Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 06 augustus 2005

ik heb ziggo gebeld/besteld en bespaar mezelf nu 31 euro per maand
gewoon bellen naar ze gaat het makkelijkst omdat de overstap op inet met postcode niet herkende als valide. je kan kosteloos overstappen van casema naar ziggo. mijn overstap is geboekt :)

ik heb nu casema mega
bellen + onbeperkt bellen abbo.
rtv standaard
digitale tv + plus pakket.

a 116 euro per maand.

nu heb ik alles-in-1 extra + onbeperkt bellen en + de extra digitale kanalen voor 85 euro.
precies het zelfde dus en krijg weer en gratis decoder erbij.

download gaat naar 16 mbit inplaats van 20. niet echt schrikbarend maar upload gaat van 2 naar 3 mbit. dat is voor mij een plusser.

XennOX wijzigde dit bericht 16-05-2008 12:39 (16%)

Vakantie

quote:
Satch schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:20:
Momenteel hebben wij hier allemaal losse producten (Casema multi, Digitale telefonie, Digitale televisie + plus pakket). Natuurlijk lijkt de 8000/1500 internetsnelheid van het combi pakket mij veel aantrekkelijker. Zijn er ook nog andere mensen die gaan proberen het te laten overzetten? :)
Ja gaan wij hier zeker ook proberen. We hebben nu precies hetzelfde als jij :)

| 7974-2384-6075-1395 Wii nummer | Specs

Tja ik heb ook de Mega abbo en telefonie en tv... ik maak juist veel gebruik van mijn Upload snelheid.

de abbo van 64,95 ziet er aantrekkelijk uit met zijn upload: 3.000 kbit/s inplaats van 2.000 kbit/s wat ik nu heb.

Ik vraag me nu af of deze zomer met het Mega abbo alleen de download naar 30 Mbit gaat of dat ook de Upload wordt verhoogd naar bijv 3.000 kbit/s of 4.000 kbit/s ??

Anders stap ik ook maar over naar de alles in 1extra

Volgens mij hebben wij ook alles los op dit moment.. Dat houd in dat je dus gewoon kan bellen en dit kan om laten zetten naar een alles in 1 pakket?

Dat lijkt me wel wat vanwege de ook wat hogere snelheden die bij dat pakket horen!

Asus P5B | Intel Core 2 Duo E6400 L629A922 @ 3200 Mhz (400FSB) | Kingston HyperX PC6000 @ 400 Mhz (1:1) | 1320 GIG HD | MSI GeForce 7900GTO @ 687/775(1550)

Ook ik heb alle pakketten van Casema... Na bellen en uitstekend te woord gestaan een aantal keer in de wacht gezet en te horen gekregen dat Alles-in-1 pakketten nog niet beschikbaar zijn en ik loop van volgende week even moet terugbellen. Doen we dat toch even :D

Ik heb sinds afgelopen donderdag het alls-in-1 pakket gekregen (12mb up /1,5 down).

Ik gebruikte altijd nieuwsgroepen bij xs4all en wil dit nu ook gebruiken bij casema/ziggo. Ik kan helaas met newsleecher geen contact maken of inloggen op news.casema.nl. Is de naam veranderd of doe ik iets niet goed. Ik heb al een mail gestuurd naar casema/ziggo, maar als er hier mensen zijn die me kunnen helpen heel graag.

Ik login trouwens op de news.casema.nl met mijn login naam voor mail en het daar bijbehorende password.

alvast bedankt!!

Reg. datum: 12 augustus 2006

quote:
Cisk schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:42:
Ik heb sinds afgelopen donderdag het alls-in-1 pakket gekregen (12mb up /1,5 down).

Ik gebruikte altijd nieuwsgroepen bij xs4all en wil dit nu ook gebruiken bij casema/ziggo. Ik kan helaas met newsleecher geen contact maken of inloggen op news.casema.nl. Is de naam veranderd of doe ik iets niet goed. Ik heb al een mail gestuurd naar casema/ziggo, maar als er hier mensen zijn die me kunnen helpen heel graag.

Ik login trouwens op de news.casema.nl met mijn login naam voor mail en het daar bijbehorende password.

alvast bedankt!!
Kreeg je dit vanzelf of heb je daar voor moeten bellen/mailen, ik heb hier ook telefonie, televisie en internet(multi). Dat zou dan van 4Mbit naar 8Mbit moeten gaan, maar ik zit nu nog op 4. Overigens log ik ook op die manier in bij de newsgroup van Casema en voor mij werkt het wel.

edit: Heb je je modem moeten resetten om op de nieuwe snelheid te komen?

ErikG2 wijzigde dit bericht 19-05-2008 20:04 (3%)

Aspire X-Cruiser; Windows XP 32; AsusP5B; core2duo 6600@3,25 Ghz; Arctic Freezer 7 Pro; 2Gb MDT 800 mhz; Sapphire x1900xt; 1x160Gb Maxtor; 2x80Gb Maxtor; SB live; Enermax liberty 500W

\o/ \\o /o\ o// \o/
Reg. datum: 29 oktober 2000

quote:
ErikG2 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:02:
[...]

Kreeg je dit vanzelf of heb je daar voor moeten bellen/mailen, ik heb hier ook telefonie, televisie en internet(multi). Dat zou dan van 4Mbit naar 8Mbit moeten gaan, maar ik zit nu nog op 4. Overigens log ik ook op die manier in bij de newsgroup van Casema en voor mij werkt het wel.

edit: Heb je je modem moeten resetten om op de nieuwe snelheid te komen?
same here... k ga kijken of ik op het 16/3 abbo gezet kan worden, scheelt bijna niets meer... wij hebben nu 15 euro voor TV, 10 voor bellen geloof ik + 10 voor onbeperkt bellen naar vaste nummers + 30 voor multi... == 65... voor 65 kan je nu dat all in 1 pakket doen en ipv 4/1mbit krijg je 16/3mbit plus een gratis digitale ontvanger (werkt nu via floppy dtv, maar wrkt niet altijd even doorzichtig voor vriendin :D), lijkt me een goede deal
Ik heb dit zo besteld bij casema twee weken terug en afgelopen donderdag gekregen.

Probeer nu alleen nog newsleecher aan de praat te krijgen met casema, wat nog steeds niet lukt (xs4all wel, voor nog max anderhalve week). Dus wat doe ik fout??? Help

Reg. datum: 07 januari 2005

quote:
Cisk schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:54:
Ik heb dit zo besteld bij casema twee weken terug en afgelopen donderdag gekregen.

Probeer nu alleen nog newsleecher aan de praat te krijgen met casema, wat nog steeds niet lukt (xs4all wel, voor nog max anderhalve week). Dus wat doe ik fout??? Help
server: news.casema.nl
username: xxx@casema.nl (volledige hoofd-e-mailadres)
password: xxx

quote:
Dulse schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:24:
[...]

quote:
Dulse schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:24:
[...]
Ik begin nu volledig aan mij zelf te twijfelen. Het Hoofd mail adres is toch het mail adres die je aanmaakt bij het activeren van de modem? Deze gebruik ik met het daarbij aangemaakt password met natuurlijk news.casema.nl. Helaas werkt dit niet bij mij.

\o/ \\o /o\ o// \o/

quote:
Cisk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:33:
[...]

Ik begin nu volledig aan mij zelf te twijfelen. Het Hoofd mail adres is toch het mail adres die je aanmaakt bij het activeren van de modem? Deze gebruik ik met het daarbij aangemaakt password met natuurlijk news.casema.nl. Helaas werkt dit niet bij mij.
k zou er dan even een telefoontje aan wagen, dit zou namelijk wel moeten werken, en werkt bij mij vooralsnog ook...
\o/ \\o /o\ o// \o/

Zo vanmorgen even gebeld om m'n abbo over te laten zetten van multi + tel + rtv + digi naar een all in 1 pakket. Kreeg in eerste instantie te horen dat het nog 2 weken zou gaan duren voordat dit mogelijk zou zijn.

Word ik binnen 10 min terug gebeld met de mededeling dat het wel mogelijk zou zijn. Heb dus direct alles aangevraagd en als het goed is heb ik vanaf de 24e m'n nieuwe snelheid 16mbitten down en 3 mbitten up.. whoeoeo...

digi ontvanger wordt ook verstuurd en heb ik met twee weken in huis, hoop dat ik ook een nieuwe kaart krijg .. dan heb ik boven ook digitale tv :D
Reg. datum: 12 augustus 2006

Ik heb net een mailtje teruggekregen dat ik over kan stappen op een alles in 1 pakket, ik hoef alleen maar even te bellen en dan is het met 1 kalendermaand geregeld, ga ik morgen ff regelen.

Aspire X-Cruiser; Windows XP 32; AsusP5B; core2duo 6600@3,25 Ghz; Arctic Freezer 7 Pro; 2Gb MDT 800 mhz; Sapphire x1900xt; 1x160Gb Maxtor; 2x80Gb Maxtor; SB live; Enermax liberty 500W

\o/ \\o /o\ o// \o/

zo, sinds vanmorgen op m'n nieuwe ziggo verbinding....

Erg prettig..

gemiddeld zo'n 350kB/sec up en 1,8MB down.. erg tevreden.. :)

Afgelopen dinsdag aangevraagd..

Sa1 wijzigde dit bericht 24-05-2008 09:50 (11%)

Vakantie

quote:
Sa1 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:49:
zo, sinds vanmorgen op m'n nieuwe ziggo verbinding....

Erg prettig..

gemiddeld zo'n 350kB/sec up en 1,8MB down.. erg tevreden.. :)

Afgelopen dinsdag aangevraagd..
Vreemd? Ik heb het afgelopen zaterdag aangevraagd en nog steeds mijn nieuwe snelheid niet... :?

| 7974-2384-6075-1395 Wii nummer | Specs

Simple user

Ook ik had Casema internet+telefoon+tv, betaalde iets van 60 euro per maand. Na even bellen voor 49,95 per maand het Alles-in-1 Plus pakket. Dat is sneller internet als bij Casema en toch goedkoper.

jelmervos wijzigde dit bericht 24-05-2008 16:34 (3%)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Reg. datum: 03 november 2001

quote:
jelmervos schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:34:
Ook ik had Casema internet+telefoon+tv, betaalde iets van 60 euro per maand. Na even bellen voor 49,95 per maand het Alles-in-1 Plus pakket. Dat is sneller internet als bij Casema en toch goedkoper.
Lukte dat tijdens je abonnement van 1 jaar? Ik heb nu ongeveer 4 maanden casema internet + telefoon + tv en ik betaal ook ruim ¤60,- en als ik via een telefoontje naar ¤50,- kan dan doe ik dat.

C2D6600-1950PRO256-2x1024MB-ASROCK_CONROE_XFIRE-500GBSATAII-ENERMAX-Liberty500W

High speed addict!

Ik denk dat je beter hier veder kan gaan: Het Ziggo Topic

Nikon D40 18-55 AF-S Hoya c-pola filter

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws