Gathering of Tweakers

Quicksearch
Doet weer iets met vezels...

quote:
brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:29:
Je bent daar inderdaad ongeveer net zo snel als mij :)
maar was dat wel op 100 rev en een normale fuel load?
Nee, 90% :)
quote:
En met te conservatief bedoel ik dat ik voor een strategie heb gekozen waar ik zeker geen banden problemen krijg. Bij de andere optie was er een kans op 1 a 2 ronden wear per stint en dat zou precies het verschil maken van wel of niet werken.
Als ik nu de tijden van de rest zie hebben die dus wel voor wat meer risico gekozen of ze staan wel op de zelfde strategie, maar doen de eerste stint minder ronden.
We zullen zien. Als wij even snel zijn als die anderen, halen we ze bij hun pitstop in, want we zijn dan lichter en hoeven korter te tanken voor de volgende stint :)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Liberteh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:38:
Ligt het aan mij of kan ik de registratie knop niet vinden?
Hij is niet supergroot nee. Staat in het middenvak, gewoon een link:
http://www.f1time.com/registration.php

Bij mij werkt de pagina overigens weer.

Sta voorlopig 14e van de 21 op de grid. Baal er echt van dat mn coureur de Q heeft verprutst. Op Monaco wordt dat niet makkelijk inhalen namelijk :/

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Reg. datum: 05 oktober 2005

quote:
Liberteh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:38:
Ligt het aan mij of kan ik de registratie knop niet vinden?
Hij zit wat verstopt, maar op de mainpage, na de lap tekst. (mini link, maar hij is er zeker)

Joss was me voor

mhans wijzigde dit bericht 23-11-2007 09:45 (10%)

All your base are belong to me

iemand?:)

Nou, je bent 2x gequote met een antwoord, dat lijkt me genoeg?

All your base are belong to me

Ik zie hem, best dom van mezelf:)
Bedankt iig:)

Hmm, trouwens niet gek dat ik vorig seizoen constant op 1 ronde werd gezet door de nr 1 t/m 3. Die rijden nu gewoon ook helemaal voorraan in C1. Sterker nog, de nummers 1&2 van de afgelopen C1 race kwamen uit mijn groep. Ik reed dus gewoon tegen C1 materiaal :D.

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:42:

We zullen zien. Als wij even snel zijn als die anderen, halen we ze bij hun pitstop in, want we zijn dan lichter en hoeven korter te tanken voor de volgende stint :)
Das wel het idee waar ik meestal voor ga, qual iets op offeren en dan in de race de mensen pakken in de laatste stint, wat normaal ook redelijk goed werkt....................is het al 19:00 heb zin om te racen.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Zeker niemand hier die hints wil geven wat te doen bij 3mm regen? O-) Teammate en ik zijn het hier niet helemaal over eens en hebben last van conflicterende data :/

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Laat raportje van mijn tweede race in C4G22 (race was gisteren dus).
Deze keer geen pole, maar een tweede plaats op de grid (weet bijna zeker dat polesitter met 100% revs en op softs heeft gekwalificeerd).
Anyway, in ronde 2 viel de polesitter al uit, vervolgens een spannend eerste deel van de race, waarbij het een paar keer stuivertje wisselen was. Na de eerste pitstop nam ik echter een voorsprong van zo'n 6.5 seconden op nummer twee, totdat halverwege de race er iets losliet aan m'n auto :(
Ik heb het nog lang vol kunnen houden, maar 4 rondjes voor het einde verloor ik dan toch de leiding.
Ben toch wel tevreden met een tweede plaats in een race met problemen :9

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

quote:
brid schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:26:
Hopelijk blijft dat zo :)
Anders zijn ze ook mij voorbij.

Snap dat wachten niet. Je doet je practice en bedenkt een aantal mogelijke strategieen en daarna test je die in de warmup en dan qual.

Het wachten totdat de rest zijn tijd heeft niet echt zin. Je kan je strategie er wel op aan passen dat je er voor staat maar in de race komt toch wel naar voren dat je eigenlijk langzamer bent.
Het wachten komt puur doordat we de strategie will door spreken. Ik pas me zelden aan op de rest. Ik zal vanmiddag me wagen op de grid zetten, eerst ff werken.

Wel jammer dat rodriques er opeens voor staat, maargoed wederom veel nederlanders voorin. Ik heb al 3 stemmen van mensen die denken dat ik ga winnen. Daar ben ik nog niet overtuigd van. Mijn DQP bleek in de verre verte niet op die van Rene te lijken, want die van mij was echt heel apart...

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Biertje ???

Kan wel begrijpen dat ze je tippen voor de overwinning.
In practice ben je netzo snel als mario en je was de vorige race 2de.
Ze verwachten dus ook dat jij je op p2 of p1 gaat qualificeren.

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:25:
Kan wel begrijpen dat ze je tippen voor de overwinning.
In practice ben je netzo snel als mario en je was de vorige race 2de.
Ze verwachten dus ook dat jij je op p2 of p1 gaat qualificeren.
Reken er maar niet op. top10 zou ik al erg tevreden zijn. P is een 'perfect' rondje zeg maar. Dus die tijd is nietszeggend. We zullen het zo weten :P

Ik mag mezelf gelukkig prijzen. Door een goede gok is me DQP alsnog redelijk tot goed te noemen. Mede daardoor me auto op p2 kunnen gooien in Q. Ik mag niet klagen. uiteraard weer in me laatste rondje kon ik er nog 0,250 vanaf halen.

Bluepanther wijzigde dit bericht 23-11-2007 15:18 (21%)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Lijkt erop dat ik vandaag vanaf een mooie derde plek mag starten, de meeste grote kanonnen zijn toch al geweest en mijn allergrootste concurrent is toch echt mij nteamgenoot dus dat wordt lastig. Ook een dark horse die uit C4 kwam en de vorige race op het podium stond staat op de startgrid tussen ons in verbazingwekkend.
Zeer goede manager lijkt het alhoewel je dat na 1 race en 2 qualificaties nog neit kan zeggen. We gaan iig een hoopvolle race tegemoet met een podiumplek als doelstelling.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Wetenschap is dronkenschap

quote:
Bluepanther schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:48:
[...]

Reken er maar niet op. top10 zou ik al erg tevreden zijn. P is een 'perfect' rondje zeg maar. Dus die tijd is nietszeggend. We zullen het zo weten :P

Ik mag mezelf gelukkig prijzen. Door een goede gok is me DQP alsnog redelijk tot goed te noemen. Mede daardoor me auto op p2 kunnen gooien in Q. Ik mag niet klagen. uiteraard weer in me laatste rondje kon ik er nog 0,250 vanaf halen.
Ik zag het live gebeuren, rondje 1, 2, 3 en 4. Moest dat nou, dat laatste rondje? :P

Ga als 16e van de 25 van start, zoals gezegd teleurstellend en kon zeker top 10 starten. Maargoed, het zij zo. Riskante strategie genomen, dus ik ben benieuwd of het nog iets wordt :) Over 40 minuutjes alweer van start.

Gaaf hoor, 5 Nederlanders achter elkaar. Jammer dat ik de laatste van die 5 ben, maar de verschillen zijn klein en m'n starting skill is redelijk. Wie weet kan ik wat plekken goedmaken bij de start :)

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:23:
Gaaf hoor, 5 Nederlanders achter elkaar. Jammer dat ik de laatste van die 5 ben, maar de verschillen zijn klein en m'n starting skill is redelijk. Wie weet kan ik wat plekken goedmaken bij de start :)
Tipje voor mensen die zijn ingelogd: kijk niet naar je balance bovenin nadat de offices sluiten. Anders weet je namelijk grofweg waar je de race gaat eindigen.

quote:
Joss schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:28:
[...]

Tipje voor mensen die zijn ingelogd: kijk niet naar je balance bovenin nadat de offices sluiten. Anders weet je namelijk grofweg waar je de race gaat eindigen.
Argh dat is wel een beetje jammer, thnx voor de tip.

Ga er vanuit dat het de volgende race wel is opgelost.

maareh Joss.... je weet het dus al? :P

quote:
Bluepanther schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:33:
[...]

Argh dat is wel een beetje jammer, thnx voor de tip.

Ga er vanuit dat het de volgende race wel is opgelost.

maareh Joss.... je weet het dus al? :P
Mja, weet niet precies wat ik voor de race stond, maar volgensmij finish ik in de top 10 :X :)

PrivatAir pilot

En ja hoor race is al over in rond 2...
"Abel de Souza Vidal lost front wing while trying to overtake Frank van Brandwijk
Frank van Brandwijk lost rear wing while trying to block Abel de Souza Vidal"

Daar word je toch stront ziek van. Ga ik dus weer problemen krijgen met mijn banden en nog eens tijd verliezen. Vervolgens rij ik nu dus ook nog eens 2 seconden langzamer dan de rest van het veld. Dit is niet goed voor mijn ego :(

*loopt gefrustreerd en zeer teleurgesteld weg

Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook

Biertje ???

Das handig :s

Netzo iets als dat je eerste de stats van iemand kon opvragen die aan het rijden was.
Kon dan gelijk zien of die de fastest lap, podium of punten had heeft.

Net ff bij Geepee gekeken :X
Wel verleidelijk om te kijken........maar dat neemt wel gelijk de spanning van de race weg, als ik opeens +6m sta heb ik dus gewonnen

brid wijzigde dit bericht 23-11-2007 17:14 (6%)

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:10:
Das handig :s

Netzo iets als dat je eerste de stats van iemand kon opvragen die aan het rijden was.
Kon dan gelijk zien of die de fastest lap, podium of punten had.

Wel verleidelijk om te kijken........maar dat neemt wel gelijk de spanning van de race weg, als ik opeens +6m sta heb ik dus gewonnen
Je kan ook te weten komen wie de race heeft gewoon door op de statistiekenpagina naar de Current Winning Streak te kijken. Vroegâh ging dat allemaal niet, toen we nog op één tijd reden :P
Ik rij nu overigens 14e en ben sneller dan de 5 man voor me. Maarja, Monaco he. Er naartoe is één, er voorbij... dat bestaat niet :X :P

Joss wijzigde dit bericht 23-11-2007 17:14 (10%)

* FrankTM mompelt wat nare dingen over zichzelf

Here is your parachute and here is the manual. Welcome to Linux.

quote:
FrankTM schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:17:
* FrankTM mompelt wat nare dingen over zichzelf
Wat ben je allemaal vergeten? Reparatie, DRP, fuel, banden....? ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws