Ik ben eerst bezig geweest zonder SD kaart en daarna met SD kaart (even gejat uit een andere telefoon). Beide methodes werkte niet...Gieliovd520 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:01:
[...]
Memory card heeft hij niet als het een speelapparaat is denk ik.
Wat is jouw probleem, Maffe?
[...]
Hmm, staat je kaart wel op de TyTN II? Hij zet hem in "My Documents" neer.
Anders verplaats je die kaart ff naar een andere map ofzo.
Access violation is vreemd.
TomTom eraf lazeren en opnieuw installeren! Waarom heb je trouwens harde reset gedaan? Misschien is die niet goed verlopen? Mist hij een paar DLL's ergens ofzo.
Na installatie van de kaart zie ik een map staan met daarin de bestanden van de betreffende kaart.
Volgens mij zou tomtom die bestanden ook moeten herkennen, na erop te klikken krijg ik de melding dat het apparaat niet weet waar hij het mee moet openen.
De harde reset heb ik na vele installatie pogingen gedaan, om te kijken of er toevallig niet gewoon iets vern*ukt was in het apparaat.
De harde reset heeft dus helaas ook niet geholpen.
Inmiddels is mijn topic gesloten, omdat ik het hier maar moest posten.
Ik wilde eigenlijk dit topic niet vervuilen met mijn vraag
Anyways, het probleem blijft
Kan iemand misschien posten waar alles van TomTom hoort te staan en waar de mappen moeten staan. Dan bedoel ik de precieze pad verwijzing en niet gewoon plaats TomTom op intern geheugen en mappen op SD kaart.
Ik wil even kijken of TomTom gewoon wat mappen "vergeet" te installeren of misplaatst...