
Configure_GPS
Configure_Key
Configure_WLAN
Kaiser Default VT Buttons
PP_AKv33-DefaultPage_NLD-0413
Wificountrycode

Kortom de meeste zijn instellingen voor je hardware en regionale settings.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene

Ja dat weet ik waarschijnlijk wel, niet mogelijk, een sim contact bevat alleen de naam en het nummer. je moet heel je telefoonboek exporteren en dan lukt het wel!

Iemand trouwens de taster file van tomtom voor mij, zoals eerder beschreven laadt de mijne niet meer op, heb echter een manier gevonden om hem krakkemikerig op te laden denk ik, maar ik heb al een harde reset gedaan.

Niks te maken met illegale zooi ofzo, maar dan kan ik iig weer mijn tomtom instellen, plz iemand die hem kan mailen omdat ik op zakenreis ben en niet bij mijn cdtje kan komen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:35:
[...]

De versie van TomTom die op de bijgeleverde cd-rom staat heb ik gewoon middels active sync geinstalleerd. Werkte prima.

Download anders even van de TomTom website het programma TomTom Home. Als je dat start terwijl je device verbonden is via active sync, zou dit programma hem moeten herkennen.
Dank je Twan voor je reactie.
Had TomTom Home echter al op mijn PC staan, maar het lukt me gewoon niet om TomTom over te zetten op mijn TyTN.
Misschien toch maar eens proberen meteen op de kaart te droppen.
Weet ook niet wat ik verkeerd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233797

Anoniem: 162386 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:56:
[...]

ja die kaisertweak gebruik ik, en dan disconnect after 1 minute, maar hij disconnect niet na 1 minuut, weet je hoe dit kan dan?
Misschien handig om eerst de handleiding bij Kaisertweak door te lezen:
Note: Most of the tweaks require a soft-reset to become current. I'd advise setting your values (changes are applied to the registry on value selection) and then always doing a soft-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 12:16
Zoek even in deeltje 4 naar een post van mij over een alternatieve methode voor opladen van de batterij. Op die manier heb ik vroeger mijn Vario I weer aan de praat gekregen.
[edit[
linkje naar de betreffende post

[ Voor 15% gewijzigd door Bebob_NL op 29-10-2007 20:49 . Reden: linkjuh toegevoegd ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-07 16:16
Anoniem: 130831 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:12:
[...]

Had TomTom Home echter al op mijn PC staan, maar het lukt me gewoon niet om TomTom over te zetten op mijn TyTN.
Ik kan je gerust stellen dat je niet de enige bent, bij mij werkt het ook niet...
Zie TOPIC

Bij mij installeerd alles netjes en alles wordt ook gezien door de TomTom Home software, maar TomTom zelf blijft maar zeuren dat er geen kaarten zijn geinstalleerd 8)7.
En hij knalt eruit met een dikke memory error als ik een thuis adres wil voegen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Gieliovd520 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:16:
[...]

Lampjes voor SMS enzo heb ik nog nooit gezien, en die staan wel aan,
Dat kun je instellen als je wilt, zie voor uitleg mijn eerdere post of in deze topic of topic 4.

@ Sepiroth

Ook niet mbv tomtom home? Daar heb ik mee gewerkt en werkt prima.
Ik heb hier een bestandje die voor HTC kaiser is en zorgt dat Tomtom op ja Kaiser goed werkt.
Het staat hier: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=680
En bestandjes is deze: ttn_6_032_8351_HTCNLD.cab

Laatste naar je kaiser slepen en vervolgens instaleren en dan verder gaan met tomtom home.

--
kan iemand me hier mee helpen:

Ik wil XP opnieuw installeren en wil mijn smsen in mijn outlook (Jeyo Mobile Extender) backuppen, weet iemand hoe ik dat beste kan doen?

[ Voor 61% gewijzigd door Zhadum op 29-10-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
update wat betreft batterij situatie...

Ik heb een manier gevonden om hem lichtjes te laden... via de usb kabel (is het enige wat ik bij me heb) werkt het niet, nu is het echter zo dat als je een hard reset oproept, en je krijgt het scherm of je door wilt gaan, niet doorgaan maar gewoon de kabel erinlaten. ik zie geen oranje lampje branden, maar na 3 uur is de batterij 17%

heeft iemand enige tips, denk dat gewoon mijn usb connector op mijn tytn kapot is. ik blijf echter wel laden op deze manier. Maar ik vermoed dat er niet meer bijkomt.

Mijn vraag, wat kan het nu nog zijn, want de batterij leeft blijkbaar weer maar ik zie geen oranje lampje om te laden. als ik windows start dan laadt hij totaal niet...

TEVENS, kan iemand mij aub. de installer van tomtom sturen van de taster, de europa maps staan op mijn memorystick, maar ik heb het programma niet meer. zoals eerder gezegd, niks illegaals (anders had ik wel lekker een illegale versie gedownload) maar omdat ik op reis ben heb ik de cd niet bij me. ANYONE, zou er ergggg mee geholpen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 14:39
peugeot206gt schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:23:

Ik heb een manier gevonden om hem lichtjes te laden... via de usb kabel (is het enige wat ik bij me heb) werkt het niet, nu is het echter zo dat als je een hard reset oproept, en je krijgt het scherm of je door wilt gaan, niet doorgaan maar gewoon de kabel erinlaten. ik zie geen oranje lampje branden, maar na 3 uur is de batterij 17%

heeft iemand enige tips, denk dat gewoon mijn usb connector op mijn tytn kapot is. ik blijf echter wel laden op deze manier. Maar ik vermoed dat er niet meer bijkomt.

Mijn vraag, wat kan het nu nog zijn, want de batterij leeft blijkbaar weer maar ik zie geen oranje lampje om te laden. als ik windows start dan laadt hij totaal niet...

TEVENS, kan iemand mij aub. de installer van tomtom sturen van de taster, de europa maps staan op mijn memorystick, maar ik heb het programma niet meer. zoals eerder gezegd, niks illegaals (anders had ik wel lekker een illegale versie gedownload) maar omdat ik op reis ben heb ik de cd niet bij me. ANYONE, zou er ergggg mee geholpen zijn!
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=680

Hier de installer van de Taster edition (met dank aan Daano)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

gill schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:56:
Zijn er nog mensen die last hebben van het speaker-probleem (niet volledig duplex zijn van de speaker dus) ?

Tot op heden heeft HTC mij niets meer laten weten over hoe ver ze staan met dit op te lossen...

Ik heb momenteel ook het volgende probleem: ik val geregeld weg aan de andere kant van de lijn, terwijl ik iedereen blijf horen, zonder probleem. Het geluid valt niet compleet weg, maar gaat soms heel stil en dan weer terug luid. Het gebeurt niet altijd (soms ganse dag niet), dan in een lang gesprek een aantal keer, en dan de rest van het gesprek niet meer...

Zou dit aan de verbinding kunnen liggen? Of zou er dan aan mijn kant ook een probleem zijn met het horen? Of toch aan de HTC...?
(Provider is Proximus België dus, 3G heb ik uitgeschakeld, maar geeft geen verschil...)
Niemand...?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Jep, ikke... maar ik heb het tot nu toe maar 1x geprobeerd... en tot er een oplossing is maak ik denk ik gewoon geen gebruik van de speaker. Ik ben nu veeeel te druk om de rest van dit apparaatje, wat het wel doet, te leren kennen :Y)

Edit: eeh ik heb het over het halfduplexspeakerprobleem

[ Voor 7% gewijzigd door Apie! op 29-10-2007 22:08 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Apie! schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:07:
[...]

Jep, ikke... maar ik heb het tot nu toe maar 1x geprobeerd... en tot er een oplossing is maak ik denk ik gewoon geen gebruik van de speaker. Ik ben nu veeeel te druk om de rest van dit apparaatje, wat het wel doet, te leren kennen :Y)

Edit: eeh ik heb het over het halfduplexspeakerprobleem
En bij het gewoon bellen... nog niet voorgehad dan?
Ben nu momenteel er mee aan het bellen, af en toe gebeurt het weer... moeten ze aan andere kant van de lijn vragen wat ik zei omdat ik zo stil klonk... :(

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Met KaiserTweak is het nu gelukt om het display aan te laten tijdens het bellen, maar is er ook een manier om de cijfers in beeld te houden? Het is zo nog steeds een heel gedoe om op cijfers te drukken tijdens een gesprek. Bedankt ;)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:12:
[...]

Inmiddels toch gelukt om TomTom op mijn kaart te krijgen. Maar nu weer een volgend probleem. Hij "wacht op bruikbaar GPS-signaal".
Moet toegeven het is een geweldig apparaat maar voordat je hem goed werkend hebt.......
Heb de vorige topics ook al even doorgespit en instellingen overgenomen die aan begin van de topics staan mag geen positieve uitwerking hebben.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Anoniem: 130831 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:50:
[...]

Inmiddels toch gelukt om TomTom op mijn kaart te krijgen. Maar nu weer een volgend probleem. Hij "wacht op bruikbaar GPS-signaal".
Moet toegeven het is een geweldig apparaat maar voordat je hem goed werkend hebt.......
Heb de vorige topics ook al even doorgespit en instellingen overgenomen die aan begin van de topics staan mag geen positieve uitwerking hebben.
Iemand een idee?
Quick gps openen, op de button 'downloaden' klikken, NAAR BUITEN GAAN en dan TOMTOM opstarten. Na 15 tot 20 seconden zul je toch echt verbinding moeten hebben. Soms heb je geluk en krijg je binnen (als je bij het raam staat) ook een fix.
Zelf heb ik zeer goede ervaringen met navigeren met de interne gps en TomTom. Het moet dus lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-07 15:18
Wanneer mijn LCD is gerepareerd zal ik het je laten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Laatst online: 18:58

DUX

blijft ook nu voor Oranje

* DUX hapt dan wel: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

Quick gps openen, op de button 'downloaden' klikken, NAAR BUITEN GAAN en dan TOMTOM opstarten. Na 15 tot 20 seconden zul je toch echt verbinding moeten hebben. Soms heb je geluk en krijg je binnen (als je bij het raam staat) ook een fix.
Zelf heb ik zeer goede ervaringen met navigeren met de interne gps en TomTom. Het moet dus lukken!
Thanks!
Hij doet het! :) :) :) :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:50:
[...]

Iemand een idee?
Blij voor je dat het gelukt is. Toen ik hem er net op had gezet, heb ik zoals zojuist al is geopperd eerst quickgps geupdate.

Vervolgens heb ik hem op de rand van m'n balkon gelegd. Het heeft echt een hele tijd geduurd voordat ik een fix had (ik meen iets van 20 minuten). Sindsdien werkt het perfect! Zelfs binnen in huis krijg ik een fix, en buiten gaat het gewoon lekker vlot. Ook met de progjes GPS Tuner en Tracky krijg ik binnen in huis gewoon een fix.

Zie deze tekst van pdashop.nl:
In het geval dat u de GPS-ontvanger voor het eerst koppelt of na een lange tijd kan het zo'n 30 tot 45 minuten duren voordat de gps-verbinding tot stand is gebracht. Let op dat de gps-ontvanger zich buiten in de open lucht bevindt. (bron: http://www.pdashop.nl/vragen/44702/155203)

Succes met het verder werkend krijgen.

Edit: zie net dat het je al gelukt was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Als je bij op xda-dev naar de Kaiser-wiki gaat, tref je daar een ftp-link aan. Hier staan oa twee verschillende soorten RadioRoms bij; 1.27.12.11 en 1.27.12.17

Worden ze allemaal af-fabriek geleverd met 1.27.12.11? Hoeft natuurlijk niet, de ene versie kan de een hebben en een andere versie de ander RadioRom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkt dat bij jou? Ik krijg alle mail in mijn inbox. Zowel ontvangen berichten als verzonden berichten. Verstuur ik vervolgens een mail, dan zet hij hem netjes in de map verzonden items, maar bij de volgende send/recieve verschijnt het zojuist verzonden bericht ook weer in mijn inbox.

Zelfde probleem heb ik by the way ook als ik gmail als extra account in outlook prop. Zou het iets te maken kunnen hebben met de threaded messages ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-07 13:44

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tjado schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:40:
Met KaiserTweak is het nu gelukt om het display aan te laten tijdens het bellen, maar is er ook een manier om de cijfers in beeld te houden? Het is zo nog steeds een heel gedoe om op cijfers te drukken tijdens een gesprek. Bedankt ;)
Linksonder op 'keypad' tikken en drukken maar.
Of bedoel je wat anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Hallo mensen,

Het woordenboek dat op de site van DaannO wordt gehost, werkt dat alleen met smssen of ook bij email, Word, enz.???

-link naar AAP-

[ Voor 25% gewijzigd door Mini Poeper op 30-10-2007 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb gisteren eindelijk voor het eerst een H (ipv 3G) op mijn toestel gezien. De snelheid was hoger dan normaal (ik heb PIT) en heb een beetje getest. volgens mijn GPRSmeter was mijn snelheid 2118kbps. (ik heb 23xx gezien)
Afbeeldingslocatie: http://www.pe1mvs.nl/thomas/GoT/screencrop.jpg

toen een online speedtest gedaan die op 615 kbps uit kwam.
Afbeeldingslocatie: http://www.pe1mvs.nl/thomas/GoT/speedtest.jpg

Toen nog dat 10Mb .bin bestand bij xs4all gedownload die daar ongeveel een minuuut over deed (1333 kbps). Wat de exacte snelheid is weet ik nu niet precies maar snel is ie zeker (en de accu krijgt het er warm van :P ). Dank aan T-mobile dat ik deze snelheid even mocht testen :) (waarom ik die hoge snelheid (tijdelijk?) heb weet ik ook niet)
sorry dat de afbeeldingen nogal crappy zijn maar ik had geen screenshot programma bij de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Misschien is de usb poort waar je hem mee laad niet helemaal goed meer?
Heb je al op meerdere pc's geprobeerd (of andere poort die aan de voorkant zijn soms met minder goede kabels verbonden in sommige pc's).
Normaal laad zo'n telefoon minstens met 1 ampere en via een usb poort kan i maximaal de helft laden dus dat het langer duurt is vrij normaal. Maar drie uur en dan 17% is wel erg langzaam.
Wat je zou kunnen doen, ergens een ipod oplader zoeken(niet origineel apple, zonder kabeltje) daar zit gewoon een usb aansluiting op en die hebben vaak een wat hoger amperage(1, of 2). Daarmee zou het beter moeten gaan. Tevens als je batterij echt heel leeg is, duurt het vaak al een tijd voordat de telefoon aangeeft dat i laad, omdat hij buiten het normale laad bereik is.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 14:39
Boekje.. staat ook alles over in hoe je GPS icm tomtom werkend kunt krijgen, dus ook het gebruik van de quickgps feature. Om herhaling te voorkomen dus.
Mini Poeper schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:24:
Als je bij op xda-dev naar de Kaiser-wiki gaat, tref je daar een ftp-link aan. Hier staan oa twee verschillende soorten RadioRoms bij; 1.27.12.11 en 1.27.12.17

Worden ze allemaal af-fabriek geleverd met 1.27.12.11? Hoeft natuurlijk niet, de ene versie kan de een hebben en een andere versie de ander RadioRom.
Ik zag het idd ook voorbij komen. Las ook iets over een nieuwe ROM, gaat hier om de branded uk versie rom. Maar dit blijkt eigenlijk een oude type te zijn.

Ik heb 1.27.12.11 als Radio versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022

zolang jij kan aantonen dat je de legale versie heb (thuis een serial/bonnetje oid), mag jij een illegale versie van internet downloaden... dan ben je dus niet illegaal bezig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

gill schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:26:
[...]

En bij het gewoon bellen... nog niet voorgehad dan?
Ben nu momenteel er mee aan het bellen, af en toe gebeurt het weer... moeten ze aan andere kant van de lijn vragen wat ik zei omdat ik zo stil klonk... :(
Nja, nou je het zegt, volgens mij had ik dat gisteravond toen m'n ma belde. Toch eens die setting uitzetten die het stemvolume reguleert. Kijken of dat wat uitmaakt.

Edit: crap, die staat al uit. Toch maar eens in de gaten houden dan.

Is er iemand die ActiveSync 4.1.0 heeft uitgeprobeerd met de Kaiser? Dat is namelijk de enige versie die ze hier op het werk 'ondersteunen', maar die versie is natuurlijk nergens meer te vinden (tenminste, ik vond 'm niet...) en daarom kan ik het zelf niet even testen. Is er anders iemand die AS 4.1.0 nog ergens heeft liggen en het naar me zou kunnen mailen?

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238298

Ook ik heb sinds kort zo'n geweldig apparaat!
Vraag: ik heb alle telefoonnummers zowel op de TyTNII als op de SIM staan en nu zie ik alle namen dubbel als ik m'n contacten opvraag. Ik kan dit aanpassen via de KaiserTweak (SIM contacts: Hide), maar deze instelling is weer verdwenen als ik de TyTNII uitgezet heb. Hoe kan ik dit definitief aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 15:25
weet iemand hoe ik het kan verhelpen dat het backlight van mijn toetsenboard uitgaat tijdens het smsén?
als ik open en dicht doe werkt het wel weer..

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

remcoXP schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:18:
weet iemand hoe ik het kan verhelpen dat het backlight van mijn toetsenboard uitgaat tijdens het smsén?
als ik open en dicht doe werkt het wel weer..
Weet het niet zeker, maar heb je Settings -> Buttons -Tabblad Backlight al geprobeerd?

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
Anoniem: 233797 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:19:
Ik ren een aantal keren in de week en ik wil de TyTN II gaan gebruiken om te loggen hoe ik gerend heb. Kent iemand een progje die je kan gebruiken om de GPS data te loggen/tracken?
Ik gebruik hiervoor VisualGPSce. Dit is een licht programma en freeware! het enige is dat je je log bestand moet omzetten om deze in google earth/maps te zien. (dit is ook makkelijk te gebuiken om een fix te krijgen voor google earth (dan heb je geen last van die timeout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:22:
[...]

Blij voor je dat het gelukt is. Toen ik hem er net op had gezet, heb ik zoals zojuist al is geopperd eerst quickgps geupdate.

Vervolgens heb ik hem op de rand van m'n balkon gelegd. Het heeft echt een hele tijd geduurd voordat ik een fix had (ik meen iets van 20 minuten). Sindsdien werkt het perfect! Zelfs binnen in huis krijg ik een fix, en buiten gaat het gewoon lekker vlot. Ook met de progjes GPS Tuner en Tracky krijg ik binnen in huis gewoon een fix.

Zie deze tekst van pdashop.nl:
In het geval dat u de GPS-ontvanger voor het eerst koppelt of na een lange tijd kan het zo'n 30 tot 45 minuten duren voordat de gps-verbinding tot stand is gebracht. Let op dat de gps-ontvanger zich buiten in de open lucht bevindt. (bron: http://www.pdashop.nl/vragen/44702/155203)

Succes met het verder werkend krijgen.

Edit: zie net dat het je al gelukt was 8)7
Dank voor je reactie Twan.
Het werkt nu goed en zelfs bij mij binnen in huis.
Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:28
Apie! schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:10:
[...]

Nja, nou je het zegt, volgens mij had ik dat gisteravond toen m'n ma belde. Toch eens die setting uitzetten die het stemvolume reguleert. Kijken of dat wat uitmaakt.

Is er iemand die ActiveSync 4.1.0 heeft uitgeprobeerd met de Kaiser? Dat is namelijk de enige versie die ze hier op het werk 'ondersteunen', maar die versie is natuurlijk nergens meer te vinden (tenminste, ik vond 'm niet...) en daarom kan ik het zelf niet even testen. Is er anders iemand die AS 4.1.0 nog ergens heeft liggen en het naar me zou kunnen mailen?
sending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 233874 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:27:
[...]

Werkt dat bij jou? Ik krijg alle mail in mijn inbox. Zowel ontvangen berichten als verzonden berichten. Verstuur ik vervolgens een mail, dan zet hij hem netjes in de map verzonden items, maar bij de volgende send/recieve verschijnt het zojuist verzonden bericht ook weer in mijn inbox.

Zelfde probleem heb ik by the way ook als ik gmail als extra account in outlook prop. Zou het iets te maken kunnen hebben met de threaded messages ofzo?
Ik krijg ook altijd een dubbel in mijn inbox van outlook als ik via webmail van google een mail zend...outlook als pop3 geconfigureerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146349

Hallo Dames en heren

Mijn vrouw heeft een Tytn II gekocht. Ze gebruikt m vooral voor haar werk. Ze gebruikt de telefoon ook in haar auto (ze heeft nog geen bluetooth voorziening oid) Het valt op dat het geluid dropouts heeft. soms valt het volume als de speaker is ingeschakeld geheel weg. Is dat een algemeen probleem? Of is haar apparaat gewoon stuk?

Sorry als dit een oud onderwerp is maar er zijn inmiddels zoveel posts

Kunnen jullie een bluetooth oplossing voor telefoneren in de auto adviseren?
Dank

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 15:25
Wie heeft er al via voip gebeld en gesms't? Ik wil dit nu namelijk gaan testen via Wlan en als mijn KPN abbo met onbeperkt internetten ingaat via dit netwerk gaan gebruiken.

kan de startpost niet worden uitgebreid met tips links en info die gedurende de discussies gemaakt zijn?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub

sporasub

Anoniem: 146349 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:16:
Hallo Dames en heren

Mijn vrouw heeft een Tytn II gekocht. Ze gebruikt m vooral voor haar werk. Ze gebruikt de telefoon ook in haar auto (ze heeft nog geen bluetooth voorziening oid) Het valt op dat het geluid dropouts heeft. soms valt het volume als de speaker is ingeschakeld geheel weg. Is dat een algemeen probleem? Of is haar apparaat gewoon stuk?

Dank

Steven
Hey Steven,

Het probleem met de speaker is inderdaad een bekend probleem, het betreft een half-duplex speaker, dat wil zeggen dat je alleen kan praten of luisteren, maar dus niet tegelijk. Soort van walkie talkie idee maar dan nog wel net iets beter ;).
Kijk voor bluetooth carkits naar het merk 'Parrot' zijn veel mensen tevreden over.
Zoek anders ook op dit forum naar het merk, zal je vast veel info over kunnen vinden.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tnx voor je snelle reactie. Wat een suffe oplossing voor zo'n duur ding. Dan is zelfs mijn p990i nog beter.
Ik neem aan dat dit niet in een firmware upgrade te verhelpen is?

Ja die Parrot zal ik eens bekijken dat lijkt me een goede oplossing.

tnx again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 146349 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:16:
Hallo Dames en heren

Dank

Steven
Ik heb net hetzelfde probleem, heb net nog teruggebeld met HTC.
Ze weten momenteel nog niet wat het probleem is, het beste dat je momenteel kan doen, is HTC bellen, support ticket laten aanmaken, zodat ze je contacteren als het probleem is opgelost.
Hoe meer mensen contact opnemen met de support, hoe sneller ze zullen zoeken naar een oplossing.
Bellen dus!!

Heb je het met dat toestel trouwens ook als je zonder de speaker belt, gewoon tegen je oor dus?

[ Voor 4% gewijzigd door gill op 30-10-2007 11:40 ]

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Apie! schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:10:
[...]

Yep, die setting heb ik dus al voldoende mee gespeeld, maakt gewoon niets uit.
WS heeft jouw toestel net hetzelfde als het mijne... Ik heb het vrij snel opgemerkt omdat ik nogal veel bel (uur of meer per dag) en een aantal correspondenten zeiden me dat ik soms ineens "zo ver weg" klonk...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoFate schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:43:
[...]

Ik krijg ook altijd een dubbel in mijn inbox van outlook als ik via webmail van google een mail zend...outlook als pop3 geconfigureerd...
ik heb ook dit probleem, heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 21:01
Iemand enig idee hoe je in één keer je hele agenda leeg kunt gooien? Ik ken het nergens vinden, zou toch moeten kunnen :? Zonder een reset iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

de eerste keer kan het wel 10minuten duren, ga vooral ook niet lopen over straat, maar blijf op 1 plaats staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub

sporasub

Anoniem: 162386 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:58:
[...]

de eerste keer kan het wel 10minuten duren, ga vooral ook niet lopen over straat, maar blijf op 1 plaats staan
lekker in dit weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-07 18:07
gill schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:40:
[...]

Ik heb net hetzelfde probleem, heb net nog teruggebeld met HTC.
Ze weten momenteel nog niet wat het probleem is, het beste dat je momenteel kan doen, is HTC bellen, support ticket laten aanmaken, zodat ze je contacteren als het probleem is opgelost.
Hoe meer mensen contact opnemen met de support, hoe sneller ze zullen zoeken naar een oplossing.
Bellen dus!!

Heb je het met dat toestel trouwens ook als je zonder de speaker belt, gewoon tegen je oor dus?
Heb net een ticket aan laten maken. Ze hadden hier meer klachten over gehad zei mevrouw. Ik viel tijdens het gesprek af en toe weg zei ze , terwijl ik niet via speaker belde (hier heb ik nog niet eerder klachten over gehad). Ze heeft dit ook genoteerd.

[ Voor 4% gewijzigd door wiljums op 30-10-2007 12:14 ]

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 07:50

Zydell

* * * * *

Is er geen betere manier om de TyTN II te syncen met je computer? Ik heb geen bluetooth en de hele tijd met zo'n kabel rommelen vind ik ook niet echt wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zydell schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:23:
Is er geen betere manier om de TyTN II te syncen met je computer? Ik heb geen bluetooth en de hele tijd met zo'n kabel rommelen vind ik ook niet echt wat.
Als je alleen maar synced met outlook op je pc (agenda, taken, email etc) zijn dit de enige 2 manieren volgens mij. Tenzij je een server hebt draaien met daarop een mailservertje waar je pc ook mee synchroniseerd. Dan kun je het volgens mij ook OTA doen. Dat wordt mijn volgende projectje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Is er geen programma om via het internet of via WLAN (automatisch al ik thuis ben) te synchroniseren met mijn PC?

Daarnaast heb ik geprobeerd om de contacten van mijn andere telefoon (SE W810i) via bluetooth te importeren maar ik krijg een foutmelding; weet iemand of de uitwisselingsformaten verschillen ofzo? werkt dat aleen van sony-ericsson naar sony-ericsson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Danielson schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:57:
Iemand enig idee hoe je in één keer je hele agenda leeg kunt gooien? Ik ken het nergens vinden, zou toch moeten kunnen :? Zonder een reset iig ;)
Je kan in ieder geval in de synchronisatie opties aangeven welke tijdsspan hij moet syncen. Stel je daar in "laatste 2 weken" gooit hij alle items die ouder zijn van je device af. Ik ging er eerst van uit dat oudere items wel zouden blijven staan, maar simpelweg niet meer gesynchroniseerd zouden worden. Maar na een sync bleek de agenda verder dan 2 weken terug helemaal leeg. Ik weet even niet welke opties voor tijdsspan je nog meer hebt, zou je even in active sync na moeten kijken.

Wellicht is dit een handige manier voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gill schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:44:
[...]

WS heeft jouw toestel net hetzelfde als het mijne... Ik heb het vrij snel opgemerkt omdat ik nogal veel bel (uur of meer per dag) en een aantal correspondenten zeiden me dat ik soms ineens "zo ver weg" klonk...
Goeie tip

volgens mij is het bij ons alleen in de speaker mode.
Ik zal het bij HTC melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38872

Danielson schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:57:
Dit kan als je in activesync je agenda aan en uitvinkt hierdoor zal de HTC een melding geven van "weet je het zeker":)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

wiljums schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:13:
[...]

Heb net een ticket aan laten maken. Ze hadden hier meer klachten over gehad zei mevrouw. Ik viel tijdens het gesprek af en toe weg zei ze , terwijl ik niet via speaker belde (hier heb ik nog niet eerder klachten over gehad). Ze heeft dit ook genoteerd.
Perfect! Hoe meer klachten, hoe sneller ze het moeten oplossen!

Nog mensen die er last van hebben?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-07 21:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

trigger808 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:43:
[...]

Ik gebruik hiervoor VisualGPSce. Dit is een licht programma en freeware! het enige is dat je je log bestand moet omzetten om deze in google earth/maps te zien. (dit is ook makkelijk te gebuiken om een fix te krijgen voor google earth (dan heb je geen last van die timeout)
Is zoiets ook voor TomTom zodat je je gemiddelde snelheid kunt loggen of je maximum snelheid >:) ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65209

Woeiiiii vandaag mijn TyTN 2 binnengekregen :)

Wat een heerlijk ding zeg!

Alleen loop ik tegen het TomTom verhaal aan dat die zegt dat er geen kaart gevonden is :'(
Nou ja, ik ga wel verder puzzelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Je moet in tomtom voor andere NMEA GPS-ontvanger kiezen (scherm aanraken, wijzig voorkeuren, verder, verder, toon gps status, stel in, andere NMEA GPS-ontvanger, COM4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
ricost schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:20:
Is zoiets ook voor TomTom zodat je je gemiddelde snelheid kunt loggen of je maximum snelheid >:) ?
Daar heb ik wel een programma voor gehad maar ik weet zo de naam niet meer, zal vanavond eens zoeken. In principe heb je aan de gegevens die VisualGPSce logt genoeg, op de website waar ik mijn log bestand converteer naar google earth bestand kan je ook kiezen om aan te geven welke snelheid je had. De website waar ik dat doe is gpsvisualizer.com

Info (software e.d.) over foto's met GPS data heb ik hier wat over gevonden

[ Voor 19% gewijzigd door trigger808 op 30-10-2007 15:45 . Reden: website gevonden! :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11-2023
ricost schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:20:
[...]
De heren van Tchart hebben daar wel leuke progjes voor. Zelf gebruik ik gps speed sentry maar zag net dat ze ook gps skinner hebben. Een trial is hier te vinden. Kan je tenminste je snelheid lezen als je >124 rijdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 19:18
falconz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

De heren van Tchart hebben daar wel leuke progjes voor. Zelf gebruik ik gps speed sentry maar zag net dat ze ook gps skinner hebben. Een trial is hier te vinden. Kan je tenminste je snelheid lezen als je >124 rijdt :)
//offtopic

over gps snelheid gesproken :P
Mijn teller wijkt zeker 7 km af van mijn GPS. Welke is snelheid is correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag de TyTN II met behulp van de Brodit Active holder en de proclip in mijn auto ingebouwd zoals Peugeot206 al eerder liet zien.
Staat idd erg goed en werk prachtig.
Martijn van pdaplus.nl heeft ze gewoon op voorraad en toevallig ook een proclip voor mijjn 206.
Kreeg nog goede tips mee ook voor inbouw.
Goeie zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:09

amphora

Websites & Fotografie

lvisser87 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:13:
//offtopic

over gps snelheid gesproken :P
Mijn teller wijkt zeker 7 km af van mijn GPS. Welke is snelheid is correct?
GPS snelheid is correct. En ik kan het weten. Reed een keer op cruisecontrol 130 waar 120 was toegestaan (op teller is dat bijna 140) en zag dat ik geflits werd. Op accept giro stond inderdaad 130 km/uur (en dan gaat er dus nog correctie af).

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had vandaag de iphone in mijn handen en nou moet ik zeggen dat ik die webbrowser een stuk fjiner vind als die op mijn TyTn 2, heeft iemand enig idee of die ook op mijn pocket pc te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:39

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
opera mini installeren.. helpt al een heleboel :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aerofreak schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:38:
opera mini installeren.. helpt al een heleboel :)
ja maar dan moet je weer eerst java opstarten enzo... ik vond die van die iphone zo relaxed! is die echt nergens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686

Ik heb een vraagje over die gps, ik heb tomtom nog niet geinstalleerd maar ben aan het prutsen met google maps en gpsviewer.

Ik start gps viewer op in de auto. Hij vind snel zijn sattelieten en positie, uur, snelheid waaraan ik rijd enz...
Maar hij refreshed niet. Hij blijft dan op bv 84km/u staan.
Normaal moet dat toch constant refreshen?

Zelfde met Google Maps. Hij vind mijn positie, maar dan blijft hij gewoon staan.
hij volgt niet met waar ik rijd.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Anoniem: 162386 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:40:
[...]

ja maar dan moet je weer eerst java opstarten enzo... ik vond die van die iphone zo relaxed! is die echt nergens te krijgen?
Jij zoekt Picselbrowser:

http://nl.youtube.com/watch?v=v0PXEXGPnMg

: )

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
Vandaag mijn HTC TYTN II terug gebracht.

Het apparaat werkt dus absoluut niet met mijn bluetooth telefoon in de Nissan Qashqai.

Tevens nog gebeld met HTC maar die zeggen "wij werken met de nieuwste software"....dus?
Elke willekeurige andere normale telefoon zoals Sony, Nokia ect werkt dus wel met mijn Nissan..enkelt HTC niet!

Heb ook aangegeven bij de Belcompany wat het probleem was en deze kennen de klacht inderdaad. Het schijnt dus bekend te zijn icm HTC.

Baal er wel een beetje van zo''n duur toestel en niet eens normaal via bluetooth kunnen bellen terwijl de halve wereld niets anders doet. Maar goed heb nu een mooie Nokia E65 en deze belt wel goed via mijn auto en klinkt echt waar BLOED zuiver!. _/-\o_ _/-\o_

Wel ff complimenten over de BC over hoe zij dit opgelost hebben (toestel tevredenheid garantie)
Hulde aan het Symbian OS

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162386 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:40:
[...]

Als je even deze link volgt: http://pdaphonehome.com/f...-java-midlet-manager.html

daar wordt uitgelegd hoe je rechtstreekse snelkoppelingen aan kan maken voor de java midlets. Ook handig bijvoorbeeld voor het gmail programmaatje. Bovendien kun je dan wat instellingen wijzigen zodat je niet telkens toestemming hoeft te geven voor een gegevensverbinding.

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ziet er wel interessant uit in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heb vandaag mijn nieuwe Vario 3 opgehaald paar vraagjes:

- MSN staat er niet op, is hier een cab file voor te vinden? Ik heb overigens de t-mobile versie

- Met t-mobile heb ik alleen het 3g logo en de verbinding is nog even traag als op mijn htc 3300. met een speedtest zit ik op zo'n 60kBits. Erg weinig dus. Klopt dit wel met PIT (pocket internet totaal)?

- Ik had op mijn oude htc 3300, een WW rom staan. er zullen vast en zeker andere roms beschikbaar zijn voor de tytn2. Heeft één van jullie deze al draaien en heeft en nog een meerwaarde in vergelijking tot de nederlandse t-mobile versie?

- Ik heb er nu een 1gb kaartje in zitten en zit te twijfelen om een groter kaartje te halen van 6gb. Alle merken moeten gewoon kunnen? Waarom een groter kaartje? Ik vraag me eigenlijk af of deze cpu een beetje films kan streamen/bekijken? zo ja doen jullie dit al en welke software/codecs gebruiken jullie dan?

- Cpu overclocken, doen jullie dit, ik deed dit vreoger op mijn oude htc en dit scheelde een hoop. Zijn jullie heir al mee bezig geweest en zo ja hoeveel mhz?

[ Voor 53% gewijzigd door Workaholic op 30-10-2007 19:11 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686

Hier een NL versie van het mooie PCM Keyboard:
PCMKeyboardNL 0.11 info

En zou dit werken op de kaiser? (van de TOUCH topic)

Wat een ugly-ass rekenmachine zit er op mijn Touch! Ik wil er eentje in Touch-style.
Wil je zoiets als deze?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/rekenmachine.bmp

Klik hier om de cab te downloaden: [click]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zydell schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:33:
Is er geen programma om via het internet of via WLAN (automatisch al ik thuis ben) te synchroniseren met mijn PC?

Daarnaast heb ik geprobeerd om de contacten van mijn andere telefoon (SE W810i) via bluetooth te importeren maar ik krijg een foutmelding; weet iemand of de uitwisselingsformaten verschillen ofzo? werkt dat aleen van sony-ericsson naar sony-ericsson?
Wat dan denk ik het makkelijkst is, is een exchange account aanmaken die synct dan zowel met je PC als je PDA...

Een exchange account kan je bij www.mail2web.com aanmaken voor 0 euro met 1 gig aan opslagruimte...

Je kan je PDA instellen dat ie alleen moet synchroniseren als je wifi verbinding hebt (maar makkelijkst is natuurlijk via GPRS/UMTS...

Met een mail2web exchange account kan je mail, taken, agenda en contactpersonen synchroniseren.!

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Uhm, still waiting. kan dat kloppen? :)

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-07 18:07
rjbenning schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:05:
Vandaag mijn HTC TYTN II terug gebracht.

Het apparaat werkt dus absoluut niet met mijn bluetooth telefoon in de Nissan Qashqai.

Tevens nog gebeld met HTC maar die zeggen "wij werken met de nieuwste software"....dus?
Elke willekeurige andere normale telefoon zoals Sony, Nokia ect werkt dus wel met mijn Nissan..enkelt HTC niet!

Heb ook aangegeven bij de Belcompany wat het probleem was en deze kennen de klacht inderdaad. Het schijnt dus bekend te zijn icm HTC.

Baal er wel een beetje van zo''n duur toestel en niet eens normaal via bluetooth kunnen bellen terwijl de halve wereld niets anders doet. Maar goed heb nu een mooie Nokia E65 en deze belt wel goed via mijn auto en klinkt echt waar BLOED zuiver!. _/-\o_ _/-\o_

Wel ff complimenten over de BC over hoe zij dit opgelost hebben (toestel tevredenheid garantie)
Hulde aan het Symbian OS
Hier werkt de combinatie Tytn II - Qashqai wel... Was een kort gesprek, maar ik was te verstaan aan de andere kant van de lijn. (wel een Qashqai zonder navigatiesysteem)

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 23-06 12:16
Audi-Addict schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:08:
Heb vandaag mijn nieuwe Vario 3 opgehaald paar vraagjes:

- MSN staat er niet op, is hier een cab file voor te vinden? Ik heb overigens de t-mobile versie

- Met t-mobile heb ik alleen het 3g logo en de verbinding is nog even traag als op mijn htc 3300. met een speedtest zit ik op zo'n 60kBits. Erg weinig dus. Klopt dit wel met PIT (pocket internet totaal)?

- Ik had op mijn oude htc 3300, een WW rom staan. er zullen vast en zeker andere roms beschikbaar zijn voor de tytn2. Heeft één van jullie deze al draaien en heeft en nog een meerwaarde in vergelijking tot de nederlandse t-mobile versie?

- Ik heb er nu een 1gb kaartje in zitten en zit te twijfelen om een groter kaartje te halen van 6gb. Alle merken moeten gewoon kunnen? Waarom een groter kaartje? Ik vraag me eigenlijk af of deze cpu een beetje films kan streamen/bekijken? zo ja doen jullie dit al en welke software/codecs gebruiken jullie dan?

- Cpu overclocken, doen jullie dit, ik deed dit vreoger op mijn oude htc en dit scheelde een hoop. Zijn jullie heir al mee bezig geweest en zo ja hoeveel mhz?
Ik zeg het niet graag, maar lees alsjeblieft het topic eens door!!!!
* Losse CAB beschikbaar
* xda-developers.com
* streamen: nee, bekijken: ja, pocketdivxencoder -> TCP/MP
* Nog geen tooling beschikbaar...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
He bizar dat jij er geen problemen mee heb. Van mij is inderdaad met NAVI. Hoe is de kwaliteit trouwens van je gesprek ? is dat kraak en ruis vrij?.
wiljums schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:52:
[...]

Hier werkt de combinatie Tytn II - Qashqai wel... Was een kort gesprek, maar ik was te verstaan aan de andere kant van de lijn. (wel een Qashqai zonder navigatiesysteem)

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Update van mijn aanschaf van een Brando Ultra Clear Screen Protector bij GPSPLAZA.nl. Na een week wachten zouden ze het gisteren verzenden...nou ik heb nog steeds geen ene moer door de brievenbus gehad. Ik raad deze zaak totaal af. Als ze deze week nog niet leveren, mogen ze mijn geld terug storten...ik hoef het dan niet meer. Waardeloze service....eerst zeggen dat het op voorraad was en nu nog steeds niks ontvangen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237914

LaptopRookie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:35:
Update van mijn aanschaf van een Brando Ultra Clear Screen Protector bij GPSPLAZA.nl. Na een week wachten zouden ze het gisteren verzenden...nou ik heb nog steeds geen ene moer door de brievenbus gehad. Ik raad deze zaak totaal af. Als ze deze week nog niet leveren, mogen ze mijn geld terug storten...ik hoef het dan niet meer. Waardeloze service....eerst zeggen dat het op voorraad was en nu nog steeds niks ontvangen. }:O
Zelfde situatie hier. Niet eens een mail dat de levering vertraagd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Nog mensen met het probleem van het wegvallen van het geluid aan de andere kant van de lijn tijdens het bellen?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ik heb een tijdje geleden in een of andere setting ingesteld dat ik mn klok wil in mn menubalk bovenin ipv de batterij-status, en nu wil ik graag mn batterij terug, maar ik kan die functie nergens meer vinden.
Iemand een idee waar dat staat ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237914

Ik heb denk ik zo'n 30 gesprekken gevoerd en nu 5 keer mensen gehad die zeggen dat de verbinden soms helemaal weg lijkt te vallen. Opvallen genoeg alleen als niet via mijn bluetooth bel, maar gewoon via de standaard telefoon (niet op speaker).
Ga het morgen melden bij HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
trigger808 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:26:
Ik heb gisteren eindelijk voor het eerst een H (ipv 3G) op mijn toestel gezien. De snelheid was hoger dan normaal (ik heb PIT) en heb een beetje getest. volgens mijn GPRSmeter was mijn snelheid 2118kbps. (ik heb 23xx gezien)[
Ik ook! Via dezelfde test side als jij. Ik kwam daar op 662 kbit/sec en 715 kbit/sec.
Via wifi ging sneller! :9

Nog iets opmerkelijjks: als ik op de S200 NoData de verbindingen heb 'disabled'dan komt 'ie internet ook niet op. Bij de TyTN wél! :/

Ik heb bij telefoonsttings de netwerktypen allebei op Automatisch staan. Ik ben benieuwd hoe jullie deze instellingen hebben staan. Ik zie nu voordurend 3G in beeld ipv een G. Gaat 'ie serieus verbinding maken dan verschijnt er een H.

Iemand merkte op dat als je de scrollbars versmalt, dat Touchflo 't dan niet meer doet. Ik heb de scrollbars versmald (doe altijd na een hard-reset) en Touchflo doet 't nog prima.

[ Voor 10% gewijzigd door Mini Poeper op 30-10-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Laatst online: 18:58

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Anoniem: 212686 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:18:
Hier een NL versie van het mooie PCM Keyboard:
PCMKeyboardNL 0.11 info

En zou dit werken op de kaiser? (van de TOUCH topic)

Wat een ugly-ass rekenmachine zit er op mijn Touch! Ik wil er eentje in Touch-style.
Wil je zoiets als deze?

[afbeelding]

Klik hier om de cab te downloaden: [click]
Stom genoeg heb ik die .cab geprobeerd zonder te besefen dat ik SPB nodig zou hebben. Logischerwijs werkte het niet op mijn machine, geüninstalled en nou blijkt mijn hele Rekenmachine verwijderd te zijn :( ! Wie programmeert zulke software from hell?

offtopic:
Verkapt request of iemand mij kan DM'en in verband daarmee...

[ Voor 3% gewijzigd door DUX op 30-10-2007 22:21 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

gill schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:44:
[...]

ActiveSync werkt alleen als je 4.5 of hoger op je werk laat installeren. Deze melding is bij mij een keer verschenen. Bij mij op m'n werk heeft een systeembeheerder toen een BETA-versie geïnstalleerd van 4.5, maar het werkt in ieder geval. Volgens mij heb ik eerst systeembeheerrechten gekregen, toen is ActiveSync er op gezet en toen kreeg ik weer mijn standaard rechten. Resultaat: ik heb nu in kunnen stellen dat mijn zakelijke agenda met de TyTN synct en thuis sync ik nu mijn e-mail en mijn contacten.
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...