De officiële tweakers.net OC bitch
GPU-Overclock contest HD2600PRO
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Reageer Nieuw TopicProgje GPU tool schijnt wel te werken, moet je CCC niet installeren.
Atitool niet aan hebben bij overklokken met gpu tool
Powrskin wijzigde dit bericht 26-10-2007 00:09 (24%)
Nukezone FTW
Reg. datum: 10 oktober 2004
Heb jij dat? Zo ja maak eens een foto, ben wel benieuwdquote:Powrskin schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:08:
omg samsung 1.1ns![]()
![]()
![]()
![]()
Progje GPU tool schijnt wel te werken, moet je CCC niet installeren.
Atitool niet aan hebben bij overklokken met gpu tool
Anyway peeps, de pc is in elkaar gezet en werkt praktisch flawless. Dus binnenkort kan de fun beginnen maar eerst moet ik wat schoolachterstanden inhalen, zucht
Zie: Jejking in "GPU-Overclock contest [X1650XT] Deel 1" Lees nou eens voordat je iets post. Op domme vragen krijg je van mij domme antwoordenquote:shinchan03 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:11:
[...]
Jij had de kaart toch al opgehaald? dan kan het toch zijn dat je al scores had die je hier in het topic neer dondert.
Edit zoveelste: ik heb ATiTool 0.27B2 gebruikt maar als je op Max core / mem drukt stresst hij de kaart alleen maar. Kloksnelheden gaan niét omhoog!
Jejking wijzigde dit bericht 26-10-2007 00:22 (24%)
| Up (2009) gaat over iets wat omhoog gaat als het gevuld is en weer zakt als het leegloopt. | (C) @ 29-10-09 00:12
Maar hij crashed dus niet bij deze kaart als je ATT tools op start of instellingen toe past?quote:cpec schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:17:
LOD werkte prima op de X1650 (of wat het dan ook was), maar het 'mipmap' gedeelte (nvhardpage) werkt volgens mij alleen bij nVidia kaarten.
Geen idee, ik heb 'm nog niet binnenquote:Snot_Aap schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:26:
[...]
Maar hij crashed dus niet bij deze kaart als je ATT tools op start of instellingen toe past?
Bij mij zit zo'n ding in elkaarquote:Jejking schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:19:
[...]
Heb jij dat? Zo ja maak eens een foto, ben wel benieuwd
Anyway peeps, de pc is in elkaar gezet en werkt praktisch flawless. Dus binnenkort kan de fun beginnen maar eerst moet ik wat schoolachterstanden inhalen, zucht
[...]
Zie: Jejking in "GPU-Overclock contest [X1650XT] Deel 1" Lees nou eens voordat je iets post. Op domme vragen krijg je van mij domme antwoordenHier staat toch dat ik m'n zelfbouwpc binnen heb? Iets met assembleren enzo? Je hebt hersens gekregen om ze te gebruiken. That's my point being.
Edit zoveelste: ik heb ATiTool 0.27B2 gebruikt maar als je op Max core / mem drukt stresst hij de kaart alleen maar. Kloksnelheden gaan niét omhoog!
En tja sorry het is vakantie en dan heb ik verder niet zoveel zin om te denken. Aangezien ik elke avond lekker gezellig met wat vrienden zit te chillen.
Ik zal de kaart vanavond is in de pc zetten
Eigenlijk wel weer klote van die weerstandjes die je nodig hebt. Had het een paar aangeschaft, moet ik nu weer nieuwe gaan halen
Tja boeiend het is voor het goede doel
shinchan03 wijzigde dit bericht 26-10-2007 01:20 (8%)
Reg. datum: 21 juni 2002
En het schiet me net te binnen, dat gebruik van een AM2 koelblok eigenlijk compleet nutteloos is. Je bent imo beter af met een heatsink met een kleine massa en veel airflow, dan zo'n gigantisch blok.
Ik ga er mijn bestaande VF-900 Led op plakken, en wellicht met vandaag die weerstanden zoeken / solderen. Als pasta gebruik ik de Zalman STG1 pasta die over het algemeen iets beter scoort dan de 'rest' , en als testmethodiek zet ik m'n PC buiten neer
Ach. Aangezien er een actie bij conrad is om te bestellen zonder verzendkosten gelijk maar een nieuwe soldeerbout, tin, 2x 20K & 150K weerstand (trimmer/Spindeltrimmer), 15M coax maar das voor iets anders
Jism wijzigde dit bericht 26-10-2007 05:45 (16%)
Je PC is je werktoestel .. meer niet.
Ik zou ook nog best mee willen doen
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Hulde aan Peakquote:Maarten-NForce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:35:
Heb je nog kaartjes liggen Lism?
De mijne is DOA...
Wel respect naar Peak hoor, een dode en gebruikte kaart opsturen, nice!
Nee dat is opzicht best kut, verlopig weer 1 persoon minder die results kan posten.
Toch krijg ik nu het donkergekleurdebruin vermoeden, dat er iets niet goed is met deze zending, reden: de gratis inruil tegenover de X1650XT, de bijna niet ondersteuning voor oc, en nu al 1 DOA.. zonder dat er mee gebenched was
Maar dat laat ik verlopig wel even aan jullie over om te ontdekken of dit waar is ofniet
Nu ga ik maar is even
*edit*
Ik was pagina 8 vergeten mee te lezen, lol
maaruh
Wedde dat een groot koelblok met veel massa en een hoge airflow beter koelt als een kleine koelblok met dus weinig massa.quote:lism schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 05:13:
Grmpf... Soldeerbout warm, tin klaar... Weerstanden zoek![]()
En het schiet me net te binnen, dat gebruik van een AM2 koelblok eigenlijk compleet nutteloos is. Je bent imo beter af met een heatsink met een kleine massa en veel airflow, dan zo'n gigantisch blok.
Een groter blok kan ten eerste meer warmte opnemen, maar kan daarintegen ook een grote productie kou produceren die de cel in dit geval de GPU veel beter kan koelen. Dat is de theorie ervan, maar heb het ook zelf ondervonden met een home made koeler van P4. HUGE

Was btw ook met een leuke voltmod
@Jejking:
Je nieuwe rig met de E2140 is dus klaar en werkt 100% nabehoren? Zoja: ga je die nog oc'en, Zoja wil je vast wel me msn
cc_tuner wijzigde dit bericht 26-10-2007 18:27 (53%)
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Postbode is net geweest.
Snot_Aap wijzigde dit bericht 26-10-2007 09:59 (79%)
Weer iemand erbij, woohoo. Nu heeft alst goed is iedereen um toch?
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Ander punt:
Zullen we bij de mem speed op de jvanderlinde server de sdr snelheid gebruiken? Dus zeg maar 800 MHz, en niet 1600?
Vooropgesteld moeten we uiteraard allemaal dezelfde eenheid gebruiken, welke maakt opzich niet eens heel veel uit.
So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?
Heeft mijn baas dus iedereen een kaart gestuurd, ook diegene die 'm geannuleerd had enzo. Top
Hopelijk is ook Conrad optijd, kan ik eens mooi beginnen aan m'n meuk. Snot_aap, wou je trouwens die voltmods nog even verifyen?
@ Empie, Ja, graag. Liever de werkelijke snelheid en niet DDR.
Jism wijzigde dit bericht 26-10-2007 10:27 (8%)
»» Redcoon shopsurvey ««
Specs: Game PC
"Everything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law
Er is momenteel geen andere tool die de kaart wil océn ...
Zijn er hier mensen die een Mijnpostbank.nl hebben en daarmee wel is overstorten naar een bank rekening?
Zit namelijk met klein probleempje
Heb wat nieuwe spullen besteld.
Heb het goed is morgen.
Kan het dus misschien van het weekend uit proberen.
Ik ga je vandaag nog ff toevoegenquote:cc_tuner schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:08:
@Jejking:
Je nieuwe rig met de E2140 is dus klaar en werkt 100% nabehoren? Zoja: ga je die nog oc'en, Zoja wil je vast wel me msnben namelijk erg benieuwd naar de results daarvan M _0 2 4 @ live. nl maar dan gewoon aan elkaar hea
| Up (2009) gaat over iets wat omhoog gaat als het gevuld is en weer zakt als het leegloopt. | (C) @ 29-10-09 00:12
Trouwens wel kaarig wat betreft de spulletjes die erbij zaten. Maar 1 DVI > VGA. Heb er toch echt 2 nodig, het is dat ik er nog 2 heb van m'n 8800, maargoed...
Spelling is een keuze | Weblog
Peak is wat dat betreft erg bescheiden als het om componenten gaat
Tup Tup Tup Focking Hard
@the rest: Wat minder componenten, heel wat minder ondersteuning voor oc, en weet ik veel wat nog meer mag de sfeer niet verpesten he
@Maarten-Nforce: Vraag je eventjes heel lief aan Lism of hij je een vervangend kaartje op wilt sturen
Of je stuurd die nu al trug naar Lism waarna hij um doorstuurd naar RMA en jou ondertussen een vervangend kaartje opgestuurd heeft
cc_tuner wijzigde dit bericht 26-10-2007 12:48 (49%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last