Aangezien OConners screenshot nou bijvoorbeeld niet eens z'n gpu en mem speed laat zien op de screenshot?
Als je brievenbus opening een beetje ruim is kan ik je um wel opsturen
Ik hoor het anders wel...
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Met dank aan lism voor het designquote:
Specs: 1337 bak // HP EliteBook 8560w
"Anything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law
Je betaald immers postzegels voor het gewicht en niet of het wel of niet past in een envelopquote:cc_tuner schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:12:
Lism.. wat bedoelde je met: Aangezien er bij een bout toch aardig wat gewicht zit
Als je brievenbus opening een beetje ruim is kan ik je um wel opsturenheb zo'n leuke envelop met van die luchtzakjes, dikste punt van de envelop is ong 4cm dus? ff je busopening opmeten
Ik hoor het anders wel...
Een soldeerbout is immers redelijk zwaarder dan de waarde van 1 a 2 postzegels, maar ik kan opzich wel een kleiner kopje ergens bestellen, of morgen gewoon langs de electronicaboer.
En als dat niet lukt, dan regelen we wel wat per dm
Die paar zegeltjes, ding weegt niks dus
Maar jij gaat morge maar lkkr langs de electro boer en dan zie ik het wel verschijnen
Overigens als het niet door de bus past moet het worden opgehaald en zonder enige track en trace code (want het is een envelop dus die krijg je niet, tenzij je betaald en het verstuurd als een pakket..6,20euro) vandaar dat ik drm vroeg
iig veel plezier met de powermod / vmods ik zie de nieuwe score's snel tegemoed
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Asus GTX275 |

Ook het geheugen is gesoldeerd, heb alleen nog de spullen niet om zo klein te solderen voor de GPU-vmod
Over die screenshot, kun je het me kwalijk nemen als geen enkel prog de kaart ondersteunt ^^
maar zal met die AMD clock tool de waarden er volgende keer bij zetten.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
VGPU mod, booster mod, cap mod?
Je kan op show clocks drukken bij AMDgpu clock tool als je dat venstertje in je ss gooit is het goed.
En ik neem iemand iets kwalijk.
Vind alleen dat er even ergens duidelijke richtlijnen voor SS neergezet moeten worden.
Reg. datum: 10 oktober 2004
qeter wijzigde dit bericht 30-10-2007 22:51 (60%)
quote:
Nice!quote:
=]
Al boven de 880MHz geprobeerd?
qeter wijzigde dit bericht 30-10-2007 23:02 (9%)
ROFLquote:shinchan03 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:29:
Lism maak er is foto's van, nu wil ik natuurlijk wel zien wat je er van gebraden hebt
kwam er net achter met m'n scheve hoofd dat ik die weerstand op de verkeerde IC gesoldeerd had
Ik kan nog geen pics posten aangezien ik geen datakabel heb en al die pics mms'en is ook weer zo duur
We gaan eens proberen weer. Wat zijn de settings?
framaster wijzigde dit bericht 30-10-2007 23:20 (59%)
Geen doorgefikte kaart door boostermod?
Mod_Aap wijzigde dit bericht 30-10-2007 23:18 (3%)
Nee. Of het werkt weet ik niet, ik schijn ook het weerstand nog eens verkeerd te hebben aangesloten. Bij elke draai gebeurde er nauwelijks wat, na het opmeten kwam ik erachter dat ik 'm er verkeerd heb opgesoldeerdquote:
Jism wijzigde dit bericht 30-10-2007 23:55 (4%)
kan niet eens meer fatsoenlijk op 838/828 draaien ik wacht wel een maand op updates van rivatuner etc
Ik zit er nog steeds mee te rommelen, laat het maar ook liggen voor vandaag en ga er van de week wel verder mee (of van het weekend).
Gisteren de koeling verbeterd, nog wat aanpassingen gedaan, en ondanks dat ik een iets hogere score haal (met lagere clocks weliswaar), blijft mijn geheugen gewoon steken.... Ik kan niet eens boven de 774 komen meer op het moment....
Binnenkort maar eens de weerstandjes halen voor de voltmods... kijken of dat nog iets uithaalt. Zo niet heb ik denk ik de kaart met het slechtst klokkende geheugen
Wel heb ik gok ik de eerste passief gekoelde kaart

waar uiteraard een fan op gericht staat bij gebruik
So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?
Misschien wat spelen met de snelheid van je PCI-E bus?
Dat daar meer data doorheen kan waardoor miss het geheugen iets hoger wilt?
Ik zeg maar wat hoor
wat blijft er nu nog over?
Vmods
boostermod
windows tweaks
(nieuwe caps)
PCI-E bus
Wat een gedoe
Heb je al foto's van de boostermod?
En als je ook foto's van de andere mods hebt kan ik misschien zien wat er fout is gegaan.
Wat voor weerstanden heb je trouwens gebruikt?
Mod_Aap wijzigde dit bericht 31-10-2007 10:18 (66%)
Reg. datum: 27 juni 2004
Waarom deed je zelf niet mee ?.. zoveel commentaar dat jij levert niet normaal..quote:
en ..PCI bus verhogen?.. waarom.. als zelfs een 8800 ultra door een 8x bus fatsoenlijk kan draaien.. totaal geen nut dus ^^
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon de snelheid van de PCI-e bus verhogen van 100 naar 100+quote:Jooz schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:24:
[...]
Waarom deed je zelf niet mee ?.. zoveel commentaar dat jij levert niet normaal..![]()
en ..PCI bus verhogen?.. waarom.. als zelfs een 8800 ultra door een 8x bus fatsoenlijk kan draaien.. totaal geen nut dus ^^
pffff ik wil clocke
shinchan03 wijzigde dit bericht 31-10-2007 10:29 (3%)
Reg. datum: 27 juni 2004
Nee ok.. 0,2 fps meer danquote:shinchan03 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:28:
[...]
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon de snelheid van de PCI-e bus verhogen van 100 naar 100+
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Commentaar is toch juist goed hea, ook al doe ik niet mee
En ik bedoelde idd van 100 naar 100+, ennuh dat scheelt wel iets meer als 0,2FPS hoor
iig bij de volgende contest mag jij commentaar geven Jooz want dan ben ik wel van de partij
Lism hoe zit het met de RMA, ben je daar al mee bezig geweest?
If You Run You Only Die Tired
Reg. datum: 28 oktober 2003
- ATI BIOS Files
- ATI Driver Files
- ATI Util Files
Clock ze!
Nee, de tooltjes van die site werken niet met de HD2x00 generatie, omdat de architectuur zwaar verandert is vanaf R500 naar R600.quote:Peter is Gamer schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:48:
Ik volg dit topic nu al een tijdje. Ik had even weinig te doen op mijn stage. Dus ik had zo iets van laat ik eens kijken OC tools voor ATI kaarten. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben ik vond deze site http://www.mvktech.net Bij de downloads staat ATI hier zijn dingen te vinden zo als:Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben
- ATI BIOS Files
- ATI Driver Files
- ATI Util Files
![]()
Clock ze!
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
offtopic: ik heb bericht gekregen van het buitenland 110 euro voor CPU tube en 90 euro voor GPU tube
Reg. datum: 13 november 2006
Welke heb je besteld dan? Die van duniek?quote:cc_tuner schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:24:
@framaster: thnx
offtopic: ik heb bericht gekregen van het buitenland 110 euro voor CPU tube en 90 euro voor GPU tubedat word bestellen.!!!!!!
Back Ontopic
cc_tuner wijzigde dit bericht 31-10-2007 17:06 (10%)
Ik heb voor 50 euro ook een koperen cpu tube inclusief isolatie+mounting voor alle sockets.quote:cc_tuner schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:04:
Wel bij Duniek ja, maar nog niet besteld. ik zij tege hem dat ik er nog even over na wou denken. Het gaat trouwens om die allu met copper base inclusief mounting etc en verzendkosten
Back Ontopic![]()
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Wat betreft RMA, die moet ik nog oplossen, en hetzelfde voor framaster, het spijt me zo man
qua pics kan ik op het moment weer nog niets, datakabel vergeet ik steeds van het werk mee te nemen.
Als ik tijd heb ga ik die caps inclusief boostermod eens haarfijn solderen
En wanneer verstuur je hem want ik hoop door de zalman hoger te kunnen clockenquote:lism schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:17:
en hetzelfde voor framaster, het spijt me zo manhij krijgt nog een vf700-cu van mij
Kheb je een mailtje gestuurdquote:El Snorro schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:00:
[...]
Ik heb voor 50 euro ook een koperen cpu tube inclusief isolatie+mounting voor alle sockets.
@Lism: LoL je hebt nog wat te doen zie ik zo
Ik kan momenteel niet clocken want ben bij m'n ouders (en dat is maar goed ook, want ik heb morgen een tentamen...).
Zoals je wellicht al lezen kon van de week, had ik dus die weerstand van de GPU verkeerd gesoldeerd. Niet onderin maar links
^^ dat was 'm dus. Ook is dit m'n koeler:
Vandaag gaat je VF-700CU op de bus, framaster
Die glimt mooi!quote:lism schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:34:
Ik moet mijn kaart nog testen, of die daadwerkelijk niet dood is.
Zoals je wellicht al lezen kon van de week, had ik dus die weerstand van de GPU verkeerd gesoldeerd. Niet onderin maar linksGelukkig werkte de kaart nog steeds, maar vraag me af wat voor een invloed die mod nu had
[afbeelding]
^^ dat was 'm dus. Ook is dit m'n koeler:
[afbeelding]
Vandaag gaat je VF-700CU op de bus, framaster
Specs | i7 920 | Gigabyte GA-X58A-UD3R | 3GB OCZ 1333Mhz CL7 | Sapphire HD4870 512MB | Corsair H50 | Creative X-Fi XtremeMusic | Zalman ZM600-HP | Samsung F3 1TB | 2x Seagate 7200.10 250GB
Fabrieksstandaardquote:
Maar opzich had de fan wel harder gemogen
Ban the mods en use their rights!
@Lism: Let je nu wel ff op dat je het goed soldeerd.. niet dat straks alle caps enzo richting de maan geschoten wordenquote:lism schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:44:
[...]
Fabrieksstandaard
Maar opzich had de fan wel harder gemogenAls ik de tijd heb ga ik die caps eens solderen, en de GPU-mod op de juiste manier toepassen.
Nee grapje, heb wel vertrouwen in je nu zo
Goodluck.!!!!!!!!
btw: oc koeling voor de volgende contest is in de maak
3x DOA levert al stuk minder activiteitquote:cpec schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:52:
Heeft iedereen het zo druk? Al een aantal dagen geen reultaten gezien...
Ik kan momenteel niet clocken want ben bij m'n ouders (en dat is maar goed ook, want ik heb morgen een tentamen...).
Doe nou eens even rustig, deze is nog niet eens voorbij met 'offcieele' results en je staat al te springen om een nieuw deel te maken. Enig idee wat voor een werk erbij kijken komt, zeker wanneer je de kaarten verdeeld onder 20 users, een swap uitvoert en nog eens 3 doa's moet omwisselen?quote:cc_tuner schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:41:
[...]
btw: oc koeling voor de volgende contest is in de maak![]()
Sit the neuq down
Als ik tijd heb dan ga ik lekker solderen. Hopelijk kan ik uit de voeten met m'n boutje. Overigens komt er vanavond een 2900Pro bij in
Overigens die koeling die in de maak is heb ik gewoon nodig
Moet alleen ff weten tot hoever onder de 0 tin hard blijft.. want heb geen zin om m'n blokje opnieuw te moeten hardsolderen
Maar goed ik zal wel ff stil zijn en ff afwachten hoe je soldeer kunsten jou GEEN DOA opleveren
Zou het wel willen gebruiken weer maar er ontbreekt een pomp / radiator & resevoir, dus helaas. En er waren al 3 users met een doa
Hmm. ik zou eens langs kunnen kommen met mijn rad pomp en reservoir hehe, maar dat is dan weer meteen zo veer wegquote:lism schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:39:
Ik ben wel benieuwd wat je aan het bouwen bent, daarAls het goed is moet tin geen problemen geven met 0 graden, maar ik zou zeggen test het eerst uit
Voorkomen is beter dan genezen, en als je het helemaal relaxed wilt doen ik heb nog een leuk blokje voor je
Zou het wel willen gebruiken weer maar er ontbreekt een pomp / radiator & resevoir, dus helaas. En er waren al 3 users met een doa
Oowjah radje en al die shizzle hebk zelf al, nu maar hopen dat pompje temps onder 0 aankan
Uuhm: tjah nu alleen nog ff aan een expert vragen hoe goed tin goed blijft met die temps denk dat het ongeveer varieert van 20+ tot -40
@Cpec, de kaart kwam gemiddeld toch niet hoger als 810+ MHz en 843MHz geheugen
Wel 179FPS
JIj wil -40 halen met een peltier?quote:cc_tuner schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:01:
@Lism: Dat blokje had ik idd al een keer gezienerg leuk, als je mij kan vertellen hoelang die peltier ongeveer nog meegaat en op welke kaarten die past... mocht ie mij bevallen koop ik um alsnog
over de prijs moetk alleen nog ff nadenken
Oowjah radje en al die shizzle hebk zelf al, nu maar hopen dat pompje temps onder 0 aankanoeps miss iets verklapt......
Uuhm: tjah nu alleen nog ff aan een expert vragen hoe goed tin goed blijft met die temps denk dat het ongeveer varieert van 20+ tot -40.. oow ik heb niks gezegd hoor
Tup Tup Tup Focking Hard
iig lism voeg me ff toe
*knip*
cc_tuner wijzigde dit bericht 01-11-2007 18:40 (4%)
- Droogijs is -79, lijkt me sterk dat je daar +20 mee gaat halen
- LN2 heeft geen woorden nodig
- Water/Peltier etc. lijkt me ook sterk
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 01-11-2007 15:23 (5%)
Tup Tup Tup Focking Hard
Moet eigenlijk een kleine kop hebben ... wellicht dat m'n ouders nog wel iets hebben
YES !quote:
Nu ben ik geen soldeer-pro, maar kun je mbv bijvoorbeeld een paperclip de punt niet wat kleiner & koeler krijgen?quote:lism schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:25:
Zucht. Ik heb moeite met die caps er opnieuw op te solderen. Die bout is te groot, en er komt een lompe hitte vanaf
Moet eigenlijk een kleine kop hebben ... wellicht dat m'n ouders nog wel iets hebbenOverigens zijn ze er op de 16v caps allemaal af.
Dus kunnen we eindelijk met dit programma gaan werken
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163
Btw Maarten-NForce: ''Dan blijft alleen PC nog over eigenlijk'' wat bedoel je met PC?
miss een c|o/m\b|o ofzo? <<<<goed lezen wat er staat hea verder hou ik m'n mond erover
cc_tuner wijzigde dit bericht 01-11-2007 18:03 (15%)
Dat lijkt mij het enige logische waarmee je die -40 kan halen, alleen die + 20 dan
En vijlen is niet zo'n goed plan
Tup Tup Tup Focking Hard
Lol geinig om je verstuurde caps op een foto terug te zien.quote:lism schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:50:
Mwah ... Heeft opzich nog geen haast
[afbeelding]
See you met een half uurtje![]()
BTW ik gebruik dit soldeerstation om elco's mee te solderen/desolderen, op 450C en een bredere beitelvorm punt werkt hij aardig goed. (de meegeleverde punt is meer voor SMD'tjes bedoelt)
http://www.eleshop.nl/aoyue-937-soldeerstation-p-62.html
Phenos2 wijzigde dit bericht 01-11-2007 18:34 (4%)
The quality of electronics is dependent on the quality of the electrolytics.
*En nee het word geen phace-change*
*edit*
@Lism.. zet er anders een spijker in vast als je ff niks anders hebt en niet kan wachten
cc_tuner wijzigde dit bericht 01-11-2007 18:47 (25%)
The quality of electronics is dependent on the quality of the electrolytics.
Eerst gevijld toen afgewerkt met korrel 400 schuurpapier toen had ik een kopere punt
Werkt perfect dus, en nee vraag me niet hoe dat kan want dat weet ik niet
Mjah back ontopic maar weer
Oowja binnekort post ik wel ff picca van het begin van me leuke koeling
Jij bent vandaag trouwens toch ook op de zaak geweest. Weet je dan toevallig hoe het staat met de RMA
Reg. datum: 25 mei 2007
Snap het hele cap gebeuren mommenteel nog niet zo.quote:shinchan03 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:48:
en Lism heb je de caps er al opzitten of ga je er een andere keer mee verder? Ben natuurlijk benieuwd naar het resultaat.
Met alleen andere caps ga je op de huidige speeds niet echt veel verschil zien, je zal alleen zien dat de stroomlijn wat stabieler gaat worden. Op de vorige kaart(1600/1650?) heb ik met nog iemand ook extra caps op mijn kaart gezet. De stroom wordt wel mooi stabiel, maar verder schiet je er met deze "lage" clocks nog niet zoveel mee op.
Pas bij hogere snelheden denk/weet ik dat je met een stabielere stroom(dus met extra, of andere caps) verder zal komen qua clocks.
Eerlijk gezegt denk/weet ik dat er mommenteel op software/bios gebied veel meer valt te halen. Misschien ga ik dit weekend maar eens bezig, mocht mijn kaart nog heel zijn na een klein foutje
Ik ook niet. Ik ga het pas doen als ik merk dat ik niet verder zal komen op de huidige manieren die nog allemaal open staan. Het is natuurlijk wel allemaal lekker 'extreem' maar of het ook echt meerwaarde heeft.quote:Symon-NL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:47:
[...]
Snap het hele cap gebeuren mommenteel nog niet zo.
Met alleen andere caps ga je op de huidige speeds niet echt veel verschil zien, je zal alleen zien dat de stroomlijn wat stabieler gaat worden. Op de vorige kaart(1600/1650?) heb ik met nog iemand ook extra caps op mijn kaart gezet. De stroom wordt wel mooi stabiel, maar verder schiet je er met deze "lage" clocks nog niet zoveel mee op.
Pas bij hogere snelheden denk/weet ik dat je met een stabielere stroom(dus met extra, of andere caps) verder zal komen qua clocks.
Eerlijk gezegt denk/weet ik dat er mommenteel op software/bios gebied veel meer valt te halen. Misschien ga ik dit weekend maar eens bezig, mocht mijn kaart nog heel zijn na een klein foutje
extra caps? op de plaatsen waar er geen zitten maar wel mogelijkheden zijn om er 1 te plaatsen?
Eerst een beetje aan het spelen met progjes etc voor ik een frisse installatie ga doen.
Die rivatuner gaf wel een leuk effect trouwes
Gpu-tool doet het wel prima, morgen meer, maar echt hoog ga ik nog niet komen want de voltmods gaan er niet op voordat ik ook de geheugenkoeler heb. (had de kaart maandag nog niet dus kon ook niet doorgeven hoe die koeler gebogen/gelast moest worden
Tempsensor geeft ook niets aan trouwes, maar dat zal wel goed zitten (6800gs erg overklokt werdt nauwlijks 40C dus dit zal nog wel minder zijn).
nu eens kijken hoeveel ik met default overclock haal
compleet stock met niets uit: 127fps
750/850 niets uit: 153.7fps =21% beter met 25% betere core en 21% betere mem hmm
Powrskin wijzigde dit bericht 01-11-2007 22:54 (8%)
Nukezone FTW
GPU OC contest, zie O&C
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last