GPU-Overclock contest HD2600PRO

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 3.910 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Nieuwe windows helpt!!

Verse windows install (de vorige was tenslotte al een week oud), omega driver, nieuwe riva tuner, cooling nog wat verbeterd (extra luide fan :Y)) en het geheugen wilde ineens wèl!

Mijn core heb ik nog niet op zijn 'oude' niveau weten te krijgen (nu op 800 MHz t.o.v. de eerder 820+) maar het geheugen wilde ineens, van rond de 770 naar 885 :D

Persoonlijk record nu 180.9 fps :)

Hopelijk kan ik volgende week onderdelen halen voor de voltmods zodat ik de hardware eens echt kan overclocken :9

[ Voor 13% gewijzigd door EMP op 02-11-2007 01:06 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vragen weer :P

Er was nog 1 kaart, en die wordt ook verstuurd geloof ik. Iedereen die erna kwam moet wachten op een vervangende kaart van de leverancier. Wat betreft vijlen, dat klinkt wel goed :) Wellicht dat ik extra vroeg naar m'n ouders ga en ff gebruik maken ga van hun gereedschap (en werkbank). Soldeerbout heeft de kop van een redelijk grote platte schroevendraaier :X is ook moeilijk om zo iets fatsoenlijks te solderen.

Wat betreft de datum tot wellicht eind van het jaar ja :) Er zijn er 3 die een non-werkende kaart gehad hebben en daar lopen wij allemaal op vooruit. Beetje oneerlijk enzo.

En solderen van caps is idd alleen van nut op hogere voltages en clocks. Dus je kan nu wel nee zeggen maar who knows wie als eerst de 1GHz core stabiel haalt :P

Goeiemorgen trouwens :P

ik ga die kop van die bout even bijvijlen.. hopelijk een mooi gaaf puntje :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:22:
Ligt het trouwens aan mij(n computer) of is de info-deel-pagina dood?
Werkt hier gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Al info over de DOA's bekend, lism?

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

extra caps? op de plaatsen waar er geen zitten maar wel mogelijkheden zijn om er 1 te plaatsen?
Je kan ook dubbel caps plaatsen, er is een voor en een achterkant op een kaart he ;)
Wat betreft de datum tot wellicht eind van het jaar ja :) Er zijn er 3 die een non-werkende kaart gehad hebben en daar lopen wij allemaal op vooruit. Beetje oneerlijk enzo.
Zowiezo vind ik het eind van het jaar een beetje kort. Vergeet niet dat kerst er tussen zit. Ik weet niet wat jullie met de kerst doen, maar ik ben niet van plan om te gaan clocken dan.
Denk dat we beter eind Januari kunnen nemen, Zeker voor die doa mensen.
En solderen van caps is idd alleen van nut op hogere voltages en clocks. Dus je kan nu wel nee zeggen maar who knows wie als eerst de 1GHz core stabiel haalt :P
1ghz core is wel mogelijk denk ik, alleen heb je daar meer voor nodig dan een voltmodje en een zootje andere caps.
Overigens als de boostermod goed zou/gaat werken, dan is het nut van andere caps nog kleiner dan het nu al is....
Daarbij heb je imo niet zoveel aan een ongelooflijke corespeed, maar kun je beter werken aan het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat het eind van het jaar 2 volle maanden is. Kerst is een weekje, dus daar zal het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg ... Had ik gisteren 2 pakketjes klaargelegd om te laten versturen, is het niet eens op de post geweest :'(

Dat was dus jouw koeler framaster, en iets anders voor een andere gotter. Ik ga mijn best doen vandaag om het nog eens op de bus te krijgen. Excuus :/ Foutje van mij & m'n collega's....

Ik heb die bout maar niet gevijld, er zit een electronicawinkel op de weg terug dus daar ga ik eens langs vandaag. Hopelijk hebben zij wel een kleinere kop. Als het vijlen misgaat dan zit ik mooi met een stukke kop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de mensen die willen vijlen: 8)7
Bij het in gebruik nemen van je nieuwe bout of station is het aan te raden om de punt goed te vertinnen. Hiervoor laat je eerst de bout op temperatuur komen, waarna je er een flinke hoeveelheid soldeersel op laat smelten. Laat de bout nu zo een 15 tal minuten staan en kijk af en toe na of er nog voldoende soldeersel op de punt zit en voeg zonodig wat toe. Na de 15 minuten is je bout klaar om in dienst te nemen. Zorg er ook voor dat je gedistilleerd water gebruikt om je punt te reinigen tijdens het werk. Gebruik nooit scherpe voorwerpen om je punt te reinigen aangezien de beschermende laag maar zeer dun is. Als je de bout niet meer nodig hebt, leg je er nog een goede laag soldeersel op voor je de netstekker uittrekt. Al deze dingen in acht nemen verlengt de levensduur aanzienlijk.
Laat staan dat je gaat vijlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een niet-contest Peak HD2600Pro mag je zeker niet meedoen?
Ik kan redelijk makkelijk aan zo'n dingetje komen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:36

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:49:
Met een niet-contest Peak HD2600Pro mag je zeker niet meedoen?
Ik kan redelijk makkelijk aan zo'n dingetje komen O-)
Nee, want die komt niet uit dezelfde batch. Dan zou het oneerlijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik ben er voor om het eind van de contest op einde Januari te zetten, genoeg tijd voor iedereen om 1 Ghz core en memory te halen :P

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMarcus schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:50:
[...]

Was ik al bang voor :+
Maarja, als 't echt fair was hadden jullie allemaal een DOA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMarcus schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:50:
[...]

Maak je daar maar geen zorgen over, met de praktijken van peak soms :P

Maar nee niet toegestaan. Immers kan je een betere of juist slechtere kaart dan de rest hebben, maar je mag gerust meedoen for the record :> Alleen telt je uiteindelijke score dan niet 'echt' als winnaar enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo eens rondkijk op hwbot halen onze kaartjes ruim hoger dan de meeste pro's, bijna op het niveau van de XT ;)
Iedereen moet trouwens even reggen op hwbot, GoT joinen en punten scoren :) laten we eens even de hele 2600 Pro-sectie ownen :p

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:16:
Iedereen moet trouwens even reggen op hwbot, GoT joinen en punten scoren :) laten we eens even de hele 2600 Pro-sectie ownen :p
* TheZeroorez eensch is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:40:
Wat betreft de mensen die willen vijlen: 8)7

[...]

Laat staan dat je gaat vijlen...
Dat verhaaltje geld volges mij voor bouten met een vastzittende kop? zo niet :P hebben ze pech want bij mij is er niks aan de hand ;) mjah meningen verschillen he

Btw: ik zou wachten met het vaststellen van het einde van de contest, aangezien niemand weet hoelang de RMA duurt.. daarna zou je er pas over na moeten gaan denken :D en dan nog iets :P
We hebben nu al 25 pagina's en minimaal 2 maanden te gaan :P moeten we niet een beetje rustig aan doen,, straks hebben we een 2e deel nodig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:00:
Btw: ik zou wachten met het vaststellen van het einde van de contest
En wanneer is dat? :+
Mijn punt is: je moet gewoon vooraf een datum vaststellen. Je weet niet wat er nog gaat gebeuren, maar als er iemand op de eerste plaats staat, dan zal die willen dat het snel afgelopen is. Iemand die hard op weg is de eerste plaats in te nemen wil nog wel een weekje erbij. Dat gaat niet werken, dus je moet gewoon een vaste datum hebben. Ben je een uur te laat, jammer dan. Je wist dat het afgelopen zou zijn, en je bent gewoon te laat.
Kijk, van mij mag de contest vandaag stoppen :p de meeste anderen echter zullen nog wel even door willen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de RMA's, beetje vervelende situatie aangezien we 1 kaart ontvangen hebben met alleen de kaart zelf, geen doos , geen toebehoren niets, maarten_nforce had er 1 opgestuurd en die krijgt zijn kaart ook zsm retour, aangezien we er nog maar 1 op voorraad hebben. We krijgen gezeik met de leverancier zodra er een kaart binnenkomt bij hun en die is incompleet, dus daarom dat 1 iemand nog even de rest van de inhoud opsturen moet. Ik dacht dat alles hier lag nog van mij, maar dat is dus niet zo. Het is gebruikt voor een ander doeleind (boekjes, cdrom, kabeltjes) dus helpen kan ik helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:55

shinchan03

Niels

Je hebt het hier over 2 kaarten

1 van Maarten en 1 met ontbrekende spullen

Mijne is ook opgestuurd met alle spullen. Die word dus wel goed afgehandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, excuses. Mijn collega was zo slim geweest om je geen bericht inclusief T&T nummer te geven :P Jij krijgt je nieuwe kaart vandaag Shinchan03 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Laatst online: 09-09 17:28
Ik zeg tot januarie dus zeg maar 20 januarie ofzo :>

#@!$@#% nog geen koeler :P

[ Voor 22% gewijzigd door Xcist op 02-11-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:20:
Ja, excuses. Mijn collega was zo slim geweest om je geen bericht inclusief T&T nummer te geven :P Jij krijgt je nieuwe kaart vandaag Shinchan03 :)
Jeeh bedankt :)

Vandaag dan maar is meteen in de pc stoppen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje aangescherpt :)
Afbeeldingslocatie: http://jvanderlinde.net/contest/validation.php?id=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 14:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Nice maar waar is dat 3DMark instellingen screen? >:)

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, hmmz... ik hoop hier binnenkort overheen te gaan en dan zal ik het er weer bij zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Houd je wel aan richtlijnen dus laat alle schermen zien

jullie (dafut, cpec) hebben wel iets ontdekt want kijk is bij de scores er zit een gat van 5 fps tussen 2 en 3

[ Voor 51% gewijzigd door Xcist op 02-11-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ghehe lol, me videokaart werdt wel 1 hele graad warmer onder load (zie submit screenie) :p
Trouwes rivatuner doet het nu wel ^^

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Powrskin schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:10:
Ghehe lol, me videokaart werdt wel 1 hele graad warmer onder load (zie submit screenie) :p
Trouwes rivatuner doet het nu wel ^^
je moet je geheugen anders submitten :P je hebt het nu effectief gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Zo jongens mijn kaart hangt nu ook in de pc. Ik ga nu maar is wat testen :)

Bedankt voor alle moeite Lism!

[ Voor 18% gewijzigd door shinchan03 op 02-11-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:45
framaster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:45:
Houd je wel aan richtlijnen dus laat alle schermen zien

jullie (dafut, cpec) hebben wel iets ontdekt want kijk is bij de scores er zit een gat van 5 fps tussen 2 en 3
Denk niet dat het alleen aan instelling ligt. Maar vooral omdat ik nog op S939 draai.
Maar gaat goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Afbeeldingslocatie: http://www.nrode.nl/bestanden/contest/180fps.JPG

Zo om toch vast te laten zien dat me kaart leeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem een kit van 4x512MB PC6400 CL4-4-4-12 / 800MHz mee, kijken in hoeverre dat nut heeft straks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

naam: shinchan03
cooling: stock
clockspeeds: 850/838
FPS: 185.6fps

Afbeeldingslocatie: http://www.nrode.nl/bestanden/contest/185fps.JPG

Zo nog een kleine update :) binnenkort maar is serieus gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmmbomb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10-2023
Tis voor mij de eerste keer dat iets retour gestuurd moet worden in orginele doos met alle accesoires derbij. Alsnog een hoop verzendkosten achteraf gezien :( Ik zal morgen de doos uit de oud papier stapel redden en opsturen, met toebehorende bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmmbomb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:27:
[...]

Tis voor mij de eerste keer dat iets retour gestuurd moet worden in orginele doos met alle accesoires derbij. Alsnog een hoop verzendkosten achteraf gezien :( Ik zal morgen de doos uit de oud papier stapel redden en opsturen, met toebehorende bende.
Als jij een computer bij bijv dell koopt en daarbij iets stukgaat, garantie wilt claimen want je mag immers de kast niet openmaken, hoe wil je dat dan doen? Die willen ook het hele systeem terug, en dat staat ook in de voorwaarden op onze website. Je moet het product zoals je 'm ontvingen had, retourneren. Dat bij de x1650XT het niet uitmaakte of er nou wel een doos bijzat of niet, was meer een onderlinge afspraak met Peak zelf. Gebruikelijk is dit dus niet zo.

Spijtig, maar wij als webshop krijgen er problemen mee, en zelfs zo dat het product retour komt en wij dubbele verzendkosten kwijtzijn (en das niet 7,50€ ;) )

Dus. zodoende :) Had je je even van te voren moeten bedenken.
Dinsdag ... helaas. Als je wilt kan je je geld retour krijgen even een dm hiervoor. Dit is gebruikelijk niet zo dat het zo lang duren moet :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Krijg ik morgen mijn koeler wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
das geen goeie screen shinchan03, had iemand net nog iets over gezegt :P , 3dm01 instellingen moeten ook duidelijk zichtbaar in beeld.

wel beter trouwes als de 165fps die ik er tot nu toe uit heb gehaalt ^^
maar die 200+ komt deraan hoor :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die empie zit ook precies met 1.0 Frame voor op mij :P

Gelukkig heb ik daar alle tijd voor binnenkort om dat vrolijk in te halen :P Nu met 800MHz DDR2 geheugen, geen corsair meer, daarmee kwam m'n plank alleen maar in de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ja we willen wel alles zien kwa Clocks vga, Clocks Cpu, Clocks mem, instellingen 3DMark01SE etc
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:27:
Dinsdag ... helaas. Als je wilt kan je je geld retour krijgen even een dm hiervoor. Dit is gebruikelijk niet zo dat het zo lang duren moet :X
Nee ik hoef geen geld terug maar ik wil hem zowiezo dan wel dinsdag hebben. Anders maar geld terug en een andere duurdere ;( bestellen. Beetje geduld he Framaster :P nee ik wacht wel ;) doe maar rustig aan ben toch nog aan het bedenken hoe ik f*cking 5 fps hoger moet komen

[ Voor 73% gewijzigd door Xcist op 02-11-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Dubbel bericht :|

[ Voor 94% gewijzigd door Xcist op 02-11-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha framaster: tijd zal het leren:... Tip: Vmods heb je nog niet ;) toch? of wel :P dat zal wel 5FPS schelen dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Ik heb vanuit betrouwbare bronnen de bevestiging dat een HD2600pro standaart geen coldbug heeft.
Dus het subzero geweld kan losbarsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
eerlijk gezegt denk ik dat je niks aan sub zero hebt maja we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snot_Aap schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:21:
Ik heb vanuit betrouwbaregebannde bronnen de bevestiging dat een HD2600pro standaart geen coldbug heeft.
Dus het subzero geweld kan losbarsten.
Oke :P Niet dat ik nog onder de 0 iets ga doen, waterblock is ondertussen ook verkocht :) Ik blijf dus nog op lucht, maar prepare, die close bij mijn score gaan het moeilijk krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Lism ben benieuwd wat je dan van plan bent :D
@iedereen van deze contest behalve Lism: maak het Lism zo moeilijk mogelijk .!!! O-)

Btw als je temps onder 0 hebt lijkt het me wel dat je het voltage toch nog verder kan opschroeven? Want je hebt tenslotte geen instant frie :D dus zou het in theorie wel wat uit moeten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel wat van plan nog ja. Caps, Voltmod, boostermod, een dikke luchtkoeler, de koude buitenlucht ... :+

En natuurlijk mijn verse 800MHz DDR2 wat plaats nemen mocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Powrskin schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:07:
das geen goeie screen shinchan03, had iemand net nog iets over gezegt :P , 3dm01 instellingen moeten ook duidelijk zichtbaar in beeld.

wel beter trouwes als de 165fps die ik er tot nu toe uit heb gehaalt ^^
maar die 200+ komt deraan hoor :P
whoops :s volgende keer zal ik ze er wel bijzetten ;)

Volgende score is wel met goede screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
framaster schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:09:
eerlijk gezegt denk ik dat je niks aan sub zero hebt maja we zullen zien
Aan sub zero heb je altijd wat met overclocken, als er geen (al te erge) coldbug is kom je sowiezo hoger.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Tjek TS :D

FPS: 196.9

En we gaan weer verder :>

[ Voor 40% gewijzigd door Xcist op 03-11-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Nice.. maar nog lanngggg niet genoeg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:28:
Nice Nice.. maar nog lanngggg niet genoeg O-)
Ja ik kan niet hoger denk ik binnenkort maar ff potmeters bestellen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kdan :D
Nee niet binnekort gewoon nu nog 8)7 nee grapje..... O-)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:47:
Kdan :D
Nee niet binnekort gewoon nu nog 8)7 nee grapje..... O-)
Haha ok betaal jij ;) zorg ik voor de D-Ice en een pot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees is aardig en koop die meters is voor hem O-) .. ik .. }) Laat hem ze lkkr zelf kopen hey kom nou

Hmmmm naar wie zou ik nou luisteren :9

[ Voor 162% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Tjek ts :*) en me geheugen wil tot 875/877 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog je core.. want je geheugen staat hoger als iedereen _/-\o_ maar je hebt niet de hoogste fps :9 dus zou er dan toch een enkele fps in de core zitten? :+

Btw en je kan ook nog vmods uitvoeren :X lkkr kaartje heb je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ja ik vat niet dat ik niet gelijk ga met de fps ik denk dat hun 2 nog iets weten wat ik niet weet.

en dan binnenkort voltmods >:) >:) en Yorkie :D

Watch out !

[ Voor 33% gewijzigd door Xcist op 04-11-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorkie ?????????????????? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:49

BTS

Yorkfield processor

www.highflow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Intel penryn :D O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha :P

Ja ik moet nog ff kijken watk ga halen.. die nieuwe van (schrik niet) AMD klinkt me ook wel lekker in de oren O-)

Mjah eerst nog ff met die E2160 een WR plaatsen :9 niet dat me dat lukt ofzo haha :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
AMD word niks meer volgens mij maar ik wil scores zien iemand bezig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
ik ben blij dat me pc het uberhaupt weer doet :p
Ik trok de lankabel deruit en de hele boel liep vast en wou ook niet meer opstarten. resetjes etc wou allemaal niets helpen, heb het nu net aan de praat, maar ga nu eerst niet verder klooien.
Beroerde was dat op me backup pc het internet het niet deed (enige waar die voor is :S).
Ben nu wel ff zat, morgen aan de slag

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, terug van weekendje weg :>
Morgen weer benchen, en even kijken of een geheugenupgrade iets oplevert: 2 x 512 MB, max ~ 475 (950 DDR) MHz, naar 2 x 1 GB D9GKX d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:12:
Zo, terug van weekendje weg :>
Morgen weer benchen, en even kijken of een geheugenupgrade iets oplevert: 2 x 512 MB, max ~ 475 (950 DDR) MHz, naar 2 x 1 GB D9GKX d:)b
Ik wil moet jou tweaks weten want ik heb bijna zelfde clock snelheden als jou en niet hoger met fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

framaster schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:46:
[...]

Ik wil moet jou tweaks weten want ik heb bijna zelfde clock snelheden als jou en niet hoger met fps
Jouw kaartje loopt zelfs harder; aangezien het verhogen van de geheugensnelheid op die snelheden veel meer nut heeft dan het verhogen van de coresnelheid!
Heb je hier trouwens wel of geen voltmods op de kaart zitten?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Geen voltmod :D :P maar ik ben kwa mods nu de weg kwijt ik kan niks meer bedenken. helaas anders was ik nu wel 1e/2e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:17:
Die empie zit ook precies met 1.0 Frame voor op mij :P

Gelukkig heb ik daar alle tijd voor binnenkort om dat vrolijk in te halen :P Nu met 800MHz DDR2 geheugen, geen corsair meer, daarmee kwam m'n plank alleen maar in de problemen.
grrr :Y)

Maar gaat je wel lukken op korte termijn ;) Komende weken heb ik erg weinig tijd, dus ik verwacht niet op korte termijn verandering in mijn score te kunnen brengen. December hopelijk wel tijd voor wat HW-mods dus dan kunnen we weer 8)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij willen 300 fps zien! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Gaat niet lukken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intussen hebben we nog steeds geen einddatum afgesproken :z vanmiddag weer clocken & benchen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

640 x 480 :+
Nee maareh...wat verwachten jullie ongeveer als max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de meeste rek er al uit is; de grootste tweaks zijn als bekend. Wellicht dat extreme koeling verschil gaat maken, iemand al plannen?
Ik zie het wel zitten, maar heb niet echt het budget om speciaal voor de contest een tube te kopen; droogijs moet niet zo'n punt zijn.
Iemand toevallig een VGA container over? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:51:
Ik denk dat de meeste rek er al uit is; de grootste tweaks zijn als bekend. Wellicht dat extreme koeling verschil gaat maken, iemand al plannen?
Ik zie het wel zitten, maar heb niet echt het budget om speciaal voor de contest een tube te kopen; droogijs moet niet zo'n punt zijn.
Iemand toevallig een VGA container over? :+
Bij jou de rek eruit :P muahaha im just started

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer schermpjes, zo tevreden? :+
Afbeeldingslocatie: http://jvanderlinde.net/contest/validation.php?id=12
framaster schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:17:
[...]

Bij jou de rek eruit :P muahaha im just started
Met 'de meeste rek eruit' bedoel ik dat sprongen van dezelfde orde van grootte als die we nu hebben (135 -> 200) niet meer erg realistisch zijn. 250 zie ik er niet inzitten in ieder geval ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Rofl check die arti's :P maja ik snap niet wat ik verkeerde doe. trouwens heb jij al vmods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arti's vallen nogal mee.
Ik heb er nu een (niets toevoegende) pencil-gpu-mod opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Nou et voegt kennelijk wel iets toe want de core is bij jou een stuk hoger als bij mij en als ik hem zo hoog zet kan het wel maar dan moet ik mijn mem niet gaan verhogen want dan slaat het zooitje vast :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het werkt niet wat zonder kan ik ook zo draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
ok raar denk dat ik strax ook maar is ff weer ga testen

[ Voor 87% gewijzigd door Xcist op 05-11-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste over de 270 krijgt een lollie.
Kom op jongens, vmods erop en gaan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Vooral niet te gul he :p

[ Voor 26% gewijzigd door Maarten-NForce op 05-11-2007 17:10 ]

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:28
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:56:
De eerste over de 270 krijgt een lollie.
Kom op jongens, vmods erop en gaan *O*
Toch wel van het bekende merk? ;) Maar ik volg dit al een tijdje en ik vind het toch wel jammer dat er tot nu toe niet meer uit te valen haalt. Ik had graag extreme setups gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Bliz schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:18:
[...]

Toch wel van het bekende merk? ;) Maar ik volg dit al een tijdje en ik vind het toch wel jammer dat er tot nu toe niet meer uit te valen haalt. Ik had graag extreme setups gezien
Rustig bijna niemand heeft nog een voltmod op zijn kaart zitten en ik persoonlijk moet ook nog een pot regelen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-04 11:37

Dafut

David

We hebben nog tot ongeveer eind van het jaar, dat is nog 2 maanden. Dus we hebben nog tijd zat. Denk dat over een maandje der al wel wat meer mensen extremer gaan doen (including me >:) :*) ). De meesten zijn nu nog echt beetje aant spelen met de kaart om te kijken hoe de kaart reageert op bepaalde instellingen ed.

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ja en sommige mensen moeten ook nog bepaalde tweaks kennen 8) omdat ze met dezelfde clocks lagere scores halen |:(

Lism is me koeler verstuurd !!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Xcist op 05-11-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bliz schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:18:
[...]Toch wel van het bekende merk? ;) Maar ik volg dit al een tijdje en ik vind het toch wel jammer dat er tot nu toe niet meer uit te valen haalt. Ik had graag extreme setups gezien
Anders was mijn kaart dit weekend of volgend weekend wel onder SS gekomen, maar mijn kaart is dood...

Ik ben dus meteen al out of running voordat ik de max stock heb laten zien, dus kras de naam Free-luck maar door. 1 extreme setup minder dus.... Overigens bench ik waarschijnlijk zeer binnenkort met Dafut, dus subzero komt er zeker ;)

Mocht er iemand van de contest afzien en wel de kaart hebben, neem gerust contact met me op O+
Ik stel trouwens GPU-Pots(4, 1 pp) beschikbaar(te leen), voor de mensen die met dice oid bezig willen en geen pot hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Misschien ben ik nog wel van de party met sub zero fun maar eerst even wat andere prioriteiten voor me geld. Maar ga meer werken dus er kan nog wel wat leuks uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
heb je foto van je pot _/-\o_ kan ik misschien ff nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol framaster :P als je um toch ''te leen'' krijgt.. dan hoef je er toch niet over na te denken :P
Gewoon doen ;)

:D

*edit* Moest dit er toch maar ff bijzetten :+
Nieuwste aanwist van gister _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://pic20.picturetrail.com/VOL1347/4726446/15892334/287063005.jpg
Let niet op m'n bed enzo :9

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg een emailtje van iemand... die namelijk buiten de contest ook even de HD2600Pro geocéd heeft inclusief LN2 (Michiel)

http://s90.photobucket.co...w&current=12001170ln2.jpg

Erg indrukwekkend hoor :) 1200MHz met de core. Hij geeft zelf aan dat na de -130graden de kaart wat moeiljk doen gaat :P

Edit. Aan wie ik het Swiftech blokje ook verkocht heb, gaarne je adress even naar contact apestaart jvanderlinde punt net :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Heey, m'n naam staat in de SS :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:25:
Ik kreeg een emailtje van iemand... die namelijk buiten de contest ook even de HD2600Pro geocéd heeft inclusief LN2 (Michiel)

Erg indrukwekkend hoor :) 1200MHz met de core. Hij geeft zelf aan dat na de -130graden de kaart wat moeiljk doen gaat :P

Edit. Aan wie ik het Swiftech blokje ook verkocht heb, gaarne je adress even naar contact apestaart jvanderlinde punt net :)
Volgens mij heet 'ie Michel (ik zie iig Mi©hel staan)... :P En in de screen staat -119 :+
Maarre, nice score :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sodekneiters. Als die al geen 300FPS haalt dan haalt niemand het niet :P

Overigens mag ik u mededelen dat mijn HD2600Pro in ieder geval 650/750 haalt, voor de rest nog geen tijd gehad, stomme opdrachten en tentamenweek -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Beste score van Mi©hel, beetje jammer dat hij de kans niet heeft gekregen het hier zelf te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:01

Sleepyhead

Sleepy as always....

Maar is dat dan wel een kaart van PEAK....??? Dat zal natuurlijk ook wel een verschil zijn! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepyhead schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:51:
[...]

Maar is dat dan wel een kaart van PEAK....??? Dat zal natuurlijk ook wel een verschil zijn! 8)7
In de screen staat toch PEAK? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:28
Michiel krijgt een lollie van GoTa©count :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

framaster schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:01:
heb je foto van je pot _/-\o_ kan ik misschien ff nadenken :P
Tuurlijk

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/dafut/.Public/Symon/P1010017.JPG
Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/dafut/.Public/Symon/P1010019.JPG

Zijn koperen Piotres potten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:14
Netjes gedaan Mi©hel :)

Heb al sinds het begin van de contest (toen we nog met de X16xx kaarten zaten) al met het idee in m'n hoofd om m'n stock 775 koeler op de kaart te monteren.
Nuja, sinds zondag dus een ThermalRight 120 extreme op me proffessor zitten en vandaag maar eens de tijd genomen om die clipjes van de stock koeler af te halen, viel opzich mee hoe gemakkelijk dat ging maar back to the point, ik plaats die intel koeler dus op m'n kaart (niet vastgezet of wat, gewoon kijken of het wil)... ... stik 3mm ruimte teveel dat wordt dus m'n stoch koeler (verder) modden.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste