Nee, 90%quote:
We zullen zien. Als wij even snel zijn als die anderen, halen we ze bij hun pitstop in, want we zijn dan lichter en hoeven korter te tanken voor de volgende stintquote:
Imitation is the sincerest form of flattery
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Nee, 90%quote:brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:29:
Je bent daar inderdaad ongeveer net zo snel als mij
maar was dat wel op 100 rev en een normale fuel load?
We zullen zien. Als wij even snel zijn als die anderen, halen we ze bij hun pitstop in, want we zijn dan lichter en hoeven korter te tanken voor de volgende stintquote:En met te conservatief bedoel ik dat ik voor een strategie heb gekozen waar ik zeker geen banden problemen krijg. Bij de andere optie was er een kans op 1 a 2 ronden wear per stint en dat zou precies het verschil maken van wel of niet werken.
Als ik nu de tijden van de rest zie hebben die dus wel voor wat meer risico gekozen of ze staan wel op de zelfde strategie, maar doen de eerste stint minder ronden.
Hij is niet supergroot nee. Staat in het middenvak, gewoon een link:quote:Liberteh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:38:
Ligt het aan mij of kan ik de registratie knop niet vinden?
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Hij zit wat verstopt, maar op de mainpage, na de lap tekst. (mini link, maar hij is er zeker)quote:Liberteh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:38:
Ligt het aan mij of kan ik de registratie knop niet vinden?
mhans wijzigde dit bericht 23-11-2007 09:45 (10%)
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
Das wel het idee waar ik meestal voor ga, qual iets op offeren en dan in de race de mensen pakken in de laatste stint, wat normaal ook redelijk goed werkt....................is het al 19:00 heb zin om te racen.quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:42:
We zullen zien. Als wij even snel zijn als die anderen, halen we ze bij hun pitstop in, want we zijn dan lichter en hoeven korter te tanken voor de volgende stint
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
Het wachten komt puur doordat we de strategie will door spreken. Ik pas me zelden aan op de rest. Ik zal vanmiddag me wagen op de grid zetten, eerst ff werken.quote:brid schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:26:
Hopelijk blijft dat zo
Anders zijn ze ook mij voorbij.
Snap dat wachten niet. Je doet je practice en bedenkt een aantal mogelijke strategieen en daarna test je die in de warmup en dan qual.
Het wachten totdat de rest zijn tijd heeft niet echt zin. Je kan je strategie er wel op aan passen dat je er voor staat maar in de race komt toch wel naar voren dat je eigenlijk langzamer bent.
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Reken er maar niet op. top10 zou ik al erg tevreden zijn. P is een 'perfect' rondje zeg maar. Dus die tijd is nietszeggend. We zullen het zo wetenquote:brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:25:
Kan wel begrijpen dat ze je tippen voor de overwinning.
In practice ben je netzo snel als mario en je was de vorige race 2de.
Ze verwachten dus ook dat jij je op p2 of p1 gaat qualificeren.
Bluepanther wijzigde dit bericht 23-11-2007 15:18 (21%)
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Ik zag het live gebeuren, rondje 1, 2, 3 en 4. Moest dat nou, dat laatste rondje?quote:Bluepanther schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:48:
[...]
Reken er maar niet op. top10 zou ik al erg tevreden zijn. P is een 'perfect' rondje zeg maar. Dus die tijd is nietszeggend. We zullen het zo weten
Ik mag mezelf gelukkig prijzen. Door een goede gok is me DQP alsnog redelijk tot goed te noemen. Mede daardoor me auto op p2 kunnen gooien in Q. Ik mag niet klagen. uiteraard weer in me laatste rondje kon ik er nog 0,250 vanaf halen.
Tipje voor mensen die zijn ingelogd: kijk niet naar je balance bovenin nadat de offices sluiten. Anders weet je namelijk grofweg waar je de race gaat eindigen.quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:23:
Gaaf hoor, 5 Nederlanders achter elkaar. Jammer dat ik de laatste van die 5 ben, maar de verschillen zijn klein en m'n starting skill is redelijk. Wie weet kan ik wat plekken goedmaken bij de start
Argh dat is wel een beetje jammer, thnx voor de tip.quote:Joss schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:28:
[...]
Tipje voor mensen die zijn ingelogd: kijk niet naar je balance bovenin nadat de offices sluiten. Anders weet je namelijk grofweg waar je de race gaat eindigen.
Mja, weet niet precies wat ik voor de race stond, maar volgensmij finish ik in de top 10quote:Bluepanther schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:33:
[...]
Argh dat is wel een beetje jammer, thnx voor de tip.
Ga er vanuit dat het de volgende race wel is opgelost.
maareh Joss.... je weet het dus al?
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
brid wijzigde dit bericht 23-11-2007 17:14 (6%)
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Je kan ook te weten komen wie de race heeft gewoon door op de statistiekenpagina naar de Current Winning Streak te kijken. Vroegâh ging dat allemaal niet, toen we nog op één tijd redenquote:brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:10:
Das handig
Netzo iets als dat je eerste de stats van iemand kon opvragen die aan het rijden was.
Kon dan gelijk zien of die de fastest lap, podium of punten had.
Wel verleidelijk om te kijken........maar dat neemt wel gelijk de spanning van de race weg, als ik opeens +6m sta heb ik dus gewonnen
Joss wijzigde dit bericht 23-11-2007 17:14 (10%)
Here is your parachute and here is the manual. Welcome to Linux.
Wat ben je allemaal vergeten? Reparatie, DRP, fuel, banden....?quote:FrankTM schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:17:
* FrankTM mompelt wat nare dingen over zichzelf
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona