HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 50.952 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:17
Gieliovd520 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:01:
[...]

Memory card heeft hij niet als het een speelapparaat is denk ik.

Wat is jouw probleem, Maffe?

[...]

Hmm, staat je kaart wel op de TyTN II? Hij zet hem in "My Documents" neer.

Anders verplaats je die kaart ff naar een andere map ofzo.

Access violation is vreemd.

TomTom eraf lazeren en opnieuw installeren! Waarom heb je trouwens harde reset gedaan? Misschien is die niet goed verlopen? Mist hij een paar DLL's ergens ofzo.
Ik ben eerst bezig geweest zonder SD kaart en daarna met SD kaart (even gejat uit een andere telefoon). Beide methodes werkte niet...
Na installatie van de kaart zie ik een map staan met daarin de bestanden van de betreffende kaart.
Volgens mij zou tomtom die bestanden ook moeten herkennen, na erop te klikken krijg ik de melding dat het apparaat niet weet waar hij het mee moet openen.
De harde reset heb ik na vele installatie pogingen gedaan, om te kijken of er toevallig niet gewoon iets vern*ukt was in het apparaat.
De harde reset heeft dus helaas ook niet geholpen.
Inmiddels is mijn topic gesloten, omdat ik het hier maar moest posten.
Ik wilde eigenlijk dit topic niet vervuilen met mijn vraag ;)

Anyways, het probleem blijft ;(

Kan iemand misschien posten waar alles van TomTom hoort te staan en waar de mappen moeten staan. Dan bedoel ik de precieze pad verwijzing en niet gewoon plaats TomTom op intern geheugen en mappen op SD kaart.
Ik wil even kijken of TomTom gewoon wat mappen "vergeet" te installeren of misplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 21:48
LaptopRookie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:15:
Kan iemand die de Brando Ultra Clear Screen Protector heeft gekocht, mij vertellen wat je krijgt in de box? Alleen 1 velletje of meerdere in de box? Die box past door de brievenbus?
Je krijgt een dunne envelop en daarin zit een zakje met drie op elkaar
geplakte lagen folie, van boven naar beneden dik - heel dun - minder dun)
In een stoomachtige omgeving (minder / geen stof) haal je minder dun
er af, met de handvaten aan de bovenste laag positioneer je e.e.a. op
je Kaiser. Zit ie goed zonder bubbels (gaat eigenlijk vanzelf goed) dan
trek je voorzichig de bovenste laag er af.

En wat er op blijft kan je alleen met een hele felle lamp nog zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 21:48
Anoniem: 122819 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:55:
Als ik wil bellen (T-Mobile) dan krijg ik de volgende melding.

Het 3G Netwerk is niet beschikbaar. Wilt u een voice-oproep doen.

Weet iemand hoe dit komt en of deze melding ook weg is te halen. VInd het namelijk lichtelijk irritant
Heb je al geprobeerd om het nummer met landencode +31 etc te bellen?
Heb hetzelfde gedoe met Vodafone, met +31 werkt het wel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 19:58
Sepiroth schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:29:
[...]
Anyways, het probleem blijft ;(

Kan iemand misschien posten waar alles van TomTom hoort te staan en waar de mappen moeten staan. Dan bedoel ik de precieze pad verwijzing en niet gewoon plaats TomTom op intern geheugen en mappen op SD kaart.
Ik wil even kijken of TomTom gewoon wat mappen "vergeet" te installeren of misplaatst...
Heel vervelend is dat. Ik heb het van de CD geinstalleerd met activesync en het ging meteen goed. Vervolgens via HSDPA een kaartje gedownload van Alkmaar e.o. en die deed het ook meteen.

Hmm ik ben niet zo thuis in het opsporen van exact alle files en registervermeldingen enzo hoor...

Programmabestanden:
- Navigator met daarin contacts, itn, logging, voices en nog wat spul + exe.
Mijn apparaat (root dus):
- TomTom met daarin: TTToday
My documents:
- Alkmaar met daarin: heleboel filetjes welke je map vormen
- TomTom met daarin: Alkmaar, Alkmaar-1c...; be_nl_and...;benelux-3a.... (beneluxmap staat erop)
en dit zijn allemaal verwijzingen ofzo van 15k groot!
Opslagkaart:
-Voices
-ttnavigator.??? 312B

Het grappige is dat ik mijn hele benelux map niet op mijn opslagkaart zie staan, terwijl die 250 mb was ofzo en ik heb daar heb opgezet!

Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Dirk-Gemeente schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:48:
[...]

Heb je al geprobeerd om het nummer met landencode +31 etc te bellen?
Heb hetzelfde gedoe met Vodafone, met +31 werkt het wel,
Jij probeert een VideoCall te openen, en dat gaat niet!

Op je dialer staat Video en Kies of je groene knop.

Voor video heb je 3G nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door Gieliovd520 op 27-10-2007 14:37 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233689

ik heb het al gezocht maar niet gevonden, waar is het scherm van de tytn 2 van gemaakt? ik heb een mda compact en het is een dunnu folie of zo die meebuigt als je erop drukt. Is die van de tytn 2 net als de iphone van glas/hard kunststof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Anoniem: 233689 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:01:
ik heb het al gezocht maar niet gevonden, waar is het scherm van de tytn 2 van gemaakt? ik heb een mda compact en het is een dunnu folie of zo die meebuigt als je erop drukt. Is die van de tytn 2 net als de iphone van glas/hard kunststof?
Het is een traditioneel touch screen met een LCD, daaroverheen een "glasplaat" en daaroverheen ligt het daadwerkelijke touchscreen gedeelte, een soort folie ja.

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

Anoniem: 237914 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:50:
[...]

FF gegoogled (was zelf ook benieuwd). ;)

Wat betekent de Today Timeout instelling op mijn PDA?

Met de optie "Today Timeout", kan de tijdslimiet worden aangegeven waarna er automatisch vanuit een applicatie naar het "Today"-scherm wordt teruggeschakeld. Wanneer u bijvoorbeeld een "Pocket Word-document" open heeft staan, gaat de PDA automatisch terug naar het beginscherm van uw PDA nadat de time-outtijd is verlopen.

Bron
Thanx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Iemand hier met Vodafone?
Mijn broer zit op Vodafone en hij wil zijn POP account (van @Home) gebruiken. VOor zover ik kan zien heb ik alles goed staan (smtpserver=authsmtp.vodafone.nl). Ik heb ook zijn vodafone account toegevoegd (die door de TyTN II automatisch werd herkend!) en die haalt wel berichten op, dus account instellingen werken wel. Maar verzenden lukt pertinent niet... Iemand hier bij dit wel werkt?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170139

ik zal wel hartstikke stom zijn, maar.....op de openingsblz staat bij de FAQ een download GPS viewer. Hoe moet je met deze link omgaan?? Als ik dubbelklik wordt er een nieuwe pagina geopend, kan ik niets mee. Rechter muisknop => niet de mogelijkheid to save as. Ik dacht slim te zijn , de inhoud te kopiëren naar kladblok en op te slaan in unicode als gpsviewer.cab, te simpel, werkt niet

hoe kom ik aan deze gpsviewer , alternatief?

groet Rien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170139 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:12:
ik zal wel hartstikke stom zijn, maar.....op de openingsblz staat bij de FAQ een download GPS viewer. Hoe moet je met deze link omgaan?? Als ik dubbelklik wordt er een nieuwe pagina geopend, kan ik niets mee. Rechter muisknop => niet de mogelijkheid to save as. Ik dacht slim te zijn , de inhoud te kopiëren naar kladblok en op te slaan in unicode als gpsviewer.cab, te simpel, werkt niet

groet Rien
Link naar de CAB file van de viewer lijkt inderdaad niet te werken. Ik rkijg alleen maar rare tekens op m'n beeld. Gebruik zelf GPS tuner. Prima programma maar gewoon meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 22:55
peugeot206gt schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:04:
[...]

ja dat werkt inderdaad wel, maar dan draait ie niet de kant op waarnaar die ook draait als je het toetsenbord openschuift, en dat wil ik graag wel.
Ik doe het met Spb Pocket Plus, waarvan ik alles behalve de 'Home plugin' gebruik. Je kan daar in de mbv hun Close Button plugin namelijk ook een linkje naar 'Rotate Screen Right' zetten, wat precies doet wat jij wilt, en het is altijd goed bereikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
peugeot206gt schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:47:Het kantelen van het scherm richting toetsenbord, zodat als je het openschuift je hem niet 180 graden hoeft te draaien doe je als volgt:

-Kies een hardware butten om je scherm te kantelen.
-Ga vervolgens naar instellingen, scherm en kies daar naar links draaien, je scherm staat nu goed,
druk op ok, verlaat het menu (instellingen worden opgeslagen)
-vervolgens kan je met 1 druk op de knop switchen tussen normaal en landscape op de goede
manier. (dus geen extra plugin of meerdere keren drukken)

je moet wel echt een hardware button gebruiken, maar het werkt prima!
Dit werkt inderdaad, maar als je een keer nog de knop op het scherm gebruikt moet je het weer opnieuw instellen. (Heb deze knop maar uit de plug-in gehaald dus.
Geen perfecte oplossing, maar wel functioneel. Thx DUX en peugeot206gt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

aerofreak schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:33:
:? welk geheugen kaartje moet ik erin stoppen?
Wat je erin doet maakt niet uit. Hoeveelheid mag je ook zelf weten. Er was sprake dat er alleen SDHC class 2.0 in kon, maar class 4.0 kan ook en het werkt nog ook. Class 4.0 werkt dus gewoon in je Kaiser.
Goed dat deze pda SDHC ondersteunt, want 2GB begint langzaam maar zeker een vervelende grens te worden. Hoe zit het echter met de prestatie op gebied van snelheid? Heeft class 4 geheugen ook echt zin? Ik zag bij de Mediamarkt dat er al SD-geheugen bestaat van 20 MB/s. Zou de Kaiser profijt kunnen hebben van dergelijke snelheden?
aerofreak schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:33:
Van HTC zijn we gewend dat de devices ook onder een andere naam uitgebracht zullen worden, met name door providers. De één kijkt juist uit naar deze gebranded versies en de ander juist niet. (...) Het voordeel voor de consument is dat het apparaat (vaak) goedkoper is en dat de instellingen van de provider er al in staan.
Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/promo/media/images/eshop/devices/mda_vario3/device286_with_rulers.jpg

De versie van T-Mobile is inderdaad een stuk goedkoper dan de HTC-variant maar die roze knopjes zijn wel weer minder. Slijt die kleur snel of valt dat mee? Of dus eigenlijk tegen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Deddiekoel schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:11:
Iemand hier met Vodafone?
Mijn broer zit op Vodafone en hij wil zijn POP account (van @Home) gebruiken. VOor zover ik kan zien heb ik alles goed staan (smtpserver=authsmtp.vodafone.nl). Ik heb ook zijn vodafone account toegevoegd (die door de TyTN II automatisch werd herkend!) en die haalt wel berichten op, dus account instellingen werken wel. Maar verzenden lukt pertinent niet... Iemand hier bij dit wel werkt?
Voor verzenden wel de gegevens van vodafone ingesteld?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Anoniem: 55563 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:14:
[...]

Goed dat deze pda SDHC ondersteunt, want 2GB begint langzaam maar zeker een vervelende grens te worden. Hoe zit het echter met de prestatie op gebied van snelheid? Heeft class 4 geheugen ook echt zin? Ik zag bij de Mediamarkt dat er al SD-geheugen bestaat van 20 MB/s. Zou de Kaiser profijt kunnen hebben van dergelijke snelheden?

[...]

De versie van T-Mobile is inderdaad een stuk goedkoper dan de HTC-variant maar die roze knopjes zijn wel weer minder. Slijt die kleur snel of valt dat mee? Of dus eigenlijk tegen? ;)
Bestaat er MicroSD 2.0 klasse van 20 MB/sec? Voor zover ik weet gaat het momenteel tot class 6 bij de microSD.

Maar het is tergend traag om bestanden te kopieren via ActiveSync. Een film van 700 MB kost 25 minuten!!!! Vind ik toch wel erg jammer.

Waarschijnlijk liggen de knopjes net als de originele HTC onder het kunststof zelf. De chrome coating is onderbroken in de vorm van een telefoonhoorn, en daaronder zit transparant kunststof, en daaronder ligt de kleur.

Vind de vergelijkingen nooit echt terecht want het is een heel ander toestel qua looks, gladde niet gecoate achterkant, letters erop enzo.. Daarnaast denk ik dat de hele voorkant zilver GESPOTEN is.... dat is juist zo geweldig met die originele dat het massief glanzend kunststof is, dat slijt er nooit vanaf!
marco899 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:49:
[...]

Meestal moet je een verzend en een ontvangst server instellen. Die zul je dus wel niet goed hebben inderdaad. Ffies kijken op de Vofafone site.

[ Voor 10% gewijzigd door Gieliovd520 op 27-10-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Laatst online: 15:41
Anoniem: 55563 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:14:
Ik ben bevooroordeeld, maar vooruit. De roze kleurtjes van de T-Mobile uitvoering vallen in het echt heel erg mee. Ga anders eens in de winkel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand al een oplossing voor het volgende: Als ik mijn emailaccount toevoeg in het apparaat en ik kijk in mijn verzonden items kan ik alleen de afzender van de berichten zien. Maar dat ben ik natuurljk zelf........ Ik wil juist zien aan wie het bericht gestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Laatst online: 11-06 19:51
Bij deze dan een aantal foto's van mijn Proclip (Clio II) en Passive Holder (damn veel stof en grote kieren in die clio :/ , ben ik blij dat dit een voorloopauto is :9 )

Foto's zijn clickable

Afbeeldingslocatie: http://img34.picoodle.com/img/img34/6/10/27/t_CIMG1187m_ecb3744.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img03.picoodle.com/img/img03/6/10/27/t_CIMG1194m_5ca492f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img40.picoodle.com/img/img40/6/10/27/t_CIMG1188m_ad6d3b3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img01.picoodle.com/img/img01/6/10/27/t_CIMG1189m_3d84173.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img33.picoodle.com/img/img33/6/10/27/t_CIMG1191m_8b96302.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img01.picoodle.com/img/img01/6/10/27/t_CIMG1192m_a7b1526.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122819

Anoniem: 170139 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:12:

groet Rien
Gewoon "doel opslaan als" en dan achter bestandnaam .cab toevoegen. Dit kopieren naar je Vario en installeren maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 21:36

DoD Cerberus

blabla!

OllieMongollie schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:08:
[...]

Ik ben bevooroordeeld, maar vooruit. De roze kleurtjes van de T-Mobile uitvoering vallen in het echt heel erg mee. Ga anders eens in de winkel kijken.
daarbij komt ook nog dat je via wat spelen de originele rom erop kan zetten van HTC, zodat je de paar t-mobile dingen in t menu ook kwijt bent

en als je daarna met een suikerklontje hard wrijft over t logo verdwijnt die ook nog eens zonder krassen achter te laten.

t enige wat dan nog duidt op t hebben van een Vario 3 ipv een originele Kaiser is t Web-'n-Walk logo'tje onderaan

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236856

Hallo,
Ben sinds maandag in het bezit van de V 1615 van Vodafone(tytn II).
Er zijn mi weinig verschillen tussen het origineel en de versie van vodafone.
Het is een mooi handzaam en stevig toestelletje met enorm veel mogelijkheden.
Tom Tom werkt perfect. De eerste keer binnen 1 minuut verbinding met boven. :)
Internet leverde wat meer problemen op, want instellingen ophalen via de site van vodafone lukt niet want dan geeft hij aan dat dit toestel niet ondersteund wordt :?
De helpdesk zou me de instellingen mailen, tot op heden geen mail ontvangen, vervolgens weer gebeld en kreeg toen de hint om de instellingen op te halen bij "bel.nl".
Perfecte site waar van bijna alle toestellen en providers de instellingen staan.
Vervolgens werkte alles perfect, echter ik vind dat internet vrij langzaam gaat.
Het duurt vrij lang voordat startpagina compleet op mijn pda is.
Ook kan ik op de pagina niet zoeken naar een andere site.

Vraag: zijn deze problemen ook bekend bij htc gebruikers of is er nog iets wat ik aan mijn instellingen moet veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122819

Ik word gek!!!!

Nu wil ik iets via mijn geheugenkaartje op mijn Kaiser zetten.
Als ik hem echter in mijn computer stop geeft ie aan dat ie geformatteerd moet worden.
Als ik dan op JA druk dan geeft ie aan dat ie formatteren niet kan voltooien.

Ik heb hem al proberen te formatteren via mijn camera, maar probleem blijft aanwezig.
Computer begint nu ook helemaal te trippen als ik hem uberhaupt durf aan te klikken.
In mijn Kaiser herkent ie het kaartje wel gewoon. Is er een mogelijkheid om op je device te formatteren????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik zoek nog een mogelijkheid om restaurants te zoeken (via de TYTN II) en dan met voorkeuren zoals type keuken e.d. en mogelijk zelfs met recencies/reviews. Ik weet wel dat TTN en Google maps wat mogelijkheden hebben, maar dat is nog vrij beperkt. Iemand tips voor een programma of on-line dienst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Gieliovd520 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:58:
Bestaat er MicroSD 2.0 klasse van 20 MB/sec? Voor zover ik weet gaat het momenteel tot class 6 bij de microSD.

Maar het is tergend traag om bestanden te kopieren via ActiveSync. Een film van 700 MB kost 25 minuten!!!! Vind ik toch wel erg jammer.
Of er al zulk snel microSD bestaat, maakt weinig uit. Ik vraag me alleen af hoe snel het geheugenslot van de Kaiser is om te kunnen bepalen welke SD-snelheid nog zin heeft.

ActiveSync gebruik ik allang niet meer. Geheugenkaartje gaat in de veel snellere cardreader. Synchroniseren gaat automatisch over-the-air, dankzij PIT van T-Mobile en m'n eigen (mail)servertje.
Gieliovd520 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:58:
Waarschijnlijk liggen de knopjes net als de originele HTC onder het kunststof zelf. De chrome coating is onderbroken in de vorm van een telefoonhoorn, en daaronder zit transparant kunststof, en daaronder ligt de kleur.

Vind de vergelijkingen nooit echt terecht want het is een heel ander toestel qua looks, gladde niet gecoate achterkant, letters erop enzo.. Daarnaast denk ik dat de hele voorkant zilver GESPOTEN is.... dat is juist zo geweldig met die originele dat het massief glanzend kunststof is, dat slijt er nooit vanaf!
OllieMongollie schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:08:
DoD Cerberus schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:03:
daarbij komt ook nog dat je via wat spelen de originele rom erop kan zetten van HTC, zodat je de paar t-mobile dingen in t menu ook kwijt bent

en als je daarna met een suikerklontje hard wrijft over t logo verdwijnt die ook nog eens zonder krassen achter te laten.

t enige wat dan nog duidt op t hebben van een Vario 3 ipv een originele Kaiser is t Web-'n-Walk logo'tje onderaan
Het OS vervang ik tóch wel dus dat is het probleem niet. Zodra ik de originele Kaiser in een winkel tegenkom, ga ik deze eens vergelijken met de MDA III. Het prijsverschil is echter dusdanig dat ik waarschijnlijk het roze maar moet accepteren.

Zijn aanbiedingen op t-mobile.nl ook geldig in de winkels van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170139

Anoniem: 122819 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:58:
[...]

Gewoon "doel opslaan als" en dan achter bestandnaam .cab toevoegen. Dit kopieren naar je Vario en installeren maar
tja.....'t werkt, dank ! Rien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
Anoniem: 122819 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:44:
Ik word gek!!!!

Nu wil ik iets via mijn geheugenkaartje op mijn Kaiser zetten.
Als ik hem echter in mijn computer stop geeft ie aan dat ie geformatteerd moet worden.
Als ik dan op JA druk dan geeft ie aan dat ie formatteren niet kan voltooien.

Ik heb hem al proberen te formatteren via mijn camera, maar probleem blijft aanwezig.
Computer begint nu ook helemaal te trippen als ik hem uberhaupt durf aan te klikken.
In mijn Kaiser herkent ie het kaartje wel gewoon. Is er een mogelijkheid om op je device te formatteren????
Bij mij geeft hij ook aan dat ik hem moet formatteren. Heb het niet geprobeerd. In de TyTN werkt ie gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14425

Iemand bekend met volgend probleem of iemand een suggestie wat er aan de hand is?

Ik heb op random momenten nu al een keer of 5 voorgehad dat ik het laadlogo van windows op mijn scherm voordurend op mijn scherm krijg, het gaat wel nog 1 seconden terug weg maar daarna is het er meteen terug. Het lijkt ofdat windows vastloopt en ik kan dan nog amper met het toestel werken. Het toestel blijft dus wel reageren (dus geen hard crash ofzo). Maar ik moet dus wel s0oftresetten. Na de softreset is alles terug normaal.

Ik gebruik enkel Wifi en gps, geen wap of hsdpa of bluetooth. Ik heb niets abnormaals van programma's geinstalleerd (en niets illegaal uiteraard) enkel TomTom, Opera mini, Opera mobile en Total Commander. Ik moet wel opmerken dat ik tot op vandaag nog geen geheugenkaart gebruikt heb. Zou dit misschien de oorzaak kunnen zijn van de crashes? Op het moment van de crashes had ik wel nog een hoop MB's vrij dus?!

Ik hoop het zelf te kunnen oplossen zodat ik geen serviceprocedure nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76107

Hier nog een nieuwe en tevreden gebruiker van de HTC TyTN2.
Duidelijke handleiding, degelijk toestel en vooral tevreden over de accu.

Tot nu toe één probleempje, heeft zeer waarschijnlijk niets te maken met het type toestel:
Als ik mijn HTC connect via USB met mijn laptop en ActiveSync start op, dan is mijn laptop gelijk zijn draadloze verbinding kwijt met mijn accesspoint. Geen idee waar ik dit zoeken moet. Iemand een suggestie?

NB: hulde aan deze draad. Ik heb hier ontzettend veel kunnen lezen en vinden over de HTC, het heeft mede geleid tot de aankoop. Dank daarvoor!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 76107 op 28-10-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 20:47
Anoniem: 76107 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 08:42:

Tot nu toe één probleempje, heeft zeer waarschijnlijk niets te maken met het type toestel:
Als ik mijn HTC connect via USB met mijn laptop en ActiveSync start op, dan is mijn laptop gelijk zijn draadloze verbinding kwijt met mijn accesspoint. Geen idee waar ik dit zoeken moet. Iemand een suggestie?
Ja, dat had ik dacht ik ook. Zodra hij verbinding heeft met ActiveSync.. Ik weet eigenlijk niet of je dat kan instellen (zal vast wel), maar weet niet precies waar (en die TyTN II was niet van mij, dus kan het ook helaas niet opzoeken voor je).

Maar wie weet, weet iemand anders het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63154

Hoi 2 vraagjes,

ik krijg mijn wlan niet ingesteld naar mijn accespoint, wie weet hoe dit te doen, kan de vervolg schermen nie helemaal volgen "verificatie, gegevenscoderig, sleutelindez, netwerktoegangsbeheer ieee etc Hij vond mijn netwerk wel, maar krijg géén connectie??

Dit is mijn eerste pda, hoe gaan jullie om met anti virus als je de pda gebruikt voor internet / downloaden etc?

bvd tonha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
hmz.. ik had wel verwacht dat WM6 de zomer en wintertijd wel automatisch zou gaan aanpassen :/ niet dus.. bij jullie ook niet of heb ik iets verkeer staan? heb niks kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
henkstr schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:37:
hmz.. ik had wel verwacht dat WM6 de zomer en wintertijd wel automatisch zou gaan aanpassen :/ niet dus.. bij jullie ook niet of heb ik iets verkeer staan? heb niks kunnen vinden..
Hier is hij goed veranderd naar de wintertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Anoniem: 14425 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:37:
Iemand bekend met volgend probleem of iemand een suggestie wat er aan de hand is?

Ik heb op random momenten nu al een keer of 5 voorgehad dat ik het laadlogo van windows op mijn scherm voordurend op mijn scherm krijg, het gaat wel nog 1 seconden terug weg maar daarna is het er meteen terug. Het lijkt ofdat windows vastloopt en ik kan dan nog amper met het toestel werken. Het toestel blijft dus wel reageren (dus geen hard crash ofzo). Maar ik moet dus wel s0oftresetten. Na de softreset is alles terug normaal.
Hier heb ik zo goed als dagelijks last van. Ik vermoed dat het komt door windows live, maar dit is nog een uitzoekpuntje. Bij het aanzetten van de telefoonfunctie begint Live als een idioot te zoeken naar een verbinding, wacht dus niet tot er netwerkverbinding is. Je krijgt nauwelijks gelegenheid je pincode in te voeren. Misschien iets om in te bouwen in de (zeer gewaardeerde) kaisertweak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831

Qunix schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:15:
[...]

Hier is hij goed veranderd naar de wintertijd.
Bij mij ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Je hebt het dus verkeerd staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij is hij vanzelf teruggegaan. Heb even gekeken in instellingen>systeem>klok maar kan nergens een optie vinden om dit aan of uit te zetten.

Overigens ging het terugzetten automatisch. Ik had op dat moment geen internetverbinding, of een verbinding met de pc. Moet dus toch ergens in te stellen zijn. Wellicht heeft het te maken met de tijdzone? Die staat bij mij op Amsterdam GMT+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150865

in topic 4 zag ik het volgende staan

henkstr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:47:
vraag me nog altijd af hoe ik daar ook mijn woonplaats tussen kan krijgen, heb nu dichtbijzijnde maar gedaan.. maar groningen is nogal anders weer dan hier in Ljouwerd...
Ik heb het volgende gevonden:

1.Visit AccuWeather.com - World Weather

2.Find your city and bring up its weather forecast in your browser.

3.Look at the URL and copy the location code from the end of the URL (will look something like locCode=OCN|AU|TAS|HOBART) It should consist of 4 sections eg: OCN|AU|TAS|HOBART (Region|Country|State|City)

4.Go to the windows directory on your PPC

5.Copy the HH_0409_WeatherCities.xml to your desktop

6.Open in Notepad and insert an XML tag in to the list.
For Hobart, it would look like this:
<city name="Hobart, AU" locationcode="OCN|AU|TAS|HOBART"/>
Make sure that the tag starts with a < and ends with a />

7.Replace the file in your windows directory

Nu heb ik dit op mijn mda vario III gedaan maar vanaf mijn pc kan ik ten eerste niet eens bij de windows directory van mijn vario. via wat omwegen (kopieren en mailen) heb ik het toch naar mijn pc gekregen. het bestand heette overigens HH_0413_WeatherCities.xml. ik heb het aangepast zoals hierboven beschreven. Maar zodra ik het bestand weer op de mda heb staan. via de mail. en het bestand weer in de windows directory wil kopieren krijg ik de melding dat je hij beschermt is om te overschrijven. hoe zet ik dat uit en hoe kan ik op mijn pc de windows directory op mijn pc ook zien. dit is allemaal wat omslachtig allemaal.

alvast bedankt,

Remco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Over de snelheid van de kaartlezer in de TyTN II.
Ik heb zelf nu nog de Vario II (=TyTN I) en daar heb ik een Ultra II MicroSD kaartje inzitten. Het verschil in snelheid was duidelijk merkbaar, met name in TomTom waar de berekeningen enorm veel sneller gaan. Ik ben dus ook benieuwd naar hoe snel die SDHC kaartjes zijn. Ik wil op zich nl. wel naar 6 of * Gb maar dan moet het wel even snel blijven!
marco899 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:49:
[...]

Yep, bij zowel het @Home account als het Vodafone account. Bij beide wil hij simpelweg niet verzenden!

[ Voor 26% gewijzigd door Deddiekoel op 28-10-2007 14:24 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Anoniem: 122819 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:58:
[...]

Bedankt maar hoe doe ik de instellingen; hij gaat alle poorten scannen maar niets.
Misschien iets voor TS!

Edit: Gevonden, gewoon op com 4 gezet en het werkt prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Zhadum op 28-10-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Gebruiken jullie een virusscanner op de Kaiser? Zo ja : welke?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 07:50

Zydell

* * * * *

Ik heb een 6GB SDHC kaartje in mijn TyTN II zitten, als iemand mij uitlegd hoe ik de snelheid van dat ding test dan post ik dat hier wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11-2023
DaSaN schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:35:
[...]
Je hebt het dus verkeerd staan....
Kun je misschien uitleggen wat er volgens jou verkeerd staat? Bij mij ook geen automatische wijziging naar wintertijd. Heb de UK WWE versie. Zitten zoeken bij de regional settings en ook bij clocks/alarms maar kan niets vinden. Kan ook als tijdzone niet voor Amsterdam kiezen (wel Parijs, Madrid gmt+1). Mijns inziens is mijn versie niet voorbereid op omschakeling naar wintertijd. Wellicht als ik 'm aan de activesync hang dat 't gecorrigeerd wordt maar had 't toch automatisch verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

AnthonyD schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:27:
[...]

Bij mij hetzelfde (Ik heb eveneens de WWE versie. Ook bij mij is de tijd NIET aangepast. En ik kan ook geen Amsterdam als tijdzone kiezen).
Misschien dat alleen de NL versie de wintertijd aanpast?
Bij mij is 'ie ook automatisch overgegaan naar wintertijd.
Kreeg er zelfs nog een notification voor ook. En dit terwijl ik het niet eens aan heb staan ?
Maar goed, het kan dus prima.

[ Voor 46% gewijzigd door Ken. op 28-10-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
Anoniem: 150865 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:16:
in topic 4 zag ik het volgende staan

Nu heb ik dit op mijn mda vario III gedaan maar vanaf mijn pc kan ik ten eerste niet eens bij de windows directory van mijn vario. via wat omwegen (kopieren en mailen) heb ik het toch naar mijn pc gekregen. het bestand heette overigens HH_0413_WeatherCities.xml. ik heb het aangepast zoals hierboven beschreven. Maar zodra ik het bestand weer op de mda heb staan. via de mail. en het bestand weer in de windows directory wil kopieren krijg ik de melding dat je hij beschermt is om te overschrijven. hoe zet ik dat uit en hoe kan ik op mijn pc de windows directory op mijn pc ook zien. dit is allemaal wat omslachtig allemaal.

alvast bedankt,

Remco.
ik heb het ook nog niet voor elkaar gekregen hoe dit nu goed gaat, bij mij ook probleem om file te herschrijven.
en het is indd ook een andere filenaam dan als beschreven. die filenaam is wel te herschrijven op de ppc.

iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
falconz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:54:
[...]

Kun je misschien uitleggen wat er volgens jou verkeerd staat? Bij mij ook geen automatische wijziging naar wintertijd. Heb de UK WWE versie. Zitten zoeken bij de regional settings en ook bij clocks/alarms maar kan niets vinden. Kan ook als tijdzone niet voor Amsterdam kiezen (wel Parijs, Madrid gmt+1). Mijns inziens is mijn versie niet voorbereid op omschakeling naar wintertijd. Wellicht als ik 'm aan de activesync hang dat 't gecorrigeerd wordt maar had 't toch automatisch verwacht...
hmz. vreemd heb tot zover ik weet (NL versie) ook geen aanopassingen gedaan.. naja zien over een half jaar wel weer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyD
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
falconz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:54:
[...]

Bij mij hetzelfde (Ik heb eveneens de WWE versie. Ook bij mij is de tijd NIET aangepast. En ik kan ook geen Amsterdam als tijdzone kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Bastard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 20:35
AnthonyD schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:27:
[...]

Ik heb een WWE versie en daar is vannacht de wintertijd wel netjes automatisch ingesteld.
Ik kan herinneren dat je het ook ergens kon aangeven, kan het alleen niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lijkt me vrij sterk eigenlijk. Nederland is niet het enige land op de wereld met zomer-/wintertijd.
Bij Phone Settings heb je overigens een tabje met 'Time Zones', waar je deze optie vindt:
"Automatic change time zone and clock". Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Hoewel dit me ook sterk lijkt, aangezien deze optie bij mij uit stond en mijn tijd wel automatisch is over gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Bastard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 20:35
.KeN. schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:36:
Lijkt me vrij sterk eigenlijk. Nederland is niet het enige land op de wereld met zomer-/wintertijd.
Bij Phone Settings heb je overigens een tabje met 'Time Zones', waar je deze optie vindt:
"Automatic change time zone and clock". Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Hoewel dit me ook sterk lijkt, aangezien deze optie bij mij uit stond en mijn tijd wel automatisch is over gegaan.
Ik had inderdaad net die optie gevonden.
Stond bij mij dus ook uitgevinkt. En toch automatisch naar wintertijd gegaan, precies op 3 uur.
Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze optie is bij mij niet aangevinkt, maar de tijd werd wel aangepast. het zit 'em dus ergens anders in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-06 19:45
Afbeeldingslocatie: http://www.superstoer.nl/~benchmarc/img_0117.jpg

Geintje gaat €136,49 kosten bij Solid Vision (fixcentrum waar T-mobile alles heen stuurt). Valt me nog mee eerlijk gezegd. Ik had wel een euro of 300 verwacht.

Iemand die toevallig een mooie alu case kent voor dit apparaat? :P

[ Voor 13% gewijzigd door benchMarc op 28-10-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

E-Bastard schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:40:
[...]

Ik had inderdaad net die optie gevonden.
Stond bij mij dus ook uitgevinkt. En toch automatisch naar wintertijd gegaan, precies op 3 uur.
Vreemd...
Anoniem: 233874 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:43:
[...]

Deze optie is bij mij niet aangevinkt, maar de tijd werd wel aangepast. het zit 'em dus ergens anders in....
Misschien dat deze functie dan juist uit moet staan om een automatische switch te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Ik heb even gezocht, maar weet iemand waar ik een USB naar mini-jack kabeltje kan kopen?

*edit*
ok, eindelijk wat gevonden, denk ik:
http://www.expansys.nl/zoompic.aspx?type=item&i=147569
Kan ik m'n mini-jack oordopjes met dit tussenstuk op m'n TyTN aansluiten?

[ Voor 51% gewijzigd door cdl op 28-10-2007 20:06 ]

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:55

itarix

404 soul not found

heeft iemand ervaring met het pdair tasje? je kunt ze op ebay kopen of direct bij pdair:
http://www.pdair.com/cata...11000164&products_id=6562

pdair heeft ook van die usb naar 3,5jack convertortjes en gratis shipping..

met de huidige dollar koers heb je n 3,5jack converter met mic en tasje voor ongeveer 30euro :P

maargoed ik vraag me af of het een handig tasje is...

[ Voor 7% gewijzigd door itarix op 28-10-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

E-Bastard schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

Ik heb een WWE versie en daar is vannacht de wintertijd wel netjes automatisch ingesteld.
Ik kan herinneren dat je het ook ergens kon aangeven, kan het alleen niet meer vinden.
Ik heb de engelse versie en bij de telefoon settings heb ik de TimeZones 'automatic change time zone and clock' AAN gevinkt staan en deze werkt samen met 'Regional Settings' - Region - Dutch (Netherlands) . Die 2 zorgen er volgens mij voor, dat de klok vannacht netjes terug ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-06 19:45
itarix schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:39:
heeft iemand ervaring met het pdair tasje? je kunt ze op ebay kopen of direct bij pdair:
http://www.pdair.com/cata...11000164&products_id=6562

pdair heeft ook van die usb naar 3,5jack convertortjes en gratis shipping..

met de huidige dollar koers heb je n 3,5jack converter met mic en tasje voor ongeveer 30euro :P

maargoed ik vraag me af of het een handig tasje is...
Goeie link. Ook meteen een alu case gevonden :D http://www.pdair.com/cata...11000164&products_id=6554
Want dit gaat me niet nog een keer gebeuren. Beetje weird dat ze die bij de PDAshop nog niet leveren. Voor de Vario 2 hebben ze hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Ik wil XP opnieuw installeren en wil mijn smsen in mijn outlook (Jeyo Mobile Extender) backuppen, weet iemand hoe ik dat beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

mathman schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:38:
Bij deze dan een aantal foto's van mijn Proclip (Clio II) en Passive Holder (damn veel stof en grote kieren in die clio :/ , ben ik blij dat dit een voorloopauto is :9 )

Foto's zijn clickable

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice pics... Even een stomme vraag tussendoor, krijg je die pro-clip er ook zo makkelijk af dan als het erop gaat?

Zit te twijfelen of ik er 1 bestel, maar ben niet vanplan om de proclip te laten zitten als ik niet ga navigeren ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 12:03
Zo ik heb m'n tytn zaterdag toch nog maar ff een keertje geprobeerd en uiteraard deed ie het (dat winkelpersoneel kun je ook niet vertrouwen :P)

Ik ben nu een beetje aan het klooien met skype maar nu blijft ie constant op luidspreker mode staan, weet iemand zo hoe ik dat kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze optie, waar is die eigenlijk goed voor? Heeft dat te maken met het aanpassen van je klok op het moment dat je in een andere tijdzone terechtkomt? Bijvoorbeeld als je het vliegtuig pakt naar Engeland ofzo?

Blijft het in mijn ogen vreemd dat deze optie in de phone settings zit, en niet in je klokinstellingen.....
maffe schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:44:
[...]

Ik heb de engelse versie en bij de telefoon settings heb ik de TimeZones 'automatic change time zone and clock' AAN gevinkt staan en deze werkt samen met 'Regional Settings' - Region - Dutch (Netherlands) . Die 2 zorgen er volgens mij voor, dat de klok vannacht netjes terug ging.
Bij mij staat dat vinkje uit, en toch werd de tijd netjes aangepast. Moet dus iets anders zijn....

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 233874 op 28-10-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Bij mij is de tijd ook automatisch overgegaan. Tenminste ik kreeg een melding of ik ff op Ok wou klikken of ik het er mee eens was dat ie automatisch naar wintertijd moest overspringen. Ondertussen was mijn wekker wel een uur te vroeg af gegaan. grrrr

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
maffe schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:44:
[...]
Ik heb met de WWE UK versie óók die 2 instellingen zoals jij beschrijft maar geen teken van automatische tijdsaanpassing. Enige wat ik nog kan bedenken is dat het komt doordat m'n Tytn2 uit stond om 3 uur en pas weer om 10 uur aan gezet werd. Maar dan nog, m'n pc past 't ook aan als hij uit stond ten tijde van de tijdsaanpassing... Ik vind 't raarrrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 18:53
falconz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:29:
[...]

Ik heb met de WWE UK versie óók die 2 instellingen zoals jij beschrijft maar geen teken van automatische tijdsaanpassing. Enige wat ik nog kan bedenken is dat het komt doordat m'n Tytn2 uit stond om 3 uur en pas weer om 10 uur aan gezet werd. Maar dan nog, m'n pc past 't ook aan als hij uit stond ten tijde van de tijdsaanpassing... Ik vind 't raarrrrr...
Zelfde verhaal hier. Geen automatische tijdsaanpassing terwijl mijn telefoon wel gewoon aanstond vannacht en het vinkje ook.
Gadgeteer schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:49:
Iemand ervaring met FlashSMS (http://www.stickler.de/FlashSMS.aspx) is een freeware sms tooltje om knipperende sms te sturen maar ook om zo'n berichtje te sturen wat direct opent, net als een systeembericht van je provider.

Laatste berichten via de search hier, dateren uit 2005
Tooltje ff geprobeerd. Knipperende sms mogelijkheid heeft het niet volgens mij maar de smsjes worden wel direct op het scherm weergegeven bij de ontvanger. Ze worden dan alleen niet opgeslagen in de inbox maar zijn helemaal weg na het sluiten van de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

falconz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:29:
[...]

Misschien heeft het te maken met activesync, waardoor via activesync automatisch pc instellingen overneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zhadum schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:52:
[...]

Misschien heeft het te maken met activesync, waardoor via activesync automatisch pc instellingen overneemt?
Nope, die van mij lag gewoon op tafel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Mijn TyTN II (WWE) is van 't weekend binnengekomen. Nu valt mij het volgende op:
Ik heb een hardreset gegeven en de toestel gewoon z'n gang laten gaan zoals bij de eerste keer opstarten. Zoals iedereen weet krijg je dan op laatst een scherm waar je op moet tikken dat alles voltooid is. Vervolgens zie je een pop-up schermpje met drie sec te gaan en vervolgens een statusbalkje lopen waar 'ie nog vervolgens dingen gaat installeren. Nu heb ik dus binnen die drie sec en dus vóór installeren een softreset uitgevoerd. Bij normale installatie krijg ik HTC theme, tweede manier krijg ik Windows Standaard als theme.
Om een eerlijke vergelijking te krijgen heb dan als 'ie opgestart is nog 'ns beide keren een softreset gegeven. Resultaat:
Normale installatie:
Storage
In use: 6,23 MB

Altenatieve installatie:
Storage
In use: 4,61 MB

Het RAM geheugen is ook gedaald, ongeveer een halve MB.

Wat zou er bij de alternatieve installatie niet geïnstalleerd worden? Ik heb wel wat dingen voorbij zien komen, maar weet nog niet precies wat 't is.

Van weekend viel mij ook op dat dat de IPAQ en De smartphone (HTC S310) wél zich aanpasten aan wintertijd, maar mijn Qtek S200 (WWE) niet. Van de TyTN II heb ik geen idee, was weekendje weg en deze lag onuitgepakt op mij te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Mini Poeper op 29-10-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Laatst online: 11-06 19:51
_Rayman_ schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:19:
[...]

Nice pics... Even een stomme vraag tussendoor, krijg je die pro-clip er ook zo makkelijk af dan als het erop gaat?

Zit te twijfelen of ik er 1 bestel, maar ben niet vanplan om de proclip te laten zitten als ik niet ga navigeren ofso.
Deze proclip kan er aardig "gemakkelijk" vanaf. Moet er wel bijzeggen dat er een stukje dubbelzijdig tape opzit (aan de bovenkant waar hij het randje pakt) welke ik niet heb gebruikt. Hij zit immers stevig genoeg. Dus bij deze proclip is het in ieder geval mogelijk, weet het niet hoe dat zit met andere proclips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Wanneer ik met mijnTyTN II bel, dan verdwijnt het numerieke gedeelte van de dailpad ... ik heb al ergens een registry setting voorbij zien komen, maar kan hem nergens meer vinden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Xivius schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:24:
Wanneer ik met mijnTyTN II bel, dan verdwijnt het numerieke gedeelte van de dailpad ... ik heb al ergens een registry setting voorbij zien komen, maar kan hem nergens meer vinden ....
staat in de openingspost, gevonden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238145

Hallo allemaal

De mijne is ook binnen !!!

Nu nog mijn naam waarmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231273

Ik heb van het weekend een beetje zitten spelen met TomTom en google maps, deze werkte uitstekend.

Maar ik heb nu het volgende probleem, als ik naar start -> instellingen -> systeem -> externe gps ->hardware ga dan kan je daar de GPS-hardware poort instellen. Deze hoort op com4 te staan en als ik dat ingeef en op OK druk, en vervolgens ga controleren of dit is opgeslagen dan staat er "geen".

Kortom hoe zorg ik ervoor dat de instelling vast blijft staan? Softreset bood geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

hi,

ik wil hem deze week ook bestellen, maar twijfel tussen de Nederlandse versie of de Engelse versie, wat zijn jullie suggesties?

groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Movinghead schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:14:
hi,

ik wil hem deze week ook bestellen, maar twijfel tussen de Nederlandse versie of de Engelse versie, wat zijn jullie suggesties?

groeten,
Lekker de nederlandse. Engelse versie kan je er altijd nog opzetten en bij verkoop heeft een nederlandse versie toch een meerwaarde.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 15:31
Movinghead schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:14:
hi,

groeten,
Dit is een persoonlijke keuze, dus iets wat jou eigen voorkeur betreft.

De verschillen zijn al herhaaldelijk benoemd in eerdere topics/TS. Kijk daar dus even naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
marco899 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:24:
[...]
... bij verkoop heeft een nederlandse versie toch een meerwaarde.
8)7 Zeg dan niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 14:27

Beaves

Usque ad Finem

Over het probleem dat je geen andere steden/plaatsen kan toevoegen aan het weer, ik kreeg dit ook niet voor elkaar, tot ik het programma Rosco File Explorer ging gebruiken. Deze kan files unlocken die op/in de rom staan waardoor je ze ook kan overschrijven. Dit was voor mij de oplossing. Ik heb nu een klein bestand gemaakt die alleen de steden kent die ik gebruik, samen met enkele kleine plaatsen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
Anoniem: 231273 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:12:
Ik heb van het weekend een beetje zitten spelen met TomTom en google maps, deze werkte uitstekend.

Maar ik heb nu het volgende probleem, als ik naar start -> instellingen -> systeem -> externe gps ->hardware ga dan kan je daar de GPS-hardware poort instellen. Deze hoort op com4 te staan en als ik dat ingeef en op OK druk, en vervolgens ga controleren of dit is opgeslagen dan staat er "geen".

Kortom hoe zorg ik ervoor dat de instelling vast blijft staan? Softreset bood geen oplossing.
Je geeft zelf al aan dat TT en GM prima werken, je GPS functioneert dus naar behoren. Dit gaat allemaal met de interne GPS. Waarom zou je dus instellingen willen wijzigen van de externe GPS? Dat kan prima, maar dan moet je wel 'n externe GPS ontvanger hébben (bluetooth vaak). Als je deze hebt kun je 'm pairen met je phone en heb je de instellingen voor ext. GPS nodig. Maar ik zou niet weten waarom, de interne GPS doet 't echt Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 07:50

Zydell

* * * * *

Heb een vraagje m.b.t. internet voorkeuren. Ik heb een TyTN2 i.c.m. vodafone met 'onbeperkt data' (zakelijk). Ik heb hier lokaal draadloos internet en dat werkt prima via WLAN, ik vraag me alleen af of er een voorkeursvolgorde is om in te stellen of internet via WLAN of via vodafone zelf gaat, wordt standaard de WLAN verbinding gepakt als die er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Laatst online: 15:17
@Gieliovd520: bedankt voor je reactie op pagina 5!
Het heeft alleen niks mogen helpen, want ik zie ook gewoon al die mapjes staan...

Ik heb nu een storing aangemaakt bij TomTom.
Even testen hoe goed hun servicedesk is, ik krijg in ieder geval binnen 2 dagen een reactie :)
Mijn probleemomschrijving staat overigens HIER voor degene die nog een briljante ingeving hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118707

Eindelijk wat links over batterijen met extra capaciteit:

http://www.batteryupgrade...df8d44f796faf7235447a6153

http://www.luxian.nl (mugen power batterij - binnenkort leverbaar status voor kaiser)

Als iemand wat meer weet graag berichtje. Eerste link met name niet helemaal zeker of dit klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Ik snap jou opmerking totaal niet en vind het meer op jezelf slaan. Wij hebben dan wel de kennis om iets te veranderen dmv rom upgrade's echter hebben de meeste hier geen kaas van gegeten. Daarnaast gaat een toestel meestal na een jaar weer van de hand en de potentieële kopers kijken dan vaak naar een nederlandse doos cq produkt omdat ze hier meer vertrouwen in hebben.
De discussie van nederlands of engels ga ik niet opnieuw aanslingeren daar er altijd voor en tegenstanders zijn en er al genoeg over is gezegd. Dus ik vind dit een duidelijk argument om voor een nederlandstalig toestel te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12
Anoniem: 118707 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:44:

http://www.luxian.nl (mugen power batterij - binnenkort leverbaar status voor kaiser)

Als iemand wat meer weet graag berichtje. Eerste link met name niet helemaal zeker of dit klopt.
Oke dat is interessant.

Heeft iemand ervaring met de "mugen power" batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Zijn er nog mensen die last hebben van het speaker-probleem (niet volledig duplex zijn van de speaker dus) ?

Tot op heden heeft HTC mij niets meer laten weten over hoe ver ze staan met dit op te lossen...

Ik heb momenteel ook het volgende probleem: ik val geregeld weg aan de andere kant van de lijn, terwijl ik iedereen blijf horen, zonder probleem. Het geluid valt niet compleet weg, maar gaat soms heel stil en dan weer terug luid. Het gebeurt niet altijd (soms ganse dag niet), dan in een lang gesprek een aantal keer, en dan de rest van het gesprek niet meer...

Zou dit aan de verbinding kunnen liggen? Of zou er dan aan mijn kant ook een probleem zijn met het horen? Of toch aan de HTC...?
(Provider is Proximus België dus, 3G heb ik uitgeschakeld, maar geeft geen verschil...)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Laatst online: 21-04 00:58
Zhadum schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:52:
[...]

Nog ff over dat wintertijd 'probleem'; ik heb de NL versie en ook alles AAN gevinkt waar over gesproken is, maar toch ging hij niet automatisch op de wintertijd over.

Zou het misschien te maken kunnen hebben met active sync? en dan doel ik op de optie van elke keer met een verbinding de tijd automatisch aanpassen op je pda? lijkt me wel raar maar een andere oorzaak kan ik niet bedenken.
gill schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:56:
Ik heb momenteel ook het volgende probleem: ik val geregeld weg aan de andere kant van de lijn, terwijl ik iedereen blijf horen, zonder probleem. Het geluid valt niet compleet weg, maar gaat soms heel stil en dan weer terug luid. Het gebeurt niet altijd (soms ganse dag niet), dan in een lang gesprek een aantal keer, en dan de rest van het gesprek niet meer...

Zou dit aan de verbinding kunnen liggen? Of zou er dan aan mijn kant ook een probleem zijn met het horen? Of toch aan de HTC...?
(Provider is Proximus België dus, 3G heb ik uitgeschakeld, maar geeft geen verschil...)
@gill: heb je de optie Microfoon AGC (onder instellingen > systeem) ingeschakeld? die zorgt er namelijk voor dat je stemgeluid voor de ontvanger versterkt of verzwakt wordt daar waar ie dat nodig acht.

[ Voor 41% gewijzigd door Zky_ op 29-10-2007 12:07 ]

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat bevestigt het dan toch wel zo'n beetje ?
Iedereen die die opties AAN had staan heeft GEEN automatische switch gehad.
Iedereen die die opties UIT had staan heeft WEL een automatische switch gehad.

En OllieMongollie: Ik ben nog steeds benieuwd naar je Telfort internet instellingen die ervoor zorgen dat 3G / HSDPA bij jouw TyTN wél werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
marco899 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:24:
[...]

Lekker de nederlandse. Engelse versie kan je er altijd nog opzetten en bij verkoop heeft een nederlandse versie toch een meerwaarde.
Ik heb de Engelse versie. Voordeel vind ik dat Windows Update altijd eerder zal zijn dan de NL versie. Verder kan ik niet tegen al die vertalingen, dus ik ga altijd voor de originele taal. Meerwaarde?..tja, Engelse versie kan je internationaal verkopen op e-bay :-) Het is wat je fijner vindt, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
.KeN. schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:49:
Dat bevestigt het dan toch wel zo'n beetje ?
Iedereen die die opties AAN had staan heeft GEEN automatische switch gehad.
Iedereen die die opties UIT had staan heeft WEL een automatische switch gehad.

En OllieMongollie: Ik ben nog steeds benieuwd naar je Telfort internet instellingen die ervoor zorgen dat 3G / HSDPA bij jouw TyTN wél werken.
Kijk dan toch nog maar eens goed naar de post van: Maffe. Dan zie je dat je bewering niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Zky_ schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:04:

[...]

@gill: heb je de optie Microfoon AGC (onder instellingen > systeem) ingeschakeld? die zorgt er namelijk voor dat je stemgeluid voor de ontvanger versterkt of verzwakt wordt daar waar ie dat nodig acht.
Ja, heb al met beide zitten spelen, en merk weinig tot geen verschil... Op wat heb jij deze setting staan?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 12:03
falconz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Kijk dan toch nog maar eens goed naar de post van: Maffe. Dan zie je dat je bewering niet klopt...
Same here, ik had het ook aan staan en bij mij veranderde de tijd ook gewoon goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm dan geef ik het op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
3p0x schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:08:
[...]
Same here, ik had het ook aan staan en bij mij veranderde de tijd ook gewoon goed :?
Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat de windows mobile update van 28 augustus mbt de DST aanpassingen nog niet in onze TYTN2's verwerkt zit en in de andere wel. De cab-file met de update voor de DST kan hier gehaald worden. Ik heb 'm geïnstalleerd maar zie nu geen resultaten meer, het is al zaterdag geweest en had de tijd al handmatig terug gezet. Moet eigenlijk even m'n klok terug zetten naar 27-10-2007 om 3.59 om te checken...
Heb m'n TYTN2 WWE UK nu 4 weken, de ROM versie is 1.56.405.5 met datum 28-08-07. Kan dus best zijn dat die DST update daar nog niet in zit... Iemand met een UK versie waarbij de tijdscorrectie wél plaatsvond die z'n ROM versie zou kunnen checken? Strax nog maar even die tijd terug zetten om te kijken wattie doet na de installatie van die patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

falconz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:21:
[...]

Moet eigenlijk even m'n klok terug zetten naar 27-10-2007 om 3.59 om te checken...
Zou de klok naar 2:59 zetten, anders gebeurt er niet heel erg veel ;)
De klok gaat nl. om 3:00 uur een uur terug.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 10:42

corny

And his yellow flame

falconz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:21:
[...]

Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat de windows mobile update van 28 augustus mbt de DST aanpassingen nog niet in onze TYTN2's verwerkt zit en in de andere wel. De cab-file met de update voor de DST kan hier gehaald worden. Ik heb 'm geïnstalleerd maar zie nu geen resultaten meer, het is al zaterdag geweest en had de tijd al handmatig terug gezet. Moet eigenlijk even m'n klok terug zetten naar 27-10-2007 om 3.59 om te checken...
Heb m'n TYTN2 WWE UK nu 4 weken, de ROM versie is 1.56.405.5 met datum 28-08-07. Kan dus best zijn dat die DST update daar nog niet in zit... Iemand met een UK versie waarbij de tijdscorrectie wél plaatsvond die z'n ROM versie zou kunnen checken? Strax nog maar even die tijd terug zetten om te kijken wattie doet na de installatie van die patch...
Ik heb dezelfde ROM versie en mijn TYTN2 is ook een WWE versie. En bij mij is de tijd wel gecorrigeerd. Het betreffende vinkje stond overigens *wel* aan bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

Hallo allemaal!
Eindelijk vandaag mijn MDA Vario III binnengekregen!
Ik heel blij gelijk surfen etc, totdat ik me opeens bedacht dat ik 2maanden van te voren mijn contract verlengd heb, wat dus wil zeggen dat ik nog 2 maanden moet wachten totdat mijn t-mobile internet totaal ingaat :S:S
Dus dat wordt nu nog iets van 2,80 per MB betalen tot januari.. echt kut!! Voor GPS heb ik toch geen HSPDA nodig? alleen voor een GPS update wellicht?
Daarnaast vroeg ik mij af of iemand al een goede nederlandse flash rom walktrough tegen gekomen is? Ik heb op XDA gekeken maar vindt het toch nog te vaag en risicovol uitgelegd om je MDA te flashen..
Wat ik heb begrepen is dat je eerst SPL moet doen, alleen staat er nergens waar en hoe ik mijn nieuwe rom in moet laden alsmede de instellingen van t-mobile kan vinden (of gebeurt dat automatisch?)

Alvast bedankt voor je reactie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 22-05 22:33
sporasub schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:06:
Hallo allemaal!
Ik heel blij gelijk surfen etc, totdat ik me opeens bedacht dat ik 2maanden van te voren mijn contract verlengd heb, wat dus wil zeggen dat ik nog 2 maanden moet wachten totdat mijn t-mobile internet totaal ingaat :S:S
Dus dat wordt nu nog iets van 2,80 per MB betalen tot januari.. echt kut!! Voor GPS heb ik toch geen HSPDA nodig? alleen voor een GPS update wellicht?
Daarnaast vroeg ik mij af of iemand al een goede nederlandse flash rom walktrough tegen gekomen is? Ik heb op XDA gekeken maar vindt het toch nog te vaag en risicovol uitgelegd om je MDA te flashen..
Wat ik heb begrepen is dat je eerst SPL moet doen, alleen staat er nergens waar en hoe ik mijn nieuwe rom in moet laden alsmede de instellingen van t-mobile kan vinden (of gebeurt dat automatisch?)

Verdiep je op xda-dev eens in de threads ove rhet flashen van de Tytn I, vario 2, hermes. Daar wordt je een boel wijzer van:). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20

Nederlandse walk-through kun je hier vinden
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=994
Na het uitvoeren van de SPL kun je iedere rom downloaden en installeren (mits voor de Tytn-II natuurlijk)
De settings voor T-Mobile kun je hier downloaden en via een Cab op je telefoon installeren
http://www.htcclub.net/en/settings.php

[ Voor 8% gewijzigd door Xanion op 29-10-2007 15:22 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
marco899 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:45:
[...]
Ik snap jou opmerking totaal niet en vind het meer op jezelf slaan. Wij hebben dan wel de kennis om iets te veranderen dmv rom upgrade's echter hebben de meeste hier geen kaas van gegeten. Daarnaast gaat een toestel meestal na een jaar weer van de hand en de potentieële kopers kijken dan vaak naar een nederlandse doos cq produkt omdat ze hier meer vertrouwen in hebben.
De discussie van nederlands of engels ga ik niet opnieuw aanslingeren daar er altijd voor en tegenstanders zijn en er al genoeg over is gezegd. Dus ik vind dit een duidelijk argument om voor een nederlandstalig toestel te kiezen.
LaptopRookie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:53:
Ik heb de Engelse versie. Voordeel vind ik dat Windows Update altijd eerder zal zijn dan de NL versie. Verder kan ik niet tegen al die vertalingen, dus ik ga altijd voor de originele taal. Meerwaarde?..tja, Engelse versie kan je internationaal verkopen op e-bay :-) Het is wat je fijner vindt, natuurlijk.
:z M'n antwoord werd al gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Hallo allemaal!

Tip, je kan je internet ook al eerder inlaten gaan. Heb ik de vorige keer ook laten gedaan toen ik m'n telefoon eerder had dan dat mijn nieuwe contract inging, dus je kan gewoon nog voor de laatste 2 maanden van je oude contract internet afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Anoniem: 118707 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:44:

Bedankt voor de tips. Heb er nu één via ebay besteld voor 9,95 pond inclusief verzenden. Voor die prijs kan ik het wel gokken.
Zo kom je lekker aan je (geweldig bijdragende) postings. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 14:27

Beaves

Usque ad Finem

Hallo allemaal!
Ik had hetzelfde probleem, gewoon even met T-mobile bellen en voor de komende twee maanden het data abonnement afsluiten, heb ik ook gedaan. Gaat dan ook meteen in (half uur na je belletje).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...