Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 05 juni 2007

quote:
Atlas schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:26:
Iemand anders de laatste tijd (5 dagen) last van connection time outs? Ik kan sommige sites gewoon niet bereiken :X
Heb ik ook last van. Bij vlagen erg traag en soms time outs.

quote:
Atlas schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:26:
Iemand anders de laatste tijd (5 dagen) last van connection time outs? Ik kan sommige sites gewoon niet bereiken :X
Veel sites ineens sinds vanavond niet te bereiken hier, terwijl andere gewoon snel zijn met lage ping. Dns probleem oid?

quote:
boots schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:44:
[...]

Veel sites ineens sinds vanavond niet te bereiken hier, terwijl andere gewoon snel zijn met lage ping. Dns probleem oid?
sinds een uur heb ik hier last van.
vele paginas niet te loaden incl. tweakers.net main page. rare is dat ik het het forum wel kan bereiken.

quote:
rico_fxp schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:45:
[...]

vele paginas niet te loaden incl. tweakers.net main page. rare is dat ik het het forum wel kan bereiken.
Lijkt nu weer opgelost te zijn?

Alles weer goed hier.

quote:
boots schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:58:
[...]

Lijkt nu weer opgelost te zijn?

Alles weer goed hier.
hier nog niet hoor..

//edit omgeving breda

rico_fxp wijzigde dit bericht 23-03-2008 23:06 (5%)

Hier ook veel sites onbereikbaar. Dikke routings problemen zo te zien. Volgens mij is er een router uitgeklapt bij Casema.
Nou ja, nu maar hopen dat er iemand voor morgen (2e paasdag?) nog naar kan kijken.

Maar sinds 21:42 is het fout...
En op de Casema site staat na 1 1/2 uur ook nog niets, dus ik heb nog niet veel hoop dat ze al bezig zijn met een oplossing...

TFHfony wijzigde dit bericht 23-03-2008 23:10 (21%)

http://www.file-hunter.com

quote:
TFHfony schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:06:
Hier ook veel sites onbereikbaar. Dikke routings problemen zo te zien. Volgens mij is er een router uitgeklapt bij Casema.
Nou ja, nu maar hopen dat er iemand voor morgen (2e paasdag?) nog naar kan kijken.

Maar sinds 21:42 is het fout...
En op de Casema site staat na 1 1/2 uur ook nog niets, dus ik heb nog niet veel hoop dat ze al bezig zijn met een oplossing...
Hier sinds het laatste bericht geen last meer, eerder dezelfde problemen. Misschien zijn ze er toch mee bezig.

Zoetermeer, 2718

Lijkt weer goed te zijn hier. Ik kan alle sites in ieder geval weer normaal bereiken.

Simple user

quote:
rico_fxp schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:45:
[...]

Hier was het gisteravond precies andersom: tweakers.net geen probleem, got.tweakers.net wou maar niet laden, wel via een anonymizer. Verder veel andere sites niet te benaderen.

Nu lijkt alles weer goed.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

quote:
Bij mij begint het helaas niet zo goed als met vele hierboven wel en sommige niet.

Eind februari begin maart complete Maxi en telefonie en digitale tv aangevraagd.
Afgesproken dat ik het de 12de maart kon gebruiken.

Aangezien ik de telefonie nog niet gelijk wil gebruiken had ik gevraagd of dat per 1 mei omgezet kon worden. Dit bleek geen probleem te zijn.

Krijg ik 3 dagen later een brief thuis, gefeliciteerd bla bla bla u abonnement op de casema diensten gaat in op 3 mei.

Ik dus bellen, omgezet na een hoop uitleggen dat het 12 maart moest zijn en dat de telefonie later erbij komt nadat ik de testcall heb gedaan via een bepaald nummer.

Krijg 2 dagen later een brief binnen dat er inderdaad een aansluiting plaatsvind op 12 maart en dat ik voor die datum een pakket mag ontvangen, waar het complete doe het zelf gebeuren in zit.

Je raadt het al tot op de dag van vandaag niks ontvangen.
Heb woensdag gebeld toen zou het er voor vrijdag zijn.
Vrijdag gebeld dat het er voor maandag is.
Vandaag gebeld zeggen ze dat het pakket niet traceerbaar is met de barcode die ze daar hebben en dat ze het gaan uitzoeken. NU AL !!!

Het kan tot maximaal 10 dagen duren dat ik het nu heb.
Ik hoef daar niks voor te doen, komt vanzelf binnen, ik heb er inmiddels alleen een hart hoofd in.

Als klap op de vuurpijl vroeg ik wanneer de datum nou ingaat van facturatie. Toen zei de vrouw de 12de maart.
Toen ik aangaf dat ik natuurlijk niks ga betalen waar ik geen gebruik van kan maken, zei ze dat ik dan een brief moest sturen wanneer het allemaal bnnen is en aangesloten.
Ik gaf aan dat natuurlijk niet te doen, waarop zei zei dat dat eigenlijk niet telefonisch doorgegeven kan worden. Ik zei dat ze konden kiezen of ik geef het telefonisch door of ik stuur een brief waarin ik meteen het hele kakkie opzeg. Je raadt al dat het dan natuurlijk wel mogelijk is.

Nou ben ik dus bang dat ik binnenkort zonder internet zit van de huidige provider en ook geen Casema heb. Kortom een klant die al een week lid is van Casema en al erg tevreden is.
Jullie raden het al, inmiddels 10 dagen later en nog niks binnen.

Vorige week vrijdag weer gebeld, nee meneer u moet het nu echt snel binnen hebben voor de pasen gaat niet meer lukken :*) moest ie !!! Maar dinsdag of woensdag is het er zeker.

Nou niet dus het is inmiddels woensdag.

Wederom gebeld, de meneer zei dat hij niet kon zien wanneer het er is, maar of ik nog maar even wilde wachten, maximaal 10 dagen (waarschijnlijk voor vrijdag) want dan zal het zekers binnen zijn. Ja dat hoor ik nu al drie keer gaf ik aan, waarop ik zei als ik het voor het eind van de week nog niet binnen heb, dan zeg ik op nog voor ik 't heb.

Hij zou het noteren en wenste me nog een fijne dag :(

Wat een triest bedrijf, je verstuurd iets maar daarna is het niet meer te traceren

Vaag normaal kan ik altijd track en trace doen op de site van TNT waarom zei dan niet?

Kortom 2 maart besteld 26 maart nog niks 8)7

Mijn ervaringen met casema zijn goed te noemen.. ik heb al langer als 2 jaar Casema Multi abonnement.. snelheiden zijn goed, stabiliteit ook.. niks te klagen dus :D
AL heb ik dat wel anders meegemaakt.. rond 2000/2001 was echt triest te noemen..

Reg. datum: 08 oktober 2000

@Diego27 :

Ik heb hetzelfde gehad, alleen heb ik het geluk gehad iemand " hoger op de ladder " aan de telefoon te krijgen.

De PVR's zijn niet te leveren op dit moment door de gigantische hoeveelheid aanmeldingen (waarom dan nog steeds reclame maken op de radio, dit terzijde)
Ik heb het doe hetzelf pakket genomen en dit heeft mij uiteindelijk genekt. Omdat het DHZ pakket + PVR tegelijk worden verstuurd, wordt alles vertraagd.
De mevrouw die ik gesproken heb, heeft mij aangeraden een monteur te laten komen (gratis in deze actie) Deze monteur heeft dan een modem bij zich en kan ik toch gebruik maken van internet. De harddiskrecorder komt later binnen.

Morgen kan ik je vertellen of de afspraak met de monteur goed is gegaan.

PS Ze versturen zelf niets, ze versturen alleen een order naar hun vervoerder, die de verdere afhandeling verzorgt. Als de order wel is aangenomen, maar nog niet is verstuurd (apparatuur niet leverbaar bijv.) door tnt is er dus ook geen tracktrace code.

iwantje wijzigde dit bericht 27-03-2008 11:33 (14%)

Pff de laatste dagen zoveel problemen met de webmail van casema, het is zo verschrikkelijk rete traag!!!

If you do something, do it good.

Jullie raden het nooit.

Vandaag na eindelijk 26 dagen wachten het pakketje binnen, nu hopen dat alles werkt.

Zal jullie het van de week laten weten, nu eerst werken... :P

update

Nou ben ik gisteravond dus thuisgekomen en wat schetst mijn verbazing.
In het pakket zit een Humax 9200 PVR i.p.v. de Samsung. Dit is eigenlijk niet wat ik heb besteld, maar omdat ik de Humax niet zo ken, is deze misschien beter dan de Samsung?
En heb ik dus eigenlijk geen reden tot klagen

Diego27 wijzigde dit bericht 29-03-2008 11:25 (47%)

quote:
Diego27 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:12:
Jullie raden het nooit.

Vandaag na eindelijk 26 dagen wachten het pakketje binnen, nu hopen dat alles werkt.

Zal jullie het van de week laten weten, nu eerst werken... :P

update

Nou ben ik gisteravond dus thuisgekomen en wat schetst mijn verbazing.
In het pakket zit een Humax 9200 PVR i.p.v. de Samsung. Dit is eigenlijk niet wat ik heb besteld, maar omdat ik de Humax niet zo ken, is deze misschien beter dan de Samsung?
Lees maar eens DVB-C PVR Humax Duovisio PVR-9200 C , ik vind het een topapparaat, en heb bewust zelf de humax aangeschaft in plaats van de samsung. Alleen heeft de samsung volgens mij een hogere marktprijs dan de humax, maar ik denk niet dat je dat verschil terugkrijgt.

quote:
Diego27 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:12:

Ik heb deze decoder inmiddels al een maand, en ben er erg over te spreken. Naast de Humax heb ik ook nog 2 Samsung decoders (DCB-B270R en de DCB-9401R) en moet zeggen dat de Humax vele malen stabieler en sneller is.

ASUS P5B-MX | Intel Core 2 Quad Q6600 | Corsair ValueSelect 4 GB | Samsung Spinpoint F1 750 GB | XFX GF9600 GSO

Reg. datum: 14 januari 2008

Enige tijd geleden was er op dit forum een discussie waarom verkeer naar Telia in Zweden via Cogenta in de VS liep.

In een online Zweedse krant van vandaag valt te lezen dat er een forse discussie was tussen Telia en Cogenta: http://www.thelocal.se/10786/20080330/

quote:
Skate schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:02:
Enige tijd geleden was er op dit forum een discussie waarom verkeer naar Telia in Zweden via Cogenta in de VS liep.

In een online Zweedse krant van vandaag valt te lezen dat er een forse discussie was tussen Telia en Cogenta: http://www.thelocal.se/10786/20080330/
Ja, ik had zoiets al begrepen. Maargoed, de routing is nu inmiddels geweldig gelukkig. Latency is nu rond de 34ms naar Zweden en daar kan ik prima mee leven :)

http://www.file-hunter.com

Vanavond weer last van websites die niet/nauwelijks willen laden. Enige tijd geleden hadden meer mensen hier last van (een stukje terug in dit topic te lezen). Zijn er meer mensen die op dit moment problemen ondervinden? Casema meldt niets overigens.

Reg. datum: 27 september 2007

ja, ik raak steeds connecties kwijt en heb ontzettend veel last van timeouts.

Ik woon trouwens in Utrecht Leidsche Rijn.

\o/ \\o /o\ o// \o/
Reg. datum: 29 oktober 2000

quote:
Devvert schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:32:
Ik woon trouwens in Utrecht Leidsche Rijn.
k woon ook in Leidsche Rijn en m'n verbinding is prima, gemiddeld zo'n 7ms naar ping.xs4all.nl, erg prettig dat casema :), alleen m'n 4mbit mag wel is wat naar boven :)
Zeker eens in de week meestal op zondag na 21:00 uur heb ik last van wegvallende verbindingen, sites die niet laden, dsn resolving issues etc. Dan shakel ik maar over naar PIT T-Mobile.
Meestal is het de volgende ochtend weer opgelost. Ik merk het ook bij downloads (nntp) die dan gewoon 6 tot 10 uren stilstaan.

Ik heb het gemeld bij Casema, en kreeg ondanks mijn meegestuurde rapporten en uitleg een keurig standaard antwoord terug, update je virusscanner, zet firewall uit etc. Case closed.
Er is niet veel veranderd aan de klantenservice van Casema. Gelukkig zijn ze wel betrouwbaarder geworden qua uptime van de verbindingen. Optimaal is het helaas nog niet.

wvkreg wijzigde dit bericht 02-04-2008 13:55 (15%)

MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :

sa1, gebruik je ook dingen als ssh of irc? de rest werkt wel goed (meestal).

Tijdverspilling:
Reg. datum: 24 november 2004

Ik heb laatste dagen ook wel wat last gehad van een onstabiele verbinding, moest heel vaak ip adres vernieuwen in me router. Wel is sinds gisteren ofzo me downloadsnelheid verhoogt, ik denk dat het daar iets mee te maken heeft. Ik kan nu wel met 1400 kB/s downloaden :D

End of Transmission

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws