Reg. datum: 28 maart 2002
Het link lampje is voor je interne netwerk.quote:
En je kunt Casema niet vragen je lijn door te meten. Gewoon helpdesk bellen als het niet werkt en dan doro script heen.
GoT Index » Internetproviders en Hosting » [Casema/Orange Cable] Ervaringen topic - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Het link lampje is voor je interne netwerk.quote:Devvert schreef op woensdag 16 april 2008 @ 00:10:
Mijn link lampje knippert soms even. Nu kan ik natuurlijk de handleiding van casema niet direct vinden, maar volgens mij hoort ie altijd te branden. Klopt dit? En zo ja, wat zou ik kunnen doen? Casema de lijn laten doormeten?
Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei
1
2
3
4
5
| Software Version: SB5100E-2.3.2.5-SCM01-NOSH Hardware Version: 3 MIB Version: II GUI Version: 1.0 VxWorks Version: 5.4 |
Zal Casema dan ook volgen....quote:Online muziek luisteren, video’s delen of tv-programma’s terugkijken. Multikabel past per 5 mei aanstaande de internetsnelheid van de Alles-in-1 pakketten aan de groeiende eisen van intensief internetgebruik aan.
Entreebundel:
De downloadsnelheid, de snelheid waarmee u bestanden ophaalt, gaat omhoog van 256 naar 800 kbps.
Familybundel
De downloadsnelheid gaat omhoog van 4 naar 8 Mbps. De uploadsnelheid, de snelheid waarmee u bestanden op internet zet, gaat omhoog van 1000 kbps naar 1500 kbps.
Powerbundel
De downloadsnelheid gaat omhoog van 12 naar 16 Mbps. De uploadsnelheid verdubbelt van 1500 Kbps naar 3 Mbps.
jongentje wijzigde dit bericht 22-04-2008 20:35 (10%)
quote:Rayen schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:27:
In deel 2 van dit topic heb ik een aantal reacties gezien dat mensen een nieuwe firmware zouden hebben gehad.
Op dit moment heb ik deze versie:
code:
1 2 3 4 5 Software Version: SB5100E-2.3.2.5-SCM01-NOSH Hardware Version: 3 MIB Version: II GUI Version: 1.0 VxWorks Version: 5.4
Hoe zit het met jullie firmware versie?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Model Name: SBV5120E Firmware Version: 2.17.1.2 Revision: 19 Vendor Name: Motorola MTA Firmware name: SBV5120E-2.17.1.2-SCM19-SHPC Boot Version: 8.2 Hardware Version: 1 BCMA Software Version: 00.00 MIB Version: II GUI Version: 1.0 VxWorks Version: 5.4 Firmware Build Time: Jan 22 2007 08:04:35 |
quote:Kabelreus Zesko rolt vanaf juli de kabelinternetstandaard Eurodocsis 3.0 uit over zijn netwerk. Daarmee zijn veel hogere up- en downloadsnelheden mogelijk. Zesko's duurste internetabonnement wordt deze zomer sneller, zo heeft het bedrijf kenbaar gemaakt tegenover ZDNet.
Bron: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=79959quote:Om snelheden van boven de 30 Mbps te kunnen halen, hebben klanten een nieuwe modem nodig, zegt Vos.
Probleem is opgelostquote:Resinman schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 23:17:
Ik heb al enige tijd last van een enorm snelheidsverlies. Normaal rond de 2500kb/s en nu 650 kb/s. Ben ik de enige (regio Den Haag)?
Hmm, ik stond toch al op het punt om over te stappen, dit maakt het nog beter zoquote:Resinman schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:50:
[...]
[...]
Bron: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=79959
Wat kunnen wij (als mega klanten) verwachten op het gebied van snelheid? Zo te lezen zal deze minimaal 30 Mbps worden aangezien er nieuwe modems geleverd zullen worden.
Nikon D40 18-55 AF-S Hoya c-pola filter
Intel Core2Duo E6700 - MSI 975X Platinum - 2 x 1GB OCZ Platinum DDR2 EL XTC - Asus Extreme N7800GTX/2DHTV - 1.67 Terabyte - Be-Quiet P5-470W-S1.3 - Samsung 193P - Casema 20000/2000 - XBox360 Premium - Playstation 3 60GB - Nintendo Wii
Ja inderdaad. Wat betreft de prijs van casema, die is nog steeds vrij duur. In mijn geval rond de 50 euro voor een 12 MBit lijn.Maar dan heb je wel het voordeel dat je een superstabiele lijn hebt. Ik heb werkelijk nooit problemen hier mee.quote:m00n schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:44:
Ben benieuwd naar de nieuwe snelheid. Hopelijk maken ze er niet 25 van ofzo, maar gelijk zo'n grote stap om de concurrentie achter te laten.
Tevens is wanneer de snelheid verdubbeld wordt (40/50 mbit) beter prijs/snelheid dan wat het nu is. 70,- per maand voor 20mbit vind ik wat te veel.
K hoop inderdaad ook dat ze zich gaan realiseren dat ze erg duur zijn. Collega van me heeft een 20mbit abbo voor 20 euro per maand en haalt ook echt die 2MB/sec (woont 300 mtr van de centrale). Dan heb je echt véél voor weinig (zelf woon ik 2,4KM van de centrale en zal het dus nooit gaan halen).quote:Doekie19 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:06:
[...]
Ja inderdaad. Wat betreft de prijs van casema, die is nog steeds vrij duur. In mijn geval rond de 50 euro voor een 12 MBit lijn.Maar dan heb je wel het voordeel dat je een superstabiele lijn hebt. Ik heb werkelijk nooit problemen hier mee.
Nu alleen nog maar hopen...
editquote:Sa1 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:34:
[...]
K hoop inderdaad ook dat ze zich gaan realiseren dat ze erg duur zijn. Collega van me heeft een 20mbit abbo voor 20 euro per maand en haalt ook echt die 2MB/sec (woont 300 mtr van de centrale). Dan heb je echt véél voor weinig (zelf woon ik 2,4KM van de centrale en zal het dus nooit gaan halen).
Het nadeel is natuurlijk dat in de kabel nogal wat rek zit. DSL providers hebben een probleem, die kunnen straks niet zo veel meer (tenzij weer alles compleet vervangen, wat ze ook al met adsl2+ hebben moeten doen).
docis3.0 kan tot 200mbit ofzo had ik gelezen, ze hoeven niet echt voor te gaan lopen omdat adsl ze toch niet op korte termijn gaat inhalen. tis alleen belachelijk natuurlijk dat ze prijstechnisch zo waardeloos zijn, 35 euro per maand voor een 4mbit connectie.. erg duur t.o.v. dsl providers.
Doekie19 wijzigde dit bericht 28-04-2008 16:07 (3%)
nee, dat zie je verkeerd (denk ik danquote:Sport_Life schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:36:
paar weken geleden Internet besteld van Casema (TV hebben we daar al). Vorige week de bevestingingsbrief gelezen, en wat blijkt: ze hebben ook een TV abonnement erbij gezet, terwijl wij die dus al hebben. Gelijk gebeld en dat meidje zou het in orde maken, maar ik heb er vrij weinig vertrouwen in eigenlijk. Heb de neiging om alles te annuleren en opnieuw aan te vragen, maar daar is het al te laat voor.
Ben benieuwd..
Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei
Nou er zat een nota bij en daar stond duidelijk op dat ik ook de aansluitkosten en maandelijkse kosten van het TV abonnement moest betalen.quote:Wiebbe schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:07:
[...]
nee, dat zie je verkeerd (denk ik dan) Op elk product dat je besteld bij casema krijg je een bevestiging waar voor alle producten die je al hebt en de gene die je nog niet hebt ziet wat er mee gaat gebeuren.
bestel je dus internet dan zie je staan RTV, geen wijzigingen. en daar onder (of boven) de internet bestelling.
Maar vergeet niet, een bevestigings brief is voor de controle, het blijven mensen natuurlijk en een foutje kan altijd gemaakt zijn
Ik weet dat het niet mogelijk is om alleen internet of telefoon bij casema aan te vragen.quote:Sport_Life schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:38:
[...]
Nou er zat een nota bij en daar stond duidelijk op dat ik ook de aansluitkosten en maandelijkse kosten van het TV abonnement moest betalen.
Heb gebeld en de callcenter medewerkster zou het in orde maken. Maar ik heb nogal wat ervaring met dit soort dingen, dus vrees het ergste.
Jawel maar ik heb al een TV aansluiting bij Casemaquote:Glenn0709 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:50:
[...]
Ik weet dat het niet mogelijk is om alleen internet of telefoon bij casema aan te vragen.
Ik heb zelf TV , Internet en telefoon abonnement, ik wilde alleen mijn TV abonement beeindigen (omdat ik een schotel abonnement heb) het was niet mogelijk om alleen Internet en telefoon te behouden. Ik kon pas per 01 november de gehele abonnement beeindigen, om over te stappen naar Telfort.
Ok ik had het verkeerd begrepen, als je een dubbele TV aansluiting heb bij Casema zullen zij het zeker corrigeren.quote:Sport_Life schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:23:
[...]
Jawel maar ik heb al een TV aansluiting bij Casema. Ze wilde het dus 2x in rekening brengen!
dat is ook de reden waarom ik bij casema blijf. de afgelopen jaren nauwelijks tot geen downtime gehad. snelheid is altijd stabiel.quote:Doekie19 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:06:
[...]
Ja inderdaad. Wat betreft de prijs van casema, die is nog steeds vrij duur. In mijn geval rond de 50 euro voor een 12 MBit lijn.Maar dan heb je wel het voordeel dat je een superstabiele lijn hebt. Ik heb werkelijk nooit problemen hier mee.
Nu alleen nog maar hopen...
Asus P5B | Intel Core 2 Duo E6400 L629A922 @ 3200 Mhz (400FSB) | Kingston HyperX PC6000 @ 400 Mhz (1:1) | 1320 GIG HD | MSI GeForce 7900GTO @ 687/775(1550)
Dat hoop ik ook wat betreft die snelheid, alleen het is al net verhoogd. We zullen zienquote:sjorremans schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:54:
[...]
dat is ook de reden waarom ik bij casema blijf. de afgelopen jaren nauwelijks tot geen downtime gehad. snelheid is altijd stabiel.
haal nu 1460 kb/s voor 50 euro per maand.. kan opzich beter maar is alsnog niet slecht.. hopelijk gaan ze snel verder met de snelheid verhogen.
HaringKoning wijzigde dit bericht 13-05-2008 15:43 (15%)
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
GoT Index » Internetproviders en Hosting » [Casema/Orange Cable] Ervaringen topic - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos