Reg. datum: 05 december 2004
Staat idd erg goed en werk prachtig.
Martijn van pdaplus.nl heeft ze gewoon op voorraad en toevallig ook een proclip voor mijjn 206.
Kreeg nog goede tips mee ook voor inbouw.
Goeie zaak!
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 54 55 56 57 last
[Nieuw Topic]GPS snelheid is correct. En ik kan het weten. Reed een keer op cruisecontrol 130 waar 120 was toegestaan (op teller is dat bijna 140) en zag dat ik geflits werd. Op accept giro stond inderdaad 130 km/uur (en dan gaat er dus nog correctie af).quote:lvisser87 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:13:
//offtopic
over gps snelheid gesproken![]()
Mijn teller wijkt zeker 7 km af van mijn GPS. Welke is snelheid is correct?
http://www.amphora.nl, Dus.......
Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
ja maar dan moet je weer eerst java opstarten enzo... ik vond die van die iphone zo relaxed! is die echt nergens te krijgen?quote:aerofreak schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:38:
opera mini installeren.. helpt al een heleboel
Jij zoekt Picselbrowser:quote:ByteStore schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:40:
[...]
ja maar dan moet je weer eerst java opstarten enzo... ik vond die van die iphone zo relaxed! is die echt nergens te krijgen?
Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
Als je even deze link volgt: http://pdaphonehome.com/f...-java-midlet-manager.htmlquote:ByteStore schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:40:
[...]
ja maar dan moet je weer eerst java opstarten enzo... ik vond die van die iphone zo relaxed! is die echt nergens te krijgen?
Audi-Addict wijzigde dit bericht 30-10-2007 19:11 (53%)
MCP MCDST MCTS MCSA MCSE MCITP MCNPS MCPS + tafeldiploma!

Wat dan denk ik het makkelijkst is, is een exchange account aanmaken die synct dan zowel met je PC als je PDA...quote:Zydell schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:33:
Is er geen programma om via het internet of via WLAN (automatisch al ik thuis ben) te synchroniseren met mijn PC?
Daarnaast heb ik geprobeerd om de contacten van mijn andere telefoon (SE W810i) via bluetooth te importeren maar ik krijg een foutmelding; weet iemand of de uitwisselingsformaten verschillen ofzo? werkt dat aleen van sony-ericsson naar sony-ericsson?
Uhm, still waiting. kan dat kloppen?quote:
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Hier werkt de combinatie Tytn II - Qashqai wel... Was een kort gesprek, maar ik was te verstaan aan de andere kant van de lijn. (wel een Qashqai zonder navigatiesysteem)quote:rjbenning schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:05:
Vandaag mijn HTC TYTN II terug gebracht.
Het apparaat werkt dus absoluut niet met mijn bluetooth telefoon in de Nissan Qashqai.
Tevens nog gebeld met HTC maar die zeggen "wij werken met de nieuwste software"....dus?
Elke willekeurige andere normale telefoon zoals Sony, Nokia ect werkt dus wel met mijn Nissan..enkelt HTC niet!
Heb ook aangegeven bij de Belcompany wat het probleem was en deze kennen de klacht inderdaad. Het schijnt dus bekend te zijn icm HTC.
Baal er wel een beetje van zo''n duur toestel en niet eens normaal via bluetooth kunnen bellen terwijl de halve wereld niets anders doet. Maar goed heb nu een mooie Nokia E65 en deze belt wel goed via mijn auto en klinkt echt waar BLOED zuiver!.![]()
![]()
Wel ff complimenten over de BC over hoe zij dit opgelost hebben (toestel tevredenheid garantie)
Hulde aan het Symbian OS
Ik zeg het niet graag, maar lees alsjeblieft het topic eens door!!!!quote:Audi-Addict schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:08:
Heb vandaag mijn nieuwe Vario 3 opgehaald paar vraagjes:
- MSN staat er niet op, is hier een cab file voor te vinden? Ik heb overigens de t-mobile versie
- Met t-mobile heb ik alleen het 3g logo en de verbinding is nog even traag als op mijn htc 3300. met een speedtest zit ik op zo'n 60kBits. Erg weinig dus. Klopt dit wel met PIT (pocket internet totaal)?
- Ik had op mijn oude htc 3300, een WW rom staan. er zullen vast en zeker andere roms beschikbaar zijn voor de tytn2. Heeft één van jullie deze al draaien en heeft en nog een meerwaarde in vergelijking tot de nederlandse t-mobile versie?
- Ik heb er nu een 1gb kaartje in zitten en zit te twijfelen om een groter kaartje te halen van 6gb. Alle merken moeten gewoon kunnen? Waarom een groter kaartje? Ik vraag me eigenlijk af of deze cpu een beetje films kan streamen/bekijken? zo ja doen jullie dit al en welke software/codecs gebruiken jullie dan?
- Cpu overclocken, doen jullie dit, ik deed dit vreoger op mijn oude htc en dit scheelde een hoop. Zijn jullie heir al mee bezig geweest en zo ja hoeveel mhz?
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
quote:wiljums schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:52:
[...]
Hier werkt de combinatie Tytn II - Qashqai wel... Was een kort gesprek, maar ik was te verstaan aan de andere kant van de lijn. (wel een Qashqai zonder navigatiesysteem)
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
Zelfde situatie hier. Niet eens een mail dat de levering vertraagd is.quote:LaptopRookie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:35:
Update van mijn aanschaf van een Brando Ultra Clear Screen Protector bij GPSPLAZA.nl. Na een week wachten zouden ze het gisteren verzenden...nou ik heb nog steeds geen ene moer door de brievenbus gehad. Ik raad deze zaak totaal af. Als ze deze week nog niet leveren, mogen ze mijn geld terug storten...ik hoef het dan niet meer. Waardeloze service....eerst zeggen dat het op voorraad was en nu nog steeds niks ontvangen.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Ik ook! Via dezelfde test side als jij. Ik kwam daar op 662 kbit/sec en 715 kbit/sec.quote:trigger808 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:26:
Ik heb gisteren eindelijk voor het eerst een H (ipv 3G) op mijn toestel gezien. De snelheid was hoger dan normaal (ik heb PIT) en heb een beetje getest. volgens mijn GPRSmeter was mijn snelheid 2118kbps. (ik heb 23xx gezien)[
Mini Poeper wijzigde dit bericht 30-10-2007 21:52 (10%)
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Stom genoeg heb ik die .cab geprobeerd zonder te besefen dat ik SPB nodig zou hebben. Logischerwijs werkte het niet op mijn machine, geüninstalled en nou blijkt mijn hele Rekenmachine verwijderd te zijnquote:Dieter09 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:18:
Hier een NL versie van het mooie PCM Keyboard:
PCMKeyboardNL 0.11 info
En zou dit werken op de kaiser? (van de TOUCH topic)
Wat een ugly-ass rekenmachine zit er op mijn Touch! Ik wil er eentje in Touch-style.
Wil je zoiets als deze?
[afbeelding]
Klik hier om de cab te downloaden: [click]
DUX wijzigde dit bericht 30-10-2007 22:21 (3%)
Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...
ActiveSync werkt alleen als je 4.5 of hoger op je werk laat installeren. Deze melding is bij mij een keer verschenen. Bij mij op m'n werk heeft een systeembeheerder toen een BETA-versie geïnstalleerd van 4.5, maar het werkt in ieder geval. Volgens mij heb ik eerst systeembeheerrechten gekregen, toen is ActiveSync er op gezet en toen kreeg ik weer mijn standaard rechten. Resultaat: ik heb nu in kunnen stellen dat mijn zakelijke agenda met de TyTN synct en thuis sync ik nu mijn e-mail en mijn contacten.quote:gill schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:44:
[...]
Yep, die setting heb ik dus al voldoende mee gespeeld, maakt gewoon niets uit.
WS heeft jouw toestel net hetzelfde als het mijne... Ik heb het vrij snel opgemerkt omdat ik nogal veel bel (uur of meer per dag) en een aantal correspondenten zeiden me dat ik soms ineens "zo ver weg" klonk...
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 54 55 56 57 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus