quote:
Zat T-mobielers hier, gewoon ff wachten. Ik geloof dat hun dekking ff minder is als KPN en Vodafone bv. ja...
offtopic:
Lekker kontje trouwens

quote:
nefius schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:13:
Hela hola iedereen,
Heb gisteren mijn Brodit Active Holder voor de Tytn II binnen gekregen, blijkt de zekering kaduk te zijn.
Helaas staat er niet op hoeveel ampere die zekering is, weet iemand dit wellicht?
Thanks!
Tis een glaszekering in de sigarettenstekker. Die eruit halen en op het metaal het amperage lezen.
Ik geloof dat de standaard laders 2 A afgeven. Maar wat je moet zekeren..
Staat er 100 procent zeker op!
----
Ik had zelf ook een leuke vandaag net Vodafone en de TyTNII. Ik ging eens kijken op de CostControl website van VF.... Daar kon ik leuk lezen dat ik al 24 euro buiten mijn bundel had verbruikt binnen nog geen 2 weken. Ik heb bijna niks gebeld en wat SMS gestuurd.
Dus ik bellen met VF, ja meneer u heeft al 160 mb gedownload, u weet van de FUP van 50 MB? Euh ik had zoiets zien staan op de factuur over 50 mb ja, maar goed daar heb ik helemaal geen kijk op, ik check mijn mail een beetje enzo.
Zoeken, doorverbinden, zoeken, o meneer, u heeft een UMTS sessie van 5 uur op 15 oktober gehad. En hier nog wat en nog wat op die dag, komt neer op 19 euro aan data ex. BTW.
Ja leuk maar ik heb een onbezorgd internet abonnement. O nou dan zal ik het crediteren.
Dat lijkt me wel zo verstandig.
Moraal van het verhaal: 15 oktober, mijn dag van aansluiten, heeft VF mijn data abonnement nog niet gekoppeld. Meteen 24 euro gebruikt
Meteen dus gehoord dat ik binnen nog geen 2 weken meteen al 160 mb heb vebruikt, dat is met relatief rustig vebruik omdat ik er weinig tijd voor hem aldoor. Gaat nog leuk worden de komende 2 jaar
Ik hou me wel van de domme, huh zoveel? Hoe kan dat nou?
Ze kunnen trouwens wél degelijk zien wat je allemaal uitspookt op internet. Die man begon over hmmm u heeft een bestand van 50 mb gedownload zie ik... onee, dat is 5 mb ik lees verkeerd. Creepy, no? Zit ik een beetje p

rno te kijken, krijg ik dat straks te horen in de rechtzaal met VF

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 26-10-2007 15:34 (72%)