Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 januari 2005

quote:
ajvdzouwen schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:31:
...

Ik kom hier op een totaal van ¤ 95,85 per maand uit. Casema MAXI + Telefonie biedt ditzelfde pakket aan voor ¤ 47,95 per maand! Dit is nogal een verschil! Nu zijn er uiteraard 1-malige kosten die ik moet maken. Bijv. het kopen van een andere draadloze modem (heb nu Annex-B voor ISDN maar dat moet Annex-A worden?), het omzetten van ISDN naar analoog.

Dit lijkt een uitgesproken zaak maar ik zit met een aantal vragen... Ik heb ze hieronder even opgesomt en hoop dat mensen hier antwoord op kunnen geven.

1. Heeft er iemand ervaring met het omzetten van ISDN naar analoog en wat is de te verwachten tijd dat dit gebeurd is (Casema sprak over 72 uur maar is dit waar? Heb ook verhalen gehoord dat mensen in totaal 3 maanden bezig zijn geweest met als resultaat geen telefoon of internet.)
2. Mis ik in bovenstaand betoog "addertjes onder het gras"? En is dit pakket vergelijkbaar met wat ik nu heb?
3. Wat zijn überhaupt de ervaringen met dit pakket? Werkt het naar voldoening?
4. Wat voor modem zit er precies bijgeleverd? Wireless of niet?
5. Hoe lang ben ik in het totaal bezig met het hele verhaal? Zit ik dagen zonder internet/telefoon?
1. Casema Digitale Telefonie verloopt via het Motorola kabelmodem. Na installatie, opsturen machtiging en activatie van de telefoonlijn wordt de nummerportering in gang gezet. De KPN-lijn wordt (ongeacht of er ISDN of analoog op zit) binnen 6 werkdagen beeindigd en vervolgens ben je op je huidige telefoonnummer bereikbaar via Casema.

2. Naast de kosten voor Casema Maxi ad. 47,95 euro per maand ben je natuurlijk ook nog steeds de kosten verschuldigd voor Casema Standaard RTV ad. 15,90 euro per maand. Je bent dus totaal 63,85 euro per maand kwijt als je overstapt naar Casema (en dat is exclusief gesprekskosten).

3. Mijn ervaringen met Casema Internet en Digitale Telefonie zijn heel positief.

4. Je krijgt een Ethernet Motorola kabelmodem. Hierop dien je zelf eventueel een (wireless) breedbandrouter aan te sluiten.

5. Volgens heb je na aanvraag van Casema Internet en Telefonie binnen ca. 2 weken het installatiepakket thuis. Als je dit op tijd regelt in combinatie met het opzeggen van je huidige internetabonnement, dan zit je geen dag zonder internet. Voor telefonie geldt dat je op de dag van nummerportering zelf moet overschakelen van de KPN-aansluiting naar de Casema-aansluiting.

Iemand enig idee op welk tijdstip Casema hun DNS refreshed?

Mindreaper wijzigde dit bericht 11-01-2008 21:24 (3%)

[/quote]ja had ik gezien. Maar die humax zet alle regionalen in de 9xx reeks (zie de tabel). Ze stonden eerst in de 12-17 reeks. Ik heb nog niet ontdekt of ik ook kanalen kan schuiven op die humax. Vind het sowieso een irritante decoder. Als je bv guide doet is je geluid gemute. Why...

[quote]

Het kanaalnummer ligt niet aan je humax want bij de Samsung is het precies hetzelfde. Casema bepaalt op welk kanaal welke zender komt en hier hebben ze duidelijk over nagedacht :(

quote:
Dulse schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:47:
[...]

1. Casema Digitale Telefonie verloopt via het Motorola kabelmodem. Na installatie, opsturen machtiging en activatie van de telefoonlijn wordt de nummerportering in gang gezet. De KPN-lijn wordt (ongeacht of er ISDN of analoog op zit) binnen 6 werkdagen beeindigd en vervolgens ben je op je huidige telefoonnummer bereikbaar via Casema.

2. Naast de kosten voor Casema Maxi ad. 47,95 euro per maand ben je natuurlijk ook nog steeds de kosten verschuldigd voor Casema Standaard RTV ad. 15,90 euro per maand. Je bent dus totaal 63,85 euro per maand kwijt als je overstapt naar Casema (en dat is exclusief gesprekskosten).

3. Mijn ervaringen met Casema Internet en Digitale Telefonie zijn heel positief.

4. Je krijgt een Ethernet Motorola kabelmodem. Hierop dien je zelf eventueel een (wireless) breedbandrouter aan te sluiten.

5. Volgens heb je na aanvraag van Casema Internet en Telefonie binnen ca. 2 weken het installatiepakket thuis. Als je dit op tijd regelt in combinatie met het opzeggen van je huidige internetabonnement, dan zit je geen dag zonder internet. Voor telefonie geldt dat je op de dag van nummerportering zelf moet overschakelen van de KPN-aansluiting naar de Casema-aansluiting.
Duise, hartelijk dank voor je antwoord, hier heb ik wat aan! Ik wil er nog even op in gaan als dat mag...

1. Ok, dus zo ik begrijp zit er geen opzegtermijn aan het KPN verhaal? Ik kan dus al die ISDN troep uit de meterkast demonteren zodra ik kan bellen & internetten via Casema...

2. Oei, die 15,90 had ik inderdaad over het hoofd gezien, bedankt!

3. Dat klinkt goed. Maar wij hebben dus nu de "normale" COAX van Casema op onze HD-Ready TV en dit zuigt spreekwoordelijk. Zie je het verschil echt als je die Humax ertussen zet?

4. Dus na de Motorola kan ik een Speedtouch Wireless zetten? Ik neem aan dat ik de huidige Annex-B niet kan behouden en een andere variant moet bestellen?

5. Okay, maar het is dus niet mogelijk dat XS4ALL en Casema internet tegelijkertijd draaien om er zeker van te zijn dat de overgang goed gaat? Ik wil uiteraard van de aanbieding tot 31 jan. profiteren maar mijn opzegtermijn van XS4ALL is een maand... En ik heb uiteraard nog niets opgezegd...

Bedankt alvast!

quote:
ajvdzouwen schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:17:
[...]
1. Ok, dus zo ik begrijp zit er geen opzegtermijn aan het KPN verhaal? Ik kan dus al die ISDN troep uit de meterkast demonteren zodra ik kan bellen & internetten via Casema...

3. Dat klinkt goed. Maar wij hebben dus nu de "normale" COAX van Casema op onze HD-Ready TV en dit zuigt spreekwoordelijk. Zie je het verschil echt als je die Humax ertussen zet?

4. Dus na de Motorola kan ik een Speedtouch Wireless zetten? Ik neem aan dat ik de huidige Annex-B niet kan behouden en een andere variant moet bestellen?

5. Okay, maar het is dus niet mogelijk dat XS4ALL en Casema internet tegelijkertijd draaien om er zeker van te zijn dat de overgang goed gaat? Ik wil uiteraard van de aanbieding tot 31 jan. profiteren maar mijn opzegtermijn van XS4ALL is een maand... En ik heb uiteraard nog niets opgezegd...
1. Nee, je moet het isdn kastje laten hangen, de lijn is niet meer aktief maar het huis is isdn, en dan wil kpn graag het kastje hebben als je ooit weer telefoon laat aansluiten. Zo heb ik begrepen. Ik heb zelf de isdn terminator 'ergens' opgeborgen.

3. Tsja, reguliere tv is iets van 500 (??) beeld lijnen, dat moet jouw hdtv ombouwen naar iets in zijn resolutie.

4. Nee, maar bestel even een routertje online voor 5030 euro en je bent weer klaar. Verdien je in 2 maanden terug...

5. Nja, je kan natuurlijk 1 maand naast elkaar draaien.

Intel 80386 | 16Mb | 120Mb connor | 2sp cdrom | Running kernel 2.0.38
"You have a face for the radio.. "- The View

High speed addict!

quote:
pjottum schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:06:
[...]
3. Tsja, reguliere tv is iets van 500 (??) beeld lijnen, dat moet jouw hdtv ombouwen naar iets in zijn resolutie.
625 lijnen om exact te zijn en HD Ready is 720p of 1080i
Ofwel je gaat van 625 naar 720 lijnen, niet gek dat het er beroerd uit gaat zien.
DTV pakket erbij en dan is het een stuk beter.

Nikon D40 18-55 AF-S Hoya c-pola filter

Reg. datum: 28 maart 2005

Even een tip voor iedereen met een maxi of mega abonnement

Casema maakt voor deze 2 abonnementen een spam filter voor de email. Het komt wel eens voor dat gewone emailtjes door deze spamfilter worden tegen gehouden. Dit gebeurde ook dus bij mij. Je kan deze lijst met spam mailtje terug zien in casema webmail, links staat daar een mapje met spam en af en toe zit hier ook een emailtje van vertrouwde personen tussen.

quote:
ajvdzouwen schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:17:
[...]
Duise, hartelijk dank voor je antwoord, hier heb ik wat aan! Ik wil er nog even op in gaan als dat mag...

2. Oei, die 15,90 had ik inderdaad over het hoofd gezien, bedankt!

Bedankt alvast!
1. Casema zegt de KPN-lijn zonder kosten voor jou op, ongeacht of het een analoge lijn of ISDN-lijn betreft. Na installatie en activatie van Casema Digitale Telefonie kan je al bellen, maar nog niet gebeld worden. Dit kan ca. 6 werkdagen na activatie wanneer je telefoonnummer is geporteerd van KPN naar Casema. Er zit inderdaad geen opzegtermijn aan vast. Ik weet niet of je je ISDN-apparatuur moet laten zitten of niet. Persoonlijk zou ik zeggen: weg met die troep. En als je ooit weer een KPN-lijn aanvraagt, wordt het vast gewoon een analoge lijn.

2. Graag gedaan.

3. Zowel voor analoge televisie als digitale televisie moet je zorgen voor goede coax-bekabeling en goede coax-stekkers. Het beste is om hiervoor Hirschmann Koka799 te gebruiken met bijbehorende coax-stekkers (of eventueel F-connectoren). Ga ook voor een Hirschmann-signaalversterker als dat nodig is. Maar hier zijn voldoende andere topics over. Er zijn ook voldoende andere topics over analoge / digitale televisie op een HD-toestel.

4. Uit het Motorola-kabelmodem komt een ethernet-kabel (utp-kabel) die je op een breedband-(wireless-)router kan aansluiten. Een (wireless-)router met ingebouwd ADSL-modem gaat niet werken. Ik zelf draai hier heel stabiel met een Draytek Vigor 2200E, maar is genoeg keuze in breedband-(wireless-)routers.

5. Internet via ADSL komt uit de telefoonlijn en internet via de kabel (Casema) komt uit de televisie-coax-kabel. Dit kan je dus gewoon naast elkaar draaien om een perfecte overgang te hebben. Zodra je Casema-internet hebt geinstalleerd en getest dat het werkt, kan je dit gebruiken. Als je daarna een telefoon in het Motorola-kabelmodem stopt en Casema Digitale Telefonie activeert, zal ca. 6 werkdagen later je KPN-lijn "dood" zijn. Let er op dat je dan nog wel op tijd je internet-provider xs4all opzegt.

High speed addict!

quote:
M0512 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:36:
Even een tip voor iedereen met een maxi of mega abonnement

Casema maakt voor deze 2 abonnementen een spam filter voor de email. Het komt wel eens voor dat gewone emailtjes door deze spamfilter worden tegen gehouden. Dit gebeurde ook dus bij mij. Je kan deze lijst met spam mailtje terug zien in casema webmail, links staat daar een mapje met spam en af en toe zit hier ook een emailtje van vertrouwde personen tussen.
Dat geldt ook voor midi en multi, dus waarom maxi of mega ?
quote:
Spamfilter + Antivirus
Ongewenste e-mailreclame en virussen blijven buiten de deur. Gratis bij alle internetpakketten.

Webmail
Overal ter wereld toegang tot uw e-mail. Gratis bij alle internetpakketten.

Buzzfuzz wijzigde dit bericht 12-01-2008 22:51 (5%)

Reg. datum: 28 maart 2005

quote:
Buzzfuzz schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:48:
[...]

Dat geldt ook voor midi en multi, dus waarom maxi of mega ?

[...]
Ja je hebt gelijk ik heb me even verkeken met casema security pack

Shuttle Extravaganza

Even tussen neus en lippen door (was waarschijnlijk al bekend). Orange Cable klanten worden weer Casema Cable klanten; dit zal november dit jaar al van start gaan.

ik hep un hele snele peesee! groetjes; berend.

quote:
Dulse schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:04:
[...]

1. Casema zegt de KPN-lijn zonder kosten voor jou op, ongeacht of het een analoge lijn of ISDN-lijn betreft. Na installatie en activatie van Casema Digitale Telefonie kan je al bellen, maar nog niet gebeld worden. Dit kan ca. 6 werkdagen na activatie wanneer je telefoonnummer is geporteerd van KPN naar Casema. Er zit inderdaad geen opzegtermijn aan vast. Ik weet niet of je je ISDN-apparatuur moet laten zitten of niet. Persoonlijk zou ik zeggen: weg met die troep. En als je ooit weer een KPN-lijn aanvraagt, wordt het vast gewoon een analoge lijn.

2. Graag gedaan.

3. Zowel voor analoge televisie als digitale televisie moet je zorgen voor goede coax-bekabeling en goede coax-stekkers. Het beste is om hiervoor Hirschmann Koka799 te gebruiken met bijbehorende coax-stekkers (of eventueel F-connectoren). Ga ook voor een Hirschmann-signaalversterker als dat nodig is. Maar hier zijn voldoende andere topics over. Er zijn ook voldoende andere topics over analoge / digitale televisie op een HD-toestel.

4. Uit het Motorola-kabelmodem komt een ethernet-kabel (utp-kabel) die je op een breedband-(wireless-)router kan aansluiten. Een (wireless-)router met ingebouwd ADSL-modem gaat niet werken. Ik zelf draai hier heel stabiel met een Draytek Vigor 2200E, maar is genoeg keuze in breedband-(wireless-)routers.

5. Internet via ADSL komt uit de telefoonlijn en internet via de kabel (Casema) komt uit de televisie-coax-kabel. Dit kan je dus gewoon naast elkaar draaien om een perfecte overgang te hebben. Zodra je Casema-internet hebt geinstalleerd en getest dat het werkt, kan je dit gebruiken. Als je daarna een telefoon in het Motorola-kabelmodem stopt en Casema Digitale Telefonie activeert, zal ca. 6 werkdagen later je KPN-lijn "dood" zijn. Let er op dat je dan nog wel op tijd je internet-provider xs4all opzegt.
1. Ah, ok dat lijkt me vrij duidelijk dan. Ik zal de KPN spullen bewaren in een doos ver weg op zolder. Kan me niet voorstellen dat we ooit nog ISDN willen, beetje achterhaald voor een random gezin, niet?

2. :)

3. Tot de HD tv beneden hebben we overal al Hirschmann connectoren dus dat komt mooi uit :) Maar ik ga die topics ook even doornemen.

4. Bij Casema geven ze deze mogelijkheid: " Ja, ik wil een Sitecom draadloze router voor slechts ¤ 75,00". Maar bij kieskeurig.nl vinden ze deze (waarschijnlijk is dit het type denk ik?) niet zo goed: http://www.kieskeurig.nl/...DBE4FC12571930049E04E.htm. Zelf wil ik graag een speedtouch, maar bij welke kom ik dan terecht?

5. Kijk, duidelijk! Maar die XS4ALL lijn zullen we dan maximaal ene maand extra betalen; dat geeft niet...

Bedankt!! Ik denk dat ik het overmorgen ga bestellen. Alleen puntje 4 is nog even onduidelijk, de keuze van mijn draadloze router...

Hebben meer mensen problemen met de newsserver van Casema? Ik vraag me af of ze me al afgesloten hebben (opzegging is bevestigd voor eind februari) of dat er een technisch probleem is. Ik zou het toch tot eind februari moeten kunnen gebruiken.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

\o/ \\o /o\ o// \o/
Reg. datum: 29 oktober 2000

quote:
Marzman schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:15:
Hebben meer mensen problemen met de newsserver van Casema? Ik vraag me af of ze me al afgesloten hebben (opzegging is bevestigd voor eind februari) of dat er een technisch probleem is. Ik zou het toch tot eind februari moeten kunnen gebruiken.
bij mij werkt hij nog...
quote:
ajvdzouwen schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:11:
[...]

4. Bij Casema geven ze deze mogelijkheid: " Ja, ik wil een Sitecom draadloze router voor slechts ¤ 75,00". Maar bij kieskeurig.nl vinden ze deze (waarschijnlijk is dit het type denk ik?) niet zo goed: http://www.kieskeurig.nl/...DBE4FC12571930049E04E.htm. Zelf wil ik graag een speedtouch, maar bij welke kom ik dan terecht?
Ik heb zojuist even gebeld en het is de WL153, en daar is kieskeurig.nl het dus wel mee eens: http://kieskeurig.nl/revi...917FCC125711100406F4C.htm

:)

Wel begreep ik dat ik zelf mijn internetverbinding bij KPN moet opzeggen?

quote:
ajvdzouwen schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:11:
[...]
Je hebt voor Casema kabel-internet een zgn. breedband-router nodig. Een router met ingebouwd ADSL-modem gaat volgens mij niet werken. Ik weet niet of er breedband-routers van Speedtouch zijn.

Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van Sitecom (draadloze) routers. Ik zou eerder kiezen voor een breedband-router van Draytek en een los access point van Senao, maar dan zit je in een veel hogere prijsklasse.

quote:
ajvdzouwen schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:05:
[...]
Ik heb zojuist even gebeld en het is de WL153, en daar is kieskeurig.nl het dus wel mee eens: http://kieskeurig.nl/revi...917FCC125711100406F4C.htm

:)

Wel begreep ik dat ik zelf mijn internetverbinding bij KPN moet opzeggen?
Voor je ADSL-abonnement betaal je een deel aan je internetprovider (xs4all) en een deel aan de netwerkprovider (KPN). Je moet in ieder geval opzeggen bij je internetprovider xs4all.

Sinds gisterenavond deed Casema Internet het niet meer bij mij. Die storing was bekend bij Casema en heeft geduurd tot vanmiddag. Toen zou Casema het volgens Teletekst weer doen. Ik heb geprobeerd dit op te lossen, maar hij deed het aanvankelijk nogsteeds niet. Tot het moment dat ik de Casema modem rechtstreeks aan heb gesloten op mijn computer. Toen deed Internet het wel.
Maar hoe krijg ik Internet ook weer werkend via mijn Router. Ik heb een Sweex Router, maar er staat helemaal niets op, geen typenummer of wat dan ook. Kan iemand me hiermee helpen?

Heb jij je router al eens een reset gegeven?

Ik heb nogal een probleem. Afgelopen dinsdag ben ik verhuisd en sindsien gaat het modem de hele tijd om de paar uur offline/online. Een paar uur online en gewoon werkende (samen met digitale telefonie) en vervolgens weer een paar uur dat hij gewoon offline blijft. Het analoge televisie beeld is gewoon goed. In het oude huis deed precies dezelfde opstelling (kabels/splitter) het perfect. Ik heb het modem ook zonder splitter aangesloten op de wandcontactdoos waar het signaal van casema het huis binnenkomt (dit maakt echter niks uit). Als ik in het modem kijk zie ik een downstream level varierend van -5 tot -22 (-22 als hij offline is) Hangt meestal rond de -8dB als hij online is.
Dit was in het vorige huis met precies dezelfde spullen gewoon max -2dB.

*overigens heb ik met de helpdesk gebeld en die bleef maar aandringen dat het aan de kabels lag en dat ik niet de goede wandverveeldoos heb (heb een ouder type, niet degene die je op de aansluiting drukt* Maar dat lijkt mij sterk als hij het het ene moment perfect doet voor een paar uur lang (het zij met een downstreamlevel van -8dB.
Morgen komt er (hopelijk) een monteur langs die komt kijken, maar heeft iemand anders nog ideen?

edit: Zonder de wancontactverdeeldoos krijg ik een downstream level van 6dB (Postief dus!) Hoop dat dit niet schadelijk is? :)

Satch wijzigde dit bericht 17-01-2008 12:47 (5%)

Macbook Pro 2.2 Ghz + iPhone 8GB

Laat ze een nieuwe wandverdeeldoos opsturen. Ook kan de contactdoos in de muur niet goed (meer) zijn. Dit is bij mij namelijk een probleem geweest waardoor telefonie af en toe wegviel, echo, ruis e.d.

High speed addict!

quote:
Satch schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:38:
Ik heb nogal een probleem. Afgelopen dinsdag ben ik verhuisd en sindsien gaat het modem de hele tijd om de paar uur offline/online. Een paar uur online en gewoon werkende (samen met digitale telefonie) en vervolgens weer een paar uur dat hij gewoon offline blijft. Het analoge televisie beeld is gewoon goed. In het oude huis deed precies dezelfde opstelling (kabels/splitter) het perfect. Ik heb het modem ook zonder splitter aangesloten op de wandcontactdoos waar het signaal van casema het huis binnenkomt (dit maakt echter niks uit). Als ik in het modem kijk zie ik een downstream level varierend van -5 tot -22 (-22 als hij offline is) Hangt meestal rond de -8dB als hij online is.
Dit was in het vorige huis met precies dezelfde spullen gewoon max -2dB.

*overigens heb ik met de helpdesk gebeld en die bleef maar aandringen dat het aan de kabels lag en dat ik niet de goede wandverveeldoos heb (heb een ouder type, niet degene die je op de aansluiting drukt* Maar dat lijkt mij sterk als hij het het ene moment perfect doet voor een paar uur lang (het zij met een downstreamlevel van -8dB.
Morgen komt er (hopelijk) een monteur langs die komt kijken, maar heeft iemand anders nog ideen?

edit: Zonder de wancontactverdeeldoos krijg ik een downstream level van 6dB (Postief dus!) Hoop dat dit niet schadelijk is? :)
Zelfs bij +10 werkt ie nog wel, maar 0 tot -5 is het beste.
Je CTU kan inderdaad niet meer lekker zijn, dan toch zou die monteur het moeten vervangen en hetzelfde geldt voor je AOP.
Ik denk eerder dat het aan het modem zelf ligt.

quote:
Buzzfuzz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:39:
[...]

Zelfs bij +10 werkt ie nog wel, maar 0 tot -5 is het beste.
Je CTU kan inderdaad niet meer lekker zijn, dan toch zou die monteur het moeten vervangen en hetzelfde geldt voor je AOP.
Ik denk eerder dat het aan het modem zelf ligt.
De monteur van Casema is vandaag langsgeweest. Er zit een breuk in hun kabel. Dit constateerde hij nadat hij met een scoop (geloof ik) de kabel had doorgemeten. Ze gaan hem als het goed is van de week opgraven en repareren. :)
Hij heeft verder het modem of onze kabels niet getest, maar hij zal z'n vak wel verstaan.

Macbook Pro 2.2 Ghz + iPhone 8GB

High speed addict!

quote:
Satch schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:29:
[...]

De monteur van Casema is vandaag langsgeweest. Er zit een breuk in hun kabel. Dit constateerde hij nadat hij met een scoop (geloof ik) de kabel had doorgemeten. Ze gaan hem als het goed is van de week opgraven en repareren. :)
Hij heeft verder het modem of onze kabels niet getest, maar hij zal z'n vak wel verstaan.
Ja kan ook hoor, maar dan heb je toch niet echt een goed beeld lijkt mij, maar goed zou wel een ietwat slechte koppeling zijn of gewoon echt een breuk of een verzopen kabel.
Reflectormeter heet die scoop, dat is een leuk meet apparaatje waarmee je dat goed kan zien ;)

One Last Embrace..
Reg. datum: 01 maart 2002

Ik heb wat advies nodig om mogelijke problemen uit te sluiten.

Ik heb een Sony TV met daarin een CAM slot. Hierin zit een AlphaCrypt kaart waarmee ik DTV van Casema binnenhaal.
Ik heb nu InternetPlusBellen van KPN, maar wil over naar Casema Maxi met Telefonie. Ik vraag mij alleen af: gaat dit 'bijten'?

PSN: zAo82

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws